اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

الگو های کودکی....

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۲ ب.ظ

تارزان لخت بود سیندرلا دوازده شب به بعد میومد خونه پــینــوکـیـو دروغ می گفت بتمن با سرعت بالای سیصد مایل بر ساعت رانندگی می کرد سفید بـرفی توی یه خونه با هفت تا مرد زندگی می کرد پس تقصیر ماها نیست الــگــوهـــای ما مورد داشتن ... چرا نمی خواهیم باور کنیم ملوان زبل اسفناج نمی خورد ماری جوانا بود آخــــه کـدوم بــرگ هفت پـــری اسـفـنـــاجــه؟ بـــــعـــد هــم کـدوم الاغــی تـو پیپ اسـفـنــاج میریزه؟ تــازه کــدوم اســـفــنــاجــی اینقدر انـــــرژی زاسـت؟ عــمــوی ســوبــاســـا هــم عـــمـــوش نبود دوست پـــســـر مادرش بود! فریاد

نـامردا با دروغ روحـــمـون رو نابودکردن......

۹۳/۰۳/۲۲
اهورا ...

نظرات  (۲۶)

۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۵ منجی مهربان
چه کسی می داند؟ شاید آن شادترین لحظه ما در راه است ...
میلاد پر از سرور امام غریب عزیزمان حجت بن الحسن العسگری "عج" مبارک.
لطف می کنید به این وبلاگ جدیدم هم سر بزنید.
http://parekab.blogfa.com/
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون
چشم حتما
درپناه حق
در عاشقانه ترین جمعه سال

وقتی که قرار و بی قراری با هم تلاقی میلاد را دارند

و دلم مست میلاد مهدی موعود است

دعوتید به ششمین هفته ختم صلوات طبق قرار

تسبیح خود را بردارید و با دلی پاک از خدا برای آمدنش به محمد

مصطفی درود بفرستید
پاسخ:
بسیارعالی
ممنون ازاطلاع رسانیتون
اجرتون بامهدی فاطمه

 

عیدتان مبارک

 

 

کسی می آید از یک راه دور آهسته آهسته

 

شبی هم می کند زینجا عبور آهسته آهسته

 

 

غبار غربت از رخسار غمگین دور می سازد

 

و ما را می کند غرق سرور آهسته آهسته

 

 

دل دریایی ما را به دریا می برد روزی

 

به سان ماهی از جام بلور آهسته آهسته

 

 

ازین رخوت رهایی می دهد جانهای محزون را

 

درونها می شود پر شوق و شور آهسته آهسته

 

 

نسیم وحشت پاییز را قدری تحمل کن

 

بهار آید اگر باشی صبور آهسته آهسته

 

 

کسی می آید و می گیرد احساس خدایی را

 

ز انسانهای سرشار از غرور آهسته آهسته

 

 

فنا می گردد این تاریکی و محنت ز دنیامان

 

ز هر سو می دمد صدگونه نور آهسته آهسته

 

 

به سر می‌آید این دوران تلخ انتظار آخر

 

و ناجی می کند اینجا ظهور آهسته آهسته

 

 

ز الطاف خداوندی حضورش را تمنا کن

 

که او مردانه می یابد حضور آهسته آهسته

پاسخ:
سلام عمو جان
عیدشماهم مبارک
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۲ فرشته ی اسمان
      این دیده نیست قابل دیدار روی تو*

      چشمی دگربده که تماشاکنم تو را*
      
      تو در میان جمعی و من در تفکرم*

      کان در کجا روم و پیدا کنم تو را*

       الهم عجل لولیک الفرج بحق الحسین (ع)

       عید تون مبارک *

پاسخ:
آمین
عیدشماهم مبارک
سلام...
عیدتون مبارک

خیلی بامزه بود...
اما واقعا همینم هست ... مثلا الان الگوی شخصیتای کارتونی از چیزای بده... منظورم شکل و شمایل شخصیت انیمیشن....
یا بت من ک از علامتای شیطان پرستی توش استفاده شده یا مرد عنکبوتی حالت دستش ک میخواد تار بزنه ب این دیوارو اون دیوار...
اینا کلا رو ذهن بچه ها اثر میذاره.... واسه همین خیلی از انیمیشنای خارجی پر این مورداست ک تخریب کنن ذهن پاک بچه رو... یعنی بشتر این چیزا توی ذهنش جا بگیره.
پاسخ:
سلام،عیدشماهم مبارک باشه
متاسفانه همینطوره،وجالب تر اینه که کارتونای داخلی خودمون هم انقدرکم کیفیت وخسته کنده هست که بچه ها رغبت نمی کن به سمت کارتون های داخلی کشیده بشن،....
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۷ مرضیه هدایتی
آنقدر فریبمان داده اند که حرف راست حالمان بد  میکند

