اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

 آدامس جویده شده ای راکه روی زمین می اندازید:
باعث مرگ پرندگان می شود!

آنهافکرمیکنند که تکه ای نان است ومی خورندوبه دهانشان می چسبدودیگرنمی توانند چیزی بخورندوبیاشامندوسبب مرگ تدریجی آن ها میشود.....

بیایید حداقل به پرندگان رحم کنیم ودرمرگشان سهیم نباشیم....


۹۳/۰۷/۱۵
اهورا ...

نظرات  (۲۸)

۱۵ مهر ۹۳ ، ۰۵:۳۹ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

و چه آدم های نامردی هستیم خودمون و نمی دونستیم

یاد پرندگان هیچکاک افتادم (وقتی پرنده ها عصبانی شدند)
پاسخ:
سلام
.......
۱۵ مهر ۹۳ ، ۱۰:۰۷ اثـــــــــمر
راس میگی
دقت نکرده بودم
حتما به دوروبریام هم میگم

:)
پاسخ:
ممنون:)
۱۵ مهر ۹۳ ، ۱۰:۰۸ اثــــــــــمر
گاهی سخت می شود …

دوستش داری و نمی داند

دوستش داری و نمی خواهد

دوستش داری و نمی اید

دوستش داری و سهم تو از بودنش

فقط تصویری است رویایی در سرزمین خیالت

دوستش داری و سهم تو

از این همه ، تنهایی است
۱۵ مهر ۹۳ ، ۱۰:۱۰ اثــــــــــمر
دیدی آن را که تو خواندی به جهان یارترین

قلب را ساختی ز عشقش سرشارترین

آن که میگفت منم بهر تو غم خوار ترین

چه دل آزار ترین شد چه دل آزار ترین

۱۵ مهر ۹۳ ، ۱۰:۱۱ اثـــــــــمر
آخرین شعر مرا قاب کن و پشت نگاهت بگذار!
تا که تنهایی ات از دیدن آن جا بخورد و بداند که دل م باتوست...
در همین یک قدمی
آخیی...
بمیرم براشون....
پاسخ:
احتاجی نداره واسشون بمیریم
همین که نکشیمشون کلیه......:(
۱۵ مهر ۹۳ ، ۲۲:۰۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
آخی...
حالا ما ک زمین نمیدازیم ولی خب حواسمون رو جم میکنیم من بعد..!
پاسخ:
ممنون از توجهتون
سلام
چه موضوع جالبی ک توجه نکرده بودیم ...
پاسخ:
سلام
:)
بله میدانستم

خبر بعدی:)))
پاسخ:
:)
از پسرک فقیر پرسیدند :

تا بحال دروغ گفته ای ؟ پسرک گفت :

دروغ هایم زمانی شروع شد که :

موضوع انشایم این بود:
تابستان را چگونه گذرانده اید ؟
پاسخ:
عجب.....
سلام
خیلی پست جالبی بود ممنون از اطلاع رسانی شما
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم:)
۱۶ مهر ۹۳ ، ۰۰:۱۹ امیـــــد ...

