اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

جغرافیای قلبت

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۹ ب.ظ

ازسرکویت نبردم حاصلی جزخون دل

پاکدامان آمدم،آلوده دامان میروم

تاتجدید قوای بعدی خدانگهدار

عمری بود بازدرخدمتیم

پیام ها خوانده وتایید میشوند

روزگارتان خوش

۹۴/۰۵/۰۸
اهورا ...

نظرات  (۴۹)

ما منتظرتون خواهیم بود...
موفق باشید :)
پاسخ:
ممنون
برمیگردم:)
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۳ یک خبرنگار ...
ای وااای ...
خودم هم تو مرخصی ام ها ...
به قول شما تجدید قوا ...
که لازمه ی هر کاری هست ...
ولی وقت رفتنِ دوستان دلم می گیره !! ... :(

در پناه حق ...
پاسخ:
بله
لازمه گاهی نباشی...
باز هم برمیگردیم اگر عمری باشه
خانه با صاحب خانه اش قشنْگ است
اهورا نام .
فرانک مورگان: قلب ها تا وقتی که غیر قابل شکستن ساخته نشوند هیچ نفعی ندارند ........
پست زیبایی بود جز همان سطری که کلمه خدانگهدار را داشت .
پاسخ:
انشاالله باز برمیگردیم
قلمتون پایدار باشه بس که دلنشین مینویسید
مهم نیست تا چه حد در جاده اشتباه پیش رفتی,
هنوز جای امید هست دور بزن!
پاسخ:
چاکرتم شایان گل
برخواهیم گشت
این روزها همه دارند میروند.........
یاد گرفته ام نترسم از رفتن...
سبز باشی
پاسخ:
ممنون
پایدارباشید
گفتم ببینمش مگرم درد اشتیاق ساکن شود، بدیدم و مشتاق تر شدم

سلام امیدوارم زودتر برگردین منتظر فعالیت های خوب شما هستیم
پاسخ:
سلام
چشم
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۵ پیمان پورجبار
با سلام دوست خوبم.منتظرتان هستیم...
پاسخ:
سلام پیمان عزیز
ممنون از لطفت
سلام
منتظرتون هستیم
در پناه حق
پاسخ:
سلام
حق یارتان
سلام
انشالله همیشه شاد باشید و سلامت . چه اینجا باشید و چه نباشید.
پاسخ:
سلام
ممنون
عاشقانه ترین دیدار
پاسخ:
تلخ ترین پایان
سلام.
شمام خوب بلدی تند تند آدمو سورپرایز کنی...
ولی حالا هر جا که میرین، هر جوری که میرین (واسه استراحت)، ما رو فراموش نکنین که سخت به یاد آوری دوستان نیازمندیم.
پاسخ:
سلام
خخخخ
چشم شما دوستان هرگز فراموش نخواهید شد
سلام
ماهم از غیبت صغری در اومدیم و بازم پرشین بلاگی شدیم
پاسخ:
سلام
به به خانم پارسیان
آدرستون رو لطف کنید خوشحال میشیم
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
تجدید قوا؟؟؟
مگه مسابقه است؟ ورزش؟؟
استاد میگم
یکاری کنید ثواب داره
کلا حذف کنید اینجا رو بنده خدارو هی دلهره میدید!!


ی لحظه بعد نوشتن کامنتم خندم گرفت به شعری که نوشتید...
بیچاره وبتون بیا متهمشم کرد!



ان شالله تنتون سالم و دلتون خوش باشه
زودتر برگردید ما سوژه خنده نداریما

:)
پاسخ:
ممنون
برای شما سوژه خنده زیاده ماشاالله...
شادباشید
exactly! دقیقا موافقم با این قضیه ی سرکوب...
پاسخ:
همینطوره
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۱۵ کیکاووس ضیغمی
درود بر شما دوست عزیز ..
باور کنید وقتی پستتون را خواندم دلم گرفت ...
ما را چو شمس دلشده خود نمودی و رفتی .........ولی ما منتظر میمانیم
شاد وپیروز باشید
پاسخ:
ممنون
سربازتم آقای ضیغمی

سلام بروزم
خوشحال میشم بیای
پاسخ:
سلام
تعطیلیم
ولی خدمت خواهیم رسید
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۲ ℳℐℒÅÐ .ℳ.
اگر בنیای ما בنیای سنگ است بـــــــــــבاטּ سنگینی سنگ هم قشنگ است

