اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

روبراهی؟

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷ ق.ظ

شکستن دل ،

به شکستن استخوان دنده می‌ماند؛

از بیرون همه‌چیز روبه‌ راه است، اما هر نفس،

درد ا‌ست که می‌کشی . . .


۹۳/۰۳/۲۱
اهورا ...

نظرات  (۳۴)

ﻣﻦ ﻫﻤﯿﻦ ﯾﮏ ﺩﺍﻧﻪ ﺩﻝ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﻡ ....
ﺑﻔﺮﻣﺎ ...

ﺑﺸﮑﻨﺶ!!!


پاسخ:
!!!!!
سلام


در تاریکی ها نباید فریب هر روشنایی را خورد. 

دانستن اینکه چه کسانی زیر نور آن هستند

 میتواند زندگی دوباره به ما ببخشد.

«در انتخاب دقت کنیم»

پاسخ:
دقیقا...

ماهی هرگز با دهان بسته صید نمیشود

رازهایت را فاش نکن,

بعضی ها در آرزوی صید یک اشتباه در انتظار تو  نشسته اند.
پاسخ:
بسیارزیبا....
ممنون
.....
...
..

.............حتی دل..........
پاسخ:
!!!
؟؟
.

 

راستش را بخواهی امروز هیچ اتفاق خاصی رخ نداد
فقط حدود ظهر باران کوتاهی بارید اما زار زار …

پاسخ:
بیشترازاین غمگینمون نکن دیگه دادا...
:(

سالها گذشت و گذشت و گذشت و ساندیسها کماکان تولید شدند و تولیدکنندگان نوشتند
از "اینجا" باز کنید و مردم همچنان از "آنجا" باز میکردند!


اینی که میگن حسنی به مکتب نمیرفت وقتی میرفت جمعه میرفت" منظور اینه که
حسنی فراگیر پیام نور میخونده ؟!


مـــــوز کیلــویی 4000 تــومـــان !!!!!!! فقط به میــمـون حســـودیمون نشــده
بــود که شـــد


طرح شناسایی و جمع آوری خانه های مجردی در راستای افزایش امنیت اجتماعی:
دیلینگ دیلینگ - کیه؟ - منم منم مادرتــون – دروغ نگو مادر ما شهرستانه
مجردن … بگیرینشون !!!!!!


یکی دیگه از دستاوردهای نسل ما این بوده که ترمز دستی پیکان رو از کنار
در راننده به بین صندلی راننده و شاگرد انتقال دادن


اولین مساله ای که ذهن آدم رو در مواجهه با دمپایی خیس دستشویی درگیر
میکنه اینه که آیا توش آب ریختن یا . . . ؟


خانمه پژو ۲۰۶ رو زده به تیر برق، ماشین نصف شده! به افسر میگه یعنی اشتباه
از من بوده ؟ افسر میگه: پـَـــ نــه پـَـــ علت حادثه خواب آلودگی تیر چراغ
برق بوده !

 

به یارو می‌گم:

 

از اینجا چطوری میشه رفت  میدون خراسون ؟؟!!!

 

میگه: باید بپرسی !!!

 

بهش گفتم :پس  به نظرت  من الان دارم جفت گیری می کنم؟!!

 

 

خدایا مخلصتم………….!

 

یه نگاه بنداز ببین کسی با برگ برنده ی ما دلمه درست نکرده ؟؟؟؟

 

 

میدونین چرا مردا عینک آفتابی میزنن ؟

 

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

7% : بخاطر نور خورشید

 

23% : بخاطر اینکه ظاهر باحالی داشته باشن

70% : نمیخوان بقیه بدوونن دارن به کجا نگاه میکنن!!!

 

 

 

 

خیلی دوست دارم یکی بهم بگه: “قدر این روزاتونو بدونید”

 

بعد بزنم پس گردنش و بگم دقیقا کدوم روزا؟

 

نشون بده با دست

 

آی حال میده !!!!

 

پاسخ:
اون مورددمپایی خیلی واسم اتفاق افتاده....
:/

سعی نکن متفاوت باشی!

فقط "خوب باش"

خوب بودن به اندازه ی کافی متفاوت است...

پاسخ:
ای بابا...
الان دیگه کی خوبه؟؟؟
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۳ منور الفکر
زیبا بود
پاسخ:

متشکرم

بشکن دل بی نوای ما را ای عشق/ این ساز شکسته اش خوش آهنگ تر است
"ساعتها را بگذارید بخوابند! بیهوده زیستن را نیاز به شمردن نیست." 