جز گمراهان چه کسی از رحمت پروردگارش نومید می شود؟
حجر:56
چند روزی نبودم اما حالا هستم منظر حضور گرمتون هستم ...
ممنون که سر زدید ...
پاسخ:
خواهش میکنم
حتما...
۱۶ مهر ۹۳ ، ۰۶:۳۸ پرنسس کوچولو
سلام.مردم اونقدر به فکرمسائل دیگه هستن که اصلا فکرشم نمیکنن یه ادامس باعث این اتفاقات باشه... یادداستان مورچه وحضرت سلیمان افتادم.
مراقب باشیم خیلی مراقب باشیم.
پاسخ:
کاش همین متن ها بتونه تلنگری باشه.....
۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۰:۵۸ عاشق پرواز
ممنون.
پاسخ:
خواهش
الهی
من نمیدونستم
ولی از این به بعد حواسمو جمع میکنم
به بقیه هم میگم
پاسخ:
مرسی از لطفت
۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۶:۲۲ محدثه انصاری
در جواب آیا میدانستید باید بگم بله میدانستم . ام تذکر به جایی بود . تکرار باعث فراموش نکردن میشه.
پاسخ:
:)
۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۸:۰۳ ساحره ی غم
وقتی کســـــی در کنـــــــارت هست
خوب نگــــــاهش کــــن
بـــــه تمــــــــام جــــزئیــــــاتــــــــش
به لبخنـــــد بین حرف هایش
به سبــــــــک ادایـــــــــ کلمـــــــــاتــــــــش
به شیــــــــوه ی راه رفتنــــــــش، نشستنـــــــش
به چشـــــم هایش خیره شو
دست هـــــــایش را به حافظــــــه ات بسپار
گاهی آدم ها انقدر سریع میروند ،
که حسرت یک نگاه سَرسَری را هم به دلت میگذارند
با سلام
وقت بخیر
دعوت تان میکنم به خوانش 3 پست بلندم
که البته فکر میکنم یجور متن ادبی هستند
دوست دارم افتخار بدهید و قبول زحمت،
تا از نظرات خوب شما بهرمند شوم
در صورت تمایل اطلاع بدید تا رمز رو خدمت تان بفرستم
با تشکر [گل]

پاسخ:
سلام
چشم حتما
سلام
پیشاپیش ولادت حضرتش بر شما مبارک
امام هادی علیه السلام:
قالَ(علیه السلام): اَلتَّواضُعُ أنْ تُعْطَیَ النّاسَ ما تُحِبُّ أنْ تُعْطاهُ.
فرمود: تواضع و فروتنى چنان است که با مردم چنان کنى که دوست دارى با تو آن کنند.
محجّه البیضاء: ج 5، ص 225.
پاسخ:
سلام
۱۷ مهر ۹۳ ، ۰۸:۳۴ محمد مهدی علیزاده
عرض سلام
با پوستر پدر موشکی ایران بروز هستم ...
http://mr-designer.blog.ir/1393/07/17/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D9%BE%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۳:۰۵ احمد داعی
*بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



ســــلام



امشب ای دل، مرا شب شادی است

در کف ما برات آزادی است

باب رحمت ز هر طرف شد باز

شب میلاد حضرت هادی است

امام هادی علیه السلام :

" هرکس بذر خوبی بکارد، شادمانی درو می کند."



-------*--------*------*--------*--------*---------*---------*------

با مطــــــلـــــب میلاد خورشید هدایت (علیه السلام) به روزم

-------*--------*------*--------*--------*---------*---------*------



منتظر نظراتان درانتهای مطب هستیم





عیـــــــــــــــــــــــــدتان مبارک

عیـــــــــــــــــــــــدتان مبارک
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۵:۲۰ عـــطـش ...
آخی ...
تاحالا به این موضوع فکر نکرده بودم !!!
پاسخ:
تلنگرم ب جا بود فکر کنم.....
۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۰:۵۶ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

بیداری؟؟؟
مطلب جدید کجاست رفیق؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
بیدارم ولی ب خدا اصلا وقت نمی کنم سری اینجا بزنم
شرمنده کلی از دوستان شدم
الهی ...
من ک اهل ادامس نیستم
اما حواسم ب اطرافیان هس زین پس
پاسخ:
ممنون که حواستون هست:)
ادما به هم رحم نمیکنن حیوونا جای خود دارند...

سلام. روز خوش:)
۲۰ مهر ۹۳ ، ۱۷:۲۷ رها- آنچه خواهد گذشت
سلام
آخی الهی.....
عاقا قووووووووول مردونه دیگه ادامس رو زمین نمیندازم...
اصن قورتش میدم بره معده خودمو داغون کنه.....:)
پاسخ:
سلام
نه قورتش ندیدچون 7سال طول میکشه تاتومعدتون هضم وتجزیه بشه.....

خیلی دردناک این فاجعه.........
بااینکه آدامس خور نیستم
اما چشم
.
مطالبتون خوندم بنظر جالب و تکان دهنده
نظرتو درمورد قلمم بگو
پاسخ:
چشم
به سلامتی اونایی که
قلبشون مثل قبرشون فقط جای یک نفره و بس ...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">