اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

هیس ،قهرمان ها فریاد نمیزنند...

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۴ ب.ظ

وقتے قهرمان جهان شدم

آنگاه فهمیدم که باید بیشتر خم شوم

تا مدال قهرمانی را به گردنم بیاویزند . . .

(جهان پهلوان غلامرضا تختی)




۹۳/۰۴/۱۹
اهورا ...

نظرات  (۳۱)

پسری روزها پشت در منزل دخترک را میپایید...
برای دختر سوال بود چرا پا پیش نمیگذارد و با پدرم صحبت نمیکند..؟!
درست است که ماشین پسرک قدیمی بود، ولی برای دخترک عشق و محبت مهمتر یود..
روزها و ماهها به همین منوال گذشت و دخترک بسیار کنجکاو شده بود،...
روزی دل خود را قرص کرد و رفت تا حرف دل پسرک را گوش کند...
از او پرسید 6 ماه است که تو کنار منزل ما می ایستی و مرا میپایی...وقتی ماشینت را میبینم ضربان قلبت تندتر میشود...هدف تو چیست؟؟؟!!
پسر گفت؛ وای فای خونتون پسورد نداره...!!
___________________________________

پسرعمه: آقای مجری واسم دوچرخه میخری؟
مجری: اگه تو خونه شیطونی نکنی،به حرف من گوش کنی،زیاد با کامپیوتر بازی نکنی،روزی 3بار مسواک بزنی،معدلت هم بیست شه واست دوچرخه میخرم
پسرعمه: خسته نباشی! میخوای تحریمهارو هم وردارم؟ این کارارو تو هر خونواده دیگه ای بکنم واسم آپولو 11 میخرن!
مجری: بچه های دیگه همه این کارارو میکنن...تازه جایزه هم نمیخوان
پسرعمه: من از بچگی دوس داشتم این "بچه های دیگه" رو ببینم! ما که هرکی رو دیدیم عین خودمون بود
مجری: خب چیکار میکنی؟ کارایی که گفتمو میکنی که واست دوچرخه بخرم؟
پسرعمه: معدلم باید بیست شه؟ این که دست من نیست
مجری: پس دست کیه؟
پسرعمه: اونی که ازش تقلب میزنم!
مجری: تو تقلب میزنی!؟ میدونی اینجوری نمره هایی که میگیری مال تو نیس؟
پسرعمه: من که هربار نمره م 5-6 میشه میگم این نمره مال من نیست،شما باور نمیکنی!
پاسخ:
خدانکشتت....
سلام اهورا

خوبی؟
امروز کروم به هم ریخته بود و تمام ادرسها پاک شدن
خوب شد کامنت دادی تا ادرستو داشته باشم
زمان گره گشای خیلی کارهاست
اما باید دید چه تاوانی برای عمر از دست رفتمون پرداخت میکنیم
پاسخ:
سلام عمو...
ممنون
همش درگیری بااین وبلاگ به خدا...پیر شدی به خدا به پای این وبلاگ
جهان پهلوان غلام رضا تختی

زندگی در میان مردم و برای مردم ؛ درسهایی به من آموخت که فکر میکنم هر گز نمی توانستم در معتبرترین دانشگاهها کسب کنم
پاسخ:
واقعا جوان مرد وپهلون بود...
خدا رحمتش کنه
من که خیلی دوسش دارم بامرام و معرفت یادشون به خیر
پاسخ:
واقعا....یادش بخیر
انگار دیگه پیدا نمیشه
۱۹ تیر ۹۳ ، ۱۸:۴۶ دختـرآریایـــی
شما یادتون نیست…
منم یادم نمیاد…
ولی میگن آدمها یه زمانی مهربون بودن!
پاسخ:
حالا چه زمانی خدا میدونه....
۱۹ تیر ۹۳ ، ۱۹:۲۱ دختـرآریایـــی

میگن یه فرشته هم هست به اسم 'زرشک'
مسئول رسیدگی به آرزوهای ما ایرانیاس
پاسخ:
هه....ایرانیه وهزار دردسر...
۱۹ تیر ۹۳ ، ۱۹:۲۸ دختـرآریایـــی

