اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

آرام آرام جان باخت....

يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۱۳ ب.ظ

سینما شلوغ بود و فیلم شروع شده بود هشت دقیقه اول فیلم فقط سقف اتاق رانشان میداد برخی از تماشاچیان دادشان بالا رفت وبرخی سینما را ترک کردن بعد دوربین پایین آمد وجانبازی را نشان داد که روی تخت خوابیده ،سپس گوینده ای گفت این فقط هشت دقیقه از زندگی جانباز است...


۹۳/۰۶/۲۳
اهورا ...

نظرات  (۴۸)

شرمنده جانباز بزرگوار....
مالایق جان تو نبودیم
ســـــــــــــــلام علــــــــــــیـــــــکــــــــــــم



اللًّهُـ‗❀__‗ـمَ صَّـ‗❀_ ـلِ عَـ‗_ ❀_‗ـلَى مُحَمَّـ‗_❀_‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__❀ ‗ـَد

وعَجِّـ‗_❀ _‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_❀ ‗ـم

═════════ ೋღ❤ღೋ ════════

«قُلْ لِلْمُؤْمِنینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصارِهِمْ وَ یَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذلِکَ أَزْکى‏ لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبیرٌ بِما یَصْنَعُونَ؛[نور/۳۰] به مؤمنان بگو چشمهاى خود را (از نگاه به نامحرمان) فروگیرند، و عفاف خود را حفظ کنند این براى آنان پاکیزه ‏تر است خداوند از آنچه انجام مى ‏دهید آگاه است!»

═════════ ೋღ❤ღೋ ════════


با مطلب ۩ـ ۩ مانع انحراف جنسی شوید ۩ـ ۩ـ به روزم






۩ــ۩ــ۩ــ۩ــالتمـــــــــــــــاس دعـــــــا ۩ــ۩ــ۩ـ۩ــ۩ـــ

سلام ببخش اگه تواین چند وقت جوابت روندادم
اخه می دونستی گرفتار بودم
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*وبت
هم روز به روزقشنگ تر میشه









اگه تونستی به وب منم سربزن
پاسخ:
به به چه عجب داش بهنام گل!!!!!!!!
مزین فرمودید:)
:(
پاسخ:
:(
تو یادگار روز هایی هستی که نه فراموش می شوند و نه تکرار.
پاسخ:
:)
سلام دوست عزیز.مطلبت فوق العاده تاثیر گذار بود.از شخصیتی که تو وبت به ننمایش گذاشتی خیلی خوشم اومده.اگه دوست داشتی به وبم بیا و باز اگه خواستی لینکم کن.فکر می کنم داشتن چند تا دوست نظیر شما خیلی هیجان انگیز باشه...
ترسا.
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون ازلطفتون
حتما خدمت می رسم:)
جالب و عالی
پاسخ:
متشکرم
نه دیگه در این حدم نیست عروسی دوستای نزدیکمو که میرم ولی در کل بیشتر عروسی هایی که دعوتمو نمیرم :)
پاسخ:
آهان:)
پستت حرف نداشت. مرسی
پاسخ:
قابل نداشت داداش
زندگی تجربه ی تلخ فراوان دارد...

وسه تا کوچه و پس کوچه....

ویک عمر بیابان دارد...
پاسخ:
چه عجب خانم تشریف آوردید...
:)
دیشب خدارادیدم می گریست

من نیزگریستم ...

هردویک درد داشتیم...

ادمها...
میگویند شکستن رفع بلاست....

