اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

باران بارید،خیس شد دل ابری هوا.......

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۷ ب.ظ


۹۳/۰۹/۰۱
اهورا ...

نظرات  (۲۱)

۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۶:۰۶ خرید خانه در آلانیا
خیلی خوب و عالی بود
پاسخ:
ممنون
O-o
پاسخ:
!!!!!!!!!
۰۱ آذر ۹۳ ، ۲۰:۰۷ اثـــــــــمر
دنبال کنج خلوتم با یک بغل سکوت
من باشم و غم تو و یک قوت لایموت
شیرینی لب تو با چشمت که می برد
هوش از سر حلاوت نوش آفرین توت
پیش تو و شراره ی عشق تو در دلم
هیچ است داغ سینه ی لخت کویر لوت



پاسخ:
ممنون از حضورت دوست عزیز
۰۱ آذر ۹۳ ، ۲۰:۰۸ اثــــــــــمر
پرسیدمت : به خنده مرا دوست داری؟!و
حس کرده ام که سر به سرم می گذاری و
با حالتی که مثل یقین هم نبود یا تردید
ما بین شک و شوف و یقین، گفتی اری و
من پر شدم عجب از احساس عاشقی
تا سوی تو دراز کنم دست یاری و
گفتم که بحث عشق وسط آمده تو هم
باید بر این کویر پریشان بباری
۰۱ آذر ۹۳ ، ۲۰:۰۹ اثــــــــــمر
روزی هوا خواهم شد

و تو مرا تنفس خواهی کرد

و دلتنگم خواهی شد

و نفس هایت

.

.

.

عمیق تر خواهد بود.
۰۱ آذر ۹۳ ، ۲۰:۰۹ اثـــــــــمر
از مرگ با یک تیر

می توان خلاص شد

اما امید ...

زندانی ابدیست

که هر صبح

در سینه ام بیدار می شود

و می پرسد؛

تا ابد چند روز مانده رفیق؟
گویند سنگ لعل شود در مقام صبر
آری شود ولیک به خون جگر شود

«حافظ»
یک شمع میتواند بدون آنکه خاموش شود...
هزاران شمع دیگر را روشن کند...
درست مثل مهربانی که هیچ وقت با تقسیم شدن کم نمیشود..
ﻣﻨﺘﻈﺮ واﺳﻪ رﺳﻴﺪﻧﺖ ﺗﻮ ﺑﺎرون ﻣﻲﻣﻮﻧﻢ

‫زﻳـﺮ ﺑـﺎرون اﻧﺘﻈﺎرت رﻧﮓ ﺗـﺎزه ای داره

‫ﻣﻨﻢ ﻋﺎﺷﻖﺗﺮم اﻧﮕﺎر، وﻗﺘﻲ ﺑﺎرون ﻣﻲﺑﺎره

۰۱ آذر ۹۳ ، ۲۲:۴۰ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

حال می فهمم که پرا سهراب می گوید:
" زیر باران باید رفت .. "
پاسخ:
سلام
به قول یکی از استادان:باشدتارستگارشویم.
وای چه تصویرزیبایی
پاسخ:
وای ممنون!!:)
چشمانت را برای مردمان این زمانه خسته نکن اشک دیگر حرمت ندارد...نسیم
پاسخ:
چقدر زیبا....
باز باران بی تو...
پاسخ:
عجب سید جان.....
۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۶:۳۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
یکم رنگ و فونتش ناخواناست
ولی خوب بود
موفق باشید
کنارم خیلی ها هستند اما.....!!!

دلم.....!!

پیش "تو" آرام است .....!!!

۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۴:۰۰ نشریه پلاک
عکس و متن زیبایی بود
آهنگشم قشنگه فقط صداش ی ذره بد بود
(خواننده فریون آسراییه؟؟؟)
پاسخ:
ممنون
نه امین رسمتیه
۰۳ آذر ۹۳ ، ۲۱:۳۶ تک نویسی...
باران یعنی تو بر می گردی....
به به چه حالیه پاییز وبارون و امین رستمی وچتر وخیابون و...
خدا رحم کنه ورحمت کنه دل عشاق رو (:
پاسخ:
خدارحم کنه به دوستان
از من گذشت.....
دوست گرامی احوال شما...؟
در هفته های آتی حتما سری بزنید.یه سری اتفاق خوب برام افتاده که میخوام با بقیه به اشتراک بذارم.
پاسخ:
حتما ترسای عزیز
یاعلی
خیلی جالب چون من هر بار که تو رو لینک میکنم خطا میده وبا هزار دردسر پیدات میکنم
تو کامنهات هم که هیچ وقت پنجره ی آدرست رو پر نمیکنی
پس چاره چیه ؟


http://shabhaymahagh3052.blogfa.com/

اینم آدرس
پاسخ:
اگه ادرس وبلاگم رو پرکنم
دیگه کامنتم رو ثبت نمیکنه خانم....
دیشب اولین بارون پاییزی تو شهرمون بارید
هوا صبح معرکه بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">