اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

...

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۳۳ ب.ظ
سلام دوستان عزیز
یه سوالی هستش که مدتهاست خیلی ذهن من رو درگیر کرده
چرا وقتی عدد 241543903رو در گوگل سرچ میکنی همه سرشون توی یخچاله؟؟؟
یه بار امتحان کنید...منظورم رو متوجه میشید
خیلی دوست دارم جوابشو بدونم
منتظر پاسخ هاتون هستم....

۹۳/۰۲/۳۱
اهورا ...

نظرات  (۲۴)

برای اولین بار سایت Tumblr تو اواخر سال 2009 گفته بود که الگوی 241543903 یعنی سرتونو ببرید تو فریزر و عکس بگیرید و عدد 241543903 رو تگ کنید! و اگه تو گوگل سرچ کنی می تونی همه ی سرا رو ببینی!
حتی یه الگوی دیگه هم بود بنام 4636228756 که همین رونده ولی سرتو باید تو لباس شویی می زاشتی! :)))))))
پاسخ:
ممنون از اطلاعات....
بعد خوبب چ منظور؟
چ هدفی داشتن؟
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۵۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
اولش کلی خندیدم
بعدش که توضیح آقای عینکی رو خوندم فهمیدم...
که یه عده رو سرکار گذاشتن
پاسخ:
واقعا....
   :)
سلام
این همه سوال چقدر بیکارن این آدمها شاید از گرانی داغ کردن....
پاسخ:
چ ربطی به گرانی داره خانم...اونا هموش خارجی بودن...

چه جالب.........

 

اولین باره همچین چیزی رو ....

 

حالا آقا اهورا شما چطور این نکته رو متوجه شدید؟؟؟

 

شانسی سرچ کردید؟

پاسخ:
میشه گفت...
آها.......
پاسخ:
...
در پس پرده بسی راز نهان می بینم.
 یک جهان عشق،
 در این کنج جهان میبینم.
 قصه ای را که نگنجد به بیان می شنوم.
حالتی را که نیاید بگمان می بینم.
پاسخ:
بعله....
امور جهان بر اتفاق استوار نیست تا گاهی ایمان و عدل برپا باشد و گاهی شرک و ستم حکومت کند و عالم هستی هیچ رنگی نداشته باشد. جهان به رنگ خداست و باطل رفتنی است.....
http://darmasiran.mihanblog.com/post/49


با سلام...

مشهد الرضا دعا گویتان هستم

* گرفتِ یار
پاسخ:
سلام
به به
التماس دعا
سلامـ. . .
دوست بزرگوار
اینجا زمین است
هیچ چیز عجیب نیستـــــ . . .

پست جالبی بود تا حالا به چنین
مـــوردی برخــــورد نکـــرده بـــودمــــــــ
پاسخ:
سلام دوست عزیز....واقعا همینطوره
ممنون
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۳۱ دخترآریایی
درروزگاری زندگی می کنیم که هرزگی مد است . . .

بی آبرویی کلاس است . . .

مستی و دود تفریح است . . .

رابطه با نامحرم روشن فکری است . . .

گرگ بودن رمز موفقیت است . . .

بی فرهنگی فرهنگ است . . .

پشت به ارزشها و اعتقادات کردن نشانه رشد و نبوغ است . . .

پاسخ:
چه روزگاری داریما!!!!!
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۰ زائر آسمان ...
چ جالب
!
...
پاسخ:
ممنون
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۳ مهدی، قلب تپنده شیعه
سلام
چه قدر جالب،تا حالا با این مسئله برخورد نکرده بودم!!!!!
چقدر مردم بیکارن...
+ + +
+ +
+
پاسخ:
سلام
:)
:
حالا من بیکارم یا اونا؟؟؟
:)

سلام داداش اهورای بزرگوار صبح سبز بهاری رجبی شما سراسر پاکی و صفا التماس دعا

آدینه ارزشمند و عزیز

 

 

 

مراقب حرف هایی که به خودتان می زنید باشید،

شما شنونده حرف هایتان هستید!مثبت و زیبا فکر کنید و حرف بزنید

 

 

 

پاسخ:
سلام خواهر عزیزم
ممنون
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۰ پریشان نویس
چه بامزه!
8D
پاسخ:
:)
واقن نمیدونم.اصن تا حالا یه همچین چیزی سرچ نکرده بودم.
شماهم زید فکرتونو درگیر نکنید:)
پاسخ:
نه درگیرنیست...خیالتون راحت
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۶ دخترآریایی
حکــــم اعــدام بود ...

اعدامـــی لــحظه ای مـــکث کــرد و بـــوسه ای بر طنــاب دار زد

دادســتان گفت:

صـــبر کنید آقــای زنــــدانــی این چــــه کـــاریست !؟؟

زنــدانی خـــنده ای کــرد و گفت :

بیچـــاره طـــناب نــمیزاره زمـــین بیفتم ،

ولی آدم ها !!!!! بدجـــور زمــینــم زدن !...
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۶ دخترآریایی

کارم از یــکی بود یکی نبــود گذشتــه است …
من در اوج قصه گـــم شدم …

عشق یعنی :

یکی ” بــود ” یکی ” نابــــود “

۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۳ دخترآریایی
بعد از مرگم دلم را جدا از من دفن کنید …
هیچ وقت منو دلم آبمان توی یک جوب نرفت
پاسخ:
عجب....
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۵ دخترآریایی
خاطره یعنی یک سکوت غیر منتظره میان خنده هایی بلند!
پاسخ:
دقیقا....
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۷ دخترآریایی
او رفته است
و من عاشقانه های بی او بودنم را
در دنیایی می گویم
که اوج همدردی مردمانش
یکlikeاست...
پاسخ:
هه.....!!!
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۸ دخترآریایی
بیهوده ورق می خورنــــــــد …

تقویـــــــــم هــــای جهــــــــــان ؛

روزهــــای من …

همه یک روزند …

شنبــــه هایی که فقـــط پیشوندشــــــان عوض می شـــــود ….
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۶ دخترآریایی

عاقبت خط جاده پایان یافت
من رسیده ز ره غبار آلود
تشنه بر چشمه ره نبرد و دریغ
شهر من گور آرزویم بود  فروغ فرخزاد

 

۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۸ دخترآریایی
ای شب از رویای تو رنگین شده سینه از عطر توام سنگین شده ای بروی چشم من گسترده خویش شادیم بخشیده از اندوه بیش همچو بارانی که شوید جسم خاک هستیم زآلودگی ها کرده پاک فروغ فرخزاد
سلام..جالبناک بود..ممنون از آقای عینکی بخاطر اظلاعاتشون...
پاسخ:
سلام
ممنونناکم...
خواهش میکنه
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۰۵ رها- انچه خواهد گذشت
سلام جالب بود راستشو بگم یه لحظه فکر کردم سرکاریه خخخخ
خب این خارجیا مشکل مالی مثل ما ندارن که
از عشقو عاشقیاشونم عین ما افسردگی نمیگیرن که بیفتن گوشه خونه
از این کارا میکنن دیگه......
پاسخ:
انقدرسرگرمی وتفریح دارن که نمی دونن وقتشون چ جوری میگذره میدونم که میگم.....
خدابه دادمون برسه بااین اوضاع واحوال

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">