اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

برای میهمان ناخوانده....

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴ ب.ظ

 

۹۴/۰۳/۱۴
اهورا ...

نظرات  (۱۴)

سلام

دلمان گرفت!
آهنگ را دانلود کردم بعداً و سر فرصت گوش بدم.
ممنون
پاسخ:
سلام
دوست عزیزم
شرمنده دیگر...
!!!!1!
پاسخ:
چرا؟!!!!!!!!!!!!!!!!
:(
پاسخ:
:(
انقدر غمگین بود!!
خدا نگذره ازم:)
اصولا علیرضا آذر اکثر اشعارش حس نا امیدی و غم میده ...
البته
برای من اینطور بوده
پاسخ:
آره
منم همینطور
ی نوع غمگینی خاص
نفسم بسته به دم های تو است
رحمی کن
پاسخ:
 گل از نفس تو رنگ و بو می گیرد
از روی تو آب،آبرو می گیرد 
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۴ یک خبرنگار ...
مثل سیگار ...

باعث شدید برای اولین بار این شعر رو بخونم ...
ممنون ...

عجب نگاهی داشت شاعر ... ؟!
" این غم انگیزترین حالت غمگین شدن است " ...
پاسخ:
زیبا نبود؟!
ب نظر من شعر عجیبیست
هرگاه میخوانمش غمی لذت بخش می یابم
غمی اشکبار
غمبار
بس که خوردم غمِ او روزه‌ی من باطل شد
نرخ ِ کفاره‌ی این خوردنِ عمدی چند است؟

۱۵ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۰ یک خبرنگار ...
شاعر در بیان تلخی موفق بود ...
رنجِ جدایی و حرمانِ دوری ...

البته خدا نصیب هیچ کس نکنه این تلخکامی ها رو ...
پاسخ:
البته
دقیقا همینطوره
آمین
ولی مگه میشه....
حتماهست که شاعربه قلم درآورده
شعر...عالیه:)
پاسخ:
مرررسی:)
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۹ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

خرابم در خرابات عشقت ...

عاشقانه هایت آباد!
پاسخ:
 ترس جای عشق جولان داد و شک جای یقین
آبروداری کن ای زاهد مسلمانی بس است
خراب مرامتم...
):
پاسخ:
:(
خدایا!

آنچنان زمین گیرم نکن که

هنگام ظهور مولا توان برخاستن نداشته باشم ...

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
آمین
یه بار که دلم خیلی گرفته بود و تو اتاق نشسته بودم
دستم رفت به چند تا سیگاری که از بچه ها تو اتاق جا مونده بود
وسوسه شدم
یه دونه رو بر داشتم و یه رو لبم گذاشتم
یه کبریت روشن و یه پک عمیق
همچین سرفه کردم که نگو
تو نگو سیگارا خشک شده بودند
همون سیگار اول و آخرم بود
دیگه هیچ وقت لب نزدم
پاسخ:
:(
ممنون از اینکه به ما سرزدین پویای عزیزم
یا کنج قفس یا مرگ...
این بخت کبوترهاست..

صحنه-علیرضا آذر
پاسخ:
بسیار عالی.....
مثل سیگار،خطرناک ترین دودم باش

شعله آغوش کنم حضرت نمرودم باش

مثل سیگار بگیرانم و خاکستر کن

هر چه با من همه کردند از آن بدتر کن

مثل سیگار تمامم کن و ترکم کن باز

مثل سیگار تمامم کن و دورم انداز
پاسخ:
عالی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">