اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

من

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۲ ب.ظ



۹۴/۱۱/۰۱
اهورا ...

نظرات  (۱۴)

۰۱ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۸ یک خبرنگار
سلام ،
درسته !! ... :)
پاسخ:
سلام ممنون از حضورت دوست خوبم
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
این شخصیت یهویی بودنتون و یهویی رفتن رو بیاد از وبتون هم میفهمه
پاسخ:
:]
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۰۷:۰۶ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام


امان از رفتن های یهویی ....
پاسخ:
سلام
به به از این طرف ها
راه گم کردین برادر؟!
اهورا نام ؛ مبهم!!!
http://photos02.wisgoon.com/media/pin/images/o/2015/1/23/22/1422037975681672.jpg
پاسخ:
سلام
شماهمیشه به من لطف دارین
فکر کنم منظورش منم :))
فکر کنم منظورش منم :))
یهو می ره
یهو هم برمی گرده !!!
پاسخ:
اصن دیگ بر نمیگردم دل شماها خنک شه...
اوا نه این چه حرفیه !!!
برگردید... :)
پاسخ:
:)
با من رفت و آمد نکن رفتن فعل قشنگی نیست تو فقط با من راه بیا !
پاسخ:
بله...
چشم
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۰۷:۵۵ عبداله سعادت
با سلام:
دیکته زندگیمان پر از غلط است ولی نگران نباش
خودش گفته قبل از نمره دادن اگر پشیمان شوی غلط هایت را پاک میکنم!

صدور هیچ گذرنامه و ویزایی لازم نیست وقتی به خدا " پناهنده" می شویم...

خدایا ... نرسان "زمانی " را که برای زندگی، همه چیز داشته باشیم غیر از " زمان"....
سلام اهورا خان
کاش شخصیتهای داستان زندگی ادم هیچ وقت نرن😟
پاسخ:
سلام
کاش....
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۲۹ مهدی شریفی
خوب و بد نوشتن مهدی شریفی برای مادرش امروز تمام شد
نقطه سرخط
عرض سلام و درود
هم سال جدید رو تبریک می گم
هم ولادت مادرم رو خدمت شما تبریک می گم
هم آرزوی روزهای زیبایی در روزهای پیش رو برای شما دارم
پاسخ:
سلام
سال نو نیک
ولادت حضرت صدیقه ی طاهره، حضرت مبارکه بر شما و خانواده ی معززتون تبریک و تهنیت
در پناه مادر سادات زندگی تون پر از نور باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">