اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

شرمنده پاییز.....

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۳ ب.ظ

بیچاره پاییز
دستش نمک ندارد…

این همه باران به آدم ها میبخشد اما همین آدم ها تهمت ناروای خزان را به او میزنند.
خودمانیم …تقصیر خودش است
بلد نیست مثل بهارخودگیر باشد تا شب عیدی زیرلفظی بگیردوبا هزارنازو کرشمه سال تحویلی را هدیه دهد …
سیاست تابستان هم ندارد که در ظاهر با آدمها گرم و صمیمی باشد ولی از پشت خنجری سوزناک بزند.
بیچاره...
بخت و اقبال زمستان هم نصیبش نشده که با تمام سردی و بی تفاوتیش این همه خواهان داشته باشد .
او پاییز است رو راست و بخشنده ،ساده دل...
فکر میکند اگر تمام داشته هایش را زیر پای آدمها بریزدروزی جایی…لحظه ای… از خوبیهایش یاد میکنند.
خبر ندارد آدم ها رو راست بودن و بخشنده بودنش را به پای محبتش نمیگذارند... عادت ادمها همین است ...

یکی به این پاییز بگوید آدمها یادشان میرود که تو رسم عاشقی را یادشان داده ای …
دست در دست معشوقه ای دیگر پا بر روی برگهایت میگذارند و میگذرند تنها یادگاری که برایت میماند… “صدای خش خش برگهای تو بعد از رفتن آنهاست”….!

۹۳/۰۷/۲۴
اهورا ...

نظرات  (۳۸)

پاییز
هوای دونفره
بارون
اما
همه تنهان
پاسخ:
هه.....هممون تنهاییم
چه پستی،عجب عکسی ،چه پری چه بالی خخخخ

اهورا چرا اهورا حالا؟ وبت باحاله

پاسخ:
اسمم اهوراست
ممنون.....


ﭼﻪ ﮐﻴﻔﯽ ﻣﻴﺪﻩ ﺗﻮ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﺗﻮﯼ ﻳﻪ ﮐﻠﺒﻪ ﺟﻨﮕﻠﯽ ﺑﺎ ﻋﺸﻘﺖ ﮐﻨﺎﺭ ﺷﻮﻣﻴﻨﻪ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ

و ﺻﺪﺍﯼ ﺳﻮﺧﺘﻦ ﭼﻮﺏ ﺳﮑﻮﺕ ﺭﻭ ﺑﺸﮑﻨﻪ ولی بعد ﻳﻬﻮ ﻳﻪ ﺧﺮﺱ ﮔﻨﺪﻩ ﺑﻴﺎﺩ ﺗﻴﮑﻪ ﭘﺎﺭﺗﻮﻥ ﮐﻨﻪ

ﺗﺎ ﻫﻴﭽﻮﻗﺖ ﺩﻳﮕﻪ ﻫﻮﺱ ﺍﻳﻦ ﺭﻭﻳﺎﻫﺎ رو نکنین …

خخخخ
این نردبان ترقیه :

|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|

ازش میرن بالا نه پایین !

واسه همینه که تا حالا هیچی نشدی …

:)))
پاسخ:
خوشبحال اونایی که شدن.....
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۷:۲۳ رها- آنچه خواهد گذشت
سلام
غروب پاییز خیلی قشنگه واسه اون دسته از آدمای عشقولکی
رخ عشقشونو تو آسمون نقاشی میکنن......
این که میگن دلگیره شایعه آدمایی مثل من ک عشق حالیشون نیست:) :) :)
پستتون خیلی قشنگ بود مخصوصا بختو اقبال زمستون:)
پاسخ:
سلام رها
مرسی از حضورت:)
خیلییییی زیبابود
ممنون
پاسخ:
خواهش:)
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۹:۲۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
آخی چه متنی دلم واسه پاییز شوخت...
ولی من پاییز رو دوستدارم
پاسخ:
من بدم میاد
خاطرات خوبی نداشتم توش:(
سلام دوست گرامی با افتخار لینک شدید
پاسخ:
سلام
ممنون شما هم .....
عاشق عاشقی باش و دوست داشتن را دوست بدار، از تنفر متنفر باش و به مهربانی مهر بورز، با آشتی آشتی کن و از جدایی جدا باش .زرتشت
پاسخ:
زیبا.....
اهورا جان لینکت کردم
وقت کردی باینک
مرسی ممنون
پاسخ:
مرسی وحید جون
همچنین
دختره می ره پیش فالگیر، می پرسه: آیا کسى با من ازدواج می کنه؟ فالگیر: نه. دختر: تو که هنوز کف دستم رو ندیده اى! فالگیر: قیافه ات رو که دیدم!
قابل توجه :(
فصل پاییز بوده!!!
پاسخ:
:)
۲۴ مهر ۹۳ ، ۲۳:۴۰ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

