اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

***

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۱ ق.ظ

شاد باشم
نه یک روز ‌‌که همیشه . . .
بگذار آوازه ی شاد بودنمان چنان بپیچد
که پشیمان شوند
آنان که بر سر غمگین کردنمان
شرط بسته اند . . .


سلام دوستان عزیز
باتشکر ازحضور گرم همه ی شما عزیزان
به نظرتون وبلاگ اهورا چه جوری به روندخودش ادامه بده بهتره؟
1:مطالب عالیه وهمینجوری به روندخودش ادامه بده
2:تازگیامطالب خیلی خسته کننده شده
3:مطالب کمی شادتر باشه
4:مطالب کمی مذهبی تر باشه+فضای معنوی تر
5:مطالب از اولش هم افتضاح بوده
6:مطالب علمی تر باشه
7:مطالب عاشقانه تر باشه
 وهر پیشنهاددیگه ای که شمادرموردوبلاگ دارید....
ارادتمندهمه ی شما
اهورا...



۹۳/۰۳/۱۱
اهورا ...

نظرات  (۳۴)

۱۱ خرداد ۹۳ ، ۰۲:۲۹ در مسلخ عشق
سلام وقتی یک نویسنده وبلاگ از مخاطبانش می خواد که در مورد مطالب حتی درمورد موضوعات وبلاگ نطر بدهند یاعنی اینکه آن وبلاگ زنده است و اصلا نمی خواهد به فراموشی سپرده شود.
مطالب وبلاگتان در حد خوب است. ادامه دهید همین منوال را...
 
ضمنا با مطلب جدید احترام به همسر به روزم
پاسخ:
سلام دوست عزیزم
ممنون از نظرتون
چشم حتما

سلام داداش اهورای بزرگوار صبح سبز بهاری ماه شعبانی شما سراسر پاکی و صفا

لبخند خدا سبزی آرزوهایتان

وسایه سبز خدا حافظ شما و خانواده ارزشمندتان

التماس دعا

 امام حسین علیه السلام فرمودند:

إنَّ شِیعَتَنا مَن سَلمَت قُلُوبُهُم مٍن کلِّ غَشٍّ وَ غِلٍّ وَ دَغَلٍ

بدرستی که شیعیان ما قلبشان از هرناخالصی و حیله و تزویر پاک است

میلاد سبز امام عاشقان ماه بنی هاشم سجاد عارفان نیک و ارزشمند

امید به شفاعت گلهای باغ زهرا صلوات

پاسخ:
سلام خواهر عزیز
روزخوش
محتاجیم ب دعا
سلام داداش گلم
مورد یک رو میپسندم عالی ...دست مریزاد

پاسخ:
سلام داش بهنام گلم
ممنون ازلطف بی نهایتت
ارادتمندیم
شعـبــان شـد و پـیـک عشــق از راه آمــد
عــطــر نفـــس بقــیــــــــــــــة الـلــه آمــد
بـا جلــوه سجـاد و ابـوالفـضـل و حسـیـن
یک مـاه و سـه خورشیــد در ایـن مـاه آمـد
این اعیاد فرخنده،
 مبارک
پاسخ:
این عیدبزرگ برشما هم مبارک
موفق باشید
سلام
اولا ممنون از پرسیدنتون و احترام به نظر خوانندگان
به نظر من شما هر چی هم بپرسی خب هرکس یه چیزی جواب میده و نمیشه
باید به حرف دلت گوش کنی و اونه که بقیه رو می کشونه اینجا
پس بنویس
همونجور که دلت می خاد ، دل پاک هم جز پاکی و صفا هیچی نمی نویسه و بقیه هم مشتاق خوندنش
پاسخ:
سلام
اولا ممنون از شمادوست بزرگوارم
دوست داشتم نظرات خوانندگان روب صورت کلی بدونم
راستش تازگیااحساس میکنم مطالب خسته کنده شده بخاطر همین...
چشم حتما
ارادتمندیم بزرگوار
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۵۱ دخترآریایی

سلام اهـــــوراخــان!

