اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

!!!copy

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۵ ب.ظ

وقتی اورجینال به دنیا اومدیم ...

حیفه کپی از دنیا بریم ....

فلذا خودمان باشیم !


۹۳/۰۴/۳۱
اهورا ...

نظرات  (۳۳)

احسنتــــــــــــــــــ عالی خوشمان آمد :))
پاسخ:
ممنون داش گلم
۳۱ تیر ۹۳ ، ۲۱:۴۸ یاد گرفتم...

سلام

http://baketab.blog.ir/post/19

از رباعی ها صفحه 63 :
....آن مست همیشه با حیا چشم تو بود
آن آینه ی رو به خدا،چشم تو بود
دنیا همه شعر است به چشمم اما
شعری که تکان داد مرا چشم تو بود.....
پاسخ:
سلام
۳۱ تیر ۹۳ ، ۲۲:۲۹ آرمان بدیعی
سلام بر اهورای عزیز: جالب بود.
پاسخ:
سلام آرمان عزیز
ممنون از لطفت
می شکنم...
شما چطور ؟
می شکنی؟
پاسخ:
100%
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۱۸ **رویای خیس**
سلام ***

لبخند بزن به دیروزی که خوش بود /////

و به امروزی که زیباست /////

و به فردایی که رویایی/////

خواهد بود./////
پاسخ:
سلام
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۱۹ **رویای خیس**
لبخند بزن به بلبلانی که /////

با حس و شوقی وصف ناپذیر برایت /////

ترانه ای عاشقانه سر می دهند. /////
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۲۰ **رویای خیس**
لبخند بزن به خدایی که با نعمتهایش/////


لبخند را میهمان لبهایت می کند./////
پاسخ:
ممنون از لطفتون
کپی کم رنگو بی کیفیت !!!
به روزم...
پاسخ:
چشم خدمت میرسم
پسرا طنز)
شنیدم کامپیوتر گرفتی . مشخصاتش چیه ؟
۸ گیگ رم – ۱ ترا هارد …
دخترا :
شنیدم کامپیوتر گرفتی . مشخصاتش چیه ؟
صورتیه ( ذوق مرگ )
.
.
.
یعنی من خودم رو یه یک لحظه جای این دخترای مجرد میزارم خیلی حالم گرفته میشه
که پسر خوشتیپ و خوشگل و تحصیل کرده ای مثل من قصد ازدواج نداره !!
.
.
.
شنیدین این دخترای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟
یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من!
ازدواج که قصد نمی خواد!! خواستگار می خواد که تو نداری!
.
.
.
یه گوسفند رو سوار یه پورشه کن
خود به خود خوش تیپ، خوش استایل، مرد زندگی
شاهزاده رویاها و فرد ایده آل ۹۵% دخترها میشه!والا !
.
.
.
خبر دست اول :خانم ها توانستند فرق بین پدال گاز و ترمز را کشف کرده
و به وجود دنده ی دو در چند ماشین پی ببرند
.
.
.
سلامتی خانم هایی که میخوان پارک دوبل کنن
روسری لیز میخوره ، شال میافته از سرشون
دکمه مانتو باز میشه ، دستشون میخوره به برف پاک کن
اشتباهی میزنن تو ۴ به جا دنده عقب
آخر سر هم خاموش میکنن !
.
.
.
تنها روزی که یک زن خوشحال بیدار میشه ، روزِ عروسیشه
چون تنها روزیه که از اول که بیدار میشه میدونه چی باید بپوشه !!!
.
.
.
آقــا واقعـــاً مــن مــونـــدم !
جمعیـــت دختــــرا ایــنــقــــد زیـــاده ..
پــس چــرا شمـــاره شــانـسـى میــگیــرى هــمـش پـســر جــواب میــــده ؟!!
.
.
دختره می ره لوازم التحریر فروشی می گه آقا شما کارت «تو تنها عشق منی» دارید….
فروشنده می گه: بله داریم
دختره می گه: پس ده تا بهم بدین…..!!!!
.
.
.
قابل توجه خانوما
مرد اونه که قلبتو شارژ کنه
نه سیم کارتتو !
.
.
.
امان از دست این خانما ، ما بالاخره نفهمیدیم مردا همشون عین همن یا یکی از یکی بدترن ؟
.
.
.
به معجزه اعتقاد دارید ؟
دختران زیبای محترم:
از همین تریبون اعلام میکنم میتوانم ۹۰٪ زیبایی شما را با یک دستمال مرطوب پاک کنم!
.
.
.
اگه دیدید یه دختر دهنشو این هوا باز کرده => :O
حتما داره ریمل میزنه !!
پاسخ:
هه...ممنون
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۴ دورتر از من
سل‍ام داداش خوبی..؟
ممنون خیلی قشنگ بود!!!
راستی قالب جدیدتم مبارک باشه؛زیباست!
پاسخ:
سلام قربونت
ای بد نیستیم...میگذره
شما خوبی؟
ممنون
بعضـــے בوستیــآ

شوخـــے شوخـــے میاטּ و

جـآگیر میشـטּ توے בلتــ

تبـבیل بـﮧ یـﮧ عِـشــق عمیق میشـטּ

تـﮧ نشیـטּ میشـטּ توی قلبتــ ツ
هیچی…

مثل یک عطر اشنا

عمق فاجعه رو

نمی کوبه تو مغزت…!!
پاسخ:
اره واقعا خیلی بده خیلی......
گاهی ، گاهی دلم سنگین میشود … کلافه میشود … کفشهایش را به پا میکند … عصای سپیدش را در

دست میگیرد … عینکش را به چشم میزند و راهی میشود به دنبال نشانی از گمشده اش و نقطه به

نقطه ی دنیا را بو میکشد برای یافتن بویی از آشنای دیرینش ؛ برای یافتن مرهم چشمان بی سویش ؛

برای یافتن بویی از پیراهن یوسفش …

گاهی دست دلم را میگیرم و با هم پی یوسف دلم میگردیم !

