اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

رتبه 1- خون مار کبری نوشیدنی موردعلاقه درنیروی دریایی امریکا

رتبه 2-سوپ خفاش

رتبه 3-ترشی بچه موش درچین

رتبه 4-کله پاچه در ایران

رتبه 5-سالادعنکبوت در چین

رتبه 6-معجون مارو عقرب در ویتنام

رتبه 7-بالوت خوراک جنین جوجه در فیلیپین

رتبه 8-سوپ لانه پرندگان تایلند

رتبه 9-چشم ماهی تن دراندونزی

رتبه 10-سوپ سوسک غذای تابستانی درچین

رتبه 11-اسکاموس طبخ غذا با دل و روده ی حیوانات مغولستان

نتیجه گیری :  

کله پاچه ما که خوشمزه بود پس حتما بقیه هم خوشمزن امتحان کنید;)

نتیجه گیری دوم:

هموطن چیزی تا قهرمانی نمونده یه یه سوسکی چیزی بهش اضافه کن

نتیجه آخر:

من عاشق کله پاچه ام


۹۳/۰۵/۲۷
اهورا ...

نظرات  (۵۹)

یعنی ایرانیا حق ندارن به آسیای شرقی به خاطر غذاهاشون گیر بدن!!!
الحق که کله پاچه چندشههههه :((((
پاسخ:
کجاش چندشه خانم...
به این خوشمزگی....
به به
منم باخانوم میم موافقم وکله پاچه اصلا خوشمزه نیست
پاسخ:
وای نگوووووو
کلپیچ خعلی خوشمزس
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۰ رها-آنچه خواهد گذشت
سلام
ااااااااااااای ترشی بچه موووووووووش.....:((((
خدایی کله پاچه بین اینا غذای شاهانس
پاسخ:
دقیقا....
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۹ دختـرآریایـــی
وااااااااااااااااااقعـــــــــــــــــا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کله پاچه به این خوبی؟؟؟طفلی بچم چرا چندش محسوب میشه؟؟

به نظرم قورمه سبزی و خوراک ماهی باید چندشترین باشن.



از بوشون هم آدم حالت تهوع میگیره.
پاسخ:
واقعا خوشمزست....
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۸ انسان غریب
خوشمزه ترین غذا+++
پاسخ:
:)
سلام
از وقتی گردهمایی های زیبای خانوادگی کم رنگ شد این غذاهای لذیذ به دست فراموشی سپرده شد!!!
پاسخ:
سلام
شاید....
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۹ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

آخ نگو دارم دیونه می شم
کجایی کله پاچه...
پاسخ:
عاشقشم به مولا.....مخصوصاپاچه
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عجب لبخندی زدن این حیوونکیا
خخخخخخ

خوبه یجا رتبه بالا آوردیم:)
(البته نادیده نگیریم جدیدا رتبه هامون خوب شده؛کلی گفتم!)


هدر هم بسی جالب بود
پاسخ:
آره خب....
داریم پله های ترقی رو یکی یکی طی میکشیم
ممنون از توجهتون
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۱۱ مسافر88 آرام
کله پاچه عالیه
باید رتبه اول می شد

سلام
دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
سلام
چشم
محتاجیم به دعا
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۰۳:۳۶ دختـرآریایـــی
چی رو؟
پاسخ:
چی چیرو؟!
آهان متنه که نوشتید دیگه

اگر دو ماه شیفته‌ی دیگران باشید،

دوستان بیشتری به دست خواهید آورد،

تا اینکه دو سال بکوشید دیگران را شیفته‌ی خود کنید .

دیل کارنگی
عوووووق
حالم بدشد
چه پست حالت تهوعی خخخخخ
به روزم
پاسخ:
چ خوب....:)
سلام
این انسان غریب وب داره؟جزء لینکای شما هس؟
پاسخ:
سلام بله وب دارن
جزءدوستان خوب من هستن
چطورمگه؟
like

ماهم میخوریم ......... کله پاچه !!!!!!!!

والبته از هر نوعی........ هااااااااااااااااااااااااا
پاسخ:
منم:)
خعلی خوبه
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۶ دختـرآریایـــی
سلام.یکی از اهنگای خود استاد رزازی بود که من عاااشقشم.

و به زبان خودمونه آخه کردی میخونه اگه معنیشو میزاشتم مسخره میشد...