 

همینطوری باشه عالیه. همون گزینه اول.

پاسخ:
سلام خواهر عزیزم
ممنون از لطفتون
چشم
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۵۵ دخترآریایی

ظرفیت از پشت تکمیل است لطفا از جلو خنجر بزنید

..
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۳ دخترآریایی

این روزها دختر ها و پسر ها از عشق و دوستی هیچ نفعی نمیبرند

اونایی که منفعت میبرند

:

-

رستوران ها

-

کافی شاپ ها

-

همراه اول

-

ایرانسل
پاسخ:
هه
راست میگیا
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۷ دخترآریایی

 

وقتی حاجیان به شیطان سنگ می زدند، شیطان می خندید و می گفت

:

این جماعت که امروز به من سنگ می زنند، برسند تهران به من زنگ می زنند

!
پاسخ:
خخخ
:)
شیطون جلو بعضیالنگ میندازه خانوم
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۹ دخترآریایی

دادا اهورا من که خدا سر غمگین کردنم شرط که نه کمـــــــر بسته

باید چیکار کنم؟؟؟

خدا که پشیمـــون نمیشه... اونموقع بدتر تحریک میشه...

من که بی خیالش شدم دیگه گله ای هم نیس... فقط ســــکوت...

 

ســکـــــــــــوتی مرگبـــار....

پاسخ:
اینجوری نگید
خداهمه ی بنده هاشودوست داره
ی حدیث قدسی هست که:
هرکس یک وجب به سوی من آیدیک گام به سوی اوخواهم رفت وهرکس گامی به سوی من آید،دوگام به سویش برخواهم داشت وهرکس آهسته به سویم آید،شتابان به جانبش خواهم شتافت.
اینجاست که آدم میفهمه خداچقدر مهربونه
شایداهل حدیث واین کارانباشم ولی این جمله خیلی وقته توی ذهنم حک شده بود دوست داشتم شما هم بدونید....
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۴ دخترآریایی

گاهی اوقات دلم میخواهدخرمایی بخورم وبرای خودفاتحه ای بفرستم؛شادیش ارزانی کسانی که رفتنم رالحظه شماری میکردند...

!
پاسخ:
شاید..!!
عالی است . شادترباشه بهتره
پاسخ:
چشم
بسیارخوب است . شادترکنید
پاسخ:
به به
چشم!!!شادترکنیم!!!!
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۳ دخترآریایی

یــِــک نَفَــــر میخـــــواهَم ،
مُحــــکَم بزنَد در گوشَــــــــــم ،
بــــی هیچ دَلــیلــــی .. .
فَقـــَـط بشکـــــنَد اینــــ
بـــُغض لعــَنَتـــــی را . . . !

پاسخ:
:(
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۱ دخترآریایی

اینجا زمیــــن

!

عصرآدمهاى بــــى احساس است،خوب باشى بد تفـسیرمى کنند!بـد باشى مــریض میدانند

!.

حـق انتخاب را خودشان

خریده اند

!
پاسخ:
هه راست میگی ب خدا
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۲ دخترآریایی

مـادربـزرگ مـی گفـت

:

قلبـــت که بــی نظـم زد

از همیــشه عاشق تـــری

. . .

اشکــت که بــی اختیــار ریخــت

از همیــشه دلتنــگ تـــری

. . .

شبــت کـه بـا درد گذشـــت

فکــرت از همیــشه درگیـــرتـر سـت

پاسخ:
یاحضرت عباس خدا بدادم برسه من همه ی این موارد رو داراهستم....
سلام
گزینه 1
پاسخ:
سلام
ممنون از توجه شما دوست گران قدر
دلخوش به مجذورم نکن اینجامگرتقسیم نیست