در پست گذاشتن حرفه ای شده ای داداش

عکس داره من رو میکشه...

در پاییز خواهم مرد
به مرگی سخت
در آستانه ی فصلی سرد...
پاسخ:
سلام
قربون داداش
خجالت زده نکن دیگه:I
نمیری وقت احتیاج داریم بهت....خدانکنه:)
چه تلخ محاکمه می شوند پاییز و زمستان که برای جان دادن به درخت جان می دهند و چه ناعادلانه کمی آن طرف تر همه چیز به اسم بهار تمام میشود !
***************************************************************
سلام وبلاگت قشنگه خوشحال میشم به منم سربزنی
چه تلخ محاکمه می شوند پاییز و زمستان که برای جان دادن به درخت جان می دهند و چه ناعادلانه کمی آن طرف تر همه چیز به اسم بهار تمام میشود !
***************************************************************
سلام وبلاگت قشنگه خوشحال میشم به منم سربزنی
پاسخ:
سلام
ممنون
حتما
۲۵ مهر ۹۳ ، ۰۸:۰۵ پروانه ات خواهم ماند ...
پاییز که می آید

غمها انگار

در دلم کفش و لباس نو می پوشند !



پاسخ:
عجب....
سلام اهوا

خوبی؟
متاسفانه املااین ادبیتد بین جوانها فراگیرشده
پاسخ:
سلام عمو
ممنون
آره خیلی هم بده
بیچاره پاییز ...

پاسخ:
:(

ﭘﺴﺰﻩ ﻫﯽ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﮕﻔﺘﻪ ﺍﺟﯽ ...
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﭼﺮﺍ ﻫﻤﺶ ﺑﻬﻢ ﻣﯿﮕﯽ ﺍﺟﯽ؟
ﭘﺴﺮﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﺧﺐ ﻣﻦ ﺍﺟﯽ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺗﻮ ﺑﺸﻮ ﺍﺟﯿﻢ ...
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﮐﻪ :
ﺑﯿﺸﻌﻮﻭﻭﻭﻭﻭﺭ ﺗﻮ ﺯﻧﻢ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﭼﺮﺍ ﺑﻬﻢ ﻧﻤﯿﮕﯽ ﺧﺎﻧﻮﻣﻢ

:||
پستتو کِش رفتم ،زده پایینش کش رفته شده لااقل برا سلامتیم صلوات بفرس ،خواستم رفع تکلیف کنم

الهم صل علی محمد و آل محمد ،برسه به روح امواتت

خوبه؟
پاسخ:
آره خوبه.......
رسید به اموات.....
۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۵:۵۷ عـــطـش ...
آخی
بیچاره ...
شادی و غم هر دو به موازات هم میروند. زمانی که یکی استراحت می کند دیگری جبران می کند.
بی تو

گلها پژمرده اند

از قحط باران

دگر دعای بارانم نمی گیرد ...


بی تو

خیالت محو

در آئینه ایست

که نقشش به زنگار می رود ...


بی تو

دشت های تشنه قلبم

محکوم به انحطاط کویر ست...

