اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

پست تشکر....

دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۲۵ ق.ظ

۹۳/۰۵/۱۳
اهورا ...

نظرات  (۳۰)

من زیاد به وبلاگتون سر میزنم مطالبتون جالبه
پاسخ:
ممنون دوست عزیزم
البته تو گرمای جنوب فک کنم سیب اونقدی مزه نده که مثلا فالوده شیرازیو و شربت آبلیموی سرد و یخ در بهشت مزه بده..ولی ممنون..بیشتر از سیب تصویری که میشه حسش کرد همون آبی زلال و نیلگون خلیج تا ابد فارسمونه..
جای مارو هم خالی میکردید...
همیشه شاداب و باطراوت باشید..
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۹ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام
من این سیب را نمی خورم
می زارم تو فریزر تا یه زمانی برای درمان دردهای تنهایی بخورم!
پاسخ:
سلام....تعبیر زیبایی بود داداش
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۱ دورتر از من
سلام داداش خوبی؟خسته نباشی خوش میگذره؟
منظره خیلی زیبایی شده؛دستت دردنکنه
پاسخ:
سلام دادا
خواهش میکنم قربونت
سلام بر اهورای عزیز
خوبی برادر؟

سیبه چقدخوشگله الان بوش چقد دلرباس
واااااااااااااااااای
پاسخ:
سلام درسای عزیز
قربونت....خوبم
:)
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۳ عاشق پرواز
سلام.ممنون .خوش گذشت.ما رفته بودیم شمال.
پاسخ:
سلام به به
دریا خیلی صفاداره.....
به به چه عکس زیبایی...
پاسخ:
ممنون دریای زیبا....
نگران فردایت نباش. . .
ما اولین بار است که بندگی میکنیم.
اما او قرن هاست که خدایی میکند
پاسخ:
بله....
سلام .خوش گذشت؟؟؟... مشخصه خودتون عکسو گرفتین
شما نظامی هستین؟؟؟ اگه فضولی نیست بگین
پاسخ:
سلام بله خیلی....
خیر نیستم...چ طور مگه؟!
آن یار که عهد دوستداری بشکست میرفت و منش گرفته دامن در دست
میگفت دگر باره به خوابم بینی پنداشت که بعد از او مرا خوابی هست
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۳ مسافر88 آرام
تشکر از پیشکش ارزشمندتون

سلام
همیشه به سفر

دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم....
محتاجیم به دعا
داشتن مغز،


دلیل قطعی برای انسان بودن نیست!


پسته وبادام هم مغزدارند،


برای انسان بودن


باید


شعورداشت...!
پاسخ:
فک کنم این یکی از پستای خودم بود....باز هم ممنون
سلام.ظهر بخیر.چقد خوشکله..من سیب دوس دارم.میوه ی خاصیه.اولین چیزی که بادیدن سیب توذهنم مجسم میشه لبخنده نمیدونم چرا..تصویرآرامش بخشی بود مرسیییی
پاسخ:
سلام....خواهش میکنم چیزی نبود که خانم....
برای چشیدن طعم شیرین لحظه ها لبخندی ツ کافیست...
پاسخ:
:)
فرشته ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﮔﻔﺖ : ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﺍ ﻋﺰﯾﺰﺗﺮﯾﻦ ﺑﻨﺪﮔﺎﻧﺖ ﭼﻪ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ؟ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﻓﺮﻣﻮﺩ : ﺁﻧﺎﻥ ﮐﻪ ﻣﯽ

ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺗﻼﻓﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﻦ، ﻣﯽ ﺑﺨﺸﻨﺪ.
والا درگیر تمریناتم وکتفم آسیب دیده یه خورده یه مدتم خونه ی آبجیم بودم.الانم رفتم تو کار استراحت
پاسخ:
آخیه...انشاالله هرزود تر سلامتیتون رو به دست بیارید
سلام بصیر
سیب و دریا
هرکدام دنیایی دارند
پر ازمعنا و بی انتها
پاسخ:
سلام بزرگوار
بله.....
ولی انگار سیبه خرابه ها
کاش سیب سبز میذاشتید
:)))



دستتون دردنکنه
پاسخ:
کجاش خرابه استاد....
هه
چرا متاسفانه؟؟؟
پاسخ:
بله؟!
کدوم؟!
کجا؟!
مممنون بابت لطفت
پاسخ:
خواهش
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۲۷ ارمغان آزادی
چه سخته در جمع بودن...
ولی در گوشه ای تنها نشستن...
و به چشم دیگران چون کوه بودن..!
پاسخ:
واقعا سخته...درکش کردم ولی لذت بخشه یه جورایی
پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می‎کند
بلبل شوقم هوای نغمه‎خوانی می‎کند

همتم تا می‎رود ساز غزل گیرد به دست
طاقتم اظهار عجز و ناتوانی می‎کند

بلبلی در سینه می‎نالد هنوزم کاین چمن
با خزان هم آشتی و گل‎فشانی می‎کند

ما به داغ عشقبازی‎ها نشستیم و هنوز
چشم پروین همچنان چشمک‎پرانی می‎کند

نای ما خاموش ولی این زهره‎ی شیطان هنوز
با همان شور و نوا دارد شبانی می‎کند

گر زمین دود هوا گردد همانا آسمان
با همین نخوت که دارد آسمانی می‎کند

سالها شد رفته دمسازم ز دست اما هنوز
در درونم زنده است و زندگانی می‎کند

با همه نسیان تو گویی کز پی آزار من
خاطرم با خاطرات خود تبانی می‎کند

بی‌ثمر هر ساله در فکر بهارانم ولی
چون بهاران می‎رسد با من خزانی می‎کند

طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند
آنچه گردون می‎کند با ما نهانی می‎کند

می‌رسد قرنی به پایان و سپهر بایگان
دفتر دوران ما هم بایگانی می‌کند

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید
ور نه قاضی در قضا نامهربانی می‎کند

(استاد شهریار)

پاسخ:
زیبا
پس ببخشین اشتباه متوجه شدم
پاسخ:
خواهش میکنم...:)
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۸ دختـرآریایـــی
سلام...چه جالب پس شماهم

جنوب بودین...
پاسخ:
سلام بعله...
خیلی جالب و قشنگ بود.
پاسخ:
ممنون دوست عزیزم
قربونت فدایی داری دادا
پاسخ:
نفله مرامتم...
یارب چه چشمه ای است محبت که من از آن یک قطره نوش کردم ویک دریا گریستم...
پیشکش زیبایی...
پاسخ:
قابلی نداشت
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۳۷ محمد مهدی علیزاده
عرض سلام و وقت بخیری خدمت شما
بروز هستم با طرح پوستر ماهواره
http://mr-designer.blog.ir/1393/05/18/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87
پاسخ:
سلام ممنون از اطلاع رسانیتون
سیلللاااااامممم... وای عالی بود خیلی زیبا... دس شما درد نکنه..:)
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
مررررررررررررررررررررررررسی.خیلیم عالی.اقای با معرفت..:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">