نمیشد؟؟؟
پاسخ:
چی بگم....
همین که دوسش دارید کافیه
سلام
هیچی همینطوری آخه فک میکنم وب جالبی داشته باشن میخواستم اونجام سر بزنم البته اگه اشکالی نداره؟!
پاسخ:
سلام
نه چ اشکالی داره مگه.....حتماسربزنید
کجاش چندشه؟ غذا به این خوشمزگی
پاسخ:
همون
آفرین ایول
مگه چی؟
بعدشم جناب زرنگ به کجا سربزنم بدون آدرس؟!!!:-)
پاسخ:
خانم زرنگ رو اون دایره کنار اسم کلیک کنی میری وبش..
آخ عجب سوتی دادم ببخشید...
پاسخ:
:)
:)
:)
سلام اهورا

خوبی؟
خیلی کم پیدایی

غیبتت طدلانی شده
خدا کنه جیبت همیشه پر پول باشه
پاسخ:
سلام عمو
این چندروزه خیلی درگیرم
شرمنده
انشاالله
ز دو دیده خون فشانم ز غمت شب جدایی

چه کنم که هست این ها گل باغ آشنایی

همه شب نهاده ام سر چو سگان بر آستانت

که رقیب در نیاید به بهانه ی گدایی

مژه ها و چشم یارم به نظر چنان نماید

که میان سنبلستان چرد آهوی خطایی

درِ گُلسِتانِ چشمم ز چه رو همیشه باز است

به امید آنکه شاید تو به چشمِ من درآیی


ز فراق چون ننالم من دلشکسته چون نی

که بسوخت بند بندم زحرارت جدایی

سر برگ گل ندارم ز چه رو روم به گلشن؟

که شنیده ام زگل ها همه بوی بی وفایی

به کدام مذهب است این، به کدام ملت است این

که کُشند عاشقی را که تو عاشقم چرایی

به طواف کعبه رفتم به حرم رهم ندادند

که تو در برون چه کردی؟ که درون خانه آیی

به قمار خانه رفتم، همه پاکباز دیدم

چو به صومعه رسیدم، همه زاهد ریایی

در دیر می زدم من که ندا ز در درآمد

که درآ، درآ عراقی، که تو هم از آنِ مایی
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۹ دختـرآریایـــی
دلم میخواست زمان را به عقب باز می گرداندم ،

نه برای اینکه آنهایی که رفته اند را بازگردانم،

برای اینکه نگذارم بیایند تا رفتنشان را هم نبینم
پاسخ:
ممنون از جملات زیبات
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۵ دختـرآریایـــی
نمیدونم از کجا شروع کنم قصه تلخ سادگیمو نمیدونم چرا قسمت میکنم روزایخوب زندگیموچرا تو اول

قصه همه دوستم میدارن وسط قصه که میشه سربه سرمن میزارن تا میخواد قصه تموم شه همه

تنهام میزارن میتونم مث همه دورنگ باشم دل نبازم میتونم یه عشق بادی بسازم تا بیان جمعش

کنن حباب دل سراب بشه میتونم بازی کنم باعشق و احساس کسی میتونم درست کنم ترس و دلو و

دلواپسی میتونم دروغ بگم تا خودمو شیرین کنم پشت دلا قایم بشم کمین کنم ولی ... با این همه

حرفا باز منم مثل اونام یه دروغگو میشم همیشه ورد زبونام یه نفر پیدا بشه بهم بگه چیکار کنم با

چه تیری اونی که دوسش دارم شکار کنم من باید از چی بفهمم چه کسی دوستم داره توی دنیا اصلا

عشق واقعی وجود داره؟؟

۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۲۴ دختـرآریایـــی
حالم حال گرگی است که خداوند توبه اش را پذیرفته


ولی مردمان میگویند : توبه گرک مرگ است !
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۵۳ رها-آنچه خواهد گذشت
ﭘﺴﺮﻩ ﺗﻮ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺗﻮﻟﺪﺕ ﻣﺒﺎﺭﮎ
ﺍﯾﺸﺎﻟﻠﻪ 9378673426 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺸﯽ :|
ﯾﻌﻨﯽ ﺧﻼﻗﯿﺖ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺩﺍﺩﻧﺶ ﻧﺎﺑﻮﺩﻡ ﮐﺮﺩ!!!!!
پاسخ:
مردشورشو....
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۵۵ رها-آنچه خواهد گذشت
همیشه فانتزیم این بود مخاطب خاصم بهم خیانت کنه و عکساشو بندازم تو شومینه بسوزه ولی خب اولا که عکساشو ندارم دوما من اصلا مخاطب خاص ندارم سوما بین خودمون بمونه ولی شومینه هم ندارم!
پاسخ:
هه هه هه
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۷ دختـرآریایـــی
سلام این عکسو نیگا کنید چه نازه

:-)



http://s5.picofile.com/file/8135451592/peykeshadi_ir_fun206.jpg
پاسخ:
هه....آره دیدم
جالب بود
ممنون:)
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۵۸ دختـرآریایـــی
ﯾﻪ ﭘﺴﺮ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺧﻮﺷﮕﻞ ، ﻓﺸﻦ ، ﺍﺑﺮﻭ ﺷﻤﺸﯿﺮﯼ ، ﺧﻮﺵ ﺁﺭﺍﯾﺶ ، ﺧﻮﺵ ﺍﺩﺍ ﻭ ﺷﯿﻄﻮﻥ ، ﻓﻘﻂ ﮐﺎﻓﯿﻪ ﺍﺯ ﺳﻮﺳﮑﻢ ﺑﺘﺮﺳﻪ ﺗﺎ ﻭﺍﺳﺶ ﯾﻪ ﺷﻮﻫﺮ ﺧﻮﺏ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﯿﻢ !!
پاسخ:
:)
:)
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۰۲ دختـرآریایـــی
زمان بهروز وثوق اینا....پسره میرفت 15 سال زندان ..