ای دل تحمل کن شاید

حکمتیستـــــــــ.......
۲۴ شهریور ۹۳ ، ۰۱:۲۵ سید هادی حسینی
سلام علیکم
دست هایش از ترانه ی ویلچر انباشته
کمرگاه جوانش
از هجوم بی آرام لحظه ها تاخورده
نمی دانم فرشته ها
از پشت پرچین حیاطشان
روی سجاده ی بلند مهربانی اش
سحرگاه
کدام ترانه را آواز می کنند
که
آفتاب
از دو چشم روشن او
شوق دوباره سر زدن
در درونش شکوفه می کند
اشرف سرلک


باغ نگاه
صبح. دو مرغ رها
بی صدا
صحن دو چشمان تو را ترک کرد
شب. دو صف از یا کریم
بال به بال نسیم
از لب دیوار دلت
پرکشید
آفتاب.
خار و خس مزرعه ی چشم تو
آبشار.
موج فرو خفته ای از خشم تو
می شود از باغ نگاهت، هنوز
یک سبد از میوه ی خورشید
چید.

بیشتر باید ممنون همسران جانبازان عزیزمان باشیم
التماس دعا
پاسخ:
علیکم السلام

سلام

آپ بسیار زیبا و قابل تامل بود ممنون



سینه ام یک دفتر تا خورده است

واژه هایش خیس و سرد و مرده است

من نمیگویم ولی انصاف نیست

دوریت گویی دلم را برده است …

[گل]
پاسخ:
سلام فرهاد جون
خواهش میکنم داداش
سلام
خداقوت

میشه کمی درباره ارتباط تصویر و متن برام توضیح بدید؟

متن زیبا و تأثیرگذاری بود
اولین باری که این متن رو شنیدم چند دقیقه خشکم زد

یه نمای بسته ای از سقف خونه بگمانم تلفیق بهتری از ارتباط متن و تصویر نشون بده
سپاس
پاسخ:
سلام
تصویر آدمی هستش که از لحاظ تصاویرسوءرآلیسم
انسانی هستش که نیمه جانه وبخشی از بدنش دراین زمان اسیره وقسمتی دیگه دردنیای دیگه قرار داره....
ذهن رو به تامل وامیداره....
۲۴ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۳۹ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
با پوستر / اهمیت نماز
فرمایشات رهبر معظم انقلاب
به روز هستیم
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
سخته..
واقعا سخته...
...
ممنون از مطلبتون
یاعلی
پاسخ:
ممنون از قبول دعوت....
علی یارتان
چه سخت .. چه تلخ .. چه دردناکـــ
پاسخ:
بله....
عاقبتــــــ....

همه ی ما زیر این خاک آرام خواهیم گرفت

ماکه روی آن دمی به یکدگر مجال آرامش ندادیم.....

:(
پاسخ:
واقعا اینطوره.....کاش ماآدما باهم کمی بهتر باشیم....
۲۴ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۰۵ فانوس جزیره
سلام علیکم
چه صبری دارند جانبازان
باید پاسخگو باشیم
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
علیکم السلام
همینطوره...
مـــی خـــواســـتـــم...
پــیــش رویـت دنــیــا را بـه زانـو در بـیـاورم
مـــی خـــواســـتـــم...
تـمـام بـاغـچـه هـا را بـرایـت اقـاقـی بـکـارم
مـــی خـــواســـتـــم...
شــب هـایـت سـتـاره بـاران بـاشـد
نه بی ستاره ، بارانی
مـــی خـــواســـتـــم...
خـوش خـبـر تـریـن قـاصــدک هـا را
بــرایــت بـه بـاد بـسـپـارم
مـــی خـــواســـتـــم...
بـرایـت کـوچـه هـا را گـردگـیـری کـنـم
آیـنـه هـا را چـراغـانـی...!
مـــی خـــواســـتـــم... «عـــاشــقـــت بـــاشـــم»
بــبــخـــش
طـاقــت نـداشـتـی...
بــبــخــش نـــمـــانــــدی !!!