دیگر سراب بودنت

خیالی بیش نیست ...
پاسخ:
ممنون ازنظرات زیباتون:)
لطف کردید
بِـﮧ بَـعـضـیـا بـایَـבگُـفتـــ ـ
عَـزیـزَم....!!!ـ
اَز دَسـتِـتـ هَـر ڪـارﮮ بَـر مـیـومَـבاَنـجـامـ בاבﮮ
...פـالـا نـوبَـتـ پـاهـاتِـﮧ
!!گـورِتـو گُـمـ ڪُـטּ ...
*ﻣﻦ ﻣــُـﺨﯽ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﮐﺴــــــﯽ ﺑﺰﻧــﻪ !
ﺣــﻮﺻﻠﻪ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﻣــُخِﮐﺴـــــــــﯽ ﺭﻭ ﺑﺰﻧـــﻢ !
ﻓﺎﺯِ ﻣﻦ رد داده
ﺑﺎ ﻓﺎﺯِﺷﻤﺎ خیــــــلىﻓــــــﺮﻕ ﺩﺍﺭﻩ ...
اینجا تک پـَری
یعنی
پَـرپَـری..
ولی من حاضرم پرپر تک پری باشم تا دم پر هر خری!!!
من ن فاحشم
ن مذهبی باکرم
ن یک سنگم
ن یک فرشته اسمانیم
برای رسیدن ب من نیاز ب پول نیس
ن سوار بنز شی
ن مثل قهرمان داستان ها رفتار کنی
فقط کافیه خودت باشی
اگر تو ب هم نسلام میگی اهن پرست
انگشت شمار نیستن مردان اندام پرست...
خدایا...

صدای هق هق گریه ام

از گلویی میاید که تو از رگ آن به من نزدیک تری!

دســتـــهایش با من . . .

چـــــشــــمهایش در خیابان . . .

دلـــــــــــــــــــــــش . . .

این یکی را نمیخواهم بدانم . . . !
۲۶ مهر ۹۳ ، ۰۸:۳۷ محمد مهدی علیزاده
عرض سلام و وقت بخیری
بروز هستم با توصیه آیت الله مجتهدی تهرانی(ره):
اهل بیت(علیهم السلام) را با اسم کوچک صدا نزنید

http://mr-designer.blog.ir/1393/07/26/%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%87-%D8%A2%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D9%85%D8%AC%D8%AA%D9%87%D8%AF%DB%8C-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D9%87
پاسخ:
سلام
سلام
صبح پاییزی شما بخیر و سلامتی.

عاشق نشدی وگرنه می فهمیدی پاییز بهارست که عاشق شده است
پاسخ:
سلام......
خیلی ازاونایی که شدنم راضی نیستن.....
پاییز عاشقم می کند
باران عاشق تر...
حال تو ببین که باران پاییزی با من چه می کند!
پاییز خوش می گذره دوستم؟
پاسخ:
سلام
ملالی نیست جزغروب های زودرس.....
۲۷ مهر ۹۳ ، ۰۸:۴۶ تک نویسی...
پادشاه فصل ها
پاییز
پاسخ:
پاییز خوش....
عاشق بارون شبای پاییزم ...
پاسخ:
:)
انشاالله چشماتون هیچ وقت بارونی نباشه
این همه تهمت به بقیه فصل ها!!! هستم سرم شلوغه وبسایت هم افتاده به حال خودش. جسارت نمی کنم.
سلام.. خیلی زیبا بود..
ولی پاییزم خاطر خواه زیاااااد داره ها...............
پاسخ:
سلام
پاییز فصل هزار رنگ ، یا به قول یک عزیزی ،
پاییز بهاریست که عاشق شده
پاییزتان پر بار
................
راستی با اجازتون عکس رو سیو کردم
موید باشید
پاسخ:
خواهش میکنم
ممنون
بسیار زیبا.....موفق باشی.
زندگی فاصله ی آمدن و رفتن ماست....
پس شاد باش ،به آینده بنگر...
تقدیم به بهترینها...
۱۰ آذر ۹۳ ، ۲۳:۱۳ در مسلخ عشق
سلام خیلی با این متن حال کردم نمیدونم از خودتون بوده یا کس دیگه...
اما هرچه بود یک دید الب در مورد پاییز بود.

ممنون از دعوتتون.
پاسخ:
سلام
ممنون از شما به دلیل قبول دعوت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">