اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

امنیت....

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۴ ب.ظ

زیر بارون اگه دختری رو سوار کردید ، به جای شماره به او امنیت بدهید .

او را به مقصد مورد نظرش برسانید ، نه به مقصد مورد نظرتان !

بگذارید وقتی زن ایرانی مرد ایرانی را در کوچه خلوت می بیند احساس امنیت کند ؛ نه ترس


بیایید فارغ از جنسیت ، کمی هم مرد باشیم . . .


۹۳/۰۳/۱۳
اهورا ...

نظرات  (۳۱)

۱۴ خرداد ۹۳ ، ۰۲:۴۷ دخترآریایی

لایـــــــــــــــــــــک داره دادا اهـــــورا!!

 

مث همــیــشه زیبـــا و قابل تحسین....

پاسخ:
ارادتمندیم
:)
سلام


 نگران نباش

نمی شود دوستت نداشت

لجم هم که بگیرد از دستت

دفترچه ی خاطراتم

پر از فحش های عاشقانه میشود!!!...


[گل]
پاسخ:
سلام
:)

یارو کتاب نوشته چگونه 120 سال عمر کنیم بعد خودش تو 72 سالگی مرده.

.

.

.

 

گواهینامه گرفتن من یک سال و نیم طول کشید. وقتی بالاخره قبول شدم افسره می خواست شیرینی بده.

.

.

.

امروز بالاخره تکلیف خودمو روشن کردم

لامصب عجب نوری داره :D

.

.

.

از عجایب زنها اینه که

مجتمع های تجاری رو طبقه به طبقه و مغازه به مغازه میگردن

بعد که از خرید میان برن خونه میگن :

“اووووه ماشین چقدر دوره”

.

.

.

وقتی آدم از خاکـــــــــــــه

تعجبی نداره که

کرم داشته باشه :|

.

.

.

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﭘﺴﺮﻩ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﮔﺸﻮ ﺯﺩﻩ

ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﭘﺮﺳﺘﺎﺭ ﺷﺪﻩ :|.

.

.

.

 

ساده لوحا فک میکنن کتاب خریدن اوج روشنفکریه !

ولی مرحله ی بالاتری هم هست

که کتاب نمیخری تا به قطع درختان کمک نکرده باشی

ما اونجاییم بعــــــله آقا :|

.

.

.

قوانین رانندگی در ایران:

اول نیسان میره، بعد من، بعد هرکی تونست  :)

.

.

.

هر کی بوده آشنا بوده چیست ؟

دیالوگ ایرانیان در مواجهه با خانه دزد زده :|

پاسخ:
اخگفتی این آخر یرو
پیری میگفت اگه میخوای جوان بمونی دردهای دلتو فقط به کسی بگو که دوسش داری و دوستت داره گفتم پس چرا تو جوان نموندی ؟ پیر خندید و گفت دوستش داشتم ولی دوستم نداشت !


لایییییییییییییییییک................... .
پاسخ:
عجب....
احسنت!
------------
دعوتید به شورشیرین!
پاسخ:
متشکرم
چشم حتماخدمت میرسم
۱۴ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۲ ارمغان آزادی
اوه اوه قضیه چی امنیت ملی شدددد :|
پاسخ:
امنیت ملی نیست
امنیت ناموسه

در این بازار نا مردی به دنبال چه می گردی
نمی یابی نشان هرگز تو از عشق و جوانمردی
برو بگذر از این بازار از این مستی وطنازی اگر
چون کوه هم باشی در این دنیا تو می بازی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام دوست عزیز

اگر یادمان نرودکه:عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنیم
به امینت میرسیم
موفق باشید یاعلی
پاسخ:
سلام
قطعا همینطوره
این فقط ی تلنگربود اگه قابل بدونید
یاعلی
۱۴ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۴ آرمان بدیعی
غیرت برای مردان و پسران و حیا برای  زنان و دختران واژه هایی که است که دارند رنگ می بازند!
پاسخ:
دقیقا همینطوره....
ممنون از حضورتون
واقعا باید اینطور بود ...
پاسخ:
بله....
۱۴ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۲۳ ارمیا (jeremiah)
اتفاقا همین دیشب ساعت 10 شب بیرون بودم و در خیابان به سمت منزل پیاده‌روی می کردم. تا اینکه یک دختر خانوم جوان را دیدم آن هم کمی بدحجاب. دیدم که پسرها با موتور و ماشین مزاحمش می‌شوند و من دلم می‌خواست به سمتش بروم و به او اطمینان بدهم که قصد مزاحمت ندارم و کمکش کنم. اما کمی که به سمتش رفتم دیدم که با نگرانی برگشت و به من نگاه کرد و آنجا بود که دیگر رویم نشد به طرفش بروم. چون دیده بودم که چقدر ترسیده بود و برای همین راهم را کج کردم و رفتم.
پاسخ:
می بینید....
ادم اگر هم بخواهد کمک کنه انقد ادم های ناجور زیاد شده که دیگه کسی به آدمهای محترمی مثل شما اعتماد نمیکنه....
اجرتون باخدا
سپاس از حضور و لطفتان...
پاسخ:
  آه ممنون دوست عزیزم