دکتر علی شریعتی
پاسخ:
:(
راست میگه ب خدا

عاقبت آن روز دلنشین دلم رسید

دوباره نیمه شعبان در راه است

و ریسه های رنگی کودکیم

جای پای آمدنت را چراغانی کرده است

در دلم

شوری دارم از ناگفته هایم با تو مهدی جان

این جمعه بی قرار حضورت

در جشن تولدت

دوباره لبخند به لب دارم

مهدی فاطمه

جان مادرت زهرا بیا

که دلم بی تاب حضورت

تاب ماندن را ندارد

پـــــــــویا
پاسخ:
بسیارعالی بود
ممنون از حضورت
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۷ دخترآریایی

در سرزمین قد کوتاهان

معیارهای سنجش

همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند

چرا توقف کنم؟

من از عناصر چهارگانه اطاعت می کنم

و کار تدوین نظامنامه ی قلبم

کار حکومت محلی کوران نیست فروغ فرخزاد

پاسخ:
عالی.....
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۹ دخترآریایی

سلام !

 

این پست هم مث همیشه شیک و متفاوت بود.

 

موفق باشید دادا اهورا.

پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون،شماهمیشه ب بنده لطف دارید
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۳ دخترآریایی

نه چراغیست در آن پایان

هر چه از دور نمایانست

شاید آن نقطه نورانی

چشم گرگان بیابانست فروغ فرخزاد

 

اینو خیلی دوس دارم و جمله ی قشنگی

 

که آقا فرهاد گتن منو یاد این شعر انداخت

 

دوس داشتم بنویسمش

 

پاسخ:
بسیارهم عالی بود....
:O
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۳ دخترآریایی

گاهی خودمان هستیم که بخاطر توقعات

 

بیش از حد باعث دلـشکستگی خـود می شوم.......... 

پاسخ:
شاید!!!!
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۱ دخترآریایی

به من مجوز چاپ نمیدهند میگویند داستانی که

 

 نوشته ای قابل باور نیست

اما من فقط خاطراتم را نوشته بودم....

پاسخ:
عجب.....
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۳ زائر آسمان ...
چ قدر درد ناکــ
!
خدا نکند دل هیچ کسی بشکند..
خدا نکند
!
پاسخ:
ولی شکسته....
دردناکه...خیلی
التماس دعا
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۵ دخترآریایی


هرکس زخم های دستانم را دید گفت:
این چه کی بود با خو
ولی هیچکس زخم های بزرگ دلم را ندید
که بگوید:
چرا با تو چنین کردند

......

پاسخ:
ممنون ازحضورگرمتون
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۶ دختـرآریایــی


خداوندا قیامتت را برپاکن
تواگرخسته نشده ای
ماعجیب خسته ایم

پاسخ:
آی گفتی.....
ب خدا خسته شدیم

 

بسم الله الرحمن الرحیم

"اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّی تُسْکِنَهُ اَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا"

میلاد مسعود مهدی گل زهرا سبز و نیک

تعجیل در ظهورشان و امید به شفاعتشان صلوات

سلام داداش اهورای بزرگوار صبح سبز بهاری ماه شعبانی شما سراسر پاکی و صفا توکل و امید

لبخند خدا سبزی آرزوهایتان وحافظ شما و خانواده ارزشمندتان

التماس دعا

پاسخ:
سلام خواهرعزیز
عیدتون مبارک
محتاجیم ب دعا

یادمان باشد

وقتی کسی را به خودمان وابسته کردیم

در برابرش مسئولیم...

در برابر اشکهایش

شکستن غرورش

لحظه های شکستنش در تنهایی

و لحظه های بی قراریش

و اگر یادمان برود

در جایی دیگر

سرنوشت یادمان خواهد آورد

و این بار ما خود فراموش خواهیم شد

مثل همیشه ارزشمند و زیبا

به راستی شکستن دل عجیب دردناکست اما گاهی نیز بی شکستکی دلت به همان اندازه میگیرد و دلتنگ میشوی

وچه زیباست

زیرا حضور سبز خدا دل شکسته ات را آرام میکند

آرامشی که سبز مانا و ماندگارست

انشاالله داداش اهورای گل و بزرگوارم همیشه دل زنده شاداب  وسبز زندگی کنید

اما به راستی دل شکسته بسی ارزشمندست درین لحظات سبز برای همه دعا کنید

سلام داداش اهورای بزرگوار صبح سبز بهاری ماه شعبانی شما زیبا سبز ارزشمند

لبخند خدا سبزی آرزوهای ارزشمندتان و حافظ شما و خانواده نیکتان

التماس دعا

 

 

 

 

 

 

پاسخ:
سلام خواهرعزیزم
مطلبتون بسیازیبا وارزشمند بود
ممنون ازحضورتون
محتاجیم ب دعا
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

اللهم عل الولیک الفرج!!

