اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

انقلابیست درونم....

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۳۱ ب.ظ



۹۳/۰۸/۲۰
اهورا ...

نظرات  (۲۰)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
پاسخ:
ممنون
حتما
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۱:۳۸ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

اگه قراره بری
بهتره نیای...
پاسخ:
سلام
ممنون از این که گفتی
حتما رفع زحمت میکنم ازحضورتون
زیبا بود :)
پاسخ:
ممنون اشکان خان
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۳:۴۰ نشریه پلاک
خونه ی غرورش هم قشنگه (مهدی احمدوندو میگم!)
پاسخ:
کلاصدای خوبی داره....
وقتی خداوند از پشت، دستانش را روی چشمانم گذاشت،

از لای انگشتانش آنچنان محو دیدن دنیا شدم

که فراموش کردم که منتظر است، تا نامش را صدا بزنم
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۴:۰۲ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

آقا مثل اینکه اشتباه برداشت کردید

همون متن عکس را به زبان ساده تری نوشتم

ما چه به این جسارتااااا!!!!

ان شالله مثل کوه همیشه استوار باشی
پاسخ:
ممنون
سلام بزرگوار امیدوارم فراموشمون نکرده باشین
بسیار پست زیباییست
موفق باشین درپناه حق
پاسخ:
سلام
حتما خدمت میرسم
ممنون از لطفتون
متن زیبا و قابل تاملی است
پاسخ:
ممنون از توجهتون
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۷:۱۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
چه تلخ....
پاسخ:
:(
سلام اهورا

پست زیبایی هستش و زیباتر

آهنگ انتخابی شماست

ولی ی زحمتی دارم واست

اگر میتونی برام توضیح بده چطور این پخش صوتی رو زیر پستت اوردی

چون من سعی کردم نتونستم

البته تا ی مراحلی پیش رفتم ولی نشد

واسه دکلمه ی شعر هام میخوام ............ البته اگه می تونی و زحمتی نیست ...مرسی
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون از لطفت
راستش من اطلاعات زیادی ازامکانات بلاگفا ندارم
اگروبتون بیان بود حتما میتونستم کمک کنم
شرمنده واقعا....:(

امام حسین علیه السلام:
هر که ما را دوست بدارد و این محبّت او جز به خاطر خدا نباشد [در روز قیامت] ما و او مانند این دو ـ حضرت دو انگشت اشاره اش را به موازات هم قرار داد ـ وارد مى شویم و هر که ما را دوست بدارد و این محبّت او جز براى دنیا نباشد [باید بداند که] هرگاه برپا کننده عدالت قیام کند، عدالت و دادگرى او شامل نیکوکار و بدکار خواهد شد.

المحاسن : 1 / 134 / 168
۲۱ آبان ۹۳ ، ۲۳:۲۸ آرمان بدیعی
کفر متحرک به اسلام می رسد ، ولی اسلام راکد ، پدر بزرگ کفر است . سلمان ها در حالی که کافر بودند ، حرکتشان آنها را به رسول منتهی کرد و زبیرها در حالی که با رسول بودند ، رکودشان آنها را به کفر پیوند زد .
کفری که با حرکت ما همراه باشد ، وحشتی ندارد . وحشت آنجایی است که با رکودها پیوند خورده باشیم .
«علی صفایی حائری»
هیچگاه فکر نمی کردم فاصله بینمان آنقدر زیاد شود که تو بی خیال زندگی کنی و من با خیالت بیخیال زندگی شوم!!!!!


برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
۲۲ آبان ۹۳ ، ۱۵:۰۲ رها- آنچه خواهد گذشت
سلام
لایـــــــــــــــــــــــــک
پاسخ:
سلام
۲۲ آبان ۹۳ ، ۱۵:۰۳ رها- آنچه خواهد گذشت
روزی گنجشکهارا رنگ می کردندوجای قناری می فروختند !



این روزها هوس را رنگ می کنند و جای عشق می فروشند !



آن روزها مال باخته می شدی و این روزها ، دل باخته . . . !
سلام
بسیار زیبا بود تبریک به خاطر حسن انتخابتون
پاسخ:
سلام
ممنون ازلطفتون

سلام...

گاه با خودم می گویم : آنکه جانم را سوخت!
یاد می آرد از این بنده هنوز؟

بیخودی یاد این شعر حمید مصدق افتادم....
پاسخ:
سلام....
عجب
زیبا بود...... افرین ب خلاقیتتون.... امیدوارم همه ی غروب های پاییزیتون قشنگ باشن.... صحبت از ترک کردن نباشه.......
پاسخ:
ممنون از حضورت دوست عزیز
۲۳ آبان ۹۳ ، ۱۴:۱۹ دورتر از من
سل‍ام داداش عزیزم خوبی؟؟
آخ بهت تبریک میگم عاااالی بود اهوراگرافی!!!!!!
بااجازه من ورش داشتم!..
پاسخ:
سلام دادش گل
اجازه مام دست شماس
:)
انگار یادت رفته که غروب پاییز سرد است و من بعد رفتنت یخ زده ام
پاسخ:
مزین فرمودیدسید....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">