اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

چگونه سنجیده حمله کنیم!؟

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۶ ب.ظ
دلایلی که برپایه ی آن به امری ایمان داریم یانداریم،
نزد انسان های بسیارنادر بسی قدرتمندترازحدممکن است.
معمولابرای ایجادتزلزل درایمان،لازم نیست که بابیشترین شدت حمله کنیم.اگرحمله پرهیاهو باشد،درمورد بسیاری به هدف خویش میرسیم وبرای این کارفقط به ترقه هایی نیاز است.برای مقابله باانسان های بسیار خودپسندتنها اَدای حمله ای بسیارسخت کافی است،زیراآنها فکر میکنندبسیارمهم هسنتد وازاین دیدگاه باکمال میل تسلیم می شوند.

F.Nietzsche


۹۳/۰۹/۲۸
اهورا ...

نظرات  (۱۷)

۲۸ آذر ۹۳ ، ۲۰:۵۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
+

تصویر....
پاسخ:
_
ممنون
گر در یمنی چو با منی پیش منی

گر پیش منی چو بی منی در یمنی

من با تو چنانم ای نگار یمنی

خود در غلطم که من توام یا تو منی


ابو سعید ابو الخیر
چه تصویر خشنی!!!
پاسخ:
:)
آرام باش،
توکل کن،
تفکر کن،
آستینها را بالا بزن،
آنگاه دستان خداوند را می بینی که زودتر از تو دست به کار شده اند.
چشم های هاج و واج و بهت های بی دلیل!

شهر کم کم دارد از دیوانه ها پر می شود!

"اصغر عظیمی مهر"
شلیک هر گلوله خشمی است

که از تفنگ کم می‌شود

سینه‌ام را آماده کرده‌ام

تا تو مهربان‌تر شوی


{گروس عبدالملکیان}
و زندگی

آنقدر کوچک شد

تا در چاله ای که بارها از آن پریده بودیم

افتادیم
پاسخ:
آره واقعا....
سلام
صبح شنبه ی شما سرشار از زیبایی شب یلد
پاسخ:
سلام
مقسی بوکو

گناهی که پشیمانی بیاورد

بهتر از عبادتی است که غرور بیاورد
تقریـــبا همه را متقاعد کرده ام

که فراموشت کردم...

فقط مانــده

خودم!!!




برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
پاسخ:
:(
۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۳:۵۳ احمد داعی
سلا م .............



آپم ..............اخلاق در محیط خانه




امام على علیه السلام:

مَن حَسُنَت خَلیقَتُهُ طابَت عِشرَتُهُ؛

هر کس خوش اخلاق باشد، زندگى اش پاکیزه و گوارا مى گردد.

(نهج البلاغه، خطبه 184)

سلام

خداقوت
پاسخ:
سلام
کریم یعنی کسی که در را میگشاید اگرچه خاطره ی خوشی از "در"ندارد

جانم حسن
۰۱ دی ۹۳ ، ۰۶:۳۰ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

"نیچه" را فارسی بنویس تا همه متوجه بشوند!!!

همه که مثل خودم و خودت اینقدر باهوش نیستند!!!!
پاسخ:
سلام
آره واقعا اصلا ازاین بعد بهش نگاه نکرده بودم
تو فوق العاده ای پسر
بهترین خوشبختی ها ، یاری به دیگران است.
بسی سنگین.. من متوجه نشدم اصن موضوعش چیه... :|

من هر وخ میام اینجا دانلود مننجرم روحش شاد میشه :) ماشالله اهنگ ها :)
پاسخ:
:)
:)
چیزخاصی نیست...همین که لطف کردیدسر زدید خودش کلیه
...

اولین باری که به بی معرفتی متهم شدم .... خاطرم نیست
نه به جهت زیادی این اتهام
بلکه به جهت نداشتن آدرس دوستانی که می آیند و می روند .........محبت دارند
ولی حجم تنهایی خود را با کفه ی شلوغ و پر هیاهوی من می سنجند .
پنجره ای نزدیک به من نشان بده
که برای خواندنت
از میان خاکستر شعرهای پیشینم نگذرم
خاکستر هنوز سوزنده و ناب ست
وپاهایم زخمی تاول ها .......simah
پاسخ:
ممنون ازاین همه لطف بزرگوارید
ببخشید اگر رنجیده خاطر شدید
شرمنده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">