اگر בنیای ما בنیای בرב است بــــــــــــבاטּ عاشــــــق شـــבטּ از بحررنج است

اگر عاشق شـבטּ یــڪ گناـہ است בل عاشق شڪستــــــטּ صـב گناـہ است

برگرفته شده از وبلاگ عاشقانه http://chattt.blog.ir
یک داستان ِ 6 کلمه ای از الیستر دانیل به نامِ " اندوه " که بهترین داستان ِ خیلی کوتاه ِ جهان شُده است : هیچ حواسَم نبود ، دو فنجانْ ریختَمْ
پاسخ:
فوق العادست....
دل مارو بیش از این خون نکنید
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۳ همسفر جاده ی دلتنگی
هیچکس را در زندگیتان ملامت نکنید،
آدم های خوب برایتان شادی می آورند
آدم های بد، تجربه ...
بدترین ها، درس عبرت می شوند ...
بهترین ها، خاطره ...
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۳ همسفر جاده ی دلتنگی
از آدم ها بُت نسازید!
این خیانت است ...
هم به خودتان ...
هم به خودشان ...
خدایی می شوند که خدایی کردن نمی دانند!
و شما در آخر می شوید سر تا پا کافرِ خدایِ خود ساخته ...

«خسرو شکیبایی»
پاسخ:
هعیییی
امان از این آدم ها
ممنون از حضور گرمتون دوست عزیز
به تو که فکر میکنم جوانه میزند آرزوهایم …

باز هم "خیال" تو مرا "برداشت" !

کجا می برد نمی دانم ؟!
پاسخ:
سربلند باشی پویای گل
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
زنده اید؟؟؟

میگن از دوستانتون هر39روز یکبار سراغی بگیرید که حداقل به چهلمش برسید!

:)

ان شالله موفق و زنده باشید
پاسخ:
به لطف خدای بزرگ و بندگانش دونش زنده ایم

۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۹ مهدی شریفی
خیلی وقت خدمتتون نرسیده بودم
یا علی
پاسخ:
خدمت از ماست بزرگوار
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۱۶ یک خبرنگار ...
سلام ،
" رنج اگر هست نه از جاده ، که از ماندن هاست
ورنه سر باخته را زحمت سر درد نبود " ...

+ در پناه حق باشید ...
پاسخ:
سلام دوست عزیز و بامرام ما
یاعلی
موفق باشید ...
پاسخ:
ممنون
سلام علیکم

میلاد باسعادت امام رضا علیه السلام مبارک باد.

در پناه حضرت حق
یاعلی مدد
پاسخ:
سلام
عید شماهم مبارک
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۲۷ یک خبرنگار ...
" بلیط ماندن است مانده روی دست های من ...
در این همه مسافر حرم نبود جای من " ...

+ سلام ،
ولادت با سعادت سلطان ، امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان ؛ حضرت امام رضا (ع) بر شما مبارک ...
پاسخ:
سلام
تشکر از حضورتون
سلام
قشنگ بود،قشنگترترمتن عکس:)

منتظریم،موفق باشین

یاعلی
پاسخ:
ممنون شاید دیگر برنگردیم
۰۶ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
یه سری صدایی اِهمی اُهومی
کفشی لنگه دمپایی چیزی بندازید بفهمیم زنده ایی
علائم حیاتی بدید
پاسخ:
هستیم....
باز هم لطف خدا حل معما شده است
غزلم راز بلند شب یلدا شده است
من کجا و نفس گرم اهورایی تو
لهجه ی داغ عطش قسمت دریا شده است
ماه پیشانی من گم شد و شعرم امروز
عاشق ماه ترین شاعر دنیا شده است
با خیال که در این قافیه ها می رقصی
که چنین پیچ و خم قافیه زیبا شده است
از همان لحظه که از شرق تو روز آمده است
این شب مغربی ام لایق فردا شده است
رمز چشمان تو رازی ست خدا می داند
آسمان در شب چشمان تو پیدا شده است
یک نفر آمده از غصه نجاتم بدهد
باز هم پنجره ام رو به خدا وا شده است
فاطمه اربابی
پاسخ:
ممنون ازاینکه یادمونید هنوز
سلام
اون قانون مازلو و هزاران نفری است که در زمینه احساس و نیازها کارکرده اند...
موفق باشی و سربلند...
پاسخ:
سلام
تشکر
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۰۴ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام
بله همینطوره
سلام
روز شنبه ی شما بخیر و شادی . [گل]
پاسخ:
سلام
تشکر
سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه
حیفه وبلاگ به این خوبی فعالیت نداشته باشه همچنان منتظر پست های زیباتون هستیم
براتون آرزوی سلامتی دارم
پاسخ:
سلام
ممنون شکر خدا
:)
سلام بروز شدم با [اندوه]
منتظر حضورتم
لتنگی؛
خوشه ی انگور سیاه است
لگد کوبش کن
لگد کوبش کن
بگذار ساعتی
سر بسته بماند؛
مستت می کند اندوه...