به خـودش زحمـت نمیدهـد یک نفـر را کشـف کنـد ،
زیبـایی هـایش را بیـرون بکــِشـد ،
تلخـی هـایش را صبـر کنـد ...
آدمهـای ِ امـروز،
دوستـی هـای ِ کنسـروی می خواهنـد !
یک کنسـرو که درش را بـاز کننـد ؛
بعـد ...یـک نفـر،
شیرین و مهـربـان،
از تویش بپَـرد بیـرون !
و هی لبخنـد بزنـد
و بگویـد :" حـق بـا تـوسـتـــــــ " ...
پاسخ:
ممنون از جملات زیباتون
۱۹ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۶ دختـرآریایـــی
برای خوشبخت بودن ، به هیچ چیز نیاز نیست جز به نفهمیدن !
امروز گرسنگی فکر ، از گرسنگی نان فاجعه انگیزتر است
پاسخ:
واقعا همینطوره...ولی روزگار اروم اروم داره تغییر میکنه....ادما باید خودشون وفق بدن واز دوره عقب نمونن
زیبا بود
پاسخ:
ممنون دوست عزیزم
۱۹ تیر ۹۳ ، ۲۰:۰۴ زائر آسمان ...
روحشان شاد
آنانکه بزرگ بوده اند و بزرگ مانده اند..
...
ی
ا
ع ل ی
پاسخ:
اندکند....روحشان شاد
۱۹ تیر ۹۳ ، ۲۰:۱۱ تک نویسی...
چه شعر زیبایی است...
نکند بوی تو را باد به هر جا ببرد....
پاسخ:
ممنون
راستش خودمم خیلی دوسش دارم

سلام

خدا رحمتش کنه


دلم هوای تو دارد

سرشک دیده ز هجر تو دم به دم جاریست

ز قلب من غم عشقت

به قرن ها نرود

هنوز بر دهن جام

نام جم جاریست.

[گل]
پاسخ:
سلام...
سلام دوست من،ببخشید که دیربهت سرمیزنم،گرفتاراسباب کشی بودم،شمالطف داری که همچنان به وبم سرمیزنی
هرجاهستی موفق باشی
پاسخ:
سلام دوست عزیز
خواهش میکنم...
مابامرامارو فراموش نمیکنیم
۲۰ تیر ۹۳ ، ۰۴:۴۶ دختـرآریایـــی
ﻣﺘﺮﺳﮏ ﺭﺍ ﺩﺍﺭ ﺯﺩﻧﺪ ، ﺑﻪ ﺟﺮﻡ ﺩﻭﺳﺘﻲ ﺑﺎ ﭘﺮﻧﺪﻩ…!

ﮐﻪ ﻣﺒﺎﺩﺍ ﺗﺎﺭﺍﺝ ﻣﺰﺭﻋﻪ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﻮﺳﻪ ﺍﻱ ﻓﺮﻭﺧﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ،

ﺍﻳﻨﺠﺎ”ﻗﺤﻄﻲ ﻋﺎﻃﻔﻪ”ﻫﺎﺳﺖ… …!!!

پاسخ:
بله...
در ساحل قلبها این جای پای مهربانان است که می ماند وگرنه موج روزگار هر رد پایی را پاک میکند۰۰۰
جهان پهلوان تختی مهربانیست مانا
روحشان شاد و قرین رحمت حق مرد به معنای واقعی کلمه

سلام داداش اهورای بزرگوار صبح سبز تابستانی ماه رمضانی شما سراسر پاکی و صفا
لبخند خدا سبزی آرزوهایتان وحافظ شما و خانواده ارزشمندتان
التماس دعا
پاسخ:
سلام خواهر عزیز
کم لطف شدید تا نیایم تشریف نمیارید


وایکینگ پالم(سوئد) قهرمان جهان:

نگاه او به کشتی مرا دگرگون کرد مگر می شود کسی به پای مصدوم حریف دست نزند اری می شود!زیرا ان حریف من بودم و در کشورم کسی باور نمی کرد ان اتفاق را به همه گفتم من تا قبل از ان مسابقه نمی دانستم کشتی چیست. تختی چشم های مرا به روی واقعیتی باز کرد که ان روزها نه در کشتی بلکه در هیچ ورزش دیگری دارای مفهوم نبود
یادشان عزیز و ارزشمند
زیبا زندگی کردن زیباست اگر اهل عمل باشی و شناخت
سلام داداش اهورا صبحتان سبز و نیک آدینه ارزشمند
پست بینظیری بود سپاس
پاسخ:
ممنون از لطف بی نهایتتون

مردانی که مرد زندگی هستند

نشانه اول؛ احترام

- اهل سازش است و به خاطر منافع مشترکتان کوتاه می‌آید. او گذشت‌های شما را می‌بیند و برای کم کردن فشار روی شما و ارتباطتان، گاهی از خواسته‌هایش می‌گذرد.

- به احساسات و نگرانی‌های شما گوش می‌کند و بدون نصیحت کردن یا رنجیدن، برای درک کردنشان تلاش می‌کند.

