اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

گره...

جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳ ب.ظ



۹۳/۰۹/۰۷
اهورا ...

نظرات  (۳۰)

۰۷ آذر ۹۳ ، ۲۳:۲۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عجب!

قشنگ بود


یه پیشنهاد این کلمه ی گره رو یه رنگ بهتری میکردید
خیلی محوه!
رنگ یکی از گلهای روسری توتصویر میشد بهتر نبود؟
همش پیشنهاده ها ناراحت میشید نگیم
پاسخ:
ازلحاظ توازن رنگی بهترینش همین بود فکرکنم
نه راحت نشدم بالاخره نظره دیگه.....
۰۸ آذر ۹۳ ، ۰۲:۱۵ تنبلـ تهـ کلاسـ ...
فانوس نگاهم را آویخته ام بر در
من منتظرم زیرا
گفتند که می آیی ...

اللهم عجل لولیک الفرج

منتظر نگاهتون
پاسخ:
حتما....
سلام
روزتان نیکو و سرشار از مهر

چقدر شعر زیبایی بود . زیبا نه محشر بود
پاسخ:
سلام سید عزیز
ممنون از لطفت
آنجا که حقیقت نباشد،همه چیز پست و زشت و مبتذل است.
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۸:۲۵ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

نه گره ای

نه روسری ای

نه دلی ...

و من چقدر تنهایم ...
پاسخ:
ما تنهاییم.....
روسری سر کن و مگذار میان من و باد
سر آشفتگی موی تو دعوا شود ...!
***************************************
سلام شعر زیبایی بود ...
پاسخ:
سلام
ممنون کیمیای عزیز
دسته ی کاغذ بر میزد
در نخستین نگاه آفتاب کتابی مبهم و
سیگاری خاکستر شده کنار فنجان چای از یاد رفته
و بحثی ممنوع در ذهن..
اشیا برای استفاده شدن و انسانها برای دوست داشتن می باشند ولی افسوس امروزه از انسانها استفاده می شود و اشیا دوست داشته می شوند
ازلبخندت برای تغییردنیااستفاده کن..مگذاردنیالبخندت راتغییردهد...
پاسخ:
دنیا بالبخندمن عوض نمیشه.....
ولی چشم:)
من آن رندم که عصیان پیشه دارم
به دستی جام و دستی شیشه دارم
اگر تو بـــــــی گناهی رو ملک شو
من از حـــــــــوا و آدم ریشه دارم
شهادت یک لباس تک سایز است
هروقت وهرزمان اندازه ات رابه لباس شهادت رساندی
هرجاباشی
باشهادت از دنیا میروی
شهیدآوینی
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۴:۱۴ اثــــــــمر
شعر قشنگیه


خدایا نماز عشق بر پا کردم ، استجابت کردنش از تو
شب و روزم به درگاهت دعا کردم، قبول طاعتش از تو
خدایا دیوانه گشتم چو مجنونت ، لیلی گشتنش از تو
ببارد قطرهای اشک از چشمان دلم ، دریا کردنش از تو

پاسخ:
ممنون ازت اثمر عزیز
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۴:۱۶ اثــــــــمر
وقتی از اینکه آنچه را می خواستی بدست نیاوردی افسرده ای
فقط محکم بنشین و شاد باش
خداوند در فکر دادن چیزبهتری به تو می باشد . . .

۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۴:۲۱ اثـــــــــمر
می توان با تو پرید
می توان با تو از این کوچه بن بست گذشت
می توان از شب چشمان پر از احساست، باغی از آینه ساخت
می توان با تو در این بازی عشق، تا ابد برد و نباخت
می توان با تو شنید
می توان با تو گل از باغچه ی پنجره چید
می توان از تب لب های شفا آلودت
خواب پیدا شدن عابر دلباخته دید




"رحمان نصر اصفهانی"[گل]
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۸:۱۵ **رویای خیس**
سلام وقت بخیر ...


