اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR


۹۳/۱۱/۳۰
اهورا ...

نظرات  (۲۳)

خداحافظی بوق و کرنا نمی خواهد
دلیل،
بحث،
یادگاری ،
بوسه ،
نفرین ،
گریه ،
....
خداحافظی واژه نمی خواهد
خداحافظی یعنی
در را باز کنی
وچنان کم شوی از این هیاهو
که شک کنند
به چشم هایشان
به خاطره هایشان
به عقلشان
و سوال برشان دارد
به خوابی دیده اند تو را تنها ؟
یا توی سکانسی از فیلم فراموش شده ؟
.
.
.
.خداحافظی
"خداحافظ" نمی خواهد ....

یاسر اکبری
پاسخ:
زیبا بود
ممنون
میدانی "روزه تنهایی" چیست؟
دل من
چشمان تو
و دستانی که برای سلامتی ات رو به آسمان است
سلام
خیلی قشنگ بود
گاهی اتفاق می افته
سلام
خیلی قشنگ بود
گاهی اتفاق می افته
سلام
خیلی قشنگ بود
گاهی اتفاق می افته
پاسخ:
سلام
بله همینطوره
گاهی......
سلام
همه ما شب انتخابی خواهیم داشت که به صف عاشورائیان بپیوندیم و یا از معرکه جهاد بگریزیم و در خون ولی خدا شریک باشیم. ان شاء الله در پناه حق و تا (تحقق) وعده الهی و یاری دولت ایشان خواهیم جنگید.
زیبا بود
پاسخ:
سلام برشما
۰۱ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۲۹ یک خبرنگار ...
" ماهِ دوازدهم آمد ...
ولی ماهِ دوازدهم نیامد " ...

+ اللهم عجل لولیک الفرج ...
پاسخ:
آمین
سلااااااااام من اومدم
واقعا ببخشید که دیر میام و نمیام
با گوشی وصل میشم یه کم سخت تره: ))))

زیبا هست هم متن هم عکس نوشته
پاسخ:
سللللاااااااام
خواهش میکنم بازم لطفتون رومیرسونید که با شرایط سخت به ما سر میزنید:)
آیا وقت آن نرسیده است که صهیونیزم بین المللی 1 درصدی را با
بینایی و بصیرت بشناسیم و نقشه های شومشان را خنثی کنیم و اجازه ندهیم بازی کثیف
11 سپتامبر دوباره تکرار شود و آخرالزمان تحریف شده توراتی را رقم بزنند پس همه باهم متحد شویم یکدیگر را دوست بداریم با بصیرت و بینایی به حوادث جهان بنگریم و ازجان مال شرف آرمان آزادی و آزادگی خود و دوستانمان در برابر شیطان بزرگ دفاع کنیم
و سرباز مخلص جبهه حق و مولا و سرورمان مهدی (عج) باشیم
در ارتباط با شعر من اعتقاد دارم
اگر در دیده مجنون نشینی به غیر از خوبی لیلی نبینی
عاشق همه حسن بیند و به یاد سپارد
۰۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۵ کمی بودن ...
یامن عذابه عدل

ای کسی که عذابش ازروی عدل است

درهنگام بروزمشکلات ناله نکنیم ،ناامیدنشویم
وبدانیم این عذاب،لطف است وشکرکنیم.
۰۲ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۳۵ دورتر از من
اگر چه در پی آهو دویده ام چون شیر
به من اهالی جنگل شکار میگویند !

تو رفته ای و نشستم کنار این همدم
به این رفیق قدیمی سه تار میگویند ..
پاسخ:
عجب.....
... [گل]
پاسخ:
....گل
سلام.این جملکس ها که درست می کنین،خیلی قشنگن...با چه نرم افزاری کار می کنین؟میشه به منم یاد بدین؟
ضمنا یه سوالیه که خیلی وقته می خوام بپرسم...شما اهل کدوم شهر هستین؟(البته اگه مایلید جواب بدینا...)
پاسخ:
سلامترسای عزیز
اینجز اسرار کاریه نه:)
بانرم افزار photoshopدرستش میکنم
والله بابت آموزش که من خودم کلاس های فنی حرفه ای رو گذروندم
آموزشش بسی طولانیه
ولی اگر سوالی باشه درخدمتم
اهل پایتخت پرگرد وغبارم:)
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۵۱ کمی بودن ...
حضرت علی علیه السلام:

هرکه بداند خداعوض می دهد

سخاوتمندانه می بخشد.
پاسخ:
تشکر
دقیقا....
پاسخ:
:)
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۲ سیدمهدی حاجی آبادی
عیدتان مبارک پساپس
امام خامنه ای: هیچ کاری در دنیا بدون تشکیلات و کار تشکیلاتی پیش نمی رود.انقلاب اسلامی ایران هم بدون تشکیلات پیش نرفت و پیروز نشد
پاسخ:
عیدشما هم نیزهمچنین
عجب جمله ای:)
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۰۷ کمی بودن ...
کسی که دینش رایک دستی بگیرد
خدای متعال نیزبه اوتوجهی نمی کند.
ایت الله حق شناس
شبیه کسی شده ام
که پشت دود سیگارش با خود می گوید: ترک میکنم سیگار را خانه را زندگی را دنیا را خودم را و باز یک نخ دیگر اتش می زند....
www.brokenangel.blog.ir
چون شعربد به خاطر
نتوان سپرد ما را
سلام

آفرین...عالی ست
پاسخ:
سلام
تشکر ذره جون
سلام...
مهم نیست اکنون زندگی ام چگونه میگـــذرد،
عــاشـق آن خــاطـــراتی هستم که تصادفی از
ذهنم عبور میکنند و باعث لبخندم میشوند.

پابلو نرودا
پاسخ:
سلام...
سلام
شهادت حضرتش تسلیت....

حضرت فاطمه علیهاالسلام :
اگر به آنچه تو را به آن فرمان مى دهیم عمل کنى و از آنچه برحذر مى داریم دورى کنى ، از شیعیان مایى و الاّ هرگز .
إحقاق الحقّ ، ج 19 ، ص 129 .
پاسخ:
سلام
بسیار عالی ...
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">