سلام عید و تولد آقا بر شما هم مبارک کاش فقط می آمد
پاسخ:
به دروغ عادت کردیم دیگه......
کاش...
در این زیباترین روز خدا

که لبخند مهمان دل کودکان شده است و

بزرگترها دل در گرو حضور دارند

برایتان درک ظهور آقا امام زمان را آرزومندم

ان شالله باشیم
پاسخ:
انشاالله
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۱۰ دبستانی دیروز
سالهاست 
در دلم بهاری
در انتظار شکفتن است!
.
.
.
اللهم عجل لولیک الفرج [گل]
پاسخ:
آمین
سلام
درست میگید تخریب غیر مستقیم بدتر از مستقیمه
پاسخ:
سلام
وصدالبته تاثیرش بیشترخواهدبود....
سلام داش اهورای گل گلاب
کجایی توپسر؟
امروز همه سراغتو میگرفتن ،چرانیومدی؟
حداقل گوشیتو جواب بده رئییس ،جات خالی امروز کلی خوش گذشت.ولی تو نبودی همه دمق بودن.
منتظر اس ام اسات هستما...،بچه شرّاکلی بهت سلام رسوندن
چاکرتم،وحید

پاسخ:
به سلام خوخو چ طوری تو ؟
ادرس وبلاگ منو ازکجاپیداکردی درب درنشده....
واسه ارتقای سطح کلاسم بین اونا امروز نیومدم کوه!!!
اتفاقا بچه های دیگه هم اس دادن بهم حال نداشتم جوابشونوبدم:)
میدونی که!!!!!:)بهت اس میدم حالا
سلامت باشن اون بچه شرا
یاعلی

سلام

طنز جالبی بود.

ولی به نظرم هرچی بودن از کارتن های الان خیلی بهتر بودن! حداقل چندتا نکته آموزنده داشت! کارتن های الان که همش خشونت!

عید پر برکت

التماس دعا

پاسخ:
سلام
این کارتونهای الان رو دیگه نگید که فاجعس......
ممنون
محتاجیم ب دعا

ثانیه ها را ببین......
وکمی از آن را برای خودت باش.....
وکمی هم برای عشق بازی با خدا........
شاید ثانیه های فردایت به زیبایی امروز نباشد.........
پس قدر زمان ومکانی که در آن هستی را بدان.....

یاد دوران کودکی و تمام سبزی و زیباییهایش ماندگار و مانا عجب روزگار خوشی بود

داداش اهورای گل سپاس کار ارزشمندی بود یاد آن دوران زنده شد با خاطره های شیرینش

سلام داداش اهورای بزرگوارصبح سبز بهاری شما نیک و ارزشمند سرشار از حس زیبای کودکی

لبخندخدا سبزی آرزوهایتان و حافظ شما و خانواده ارزشمندتان

در پناه خالق جان

التماس دعا

پاسخ:
سلام خواهرعزیزم
انشاالله روزگار بروفق مرادتان باشد ........
درپناه ایزمنان باشید
محتاجیم ب دعایتان

بیچاره ترین انسان در دنیا، فرد بینایی است که فاقد یک چشم انداز آرمانی است.((هلن کلر))

هدف آنها پرورش نسلی این چنینی است نسلی که فاقد هویت شخصیت و ارزشمندیهای زندگی اش باشد ودر پایان نیز به پوچی و بیهودگی رسیدن وقتی نتوانند ملتی و دولتی را از طریق جنگ سرد نابود کنند هدف و حربه جنگ نرم میشود که تاثیر و حشتناک و بسیار مخربی دارد  درین برهه کار مسولین و خانواده ها بسیار سنگین و ارزشمندست اما آنچه در جامعه امروز میبینیم  بیانگر حقیقت دردناکیست جدا از خانواده هایی که هنوز ارزشمند و زیبا زندگی میکنند و در پرتو الطاف الهی راه درست  زیستن را یافته اند اما بسیاری نیز غرق روزمرگیهای زندگی شدند و خود خدا و ارزشهایشان را فراموش کردند

