اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

:)

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ

 کارشناسان ژاپنی اعلام کردند:

سرعت حلزون قطع نخاع شده همراه با سه سکته مغزی ۱۵ درصد از سرعت اینترنت ایران بیشتره ……


۹۳/۰۳/۲۹
اهورا ...

نظرات  (۲۸)



حسـرت واقعـی را آن روزی میخــوری
کـه مـی بینـى ،
بـه انـدازه سـن و سـالت ، زندگـى نکـرده ای …

گارسیا مارکز
پاسخ:
واقعا حسرت خوردن هم داره.....
خیلی دردناکه،خیلی....

من گمان می کردم…
دوستی…همچون سروی سرسبز…
چارفصلش…همه آراستگی ست…
من چه میدانستم…
دل هر کس…دل نیست…

*حمید مصدق*
پاسخ:
بسیارزیبا
اشعار حمید مصدق خیلی زیباست
ممنون از حضورتون
یعنی واقعنا!!!
صدالبته که همینطوره!
پاسخ:
:)
اینطوره....
عزیز جان برادر من اینترنت ایران خسته اس میفهمی؟! خسته :))
آپم اهورای عزیزم بدو بیا :)
پاسخ:
آره خستس خسته مثل کباب تابه ای که تحمل نداره بهش بگن کباب...چون خستس
چشم داداشی ،الان میام
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۲ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام
این را با پوست و خون حس کردیم
پاسخ:
پوست وخون که خوبه
باهمه جامون حس کردیم:):/
سلام شب خوش
درست بعضی مواقع کلافه کنندست اما نه دیگه تا این حد.............
پاسخ:
سلام
شبتون ستاره بارون
مزاح بود....

احمق تا نمیرد شفا نمی یابد
***
قورباغه ی ته چاه چیزی از دریا نمی داند
***
حتی میمون ها هم از درخت می افتند
ضرب المثل ژاپنی
سلام شب نیک
پاسخ:
سلام
راستش اولش برخورد بهم فکر کردم دارید موردعنایت قرارم میدید....

۳۰ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۰ مرضیه هدایتی
یادم باشد :

که زیبایی های کوچک را دوست بدارم ،

حتی اگر در میان زشتی‌های بزرگ باشند ...
پاسخ:
بسیار زیبا بود
ممنون دوست عزیز
شب خوش

سلام. فیلرینگ روشش تغییر کرده یعنی در واقع فیلتر از شرکت آی اس پی انجام میشه. در لحظه صفحه رو سرچ می کنه دنبال کلمات حساس می گرده و اگر پیدا شد در لحظه فیلتر میشه. اگر سرعت اینترنت خیلی بالا باشه این فیلترینگ عمل نمی کنه. یعنی فرصت نمی کنه سرچ کنه. وگرنه که با زیر ساخت فعلی ایران سرعت اینترنت باید چند ده برابر می بود. خیلی بیشتر از حلزون که نه... مورچه مثلا(البته نه نسبت به هیکلش چون به نظرم مورچه یکی از پر سرعت ترین جانداران عالم خلقته!!! چون مثل یوزپلنگ خسته هم نمیشه و محدودیت 100 متر نداره!!!) خلاصه اینکه شما داد و نفرینتون رو سر ستون فقرات اینترنت ایران خالی نکنید تقصیر دوستان مسئول فیلترینگه!!!
پاسخ:
ای باباچه دوستان فیلتریمون
چه مملکت خودمون.....
بالاخره تقصیردارن دیگه
اولا: سرعت زیاد موجب تصادف میشه و اونوقت که در تلفات اینترنتی هم مثل تلفات جاده ای تو دنیا اول بشیم

