اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

.....بنده خدا.....

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۲۹ ب.ظ

۹۳/۱۰/۲۰
اهورا ...

نظرات  (۲۶)

۲۰ دی ۹۳ ، ۱۶:۴۱ یک خبرنگار ...
" ای که گفتی جان بده تا باشدت آرامِ جان ...

جان به غم‌هایش سپردم ؛ نیست آرامم هنوز " ...
پاسخ:
ممنون از حضورت خبر نگار عزیز:)
درپناه دستان گرم خداوند رحمان باشید
خدا تنها معشوقی است که عاشقانی دارد که هیچ یک از بودن دیگری ناراضی نیست و هیچگاه یکی از آنها معشوقش را تنها برای خود نمی خواهد...
پاسخ:
آره واقعا.....
چرا اینجوریه؟!
♥خــــدایــا♥
منــو بـبخــش اگـر همـیشــه بـه فکـــر همـــه ی هیــــچ هـا هستـــم ؛
ولـے بـه فکــر رضـای تــو کـــه همــه هســـتے ، نیســـتمــ . . .
سلام
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻤﺎﻡ ﭼﻴﺰﻫﺎ ﻭ ﺁﺩﻡ ﻫﺎﯼ ﺍﻃﺮﺍﻓﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺧﻮﺏ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯿﻢ ﻭ ﻗﺪﺭﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺪﺍﻧﯿﻢ . . .
ﺯﻧﺪﮔﯽ آنقدر ها هم طولانی نیست....
پاسخ:
سلام
قدرهرکس راکه دانستیم فکرکرد الماس است کمیاب شد..........
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۴:۱۰ ی آنتی زایون
قشنگ بود ..
پاسخ:
تشکر
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۶:۰۴ محدثه انصاری
:)
پاسخ:
:)
بهترین دوستم خواهی بودحتی اگر سختی راه چشمانت رااز من دور کند وبهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوشم نرسد.
پاسخ:
:)!!!!
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
خیلی قشنگ بود ولی چقدر رنگ متنش تیره بود
چشمان درآمد تا خواندیمش
:)
پاسخ:
ببخشید دیگه
حالا شما این دفعه19 بده
ممنون از این که وقت گذاشتی:)
سوختنش هم ازوست...
پاسخ:
آتش زیر خاکستر بود....
۲۱ دی ۹۳ ، ۲۲:۲۴ حدیث سامی
سلام...

مثل میوه افتاده ای دلتنگم...
میوه ای ک درختش را بریده و برده اند...
" شمس لنگرودی"
پاسخ:
سلام
چقدرزیبا...دردآور
فکر نکنم به یاد بیاره !!!!!!(شوخی کردم )
یه انتقاد کوچولو از کارتون ،نوشته و عکس رنگشون خیلی شبیه به هم هست به سختی خونده میشه !
موفق باشید
پاسخ:
:)
ممنون ازاین که گفتید
چشم حتما درپست های بعدی لحاظ میشه
یاعلی
هرکس، هر چیزی را عاشقانه بخواهد

به آن می رسد ...



سیمین دانشور
پاسخ:
تشکراز حضورتون
دلم به بهانه همیشگی گریست ...

بگذار بگرید و بداند هر آنچه خواست همیشه نیست ...!!!

تو دیگر نیستی.....
چه عکسی به به
عکس نوشتشم عالیه
پاسخ:
ممنون دریای عزیز:)
سلام داداش خوبم
نکن ن ن ن ن ن اینکارو با من؟چرا پست غمگین میزاری ناراحت میشم در همه حال شاد باش
پاسخ:
سلام مسیح جون
چشم داداش گل هر چی شما بخوای
درود بر شما اهورای عزیز....


خیلی نایس بود....


کلا حال و هوای وبتون متحول شده

....


پاسخ:
سلام دختر آریایی(چکامه)عزیز
ممنون که بعد از این همه وقت معرفت نشون دادینو به ما هم سر زدید ازاین کارا بکنید
خوشحال میشیم بدونیم حالتون خوبه:)
تنهاییم
را با باکسی قسمت نخواهم کرد..
یکبار قسمت کردم ،
چند برابر شد..

ممنون از حضورت ومنتظر حضور سبز دوبارت ونظرات زیبات هستمپ

www.brokenangel.blog.ir
پاسخ:
خواهش میکنم داش رضا
چشم حتما:)

یکی از چیزایی که آدمو خیلی داغون میکنه اینه که

یه پسر با دماغ عملی و ابرو برداشته و سه تیغه بیاد بگه :

خیلی چاکرم داداش :|

آخه این چه حرفیه میزنی ؟

تو باید بگی : میســـی عــسیسم
پاسخ:
خخخخخخخ:)
خدا میداند چه کسی به زندگی شما تعلق دارد...و چه کسی ندارد

اعتماد کنید و بگذرید...

هرکه قرار باشد بماند همیشه می ماند....

پاسخ:
همینطوره که میگید
:)
چه لذتی بالاتر از اینکه:


اســــمت ...قسم راست یک نفــــر باشد؟؟؟؟؟؟
چه لذتی بالاتر از اینکه:


اســــمت ...قسم راست یک نفــــر باشد؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
واقعا همینطوره
تشکراز حضورت
واین همه معرفت بعد از غیبت طولانی که داشتی:)
شما جزءدوستان خیلی خوب من هستید:)

دختره نوشته گذاشته:

فرهاد من کجاست که ببیند لیلی در آتش عشقش خاکستر شده…

:|

والا تا اون جا که من خبر دارم فرهاد چشمش دنبال شیرین بود نه لیلی

تورو خدا قبل شکست عشقی خوردن ، یه کم در حوزه ادبیات مطالعه کنید
پاسخ:
:)
ممنون از این که اومدید
من سرم شلوغ بود وتازه الان که ساعت 7غروبه پیام هارو تایید کردم
سوءتفاهم نشه:)
۲۷ دی ۹۳ ، ۲۳:۲۴ "بر ثانیه ی ظهور مهدی (عج) صلوات"
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
لبیک یا محمد "صلی و الله علیه و آله و سلم"

سلام

دعوتید به آخرین آفتاب....

http://baketab.blog.ir/post/46

لبیک یا محمد "صلی و الله علیه و آله و سلم"

سلام

دعوتید به آخرین آفتاب....

http://baketab.blog.ir/post/46
پاسخ:
سلام
در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن

من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می‌رود....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">