اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

"زندگی"

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۸ ب.ظ

زندگی یک چمدان است که می آوریش

بار و بندیل سبک می کنی و می بریش

خودکشی،مرگ قشنگی که به آن دل بستم

دسته کم هر دو سه شب سیر به فکرش هستم

گاه و بیگاه پُر از پنجره های خطرم

به سَرم می زند این مرتبه حتما بپرم

گاه و بیگاه شقیقه ست و تفنگی که منم

قرص ماهی که تو باشی و پلنگی که منم

چمدان دست تو و ترس به چشمان من است

این غم انگیزترین حالت غمگین شدن است

قبل رفتن دو سه خط فحش بده،داد بکش

هی تکانم بده،نفرین کن و فریاد بکش

قبل رفتن بگذار از تهِ دل آه شوم

طوری از ریشه بکش

ارّه که کوتاه شوم

(علیرضاآذر)

۹۴/۰۳/۱۰
اهورا ...

نظرات  (۱۷)

۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۵ یک خبرنگار ...
" به هر آسمانِ زلالی شک دارد ؛

گنجشکی که با سر به پنجره خورده است " ...
پاسخ:
چقدرزیبا....ممنونم
به دریا می زنم! شاید به سوی ساحلی دیگر
مگر آسان نماید مشکلم را مشکلی دیگر
نامه ی یک خنده ربوده شده ی عذر خواه به رئیس الممالک
پاسخ:
انقدرسیاست را اذیت نکنید
گریبان گیر میشود عاقبت
حیات عشق مرهون دم اوست
دل عالم خریدارغم اوست
پاسخ:
گفت دکتر که شما مشکلتان کم خونیست
خون دل می خورم ای کاش که تاثیر کند
 

۱۱ خرداد ۹۴ ، ۰۷:۵۰ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

پست هاس سنگین کار می کنی ...

شعر عنوان بسیار زیبا بوذ مال کی هست؟
پاسخ:
سلام
:)شاگردشماییم
استادعلی رضاآذر هم متن وهم عنوان
بار و بندیل سنگین می کنی و می بریش


پاسخ:
........
چه شعر زیبایی!
خیلی باهاش ارتباط برقرار کردم.
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم
به نظر من هم خیلی زیباست
ادامه شعررو حتما درپست های اینده میذارم:)
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۷ ماه محبوبم
سلام عیدتون مبارک
پاسخ:
سلام
عیدبر شما نیز مبارک
سلام
نیمه شعبان و ولادت حضرتش مبارکتان...

عیدانه:

امام صادق (ع) فرمودند:
هنگامی که گرفاری بنی اسرائیل طولانی شد چهل صبح دعا کردند و به گریه و ضجه پرداختند، خداوند حضرت هارون و موسی را 170 سال زودتر از زمانی که مقدر بود برای نجات آنها فرستاد؛ اگر شما نیز چنین کنید خداوند فرج ما را برای شما می فرستد وگرنه غیبت تا نهایت آن طول خواهد کشید.
تفسیر عیاشی جلد 2 صفحه ی 143

برگرفته شده از zareh.blog.ir
پاسخ:
سلام
چ زیبا ممنون ذره خان:)


چمدان

زندگی یک چمدان است که می آوریش
بارو بندیل سبک می کنی و می بَریش

خودکشی مرگ قشنگیست که بدان دل بستم
دست کم هر ? ، ? شب سیر به فکرش هستم

گاه و بی گاه پر از پنجره های خطرم
به سرم می زند این مرتبه حتماً بپرم

چمدان دست تو و ترس به چشمان من است
این غم انگیزترین حالت غمگین شدن است

بی تو من با بدن لخت خیابان چه کنم؟
با غم انگیزترین حالت تهران چه کنم؟

بی تو پتیاره پاییز مرا می شکند
این شب وسوسه انگیز مرا می شکند

بی تو من با بدن لخت خیابان چه کنم؟
با غم انگیزترین حالت تهران چه کنم؟

بی تو پتیاره پاییز مرا می شکند
این شب وسوسه انگیز مرا می شکند

قبل رفتن ? ، ? خط فحش بده داد بکش
هی تکانم بده نفرین کن و فریاد بکش

قبل رفتن بگذار از ته دل آه شوم
توری از ریشه بکش بر رگ کوتاه شوم

مثل سیگار خطرناکترین دودم باش
شعله آغوش کنم حضرت نمرودم باش

هر پسر بچه که راهش به خیابان تو خورد
یک شبه مرد شد و یکه به میدان زد و مرد

من تو را دیدم و آرام به خاک افتادم
و از آن روز که در بند توام آزادم

چای داغی که دلم بود به دستت دادم
آنقدر سرد شدم از دهنت افتادم

می پرم دلهره کافیست خدایا تو ببخش
خودکشی دست خودم نیست خدایا تو ببخش

بی تو من با بدن لخت خیابان چه کنم؟
با غم انگیزترین حالت تهران چه کنم؟

بی تو پتیاره پاییز مرا می شکند
این شب وسوسه انگیز مرا می شکند...



شعر های استاد آذر بی نظیره ...
پاسخ:
این شعرش واقعازیباست...
البته طولانی تره
هه....چه وصف حال آشنایی...
پاسخ:
:(
بله دیگه....
چ خوب که شما سرمیزنید هنوز:)
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۱ آبان ابانی
علی رضا اذر ...دوست داشتنی است ...هرچند که غم دارد ...
پاسخ:
علیرضا آذر
انقدرغمگین است
که ..........
غمی زیبا ودلنشین
بسیار زیبا بود
پاسخ:
ممنون رضای عزیز:)
نمیدونم چرا ولی من کلا از هیچکدوم از متنای شما چیزی نمیفهمم!!!
پاسخ:
چرا؟؟؟؟!؟!
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۹ مغــــز مداد
اهورا ...

زیبا نامید و زیبا بیان
قلمتان / انتخابتان
عالی

سبز باشید به عشق
راستی با افتخار لینکید

اینجا که بودم یاد نقطه چینم افتادم /بلاگی که همیشه شعر گلچین می کردم یادش به خیر
پاسخ:
ممنون از این همه لطف وظرافت بیان
واقعا لذت بردم وقتی کامنتتون رو خوندم به حدی که برای کسی که درکنارم بود خواندم وگفتم بعضی ها چقدر زیبا سخن میگویند
لطیف ودل نشین
شما هم باافتخار لینکید
از اشناییتون بسیار خرسندم
یاعلی
سربلند باشید
سلام
امروزتان قرین شادی و سلامتی [گل]
پاسخ:
سلام دوست عزیزم
ممنون از لطفتون
دلتون شاد
لبتون خندون:)
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۸ ریحانه زهرا کیان
سلام دوست عزیز
ببخشید منظورتون رو متوجه نشدم.چی مساله ای نیست؟
پاسخ:
سلام
توضیح لازم رو تو وبتون بیان کردم
ممنون از حضورتون
قشنگ بود.
پاسخ:
ممنون