پاسخ:
عجب....
۲۴ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۰۳ ی آنتی زایون
سلام
لفظا میگیم 8 دقیقه.. 8 ساعت.. 8 رور ..8 ماه.. 8 سال.. 30 سال...فقط خدا میدونه چقدر سخته..
پاسخ:
آره والله...
عاقااین عکس وحشتناکا رو ازکجا میارین
قبض روح رفتیم
پاسخ:
قشنگه دیگه...بده؟!
من فکر کردم خوبه
تو این مدل عکسا میپسندم:)
سلام
همیشه شرمنده صبرشون هستیم...
پاسخ:
سلام...
به نام خدا
سلام و عرض ادب
وبلاگتون به نسبت سایر وبلاگها متفاوته مخصوصا عکسهائی که استفاده کردید ...

موید باشید
التماس دعا
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون از توجهتون:)
یاعلی
مثله همیشه ناب و خاص...
تاثیرگذار بود
پاسخ:
ممنون ازنگاه ناب شما
دلت که گرفت، دیگر منت زمین وزمینیان را نکش
راه آسمان باز است، پر بکش
او همیشه آغوشش باز است، نگفته تو را میخواند ؟
اگر هیچکس نیست، خدا که هست...
۲۴ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۵۹ اثـــــــــمر
خیلی سخته خیلی

آدم تحمل یه جا نشستن رو نداره چه برسه به اینکه همیشه اینطور باشه

:(
پاسخ:
:(
۲۵ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۰۰ اثـــــــــــمر
می روم . . .به کجا ؟

نمی دانم

حس بدی ست . . . بی مقصدی !

کاش نه باران بند می آمد . . . نه خیابان به انتها می رسید . .
۲۵ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۰۱ اثــــــــمر
خیالی نیست
اگر من با خیال تو زنده ام
و تو بی خیال من !!!
خیالی نیست
اگر من ثانیه به ثانیه از تو می نویسم
و تو نمی خوانی!!!
خیالی نیست
اگر من با مرور خاطراتت آتش می گیرم
و بی توجهی تو ، هیزم بر آتشم می ریزد!!!
خیالی نیست
اگر من بی تو شاعر شده ام
و تو تنها بهانه ی شعرها یم!!!
خیالی نیست
اگر عین خیالت نیست،یادت نیست که نیستم....!!
پاسخ:
ممنون ازنظراتتون:)
۲۵ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۰۲ اثــــــــــمر
تصویرها در آینه ها نعره میکشند:
-ما را ز چارچوب طلایی رها کنید
ما در جهان خویشتن آزاد بودیم.


همه میتونن اسمت رو صداکنن،اما...

ﮐﻢ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻭﻗتیﺍﺳﻤِﺖ ﺭﻭﺻﺪﺍ ﻣﯿﺰﻧﻦ

ﻟﺬﺕ ﻣﯿﺒﺮﯼ ﻭ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﺟﻮﺩت ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ

درجوابشون بگی:

ﺟﺎﻧﻢ

قدر این انسانهای کم را باید دانست...
پاسخ:
صدالبته....
۲۵ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۰۴ اثــــــــــمر
در این دنیا اگر غم هست صبوری کن خدا هم هست
اگر دشمن کنارت هست مخور غصه خدا هم هست
اگر فقر فقیری هست ننال هرگز خدا هم هست
اگر در عشق فریبی هست چه غم لیکن خدا هم هست
افسانه هارو رها کن ….

دوری و دوستی کدام است؟؟

فاصله هایند که عشق را می بلعند !

من اگر نباشم دیگری جایم را پر میکند !!…

به همین سادگی …
پاسخ:
ممنون از نظراتتون:)
گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم
حتی برای “تو” که سالها منتظر در زدنت بودم …
سبد قلبم را پر خواهم کرد از عطر تنــت ،

تا که یادم باشد روزی اینجا بودی…

نزدیک تر از من به خودم…!
خدایا دلم هوای دیروز را کرده. هوای روزهای کودکی را.
دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم
آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد.
دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم
و دوباره تمرین کنم الفبای زندگی را
میخواهم خط خطی کنم
تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند
دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان
هر چه میخواهید بکشید
این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو
دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم آن را نچینم
دلم میخواهد ... می شود باز هم کودک شد؟؟؟؟
راستی خدا! دلم فردا هوای امروز را می کند؟؟