بارادیکال عشق بیا تابشکند توان تو

چیزی نچرخدبهتراست سینوس من الفای تو

وای دواگرعاشق شود بی پرده ایکس دومیشود

چیزی شبیه معجزه باجذرممکن میشود

گرایکس داری درسوال جایی برای ترس نیست

درانتهای مسئله دیگرمجال بحث نیست

پاسخ:
هعییی....
سلام

من شماره یک رو انتخاب میکنم

اگر دردم یکی بودی جه بودی؟

وگر غم اندکی بودی چه بودی؟

به بالینم حبیبی یا طبیبی

از این دو گر یکی بودی چه بودی؟

پاسخ:
سلام
چاکرداش فرهاد گل هم هستیم
لطف داری
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۲ دخترآریایی
پرنده ای شده ام,
هم از قفس دلتنگ
هم از پرواز ترسیده
درد می کشد بالم از, سنگ های تو ...
به من بگو : زیستن یا مرگ ؟
خوشبختی............ کدام طرف میله هاست.
 
پاسخ:
عجب....

سلام دوست عزیز

وبتون بسیار زیبا ودلنواز استــــ..این حاصل زحمت های شایان شماست 

خسته نباشید میگویم سبب افتخار من است که در وبم لینک میباشید 

مطالب وبتون مصداق این جمله است که:

هر چه از دل برآید ، لاجرم بر دل نشیند

به امید موفقیت روزافزون شما

پاسخ:
سلام دوست گرامی
این نظر لطف شماست
ممنون ازحضورگرم شما خواننده گرامی دروبلاگ اهورا
یاعلی
باز باران بارید!
خیس شد خاطره ها!
خوش به حال دل ابری هوا!
هر کجا هستی باش!
آسمانت آبی ودلت از غصه دنیا خالی!
پاسخ:
ممنون دوست عزیزم

دل ما محکمه ایست که به ما میگوید :
همه را دوست بدار...
به همه خوبی کن...
و اگر بد دیدی...
دل به دریا بسپار...
پاسخ:
بسیار عالی...
بگذار وبگذر...
مورد 1 جناب اهورا!بنده به شخصه واقعا مطالب وبلاگتون رو میپسندم و از محتواش لذت میبرم.
ضمنا ممنونم از حضور پربارتون.باعث افتخار بنده ست حضور گرمتون توی وبلاگم:)
پاسخ:
ممنون دوست عزیزم
ب شخصه برای من باعث افتخاره که خواننده های محترمی رومثل شما در وبلاگم دارم
امیدوارم موردقبول باشه
درپناه ایزد منان باشد

سلام داداش اهورای بزرگوار شبتان نیک و عزیز قرین رحمت حق سپاس کار بسیار ارزشمندیست احترام به مخاطب سبز و مانا باشید

وبلاگ شما بسیار ارزشمند و عزیز است مطالب زیبا و قابل تامل و مفید و عکس هم که بی نظیر است مشخص است که وقت می گذارید و سرسری عبور نمیکنید

انشاالله که سبز و دل زنده باشید

پاسخ:
سلام خواهر عزیزم
شب خوش
ممنون از لطف شما
ولی خب ب طور کلی واسه انتخاب پست هامخصوصاعکس هاش ک تاکید زیادی روی باکیفیت بودنشون دارم،امیدوارم موردتوجه باشه
درپناه حق

 

نقل قول های گران بها (1)

 

 

"هیچ کس را نمی توان با ترحم به دست آورد."

 

خاطرات سیلویا پلات، ت ملک مرزبان، 115

 

 

 

"گاهی،

واقعا خیال می‌کنم،

رُوی دستِ خدا، مانده‌ام.

خسته‌اش کرده‌ام...!"

 

سید علی صالحی

 

 

"هر چه دادم به او حلالش باد

غیر از آن دل،

که مفت بخشیدم...!"

 

فروغ فرخزاد

 

 

"بهتر است گاهی

همه چیز را به حالِ خود رها کنیم ...!"

 

پائولو کوئیلو

 

 

 

"هیچ چیز به اندازه خاطره خوشبختی

مانع خوشبختی نیست ..."

 

آندره ژید

 

 

"انسانهای بزرگ دو دل دارند ..

دلی که درد میکشد و پنهان است

و دلی که میخندد و آشکار است ..."