بیایید سیری کوتاه در حقیقت عجیب انسان داشته باشیم و سرّی از اسرار آن را با هم مرور کنیم...
فکر میکنم این مطلب دید جالبی درباره انسان بدهد
دعوتید به "سیری کوتاه در حقیقت بوالعجب انسان"
یا حق

پاسخ:
سلام دوست عزیزم
چشم حتما خدمت میرسم بزرگوار
۱۴ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۴۲ محمد مهدی علیزاده

عرض سلام خدمت شما سرور گرامی

خیلی خوشحال میشم از اینکه با شما هملینک بشم ...

اگر مایل بودید لینک یا لوگوی وبلاگ بنده حقیر رو هم را در پیوندهاتون قرار بدید ...

راستی اگه وقت داشتید به وبلاگم سر بزنید ... آقای طراح رو فراموش نکنید ...دی

با تشکر فراوان
پاسخ:
سلام دوست بزرگوار
ممنون از لطف شما
باافتخار لینک شدید
یاعلی
۱۴ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۴۶ زائر آسمان ...
عالی بود
...
سپاس
کاش فارغ از جنسیت "مرد" باشیم
ی
ا
ع ل ی
پاسخ:
ممنون
علی یارتان
بترسیم...
پاسخ:
بله خب....

دقیقا نیمه شعبان سال 90 سر  مسئله ایجاد مزاحمت برای خانمی طلبه جوان و عزیز ی مداخله میکند برای کمک که شاهرگ گردنشان توسط مزاحم با کارد بریده میشود ضارب فرار و شهید خلیلی عزیز توسط دوستانش به بیمارستان میروند درصورتیکه بیمارستانها او را نمیپذیرند سرانجام بیمارستان خصوصی با دریافت 6م تومان حاضر به بستری ایشان میشود که به علت خونریزی شدید به کما میرود بعد از انکه به هوش می ایند و بهبودی نسبی ضارب را میبخشد اما این بزرگوار فروردین همین سال به علت عواقب همان ضربه به شهادت رسیدند و پرونده دوباره به جریان افتاد و جالب است ضارب در جلسه دادگاه که مدتی پیش بود عنوان کرده مست بوده و در حالت عادی هم نبوده که شاهرگ شهید خلیلی رابریده مدتی است که شاهد هستیم عده ای برای تبرئه خود میگویند در زمان جرم حالت عادی نداشتند واین فقط نمونه ای بود از این جور مسائل واقعا به کجا داریم میرویم هیچکس ادعای این را ندارد که بنده بیگناه و گل پاک خداوندست اما برای شیعه سرتاپا تقصیر امیرعلی ع بعضی شبها و ارزشها واقعا حرمت دارند  و ارزشمند هستند شب نیمه شعبان حرمت ارزشمندی دارد انشاالله که همه با توفیق حق مسیر ارزشمند زندگیمان را پیدا کنیم و شایسته شیعه علی بودن زندگی کنیم

خالق جان به خانواده این عزیز ارزشمند صبر عنایت فرماید داغ عزیز خیلی سنگین و غم انگیزست ان هم فرزندی که اینگونه عزیز باشد دولت نیز دست از سهل انگاری بردارد بیمارستانهای خاطی را مجازات کند

به امید آینده ای زیبا و ارزشمند شادی روح شهید خلیلی ارزشمند صلوات

سلام داداش اهورای بزرگوار صبح سبز بهاری ماه شعبانی شما نیک و ارزشمند

سایه سبز خدا حافظ شما و خانواده ارزشمندتان

التماس دعا

بسیار زیبا و ارزشمند مانا و سبز باشید

پاسخ:
سلام خواهر عزیزم
خیالتون راحت جایگاه برادر گلمون توی بهشت محفوظه....
درپناه خدا

