اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

وی درسال(..13)دیده به جهان گشود.

دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۲۳ ق.ظ

۹۳/۱۲/۱۸
اهورا ...

نظرات  (۲۷)

۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۵۸ کمی بودن ...
همه رابیازمودم
زتوخوشترنیافتم...
پاسخ:
:)
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۰۰ یک خبرنگار ...
سلام ،
جالب بود ...

این بنده خدا - وی - تو خبرهای ما زیاد کاربرد داره ها ! ... :)

وی افزود :
" به جهان خُرّم از آنم که جهان خُرّم از اوست " ...
پاسخ:
امان از _وی_
قربان _وی_
:)
نوشته عالی بود
پاسخ:
ممنون برادر
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۹ مهدی شریفی
دعوت با تأخیر
روز هجدهم اسفند رو با گردش دستاس شب کردم

دعوت با تعجیل
روز نوزدهم اسفند رو با مطلب معرفتی از حضرت محدثه در خدمتتون هستم
پاسخ:
حتما
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۱ مهدی شریفی
من با میلیاردها نفر معاصرم
ولی در میانشان تو...
پاسخ:
عالیییییییییییییه
تا در این قصه پرحادثه حاضر باشم.....
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۷ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

عجب سعادتی...
پاسخ:
سلام
:)
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۲۳ مهدی شریفی
سلام
دیروز نوشتم محدثه
امروز نوشتم محدثه
فرقشان یک کسره و فتحه است
تشریف بیارید
پاسخ:
سلام
حتما
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۷ مهدی شریفی
سلام
من که خیلی ناراحتم از این که شهادت حضرت زهرا برسه و دیگه نتونم این طور بنویسم
(نکن ای صبح طلوع)
امروز هم مطلب معرفتیِ
تشریف بیارید
سلام علیکم و تسلیت به مناسبت ایام شهادت بی بی دو عالم
آدرس سایت حقیر به elahinegahi.ir تغییر کرد.
پاسخ:
سلام
سلام...
:) خوشم آمد.... بسیار....

هـر بـار که می خــواهم به سمتت بیـایـم
یادم می افتـد دلتنگی هـرگز بهانه خـوبی
برای تکرار یک اشتباه نیست ...!

اناگاوالدا
پاسخ:
سلام
ممنون
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۱۲ رها- آنچه خواهد گذشت
این خارجیا با ابداع کلمه ی "lol"به جای
"loud out laugh"مثلا میخواستن بگن ما خیلی مبتکریم!!
اما قهرمانان ایران زمین با ابداع "خخخخخخ"به معنای
"خیلی خوبه خدایی خیلی خندیدیم،خدا خیرت بده"
نقشه ی دشمنان را نقش بر آب کردند!
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۵ چکامه کردنژاد
ضعیفه!دلمون برات تنگ شده بود اومدیم زیارتت کنیم! دختر: توباز گفتی ضعیفه؟ پسر: خب… منزل بگم چطوره؟ دختر: وااااای… از دست تو! پسر: باشه… باشه ببخشید ویکتوریا خوبه؟ دختر:اه…اصلاباهات قهرم. پسر: باشه بابا… توعزیز منی، خوب شد؟… آشتی؟ دختر:آشتی… راستی گفتی دلت چی شده بود؟ پسر: دلم! آها یه کم می پیچه…! ازدیشب تاحالا. دختر: … واقعا که! پسر: خب چیه؟ نمیگم مریضم اصلا… خوبه؟ دختر: لوووس! پسر: ای بابا… ضعیفه! این نوبه اگه قهرکنی دیگه نازکش نداری ها! دختر: بازم گفت این کلمه رو…! پسر: خب تقصرخودته! {{میدونی که من اونایی رو که دوست دارم اذیت میکنم…}} هی نقطه ضعف میدی دست من! دختر: من ازدست توچی کارکنم؟ پسر: شکرخدا…! دلم هم پیچ میخوره چون تو تب وتاب ملاقات توبودم… لیلی قرن
بیست ویکم من! دختر: چه دل قشنگی داری تو! چقدر به سادگی دلت حسودیم میشه! پسر: صفای وجودت خانوم! دختر: می دونی!

دلم… برای پیاده روی هامون… برای سرک کشیدن تومغازه های

کتاب فروشی ورق زدن کتابها… برای بوی کاغذ نو…

برای شونه به شونه ات را رفتن و

دیدن نگاه حسرت بار بقیه تنگ شده …

آخه هیچ زنی که مردی مثل مرد من نداره! پسر: می دونم… می دونم… دل منم تنگه…

برای دیدن آسمون چشمای تو… برای

بستنی شاتوتی هایی که باهم میخوردیم…

برای خونه ای که توی خیال ساخته بودیم

ومن مردش بودم….! دختر: یادته همیشه به من میگفتی “خاتون” پسر: آره… آخه تو منو یاد دخترهای ابرو کمون قجری می انداختی! دختر: ولی من که بور بودم! پسر: باشه… فرقی نمی کنه! دختر: آخ چه روزهایی بودن…