انشاالله که بتوانیم و شایستگی این را داشته باشیم که ارزشمند و زیبا زندگی کنیم و سرباز نیکی برای مولایمان مهدی عج باشیم

گل زهرا عجیب غریبست و تنها یاورش باشیم و پیرو راستینش

پست ارزشمند و زیبایی بود سپاس

سلام داداش اهورای بزرگوار صبح سبز شما نیک و ارزشمند  انشاالله هفته بابرکت و سبزی داشته باشید

خالق سبز زندگی حافظ شما و خانواده ارزشمندتان

التماس دعا

پاسخ:
انشاالله دقیقا همینطوره،
پروش نسلی بدون داشتن هدف وانگیزه باعقاید پوچ،خداب دادمون برسه که همین بچه ها قرار بشن آینده ساز های این مملک....
ممنون ازتوجهتون ونظرات زیباتون
یاعلی
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۵۰ خادم الحسین
سلام.
با مطلبی در مورد غرور ایرانی به روزیم
منتظر شما و نظرات زیباتون
یا علی مدد
التماس دعای فرج و شهادت
پاسخ:
سلام
چشم حتما خدمت میرسم
 سلام
برای همینه که میگن نباید به تلویزیون اعتماد کرد دیگه 
پاسخ:
دقیقا همینطوره...........
 نوشتـه های جـالب و خوانـدنی پـشت کامیـونی(1)
آب رادیاتور ماشین بخور محتاج نامردان نباش!
آدم دیوانه را بنگی بس است خانه پرشیشه را سنگی بس است!
اتوبوس من غصه نخور، منم یه روز بزرگ میشم ! ( ژیان )
اگر از عشقت نکنم گریه و زاری به جهنم که مرا دوستم نداری !
اگه الله کند یاری چه اف باشد چه سوسماری !
اگر خواهی بمیری بی بهانه بخور ماست و خیار و هندوانه !
ای بلبل اگر نالی من با تو هم آوازم تو عشق گل داری، من عشق گل اندامی
ای روزگار با ما شدی ناسازگار!
بپر بالا که گیرت نمیاد !
باغبان در را مبند من مرد گلچین نیستم من خودم گل دارم و محتاج یک گل نیستم!
بحث۳۰یا۳۰ ممنوع !
بخور و بخواب کارمه الله نگهدارمه!
به مادرت رحم کن کوچولو ! نوکرتم ننه!
بهتر از من چه کسی 
جواب :به تو چه فضولی ؟
تا جام اجل نکردم نوش هرگز نکنم تو را فراموش !
تا سگ نشوی کوچه و بازار نگردی تا کوچه و بازار نگردی نشوی گرگ بیابان!
تاکسی نارنجی از من نرنجی!
تجربه نام مستعاری است که بر خطاهای خود میگذاریم!
جرم به دنیا آمدن "شهرت = پشیمان - نشانی = بی نشان" !
جون من داداش یه خورده یواش!
جهان باشد دبستان و همه مردم دبستانی چرا باید شود طفلی ز روز امتحان غافل؟!
داداش مرگ من یواش امان از دست گلگیر ساز و نقاش!
درخت مکر زن صد ریشه دارد فلک از دست زن اندیشه دارد!
در طواف شمع میگفت این سخن پروانه ای سر پیچ سبقت نگیر جانا مگر دیوانه ای!
دلبرا دل به تو دادم که به من دل بدهی دل ندادم که به من ساندوچ و دلمه دهی
دلبری دارم چو مار عینکی خوشگل و زیبا ولی کم پولکی!
دنبالم نیا آواره میشی!
دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ ای هیچ تر از هیچ تو بر هیچ مپیچ!
دو دو تا هفتا کی به کیه!
حالا که خر تو خره ماهم پیرایدم ( ژیان ) !
پاسخ:
  من اون مورداگر خواهی بمیری بی بهانه بخور ماست و خیار و هندوانه !روامتحان کردم ولی هنوزدارم تایپ میکنم....!!!
قضیه چیه ؟کلاه سرم رفته عایا؟
سلام دوست عزیز وگرامی ...
سپاس از نظرات زیباتون ...
پست جالبی بود موفق باشید...
درضمن قالب وبتونم بسیار عالیست...خسته نباشید. . .
پاسخ:
سلام همراه عزیز
خیلی ممنون از نظرات شما
این نظر لطفتونه....
یاعلی
جالب بود:))))
پاسخ:
ممنون

از قدیم الایام جنگ فرهنگی می کرده اند نامردان...!

