اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

شما چ طور؟

يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱ ق.ظ

۹۳/۰۸/۲۵
اهورا ...

نظرات  (۲۰)

گاهی در فراغت ِ آینه

دست در گردن خودت بینداز

زیرا هم اوست

که تاریک روشنت را با هم میخواند

دوستش داری ....... همزاد شیشه ایت را !! / simah /
پاسخ:
میترسم....
خوف محشر ازکسی باشد که او بی صاحب است
صاحب ما در قیامت هم قیامت میکند
پاسخ:
عجب.....
یک رفتن هایی هست
که تمام شعرهای دنیا را به پایش بریزی
برنمی گردد...
راستشو بخوای همین الان فهمیدم که جلوی آینه اصلا به چشمام توجه نمیکنم :)
پاسخ:
:)
!!!!!
جالبه
همیشه وقتی تو اینه به چشمام خیره میشم فقط صخره های تیز میبینم
گاهی هم سخته که چشم از اینه بردارم
بسم الله
من اغلب خجالت زده میشم.
از خودم.....
۲۵ آبان ۹۳ ، ۱۶:۱۰ اثـــــــــمر
من خورشیدم

آن آتش فزون

با شعله ای چو خون

بالاتر از جنون

می سوزم از درون

می نازم از برون

بی سحر و بی فسون

تا هر زمان تو را بیاموزم

سبز شدن سبز ماندن

گفتی شمع سوخت تا به جمعی روشنی بخشد…
۲۵ آبان ۹۳ ، ۱۶:۱۱ اثــــــــمر
کلبه ای می سازم

پشت تنهایی شب، زیراین سقف کبود

که به زیبایی پرواز کبوتر باشد

چهارچوبش از عشق، سقفش از عطر بهار

رنگ دیوار اتاقش از آب

پنجره ای از نور، پرده اش از گل یاس

عکس لبخند تو را می کوبم

روی ایوان حیاط

تا که هرصبح اقاقی ها را با تو سرشار کنم
سلام بصیر
تلنگری است این پست شما
خیلی ها یادشان رفته که :
صورت زیبای ظاهر هیچ نیست
ای برادر سیرت زیبا بساز

این شبکه های به ظاهر اجتماعی همیشه دم از ظاهر و تیپ و قیافه میزنند
به خدا پناه میبریم از این زیبا صورتان بد سیرت!
-------------------------------------
(البته این پست بهانه ای بود تا عکس شما را ببینیم{مزاح بود})
پاسخ:
عجب...:)
چشمانم روی سر می گردند و موهای فید را ورانداز میکنند
آن ها هم خودشان را فراموش می کنند وقتی دیگران را می بینند
پاسخ:
؟!
تاحالا دقت نکردم :)
ولی میترسم ترسناک باشه :))
پاسخ:
:)
چشمانم در آیینه به دنبال شخصی میگردد که سالها گم شده است...
پاسخ:
پیداش میکنی دوست ناشناس!
۲۶ آبان ۹۳ ، ۱۹:۰۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
ن والا ب اندازه کافی از چشمای مردم میترسیم اگه قرار باشه از چشمای خودمم بترسم که
فاتحه ...
پاسخ:
پس من برم فاتحمو بخونم!!!!
وصیت نامه حسین پناهی...
پس از مرگم مزارم را با آب و صابون بشویید تا هر کس از مزارم رد شد بخوره زمین بخندم روحم شاد شه....
قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم...
بعد از مرگم، انگشتهای مرا به رایگان در اختیار اداره انگشتنگاری قرار دهید...
به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم! ...
ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک کاری کنند...
عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب اکیدا ممنوع است...
بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم...
کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد...
مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند...
روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست...
کسانی که زیر تابوت مرا میگیرند، باید هم قد باشند...
شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید...
گواهینامه رانندگی ام را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد...
در مجلس ختم من گاز اشکآور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند...
از اینکه نمیتوانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش میطلبم...
به مرده شوی بگویید مرا با چوبک بشوید چون به صابون و پودر حساسیت دارم...
چون تمام آرزوهایم را به گور میبرم، سعی کنید قبر مرا بزرگ بسازید که جای جسدم باشد...
پاسخ:
you!?
ن من دوسشون دارم!
من از فکر کردن به خودم و ب بعضی چیزها و کارهای خودم هراسناکم!!
پاسخ:
عجب....
ماهمه ب نوعی از خودمون میترسیم
۲۷ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۴ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

فقط خودمون می دونیم چقدر خطرناکیم

باید حواسمون به خودمون باشه!!!

به قول هایزنبرگ "من کسی ام که در میزنه!"

"باشد تا رستگار شویم"

به روزیم در خسته ی تنها
پاسخ:
منم پشت سرتم......
مراجعه شودبه:آلبوم بده قبرستان تحویل بگیر....
۲۷ آبان ۹۳ ، ۱۷:۵۷ محدثه انصاری
از آینه دوریم . شاید سالی یکبار آینه منو میبینه!!!!!!
پاسخ:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من نیستم...
خدا رو شکرمیکنم که میبینم....
پاسخ:
خداروشکر....
به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو می نگرد به دلی دل سپار که جای خا لی برایت داشته باشد ودوستی رابپذیر که بازشدن دستهایش برای تورا بهتر ازمشت شدن بلداست
سلام...
بله مخصوصا در تاریکی .. همچین ک زل میزنی توی تخم چشمات ی ترسی بدلت میشینه ک دوست داری همه جا روشن شه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">