چقدردلم هوای دستای مردونه ات رو کرده… وقتی توی دستام گره می خوردن… مجنون من… پسر: … دختر: چت شد چرا چیزی نمیگی؟ پسر: … دختر: نگاه کن ببینم! منو نگاه کن… پسر: … دختر: الهی من بمیرم… چشات چرا نمناکه… فدای توبشم… پسر: خدا… نه… (گریه) دختر: چراگریه میکنی؟ پسر: چرا نکنم… ها؟ دختر: گریه نکن … من دوست ندارم مرد گریه کنه…

جلو این همه آدم… بخند دیگه…

بخند… زودباش… پسر: وقتی دستاتو کم دارم چطوری بخندم؟

کی اشکامو کنار بزنه که گریه نکنم…؟ دختر: بخند… و گرنه منم گریه میکنماا پسر: باشه… باشه… تسلیم… گریه نمی کنم… ولی نمی تونم بخندم دختر: آفرین! حالا بگو برای کادو ولنتاین چی خریدی؟

پسر: توکه میدونی من از این

لوس بازی ها خوشم نمیاد… ولی امسال برات یه کادو خوب آوردم… دختر: چی…؟ زودباش بگو… آب از لب و لوچه ام آویزون شد … پسر: … دختر: دوباره ساکت شدی؟ پسر: برات… کادو… (هق هق گریه)… برات یه دسته گل گلایل!… یه شیشه گلاب…

ویه بغض طولانی آوردم…! تک عروس گورستان! پنج شنبه ها دیگه بدون تو خیابونها صفایی نداره…! اینجاکناره خانه ی ابدیت مینشینم و فاتحه میخونم… نه… اشک و فاتحه نه… اشک و فاتحه و دلتنگی امان… خاتون من! توخیلی وقته که… آرام بخواب ای کوچ کرده ی من… دیگر نگران قرصهای نخورده ام… لباس اتو نکشیده ام….

و صورت پف کرده از بی خوابیم

نباش…! نگران خیره شدن مردم به اشک های من هم نباش..۰! بعد از تودیگر مرد نیستم اگر بخندم… اما… تـوآرام بخواب
....
پاسخ:
ممنون از این که هنوزهم به فکر مایید
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۴۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
مثلا 1320

:)

بله دیگه سعادتیه که نصیب شما شده
و البته بیچاره وی
پاسخ:
ممنون
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۵۲ مهدی شریفی
سلام
قرار است اشک نوشته ها را درآورم
و امروز اشک لبخند را درآوردم.
لطفاً پرده ی اولش را امروز چشم رنجه کنید
پاسخ:
سلام
سلام

لبت را تکان بده.....

http://zareh.blog.ir/post/699
پاسخ:
سلام
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۱۷ محدثه انصاری
عالی بود
پاسخ:
ممنون
سلام
دلتان سرشار از نغمه های زیبای بهار . [گل]
پاسخ:
سلام
تشکر از لطف بیکرانتان
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۵۴ مهدی شریفی
سلام
پرده ی دوم از لبخند مادرم را کشیدم
لطفاً اشک باران کنید میم شین را

(شاید این صحنه ی زندگی مادر اولین صحنه ای از مادرِ که تو ذهنم نقش بسته و مونده)
پاسخ:
سلام
شرمنده این روزها کم پرمشغله ایم
حتماسر خواهم زد
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۵۴ دورتر از من
سل‍ام داداش چطوری..؟
من بااین یه مصرع شعر یه دنیایی دارم!..
..بیانش سخته،ینی فراتر از همه چی!
مچکر بابت این تلنگر
پاسخ:
سلام
قربون داداش شکرخدا
خواهش میکنم
بزرگواری
سلام
قشنگ بود:)
پاسخ:
سلام
:)
سلام...

دعوتید به :
تفاوت های دختر و پسر و راه و رسم خواستگاری

http://heyateketab.blog.ir/post/188
پاسخ:
سلام
حضورخواهم یافت
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۴۷ خادم الزهرا
سلام
وبلاگ قشنگی دارید
به ماهم سری بزنید خوشحال میشیم
اگه دوست داشتید لینک کنید
ممنونم
پاسخ:
سلام
تشکر
لینکید
یاعلی
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۹ مهدی شریفی
سلام.
با یای نسبت صورتی نوشتم
منتظر حضور شما، من

پاسخ:
سلام
افتخاری بود ک نصیبمون شد :))... بـــــــــــــــس زیبا بود... ساده و زیبا :) // اهورای عزیز نمیشه برای بخش نظرات از این شکلکا قرار بدی؟
پاسخ:
:::::)))))
متاسفانه بیان مثل بلاگفا این امکان رو نداره
شرمنده

۲۷ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۰۳ کرگدن دل نازک
چه قشنگ...........................
...........................
بی مهری انسان معاصر در توست


تنهایی انسان نخستین در من!
پاسخ:
ممنون از حضورتون
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۴ عباس سلطان آبادی
سلام
وبلاگ زیبایی دارید
ممنون که ب وبلاگ منم سرزدی
پاسخ:
سلام
تشکر
لطف دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">