شمس لنگرودی

سلام علیکم
قصد بازگشت ندارید؟؟؟ جای خالیتون احساس میشه...
پاسخ:
سلام
دراینستاگرام درخدمتیم
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۹:۲۸ یک خبرنگار ...
سلام ،
عیدتون مبارک ...
پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک دوست خوبم
سلام
عید شما مبارک. در پناه حق . یا علی [گل]
پاسخ:
سلام بزرگوار تشکر
۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۱ رها_ انچه خواهد گذشت
سلام
امیدوارم نظر قبلی ثبت شده باشه
خلاصه ک من دوباره برگشتم
پاسخ:
سلام
بله رویت شد
میام

سلام سایت واقعا خیلی خوبی دارید خدا قوت
پاسخ:
سلام دوست عزیزم
تشکر
در اندرون مـن خسته دل ندانـــــــم کیسـت

که من خموشم و او در فغان و در غوغاست

۲۳ مهر ۹۴ ، ۰۸:۴۶ مداد کوچک
به ماه نگاه می کنم

تا در لحظه های تو شریک باشم.

آه که چقدر بی توام!

بگذار قصه را از اینجا شروع کنم

از همین بی تو بودن ها

از همین سایه روشن چشم های ابری ات

که تا به خود می آیم

باریده ای و

تابیده ای و

رفته ای!

بگذار از همین جا شروع کنم

از خودم که شبی مهتابی

برای همیشه با آخرین قطار رفت...

همان رهگذر که پشت بخارهای روی پنجره،

در شبی برفی گم شد.

گفتم خودم!

راستی

تازگی ها او را ندیده ای!؟؟


اسماعیل فیروزی
پاسخ:
ممنون از حضورت دوست خوبم
۲۴ مهر ۹۴ ، ۰۱:۳۰ تک نویسی...
غیر از این نیست

منتظر برگشت شماییم
پاسخ:
سلام
برنخواهیم گذشت...:)
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۴:۳۹ ابوتراب ...
مشکی به تن نموده و احرام بسته ام

قربانی ام نما اگر این حج آخر است
من پیوسته از تو گریخته ام و به اتاقم ، کتابهایم ، دوستان دیوانه ام و افکار مالیخولیائی ام پناه بُرده ام ،قبول دارم که کَلّه شق بودم،اما تو هم هَمواره فقط در پی اثبات سه چیز بودی :اول آنکه در این ارتباط بی تَقصیری ؛ دوم آنکه من مُقصرم و سوم ، با بزرگواری تمام حاضِری مرا ببخشی !! { فرانتس کافکا }

پاسخ:
 

 

به من آموخت

آن‌که خنجر در دست ندارد

هنوز به مدرسه نرفته‌ است ...

و آن‌که دروغ نمی‌گوید

لال به دنیا آمده‌ است ...

او زیاد درس خوانده‌ بود

و خوب حرف می‌زد ...

سلام، وبلاگتون خیلی عالیه، اگه این تجدید قوا باعث میشه بهتر از اینم بشه پس حرفی نیست...
خداقوت
پاسخ:
سلام
شاید دیگه برگشتی در کار نباشه
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۳۰ مهندس رضا عباسی
پستت حرف دل من بود
به ما هم سر بزن
ممنون
پاسخ:
ممنون مهندس جان
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۳ ♥فقط خدا♥
عاالی
پاسخ:
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">