******************************
می شود رفت و زودتر به مقصد رسید **
می شود با شتاب رفت و **
گلهای کنار جاده را ندید**
حیف است اما!**
رهگذر کمی آهسته تر !!**
اینجا زندگیست !!!!**
******************************
پاسخ:
سلام دوست عزیزم
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۸:۱۵ **رویای خیس**
***********************************
خداوندا تو میدانی که انسان بودن **
و ماندن در این دنیا چه دشوار است!**
چه زجری می کشد آنکس که انسان است **
و از احساس سرشار است!**
***********************************
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۸:۱۶ **رویای خیس**
**********************************
چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست**
سخن شناس نه‌ای جان من خطا این جاست**
در انـــدرون مـن خستـه دل ندانم کیست**
که من خموشم و او در فغان و در غوغاست.!**
**********************************
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۸:۱۶ **رویای خیس**
***********************************
عشق اون نیست که در اوج رابطه پاک بمونی **

عشق اینه که در اوج اختلاف خیانت نکنی!**
***********************************
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۸:۱۷ **رویای خیس**
*************************
رسم زمانه است **
اگر نرم باشی تو را له میکنند**
اگر خشک باشی تو را میشکنند.!**
*************************
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۸:۱۷ **رویای خیس**
*************************
من آن ابرم که می خواهد ببارد**
دل تنگم هوای گریه دارد**
دل تنگم غریب این در و دشت**
نمی داند کجا سر می گذارد.!**
*************************
پاسخ:
ممنون ازنظرای زیبات دوست عزیزم

بریز ای نم نم باران دلم خون شد ز تنهایی
اسیر دردم ای باران چرا دردم نمی کاهی ؟
ببار ای قطره ی مرهم ، زبانم تشنگی دارد
به این دل خسته عاشق که او هم عالمی دارد
پاسخ:
ممنون از حضورتون
سلام

با مطلبی درباره جناب سلمان فارسی به مناسبت وفات ایشان بروزیم.

تشریف بیاورید
پاسخ:
سلام
خدایش رحمت کند....
مورد داشتیم
دختره میخواسته مگس روووو صفحه ی مانیتورشووو
با موس بندازه تو سطل آشغاله کامپیوتر
.
.
.
.
.
.
.
.
.
میگن کامپیوتر سوخته از خنده....
پاسخ:
خخخخخ
امام موسی کاظم علیه السلام:

مَن دَعا قَبلَ الثَّناءِ عَلَی الله و الصَّلاهِ عَلَی النَّبِی (صلی الله علیه وآله) کَانَ کَمَن رَمی بِسَهمٍ بِلا وَتر

هر که پیش از ستایش بر خدا و صلوات بر پیغمبر (صلی الله علیه وآله) دعا کند چون کسی است که بی زه کمان کشد.
تحف‌العقول ، ص‌ 425
۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۰:۵۹ امین کوهرو
سلام علیکم.
مطالب خوب و ارزنده ای دارید...
میدونید چه مزاجی دارید؟! اگه تمایل به دونستنش دارید در "آزمون مزاج سنجی" وب ما شرکت کنید...
در "نمایشگاه اقتصاد مقاومتی" منتظر حضور پر مهرتان هستیم...
http://eghtesadmoghavematy.blog.ir
التماس دعا
پاسخ:
وعلیکم السلام
ممنون از لطفتون
بزرگوارید
۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۳:۱۸ رها- آنچه خواهد گذشت
سلااااااااام
واقعا قشنگ بود مرررررررررررسی
مث همیشه عالـــــــــــــی☺☺☺
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفت
۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۳:۴۰ رها- آنچه خواهد گذشت
گاهی تنهایی
آواز غمگین پرنده ای است
که هر روز جفتش را می خواند
و نمی داند
که آخرین بازمانده از نسل خویش است
میگن خدا هر کی و بیشتر دوست داره مشکلات بیشتری سر راهش میزاره این جوری که من حساب کردم خدا عاشق منه
پاسخ:
:)
۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۴:۳۲ محدثه انصاری
به به. فوق العاده بود . عاااااااااااااااااااالی هر چی بگم کم گفتم چه نگاه ظریفی! تبریک میگم به خاطر این نگاه ویژه...... از هر زاویه ای فوق العاده بود.

قلمتون پایدار
پاسخ:
ممنون از لطفت دوست گرامی
عوضش واکن گره ابرو را
پاسخ:
امان ازیار....
محشر..................................................
پاسخ:
مرررسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">