اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

ما هم داریم....

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۴۹ ب.ظ


 ﻣﺎ ۲ ﻫﻔﺘﺲ ﺁﺑﮕﺮﻡ خونموﻥ ﺧﺮﺍﺑﻪ !!

ﻫﺮﺑﺎﺭ ﻣﻴﺮﻳﻢ ﺣﻤﻮﻡ، ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﺗﻮﻣﺎﺗﻴﻚ ﺑﻪ ﭼﺎﻟﺶِ ﺁﺏ ﻳﺦ ﺩﻋﻮﺕ ﻣﻴﺸﻴﻢ...ツ

۹۳/۰۶/۰۹
اهورا ...

نظرات  (۱۴)

کاش می شد سر زمین عشق را

در میان گامها تقسیم کرد

کاش می شد با نگاه شاپرک

عشق را بر آسمان تقسیم کرد

کاش می شد با دو چشم عاطفه

قلب سرد آسمان را ناز کرد

کاش می شد با پری از برگ یاس

تا طلوع سرخ گل پرواز کرد

کاش می شد با نسیم شامگاه

برگ زرد یاس ها را رنگ کرد...
دلت را محکم بچسب رفیق

آدمها............

انقدر انصاف ندارند که........

که زیر پایت را خالی نکنند...
---
ممنونم دوست خوبم.همچنین : )
پاسخ:
:)
۱۰ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۳۹ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام
خخخخخخخخخخ
پاسخ:
سلام....:)

سلام

بازم خوبه که تو فصل تابستان خراب شده.



عادت ندارم

درد دلم را، به همه بگویم!

پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم...

تا همه فکر کنند

نه دردی دارم

و نه قلبی!

[گل]
پاسخ:
حالا واقعا که نشده.....:)
بامزه بود...
گاهی دور از چشم ابرها هم...!
میتوان عاشق شد!
میتوان بغض کرد!
میتوان بارید!
گاهی دور از چشم مداد رنگی ها هم...!
میتوان نقاش شد!
میتوان آسمان داشت!
میتوان آبی شد...!
اما گاهی!
دور از چشم گذشته!
نمیتوان امروز را!
پشت هیچ فردایی پنهان کرد...!
پاسخ:
ممنون
۱۰ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۰۱ ریحانه رهبر
این روز ها دیگر به لبخندت فکر نمی کنم
به اشک هایی می نگرم
که از ته دل
زمین را در آغوش می گرفت.
در حالی که می دانست
پایان این انتظار پایان عمر اوست
سلام بر شما ....لینک امروز یعنی حالت چطوره ......خسته نباشی سری به ما بزن
پاسخ:
سلام دوست عزیز
چشم حتما
۱۱ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۱۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عجب

خوشبحالتون
:)
پاسخ:
:)
خودتونو تو افق مخو کنید درست میشه خخخخ
سلام به روزم
پاسخ:
خخ
حتما....
ههه خوش ب سعادتتون!! کار خیر خودش اومده سراغتون : ) // شما هم بقیه رو دعوت کنین دیگه !
پاسخ:
:)
خخخخخخخخ با حال بود بعضی مواقعا دوش گرفتم با آّب یخ یه تنوعیه دیگه میدونی؟؟
تکنه این عکس خودته آقای اهورا مزدا؟ یه سری هم به ما بزن البته اگه دوست داشتی
پاسخ:
نه خانم من نیستم....
راستی آقای اهورا مزدا با تبادل لینک موافقید؟؟؟
عیبی نداره که من شما رو اهورا مزدا صدا میکنم؟
پاسخ:
بله ممنون....
ولی من فقط اهورا هستم:)
خخخخخخ قیافشو
ما دوسه روزی بخاطر مشکل لوله ها کــــل‍ا آبمون قط بود ... دعوت به چالش بی آبی شده بودیم
پاسخ:
هههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">