دوما: عجله کار شیطونه! حالا چه کاریه که سه سوت سایتها بیان بالا. چیزی که اینجا زیاده،وقت. سه ساعت تو صف بانک ایستادن از صبح تا ظهر به خاطر یه امضا یه اداره رو زیرو رو میکنین؛ چند ساعت هم تو وب معطل بشین! به جایی که بر نمی خوره؟می خوره
....................
پنجما: سرعت پایین ابنترنت باعث میشه کاربران ساعتها تو وب سرشون گرم باشه و به نوعی سر کار هستن(کارآفرینیِ خاموش).
خدا رو شکر دیگه جوان بیکار نداریم و......
تصویر بی نظیر
سلام داداش اهورای بزرگوار صبح آدینه شما سبز و نیک
لبخند خدا سبزی آرزوهایتان وحافظ شما و خانواده ارزشمندتان
التماس دعا
پاسخ:
شرمنده خواهر سوماوچهارما جاموند فکرکنم...
ارادتمندیم
یاعلی

پرواز را بیاموز نه به خاطر اینکه از زمین جدا باشی بیاموز تا به اندازه فاصله زمین تا آسمان گسترده شوی این گونه میتوان درین دنیای سراسر تضاد و دوگانگی زیست بی آنکه شرمنده خالق آسمانها باشی
زندگی ات سرشار از پروازهای سبز و بهاری
سلام داداش اهورای بزرگوار صبح شما سبز و عزیز سرشار ذکر خالق عشق
لبخند خدا سبزی آرزوهایتان وحافظ شما و خانواده ارزشمندتان
آدینه ارزشمند
التماس دعا
پاسخ:
سلام خواهر عزیز
روزی سرشارازآرامش داشته باشید
محتاجیم به دعا

واقعا درست گفتند !
درود
پاسخ:
آه.....
ممنون دوست عزیز

مرد باس همه ی تلاششو بکنه که تو ماشین موقع دنده عوض کردن، دست زنشو ول نکنه

یه مرررررد باس شغل دومش خوشحال کردن همسرش باشه…

مرد باس صبح که از خواب پا میشه عربده بکشه
عیال!!!
ماچ صبحگاهی من کو؟؟؟

مرد باس زنشو بزاره تاج سرش …

مرد باس هوا زنشو داشته باشه .. مرد باشه

مرد باس بغلش بوی آرامش بده نه هوس

مرد باس روزی یه ساعت کنار خانمش بشینه, بگه خانومم!
من آماده ام! هرچی دلت میخواد غُر بزن….

مرد باس فک کنه فقط یه زن تو دنیاس اونم کدبانوی خونش ..

مرد باس صداش مردونه باشه ، همچین که صدات کرد چار ستونه بدنت بلرزه

مرد باس موهاش کوتاه باشه ، پیرهن مردونه بپوشه ، بو ادکلنش همه جا رو پر کنه

مرد باس عاشق و پایه واسه جاده و سفر باشه مخصوصا تو زمسون. ..

مرد باس واسه خانومش پاستیل و لواشک بخره !

مرد باس خودش ب زنش بگه بیا این پول برو هر چی حال کردی باش بگیر

مرد باس مشکلاتشو پشت در خونش چال کنه خندون بیاد تو ..

مرد باس هیجانی باشه نذاره زندگی واس ایالش یکنواخ شه ..

پاسخ:
به به
چه زیبا.....

حالا اینو هی بگید همین یه چیکه آبم قطع بشه
پاسخ:
یه چیکه آب....
آّب!!!!!
نه  یعنی منظورمن آب بودعایا؟؟؟
آهان گرفتم...

۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۳ عاشق پرواز
با سلام.باز خدارو شکر اینترنت داریم.
به وبلاگ ما سری بزنید تا بتونیم از نظراتتون استفاده کنیم.
با تبادل لینک موافقید؟
پاسخ:
بااجازه بزرگترا بعله......:/
باافتخار لینک شدیدداداش گلم
چشم حتما خدمت میرسم

با تکرار نام تو دهانم را شیـرین می کنم

با دنبـال کردن خیـال تو ، راه خانه ام را پیـدا می کنم !