- می‌داند که یک آدم بی‌عیب و نقص نیستید اما شما را همان‌طور که هستید دوست دارد و با دیگران مقایسه‌تان نمی‌کند.

- برای نظر‌های شما ارزش قائل است؛ قبل از هر تصمیم اساسی‌ای، نظر شما را می‌پرسد و با تک‌روی سعی نمی‌کند حرف خودش را به کرسی بنشاند.


نشانه دوم : اولویت‌های مشترک


- برای انتخاب همسر، به الگوهای دیگران نگاه نکنید و سعی کنید که این موضوعات مهم را از نظر خودتان دسته‌بندی کنید.

- مهم نیست که از نظر بقیه فردی که انتخاب کرده‌اید چقدر شگفت‌انگیز یا ایده‌آل است، مهم این است که این فرد چقدر به معیارهای خود شما نزدیک باشد و البته اینکه از مرزبندی‌ها و خط قرمز‌هایتان هم عبور نکند.


نشانه سوم : از خط قرمز‌ها نمی‌گذرد

- بعضی از خط قرمز‌ها در همه ارتباط‌ها مثل هم هستند و بعضی‌های دیگر هم تنها در مورد زندگی مشترک شما صادق هستند. پس اگر او می‌خواهد برایتان بهترین همسر دنیا باشد، باید هر دوی این مسیرهای ممنوعه را بشناسد و به آن‌ها احترام بگذارد.

- یک همسر ایده‌آل نباید تنها و تنها از مسیرهایی که خودش درست می‌داند عبور کند بلکه باید نگاهی به مفهوم درست در ذهن شما بیندازد


نشانه چهارم : از شما دفاع می‌کند

- اگر او همسر ایده‌آل شما باشد، با شنیدن این داوری‌ها و گوشه کنایه‌ها از تصمیمش دلسرد نمی‌شود و برای راضی کردن دیگران، به فکر تغییر برنامه‌هایش نمی‌افتد.


نشانه پنجم : حستان به شما چه می‌گوید ؟

- آیا هر زمان که او را می‌بینید احساس شوق و هیجان سراغتان می‌آید؟ آیا بعد از هر دیدار، با اشتیاق منتظر گذاشتن قرار بعدی می‌مانید؟ آیا وقتی صحبت از ازدواج می‌شود، دلتان می‌خواهد که زود همه‌چیز جفت‌وجور شود و برای همیشه در کنار او باشید؟


- حسی که شما باید به همسر آینده‌تان داشته باشید، حرف اول و آخر را می‌زند؛ حسی که اگر نباشد، ‌با وجود تمام ویژگی‌های مثبت هم نمی‌تواند شما را به ماندن در یک زندگی دلگرم کند.
جستجوی عشق ...جستجوی خداست ...اگه هزاربار هم شکست خوردی ...بازم به عشق شک نکن
پاسخ:
بسی شک برانگیز است....
۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۴:۲۲ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام رفیق
تو که با این هدر دل هر رهگذری را می بری
اگه کد امنیتی اون پایین را برداری نظرگذاشتن خیلی راحت می شود
پاسخ:
سلام دوست عزیزم
قربونت برم....
چشم برش میداریم
دنیا که هیچ ، بهشت زیر پای مادران است
پاسخ:
بدیعیست...
۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۷:۱۴ عاشق پرواز
با سلام.پهلوان یعنی این.امروزه از این پهلوان ها کم پیدا می شه.
پاسخ:
سلام
بله واقعا نایابن
۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۷:۵۶ سیدمحسن علوی
گفتم: حجاب: گفت: پاد زهر نگاه های هوس آلود ★