مرحبا بر شما!!!!!!!!! خدایشش قشنگ و تاثیر گذار بود ما آدما انقد بیمعرفت شدیم که فرشته هایی که جون و زندگی و حتی جوونی شون رو واسه عشقشون (ملتمون)گذاشتن واسه ما گذاشتن رو راحت فراموش میکنیم واقعا بی معرفتیه راستی مررررررررررسی بابت لینک!!!! وبت روز به روز بهتر میشه بر عکس من اصلا دیگه ذهنم خالی شد دیگه چیزی به ذهن مبارکم خطور نمیکنه که بنویسم


پاسخ:
 آره والله....امان ازآدما
خواهش میکنم :)
آخیه شما لطف دارید ممنون از نگاه سبزتون:)
روزی میــرسَد.

بـــی هیــــچ خَبـــَـــری.

بــا کولـــــه بــــآر تَنهـــاییـَم.

دَـر جـــاده هــای بـی انتهــــای ایـن دنیــای عَجیـــــب.

راه خــــواهم افتـــــاد.

مَـــن کـــه غَریبـــــم.

چـــه فَــــرقی دارد کجـــــای ایـــن دنیــــــا بـاشــــم.

همــه جــــای جهــــان تنهـــــایی بــــا مَـــن است ..

خدایــــــــــا...

ساده از گنـــــــــاهانم بگذر...

همانگونه که

ساده از آرزوهــــایمــ گذشتــی...
یـــک جــ ـــآیـــ ـی میرســـ ـد کــه آدمــــ دسـتـــ ـ ـ بـــه خـــودکشــــی مــی زنـد...
نــه اینـــ ـکه تیـــغ بــردآرد ورگـــش را بـــزنــد...
نـــ ـ ـ ـ ـ ـ ــه...
قیــــد احســ ــآســش رآ میـــزنــد...
حکایت من ؛ حکایت کسی است که عاشق دریا بود ، اما قایق نداشت
دلباختۀ سفر بود ؛ همسفر نداشت
حکایت کسی است که زجر کشید ،اما ضجه نزد
زخم داشت و ننالید
گریه کرد ؛ اما اشک نریخت
حکایت من ؛ حکایت چوپان بی گله وساربان بی شترست !
حکایت کسی که پر از فریاد بود ، اما سکوت کرد ؛ تا همۀ صداها را بشنود.

قضیه این عکسه چی بود ؟؟؟
پاسخ:
مخاطبی به اسم گیله مرد پرسیده تو نظرات...
مفصل توضیحش رودادم اونجا:)
۲۵ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۰۱ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

"باشد تا رستگار شویم"
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۳۰ رها-آنچه خواهد گذشت
جوانمرد

15 سال داشت. لبه خاکریز نشسته بود و با تفنگ دوربین دارش به سمت یه عراقی نشانه گرفته بود. چند بار سر اسلحه را داد پائین و دوباره نشانه گرفت.
گفتم: چرا معطلی بزن!
گفت: پشتش به منه!
گفتم: پشت و رو نداره، بزن!
گفت: ما نامرد نیستیم. دور از جوانمردیه که دشمن را از پشت بزنیم
شهدا شرمنده ایم.....
پاسخ:
ممنون رها خانم
پر از اشکم ولی میخندم به سختی...
به قول فروغ که میگفت :
شهامت میخواهد سرد باشی و گرم بخندی!!
۲۷ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۲۸ گلبرگ دانلود
سلام با دانلودهای جدید در خدمتتون هستیم منتظر حضور سبزتون ...
یامهدی فاطمه (عج)
۲۷ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۰۸ محدثه انصاری
آخی خیلی احساس داشت این نوشته . عکس هم محشره... قلمتون پر بار
پاسخ:
ممنون دوست عزیز
نظرلطفتونه
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۸:۵۸ آوا غفاری
:(
الهیییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">