پاسخ:
آخه تاثیری که میذاره بیشتر ازجنگ سخته...
سلام
یه ضرب المثل فرانسو ی میگه: کسی که فقط با کمک چشم دیگران می بیند فریب می خورد.
درسته تو بچگی بهمون الگوهای دروغ رو معرفی کردن، اما الان هم که قدرت تشخیص داریم، بازهم از یه سری الگوهای دروغ پیروی می کنیم، این می شه که همیشه احساس خسران می کنیم:(

پاسخ:
سلام دوست گرامی
درسته ،حرفتون رو قبول دارم
ممنون ازحضورتون

۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۸ آرمان بدیعی
به هر حال کمپانی های کارتون سازی غرب عاشق چشم ابروی جوامع دیگه که نیستند بالاخره باید فرهنگ خودشون رو به بقیه دیکته کنند!!!! هر چند حرف شما درست است ولی به نظرم اصولا با کارتون نمیشه یه نسل رو تربیت کرد! موفق باشید.
پاسخ:
ولی میشه روشون تاثیرزیادی گذاشت
تا وقتی خودمون کارتون ها و بازی های جذاب نداشته باشیم حق نداریم از تولیدات اونور آبی ایراد بگیریم. اونها متناسب با فرهنگ خودشون فیلم ساختن صدا و سیما هم با مسئولیت خودش پخششون کرد و به نظر من نوعی توی سانسور موفق بوده و شما حالا که بزرگ شدید تازه به نظرتون بعضی چیز هاش غیر منطقی رسیده.
متاسفانه ما اونقدر سنگ جلوی پامون هست که یا باید بیخیال تولید ملی فرهنگی بشیم، یا اینکه همینطور افتان و خیزان پیش بریم... از پیشنهادات عجیبا غریبای مذهبی نما ها بگیرید تا افرادی که به محض پیشرفت ایران رو ول می کنن. وگرنه ما از همه بیشتر زمینه ی پیشرفت داریم. هم هوشمون عالیه هم بهترین و گرون ترین نرم افزار های دنیا رو به صورت مجانی در اختیار داریم!!!
ببخشید وبلاگ قبلی که رفتم چند تا نطر گذاشتم صاحبش ناراحت شدن گفتن من حالشون رو می گیرم تو همه ی پست ها! به همین خاطر الان من با ترس و لرز کامنت می دم اگر کامنت هام ناراحتتون می کنه بگید من سکوت اختیار کنم...
پاسخ:
  نه اتفاقا من اصلا ناراحت نشدم
حق باشماست به تازگیا آدم اصلا نمیتونهه توی فضای مجازی نظرات اصلی خودشو بیان کنه چون طرف مقابل زود شروع میکن به جبهه گرفتن
بانظراتی که برام گذاشتید کاملا موافق بودم
واقعا معلوم بود که حرف دلتونه
راستش خیلی وقت بود نظری انقدر به دلم ننشسته بود
اینجاهمه راحت نظراتشون روبیان میکنن....من ازاون افرادی که درمقابل خواننده ها باایستن نیستم


سلام. مرسی لطف دارید:) خیلی خوبه که اینطورید... خوشحال شدم که اینطورید در واقع! دغدغه های بدون مرز عالین!
راستی اگه میشه یه لوگوی 125 در 125 از بلاگتون بهم بدین که من هم بتونم لینک کنم... یا اگر سختتونه خودم بعد امتحانات به فکر باشم انشالله...
پاسخ:
سلام دوست عزیزم
ممنون از حضورگرمتون
انشاالله

۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۴۵ رها انچه خواهد گذشت
یارو تو شبکه آی فیلم میگه بت من و سوپر من خیالی ان، سریالهای ایرانی قشنگن که زندگی واقعیهِ ...
عزیز من ، یارو با مقنعه میره حموم واقعیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
خخخخ
اره ب خدا
:)

۲۶ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۴ ( تنبان الدوله)
چه عکس نوستالژیکی!
پاسخ:
:)
ممنون دوست عزیزم

همه چیز ما از کودکی اشتباه بوده همه چی
پاسخ:
دقیقا همینطوره
الان هم تقاص دوران بد کودکی مونو میدیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">