 

مجمود حسابی

 

 

"من کوچک بودنم را حفظ میکنم

 

در صورتی که شما هم اینقدر از بزرگیتان سوء استفاده نکنید ..."

 

بهرام بیضایی

 

 

"دلم برای تو تنگ شده است.

اما نمی‌دانم چه کار کنم

آرام می‌گریم،

حال آدمی را دارم

که می‌خواهد به همسرِ مُرده‌اش تلفن کند،

اما نمی‌کــند.

چـرا که به خوبی می‌داند

در بهشت، گوشی‌ها را برنمی‌دارند...!"

 

رسول یونان

 

 

"از تعریف و تمجید خوشم نمی آید، و نمی فهمم چرا یک مرد تصور می کند که با گفتن یک مشت اراجیف، که هیچ معنایی هم ندارد، زنی را از خوشی سرمست می کند. "

 

اسکار وایلد

 

 

"امروز به پایان می‌رسد

از فردا برایم چیزی نگو!

من نمیگویم که فردا روز دیگری است

فقط میگویم

تو، روز دیگری

تو، فردایی

همان که باید به خاطرش زنده بمانم."

 

جبران خلیل جبران

 

 

"اگر روزی از خواب بیدار شدی و همه چیز بنظرت خیلی خوب و خوشایند آمد، بدان که مُرده ای!"

 

برایان تریسی

 

 

 

"گاهی به عشق های کهن غبطه می‌خورم

ما، در حصار تکنولوژی گیر کرده ایم..."

 

سیدعلی میرافضلی

 

 

"روزهایی هست

که دلم می‌خواهد زندگی

در پشتی داشته باشد،

که از در پشتی فرار کنم و

به قول قدیمی ها

بزنم به چاک!"

 

شرمین نادری

پاسخ:
بسیارزیبا
ممنون از حضورت
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۶ در مسلخ عشق
سلام بابت قبول دعوتمان بسیار ممنونم...
دعوتید به بازدید ازدومین مطلب امام عاشقی با عنوان «یک جوراب کهنه»
پاسخ:
سلام دوست عزیزم
چشم حتماخدمت میرسم
اهورا به چه معناست؟؟
پاسخ:
  اهورا. [ اَ ] (اِ) ب لغت اوستا وجود مطلق و هستی بخش و اهورامزدا. هستی بخش بی همتا و خلاق عالم را گویند.
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
5:مطالب از اولش هم افتضاح بوده

ببنده بره یه دنیایی نفس میکشه!!

شوخی کردم!
نه خوبه
کوتاهی مطالبش و بعضا مطالب طولانیش عالیه
انتخاب صوتهاش هم که + دارن

موفق باشید
پاسخ:
:)خودمم ی همچین نظری داشتم
انشاالله تاچندروزدیگه میبندمش(الکی)
ممنون:)
گزینه های 1، 4 و 7
پاسخ:
به به ای ب چشم
ب نظر من همینکه متنوع هستو هربار موضوع مطلب تغییر میکنه خوبه...
من ک وبتونو خیلی دوست دارم...

پاسخ:
:)
مرسی،شمالطف داریدامیدوارم باب میل باشه
سلام
خسته نباشید وبلاگ خوبی دارید ولی ی کم مطالب علمی بزارید بهتره ممنون...
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
بلاگ که نظر سنجی نمی خواد مطالب full دلیه!!! دلم تنها جای بی نظرسنجی دنیا!!! همین طور دارم پست ها رو میرم پایین نظر پشت نظر :دی
پاسخ:
اخیه....
ممنون دوست عزیز،(جبران کنم)

۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۲ رها- انچه خواهد گذشت
سلام وبت عالیه داداش اهورا نظر سنجی نمیخواد که
راستی یه متن از نظراتت کپی کردم
خخخخخ واسه رضایتت صلوات هم فرستادم...
پاسخ:
سلام خواهر گلم
نوش جونت
ولی این کار ما مثل اینکه روهمه بدجورتاثیرگذاشته همه مجبور میشن یه صلوات بفرستن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">