تنها با به یاد آوردن نشانی توست ،

که به یاد می آورم ، اهل کجـای جهانم !


یغما گلرویی
سلام بزرگوار عصر نیک
شرمنده بدا به حال من چه برداشتی شداصلا فکر نمی کردم
به هر حال ببخشید
پاسخ:
سلام دوست عزیزم
نه بابامزاح بود
به دل نگیرید
ارادت داریم

داداش اهورای گل منم به یادتم
زنده باشی ایشالا
پاسخ:
:)ممنون داداش گلم
انشاالله باهم:)

رئیس جدید دائش محمد صلی ادین:تا ضریح حسین را در کربلا تخریب نکنیم از پا نخواهیم نشست
خطاب به داعشی های پست فطرت:
ای وای اگه پا به حرم بگذاری یک تکه ز دیوار حرم برداری شیعه به بین الحرمین حساس است گفتم که به گوش سگی ات بسپاری ما از سبوی شاه دین مجنون و مست ایم برگرد تا سربند یا زهرا نبستیم
جووونای با غیرتو عاشقای امام حسین و ابولفظل
پاسخ:
غلط کرده مرتیکه خر.....
مگه مامردیم ،تاآخرین قطره خونمون هستیم


نبودنت را برایم دیـکتــــــه می کنــــد
و نـُمره من
بـاز می شود . . . صــفــــــــر !
هنــــــوز . . .
نـبودنـت را . . . یـاد نگرفتــــه ام
http://brokenangel.blog.ir/
پاسخ:
هعییی....
:(

۳۱ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۳۷ عاشق پرواز
باسلام مجدد.ممنون از نظرتون.همیشه به ما سر بزنید.
شما هم با افتخار لینک شدید.
پاسخ:
متشکرم دوست عزیز
چشم حتماخدمت میرسم

سادگی را
من از خوابِ یک پرنده
در سایه‌ی پرنده‌یی دیگر آموختم...
علی صالحی
سلام صبح نیک شما بزرگوارید
سپاس
پاسخ:
سلام دوست عزیز
روز خوش
ممنون از حضورتون

خدایا !
اگر روزی فراموش کردم خدای بزرگی دارم . . .
تو فراموش نکن بنده ی کوچیکی داری . . .
با نوازشی و یا تلنگری آرام وجودت را . . .
همراهیت را . . .
مهربانی و بزرگیت را . . .
برایم یادآوری کن …
پاسخ:
 آمین
بسیارزیبا بود....

الهی تو بخشنده ترین و زیباترینی ، گوهر اشک میخری
دل شکسته میخواهی ، و عمل بی ریا میپذیری .
ما را از گناه سبکبار کن ، و دیدگانمان را اشکبار

و قلبمان را به عشق خودت گرفتار . . .
پاسخ:
انشاالله خداپشت وپناه و یاور ودستگیر هممون باشه.....
 یاحق

خخخخخخخخ.اره واقعا
والا نت ایران دست حلزون پا به ماه رو که داره با شوهرش زیر بارون قدم میزنه هم از پشت بسته.:))))
پاسخ:
خخخخخ
واقعا....

۳۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۲ حسن دلجویی
زیبا
پاسخ:
ممنون
۱۳ تیر ۹۳ ، ۲۱:۳۴ ساحره ی غم
من عاشق حلزونم.از آرامششون خوشم میاد
۱۳ تیر ۹۳ ، ۲۱:۳۷ ساحره ی غم
من لینکت کردم دوس داشتی خوشحال میشم توام لینکم کنی.سپاس
پاسخ:
لینکید دوست عزیز
۲۶ تیر ۹۳ ، ۰۴:۱۶ مجید رحیمی
دیگه این قدر هم کند نیست!
من الان خودم با سرعت 250 کیلو بایت دارم دانلود می کنم!
پاسخ:
موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">