امام صادق ع میفرمایند: ای شیعیان مایه زینت ما باشید نه ذلت و خواری ما

نقل به مضمونست

انشاالله همه ما به گونه ای زندگی کنیم که شایسته نام شیعه علی ع بودن باشد

دختران خانمها با رعایت عفت و حیا  حجاب و شرم و پسران و مردان با رعایت غیرت و مردانگی و نگاه ناپاک  نداشتن  در صورتی جامعه زیبا و ارزشمندی خواهیم داشت که مردان و زنانش زیبا زندگی کنند

به امید روزهای ارزشمند زندگی

سلام داداش اهورای بزرگوار صبح سبز بهاری ماه شعبانی شما سراسر پاکی و صفا

لبخند خدا سبزی آرزوهایتان وحافظ شما و خانواده ارزشمندتان

التماس دعا

پاسخ:
سلام خواهر عزیزم
التماس دعای شدید
سلام

تو اگر پائیز زردی ٬ واسه من بهار سبزی

تو اگر هوای سردی واسه من همیشه گرمی

تو اگه ابر سیاهی واسه من ابر بهاری

تو اگه دشت گناهی واسه من یه بی گناهی

تو اگه غرق نیازی ٬ واسه من یه بی نیازی

تو اگه رفیق راهی ٬ واسه من یه تکیه گاهی . . .
پاسخ:
ارادتمندیم
سلام اهورا

خوبی؟
خدا نکنه
خب خودمم نظرمو اول گفتم دیگه
پاسخ:
سلام عمویی
خدانکه خوووو
شماسروری

«من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم

 

چشم بیمـار تـو را دیـدم و بیمار شدم

 

فارغ از خود شدم و کوس انا الحق بزدم

 

همچو منصور خریدار سر دار شدم

 

غم دلدار فکنده است به جانم، شررى

 

که به جان آمدم و شهره بازار شدم

 

درِ میخانه گشایید به رویم، شب و روز

 

که من از مسجد و از مدرسه، بیزار شدم

 

جامه زهد و ریا کَندم و بر تن کردم

 

خرقه پیر خراباتى و هشیار شدم

 

واعظ شهر که از پند خود آزارم داد

 

از دم رند مى آلوده مددکار شدم

 

بگذارید که از بتکده یادى بکنم

 

من که با دست بت میکده بیدار شدم»

پاسخ:
خال لب من؟
عمو؟؟؟؟

ارزش دوست....
ارزش رفیق برایم آنقدر هست که حاضرم
برای قدمهایش  پل عبور شوم حتی اگر نگاهش برای
لحطه ای به زیر پایش نیفتد.
پاسخ:
به به
چاکرداش بهنام گلم هستیم
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۲ مگه مهمه؟؟؟؟
سلام...ممنون از حضورتون...
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
سلام علیکم

به روز هستم 

تشریف بیاورید

یاعلی
پاسخ:
سلام برادرعزیزم
چشم حتما خدمت میرسم
یاعلی
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۹ خادم جهاد فرهنگی
خوب بود
به ام هم سر بزنید
پاسخ:
ممنون
چشم به ام هم سر میزنم
تا حشر به یاد شهــدا می جنگیم
با تکیه به عشق کربلا می جنگیم

.
امنیت ســوریه به جایــش امــــــا
اینبار برای سامـــــــرا می جنگیم

*************

ارتش عراق وارد سامرا شد

دعا کنیم برای سامرا

پاسخ:
بله....
۱۶ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
تصویر +++++++داشت!!

واقعا 
پاسخ:
ممممنوننننم

خییییییییییلی زیبا بود.مثله همیشه.

واقن مطالبتون زیبا و دل نشینه.اینو قلبا میگم.

موفق باشید.در پناه حق

پاسخ:
ممممممنون دوست عزیزم
شمانسبت ب بنده لطف دارید
یاحق
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۰۲:۴۶ دبستانی دیروز
"عالم محضر خداست،درمحضر خدا معصیت نکنید".
حضرت خورشید (ره)
پاسخ:
بسیارعالی
ممنون
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۴ مرضیه هدایتی
یعنی میشه روزی مرد ها مرد باشن فقط................................................................. عالی بود دادش اهورا
پاسخ:
به امید اون روز
خواهش میکنم خواهرعزیزم
سلام...
عالی بود...
من هم این عقیده رو دارم ک اگه همه *خدا* رو شاهدو ناظر بدونیم خیلی چیزا بهتر میشه...
پاسخ:
متاسفانه خیلی هامون خدارو فراموش کردیم
ای کاش میشد اینجوری بود
پاسخ:
همش میگیم ای کاش ولی دریق از برداشتن یه قدم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">