گفتم: بد حجاب؟ گفت: چراگاه چشمهای گرسنه★


گفتم: بی حجاب؟ گفت:دستفروش بازار عفت ★


گفتم: چشم ناپاک؟ گفت: آلبوم مناظر شهوت انگیز★


/// امشب وجدانت را از طرف من ببوس! اگر بیدار بود…./

بی مزار..
پاسخ:
بسیار زیبا...
۲۰ تیر ۹۳ ، ۲۲:۵۶ دختـرآریایـــی
شیطان می گوید:1. کسی که اذان را بشنود و به نماز نرود پدر من است 2. کسی که اسراف می کند برادر من است3. کسی که پیش از امام به رکوع وکسی که بدون بسم الله شروع به نان خوردن می کند اولاد من است4. کسی که این گفتار من را به کسی می گوید دشمن من است وکسى که نمیگوید دوست من است.آیا می دانید که اگر شما در حال حمل قرآن باشید ، شیطان دچار درد شدید در سر میشود و باز کردن قرآن ، شیطان را تجزیه می کند و با خواندن قرآن ، به حالت غش فرو میرود. و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش میشود؟؟و آیا شما می دانید که هنگامی که می خواهید این پیام را به دیگران ارسال کنید. شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منصرف کند؟؟؟به فکر نمازت باش مثل شارژ موبایلت! با صدای اذان بلند شو مثل صدای موبایلت! از انگشات واسه اذکار استفاده کن مثل صفحه کلید موبایلت! قرآن رو همیشه بخون مثل پیامهای موبایلت! خدایی ما کجاییم کپی کنید ببینیم چی میشه, آروم بگو (خدایا من عاشق توام و به تو نیاز دارم.به قلب من بیا.)اینو واسه أدد لیست هات بفرست و خدارو به یادشون بیار تاامشب یه معجزه
ببینی.چون بوسیله تو و این پیام هزاران نفر به یاد خدا می افتن


(راستش ممکنه برای من نباشه ولی خب گفتم شایدعمل کنم بهتر باشه ،خدا برای همه یکیه)
پاسخ:
چقدر زیبا....ممنون
سلام
صبح شنبه ی شما بخیر و شادی. روح مرحوم تختی قرین رحمت الهی
پاسخ:
سلام سید...آمین
آدمهای ساده را دوست دارم
همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند
همان ها که برای همه لبخند دارند
همان ها که همیشه هستند،
برای همه هستند
آدمهای ساده را
باید مثل یک تابلوی نقاشی
ساعتها تماشا کرد
عمرشان کوتاهاست
بسکه هر کسی از راه می رسد
یا ازشان سوء استفاده می کند یا
زمینشان میزند
یا درس ساده نبودن بهشان می دهد
آدم های ساده را دوست دارم
بوی ناب “آدم” میدهند

ساده که میشوی
همه چیز خوب میشود
خودت
غمت
مشکلت
غصه ات
هوای شهرت
آدمهای اطرافت
حتی دشمنت

یک آدم ساده که باشی
برایت فرقی نمیکند که تجمل چیست
که قیمت تویوتا لندکروز چند است
فلان بنز آخرین مدل ، چند ایربگ دارد
مهم نیست
نیاوران کجاست
شریعتی و پاسداران و فرشته و الهیه
کدام حوالی اند
رستوران چینی ها
گرانترین غذایش چیست

ساده که باشی
همیشه در جیبت شکلات پیدا میشود
همیشه لبخند بر لب داری
بر روی جدولهای کنار خیابان راه میروی
زیر باران ، دهانت را باز میکنی و قطره قطره مینوشی
آدم برفی که درست میکنی
شال گردنت را به او میبخشی

ساده که باشی
همین که بدانی بربری و لواش چند است
کفایت میکند
نیازی به غذای چینی نیست
آبگوشت هم خوب است

آدمهای ساده را دوست دارم
بوی ناب آدم میدهند
پاسخ:
بسیار عالی....وچ خوب است سادگی
کودکی فال فروش را پرسیدم چه میکنی؟ گفت :

به آنانی که در دیروز خود مانده اند ،فردا را میفروشم..

...
..
.

هیچ گاه دلت را به روزگار مسپار

که دریایی از نا امیدی است

دلت را به خدا بسپار که دریایی از امید است.
پاسخ:
ا عجب...میخواستم اینو بذارم واسه پست بعدیم که شما فرستادی برام
به هرجهت ممنون
سلام.اولین باره ب وبت میام
زیبا و مردونس
پاسخ:
سلام....
ممنون دوست ناشناس....
۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۸:۱۲ رها-آنچه خواهد گذشت
ب 3عدد دوس دختر با وفا جهت دوستی با تتلو_2afm و مجید خراطها نیازمندیم!
اولی خودش لباساشو از پشت ببنده
دومی بگه شبا کجاست
سومی هم ی کم ب این بینوا محبت کنه ی وقت رگشو نزنه!
پاسخ:
هه....عجب
۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۲ ارمغان آزادی

این دست ها به لطف تو ظرف گدایی اند...،
یا ایها العزیز تمام ندارها...
میلاد با برکت امام حسن مجتبی(ع) مبارک
پاسخ:
ممنون
همچنین برشما
۲۱ تیر ۹۳ ، ۲۳:۱۶ منورالفکر
فرصتی بود سری بزنید...صدایی می آید!
پاسخ:
چشم حتما
۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۷:۱۵ فقط خداوتنهایی ام رادوست دارم
امام علی(ع):هرکه به یاد خداسرگرم باشد،خداوند اورا خوشنام گرداند
پاسخ:
بسیارزیبا
ممنون از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">