با فکر و با عملمون منتظرش باشیم.
http://www.cyb24.ir/images/inJome.jpg

عیدتون مبارک 
التماس دعا
:)
پاسخ:
آمین
چشم حتما خدمت میرسم
سللام اهورا


خوبی؟
عجب بابای خشنی؟
مگه حتما ادم باید یه چیزیش باشه
پاسخ:
سلام عمو
ممنون
نه بابا شوخی کردم جدی نگیر....
:)
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۴ فدیناه بذبح عظیم
...بسم رب المهدی

 اقرأ باسم رب المهدی، تلاوت کن قرآن ناطق را با وضوی شهادت که نامحرمان را رهی نیست به او جز با شهادت...

 سلام و رحمت
عید طلوع طاووس زیبای اهل البیت و دلبر زهرا مبارک......
پاسخ:
سلام دوست عزیز
عیدشما هم مبارک
عالی بود. آفرین
پاسخ:
ممنون آقا...
:)
بلند ترین ارتفاع برای سقوط انسان ها
افتادن از نگاه مهدی فاطمه است
انشاءالله که شرمنده آقا نباشیم!
ولادت حضرت ولیعصر(عج)مبارک
پاسخ:
انشاالله ،قطعا همینطوره
ممنون
من خدایی دارم . . . من خدایی دارم من خدایی دارم ، که در این نزدیکی‌ست . . . نه در آن بالاها ! مهربان ، خوب ، قشنگ . . . چهره‌اش نورانیست گاه‌گاهی سخنی می‌ گوید ، با دل کوچک من ، ساده‌تر از سخن ساده من او مرا می‌فهمد‌ ! او مرا می‌خواند، او مرا می‌خواهد ، او همه درد مرا می‌داند . . . یاد او ذکر من است ، در غم و در شادی چون به غم می‌نگرم ، آن زمان رقص‌کنان می‌خندم . . . که خدا یار من است ، که خدا در همه جا یاد من است . او خدایست که همواره مرا می‌خواهد ، او مرا می‌خواند او همه درد مرا می‌داند . . .
پاسخ:
:(
دست حق یارتان
التماس دعای فراوان

نیمه ی شعبان گل نرگس شکفت / چلچله از شادمانی شب نخفت

آبشار یک لحظه آرام شد ، نریخت / تا که رازش با گل نرگس بگفت

سرو حیران شد از آن فر و جلال / ماه فرو مانده در آن حسن جمال

نیمه شعبان را به شما تبریک عرض می کنم.

پاسخ:
ممنون دوست عزیز
سلام... 

عید نیمه شعبان مبارکتان....

***
    تک ‌نغمه‌ی شادی ما

در جشن میلاد مهدی زهرا سلام‌الله ‌علیها، دعای فرج است . . .


زیباترین یقین بخدا پیش روی ماست

با یوسفی که یکسره در آرزوی ماست

ما گرد و خاک پای تو را جمکران کنیم

یک گوشه از نگاه تو را آسمان کنیم . . .


....یا مهدی ادرکنی
سلام... 

عید نیمه شعبان مبارکتان....

***
    تک ‌نغمه‌ی شادی ما

در جشن میلاد مهدی زهرا سلام‌الله ‌علیها، دعای فرج است . . .


زیباترین یقین بخدا پیش روی ماست

با یوسفی که یکسره در آرزوی ماست

ما گرد و خاک پای تو را جمکران کنیم

یک گوشه از نگاه تو را آسمان کنیم . . .


....یا مهدی ادرکنی
پاسخ:
سلام برادرعزیزم
عیدتون مبارک
التماس دعای فراوان
اللهم عجل لولیک الفرج
احسنت ...
پاسخ:
ممنون
آره. مخصوصا اگه گل از خودی خورده باشید... گل خودی دنده که هیچی کمرو میشکونه...
پاسخ:
دقیقا،خیلی بده.....خیلی
ممنون از نظرات زیباتون که خیلی وقت گذاشتد

آدم بد را هر طور که هست تحمل می کنم
کاسه صبـــــــــــــــــرم از کسانی پر است
که با ادعای خـــــوب بودن بــــدی می کنند
پاسخ:
  آی گفتی.....
آه
بی صدا می شکند و باید بی صدا آه کشید
پاسخ:
بی صداآه میکشیم سیدجون....
یه جورایی تو مایه های خفه خون......دورازجونتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">