دختره به پاش میموند.الان نمیشه بری سر کوچه ماست بخری!!!!
پاسخ:
آره والله....
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۰۴ دختـرآریایـــی
حافظه ی آدمهای غمگین قویست

می دانند کجای آن روز مردند….

پاسخ:
چ جالب...
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۳ آرمان بدیعی
یادش بخیر قدیمها سفره پهن می کردیم دور همی چند تا کله وسط یه سینی بزرگ و تمام خانواده و عروس و دومادها جمع می شدند توی حیاط خونمون و میزدیم توی رگ! با پیاز! تازه یا دست کیفش بیشتره!
پاسخ:
اره....راست میگی
از وقتی مشکلات زیاد شده ادما خیلی از هم دور شدن
خیلی....
۲۹ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۴۳ **رویای خیس**
سلام ***

شبت خوش ..

بابا با این عکس که اشتها ادم کور میشه .!!!
پاسخ:
سلام
وای نگید توروخدا
چ ملیحن....ادم کیف میکنه
۲۹ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۴۳ **رویای خیس**
در لحظه عاشقی خالق عشق رادرنظر داشته باش /////


باید از عشق زمینی به عشق آسمانی رسید./////
۲۹ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۴۴ **رویای خیس**

اگر در جریان رودخانه صبرت ضعیف باشد /////


هر تکه چوبی ، مانع عظیمی بر سر راهت خواهد شد ./////
پاسخ:
ممنون از حضور سبزت دوست عزیزم
خب چرا امتحان نمی کنید بعد به بقیه دوستان اطلاع دهید...
پاسخ:
چیو؟!

۲۹ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۷ رها-آنچه خواهد گذشت
میدونید لب گوسفند تو کله پاچه نیست؟
.
.
.
.
.
نه خدایی
اگه بود روتتون میشد به کله پاچه فروش بگید اقا یه ل.....
استغقر الله ی صلوات عنایت کنید....
پاسخ:
استغفرلله...
حاج خانم برو تسبیح منو بیار
سلام...
نتیجه گیری خیلی خوبی بود..
ولی خب فرق بزرگشون با کله پاچه ما در اینه ک واسه ما حلاله واسه اونا حرام...
خیلی خوب بود...
واقعا کله پاچه خوشمزه است...
پاسخ:
آفرین
خوشم اومد بابا
خیلی خوشمزس...باپیاز یاسیر ترشی وااااای

۲۹ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۶ ساعتی تفکر
سلام بر شما
وبتون فوق العاده هست و پست هاتون آموزنده
خوشحال میشم به منم سر بزنید
موفق و موید باشید
پاسخ:
سلام دوست عزیز
این نظر لطف شماست
چشم حتماخدمت میرسم
یاعلی
هههههه
پاسخ:
هه هه
میدونید لب گوسفند تو کله پاچه نیست؟
.
.
.
.
.
نه خدایی
اگه بود روتتون میشد به کله پاچه فروش بگید اقا یه ل.....
استغقر الله ی صلوات عنایت کنید....