تازگی ها دلم یوسفش را پیدا کرده سر همان سجاده ی ترمه ایکه مادربزرگم چندسال پیش برایم از

مشهد سوغاتی آورده بود !
پاسخ:
ممنون از حضور سبزتون
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۳ انـــقلــا بـــی
سلام
زیا بود .
پاسخ:
سلام
اره کاش کپی از دنیا نریم
خوب است
بسیار!
پاسخ:
بسی ممنون
کمی عوض شدم؛
دیریست از خداحافظی ها غمگین نمیشوم؛
به کسی تکیه نمیکنم .؛
از کسی انتظار محبت ندارم؛خودم بوسه میزنم بر دستانم ؛
سر به زانو هایم میگذارم و سنگ صبور خودم میشوم…
هه،چقدر بزرگ شده ام ... !!!


brokenangel.blog.ir
پاسخ:
هعییی....
به سلامتیه اونی که حرفی میزنه رو حرفش میمونه
به سلامتیه اونی که اگه کمکی میکنه ترحم و دلسوزی نمیکنه
به سلامتیه اونی که حرفاش بهت حس ارامش میده
به سلامتیه من به سلامتیه تو به سلامتیه جمعمون ♥
یادت تمام هستیم را در خودش گم میکند
مجنونتر از مجنون مرا در چشم مردم میکند
من بی حضورت ، “با تو” در یک خانه در ذهنم قرین
یاد تو قلبم را پر از حس ترنم میکند . . .
سلام.. اره احساس ارامش "خودت بودن" هم خیلی خوبه...اینکه تظاهر ب چیزی ک نیسیم نکنیم ک اونم میشه دروغگویی!!
پاسخ:
تاوانش میشه تباه شدن یک عمر که سعی در نشون دادن شخصیت خودمون نکردیم
صدای خنده های خدا را میشنوی؟
دعاهایت را شنیده و ب انچه محال میپنداری می خندد!
پاسخ:
بله
سلام . اسمم تو نظر قبلی کامل نبود شرمنده [ناراحت]
پاسخ:
مشکلی نیست بزرگوار
تصاویر دوپست اخیرتان خیره کننده است...
و
ترسناک البته!
------------------
کشش نقاب عجیب همچنان بنده را مهمان وب تان میکند
---------------
به رسم ادب
به مکتب خانه حقیر قدم رنجه بفرمایید
پاسخ:
عجب....
حتما
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی
رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی...
آفرین،هیچ چیزی بهترازاین نیست که تو زندگیت خودت باشی وباشرف زندگی کنی!
پاسخ:
بله....
چه شادیهایی که زیر پای انسان سرکوب شدند ،زیرا بیشتر افراد به آسمان توجه دارند و آنچه را که زیر پاهایشان است نادیده میگیرند !گوته
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۰۶:۱۰ محمد علی رنجبر طزنجی
مهم... لطفا اطلاع رسانی بفرمایید...

http://tip-saberin.ir/post/223
پاسخ:
چشم
تنفس شروع زندگیست

عشق قسمتی از زندگیست

اما دوست خوب قلب زندگیست !
پاسخ:
ممنون پویای عزیز
خوبه که مودبانه جواب همه کامنتاتونو میدین

❤خــــــدا❤ تنها روزنـــه ی امیــــدی اســـت که هیچــگاه بسـته نــیشـــود

تنهـــــــا کسی است که بـــــــا دهـــــــان بسته هـــــم می توان صـــــــــــدایش کرد...

بـــــــــــــــــا پــــــای شکسته هــــم می تـــــــــــوان ســـــــــراغش رفت...

تنهـــــا خریـــداریست که اجناس شکستـــــه را بهتــــر می خـــرد...

تنهـــــــــا کسی است که وقتــــــی همـــــــــه رفتنــــــد، می مـــــــــــــاند...

وقتـــــی همــــه پشـــــــــت کردند، آغـــــــــــــــــوش می گشاید...

وقتــــی همه تنهـــــــایت گذاشتند ، محـــــــــــــرمت می شود...

و تنهــا سلطانی است که دلش با بخشیــدن آرام می گیرد، نـه با تنبیه کردن...
پاسخ:
:]
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۵ گلبرگ دانلود
منتظر حضور گرمتون هستیم.
یامهدی فاطمه (عج)
واقعا چقد زیبا بود این جمله.کاش بتونیم عمل کنیم.
این روزها ؛
بیشتر از هر زمانی...
دوست دارم خودم باشم !!
دیگر نه حرص بدست آوردن را دارم؛
و نه هراس از دست دادن را ...
هرکس مرا میخواهد بخاطر خودم بخواهد...
دلم هوای خودم را کرده است ...
همین...!
۰۷ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۴۴ قلمداد ظهور
برای بزرگ شدن باید دل را به دریا زد. دلتـــــــــــ را بزرگ کن؛دریا میشوی.
پاسخ:
عالی....
"همه مان افرادی معمولی هستیم. خسته کننده ایم. شگفت انگیزیم. همه مان خجالتی هستیم. شجاعیم. قهرمانیم. بی پناهیم. فقط به روزش بستگی دارد. "

برد ملتزر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">