کش رفته شده (حداقل واسه رضایتم یه صلوات بفرست)ahoora.blog.ir
هههههه /// واایییییییییییی همن بهتر ک رتبه ش 4 شده اه اه چیه آخه.................. تازشم ولی خدایییااااااااااااا چندش اورتراز اینم هس مثلا سالادعنکبوت اییییییییییییییییییییییششششششششششششششش/// وای حالم بد شد //// پست خیلیییییییییییییییییی جالبی بود .............................. مرسیییی
پاسخ:
بفرمایید ترشی موش میل کنید.....اینم خوبه نه؟!
۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۴ دانشجوی انقلابی
سلام دوست عزیز
شاید میشه گفت هر کس یه ذائقه ای برا غذا ها داره .
ولی به نظر من کله پاچه اکثرا غذای محوب آقایون هست.
پاسخ:
  آره راست میگی....
 حالا الان خانما میگن آقایون چون خودشون چندشن ازغذاهای چندش خوششون میاد
:)
:)
ن مرسی لطف عالی مستدام.. همون کله پاچه :(
پاسخ:
:)
اووووووو.ایناییی که شما نوشتین واقعا چندشه.
ولی کلپچه خودمون نههههههههههههههه.منکه خیلیم دوسش میدارم.ما ازون دخمل لوساش نیستیم.بهله:))))
حدودا سه ماه پیش کله پاچه رو گذاشتم کنار ... ولی واقعا بین این غذا ها سالاره :)
پاسخ:
:)
اه اه خاک توسرشون ملت چ چیزایی میخورن اییییییییییییی
پاسخ:
ههه:)
۰۲ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۵۰ ارمغان آزادی
مطلب عالی...
عکس عالی...
نتیجه گیری عالی
اصلا کله پاچه عالی...
:))
پاسخ:
;)
همش مزخرفه..چجوری دلتون کیاد گوسفند بخورید؟
حالا اون غذا هم که اوووووق
وای جاتون خالی همین الان پیش پاتون یه کله زدیم بر بدن یه چایی زنجبیلی هم پشتش.. یه سیگار هم پشت چایی وای یه حالی میده..
پاسخ:
نوش
۲۱ تیر ۹۴ ، ۲۲:۳۵ پیمان پورجبار
سلام.بابا کله پاچه که خیلی خوشمزه س.
لا اقل حلاله.
امان از دست این چینی ها .
فکر نکنم چیزی تو دنیا باشه که چینیها نخورند!
مطلب قشنگ بود.متشکر..
پاسخ:
سلام
به به شما تا اونجا پیش رفتی...خخخ
آره باباکلپیچ که عالیه
چینی ها هرجنبنده ای رو میل میکنن....
من که کلا لب به گوشت مخصوصا گوسفند و گاو نمی زنم فقط مرغ و ماهی ولی خدا وکیلی کله پاچه درسته حال بهم زنه ولی از اون کله پاچه سگ که چینی ها میخورن یا جنین و از این دری وری ها که بهتره طفلک برا اولین بار دلم برا کله پاچه سوخت ...
پاسخ:
خخخ اخی
راست میگی ب خدا
ذلیل مرده ها ک گوشت آدمیزادم میخورن تازگیا
کله پاچه واقعا چندشه. من که بمیرمم همچین غذاهایی نمیخورم نمیدونم چطوری چینی ها انقد غذا های چندش آور میخورن
کجای کله پاچه چندش آوره ..خیلیم خوشمزه س..تازه ماکله پاچه ی گوسفند ومیخوریم که حلال گوشته..خیلیم بی جامیکنن جزءغذاهای چندش آورمیزارن..اه اه خودشون کرم وسوسک وتازگیاهم که سوپ جنین انسان میخورن .انوقت به کله پاچه ی ماگیردادن..اگه منع شون نکنیم مدفوع انسانم میخورن.خدایاشکرت ایرانی مسلمونم
لیاقت ندارن ک بفهمن کله پاچه چ نعمتتتتتتتیه.

فقط من موندم چرا میگن لا اقل حلاله؟؟؟
مگه چینیا ک میگین حلال و حرم دارن؟ :-)))))))
اییی کله پاچه چیه شاید باورتون نشه ولی من وقتی کله پاچه داریم و دارم یه غذایی دیگه میخورم وقتی چشم به کله پاچه میفته اوقم میگیره
من الان ۲۱ سالمه تا حالا لب به کله پاچه،جیگر و سیرابی نزدم
فکرکنم کله پاچه باترشی بچه موش بچسبه ها
پاسخ:
گوارای وجودتان باد :)
خودمم از کله پاچه یکم چندشم میشه ولی می خورمش
به نظر من که کله پاچه خوشمزس نه چندش اور البته برای ما ایرانی ها
کله پاچه عشقمه
چرا میگین چندش؟؟؟؟؟؟؟!!
به این خوبی،لذیذ،خوش طعم
هر کی میگه کله پاچه بده دیوونست
لیست همه ی غذا های چندش دنیا رو چینی ها،ژاپنی ها،ویتنامی ها،تایلندی ها،اندونزیایی ها،کره ای ها،فیلیپینی ها تشکیل میدن چرا کله پاچه؟ انقدر کله پاچه خوبه که من با حس کردن بوش بیهوش میشم و عقل از سرم می پره و بیهوش میشم
کله پاچه عشقمه
چرا میگین چندش؟؟؟؟؟؟؟!!
به این خوبی،لذیذ،خوش طعم
هر کی میگه کله پاچه بده دیوونست
لیست همه ی غذا های چندش دنیا رو چینی ها،ژاپنی ها،ویتنامی ها،تایلندی ها،اندونزیایی ها،کره ای ها،فیلیپینی ها تشکیل میدن چرا کله پاچه؟ انقدر کله پاچه خوبه که من با حس کردن بوش بیهوش میشم و عقل از سرم می پره و بیهوش میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">