اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

ترس

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۰۷ ب.ظ

نمیترسم از کسی که هزار کتاب دارد

و هر روز یکی را میخواند...!

ترس من از ادم هایست که یک کتاب دارند

وآن را مقدس میدانندو هیچگاه نمیخوانند





۹۳/۰۲/۲۹
اهورا ...

نظرات  (۳۵)

دنیا تنهایی های زیتدی داره

 

اما تنهایی من دنیایی داره...

پاسخ:
تنهایی خوبه....خیلی خوب
دلم کمی خدا میخواد...کمی سکوت...دلم بریدن میخواهد....کمی بغض،کمی اشک کمی آغوش آسمانی....
پاسخ:
عجب....

خدایا میارسم اگه بخاطر این زندگی ازت تشکر کنم

 فک کنی دارم بهت تیکه میندازم.....

پاسخ:
هه...
دنیای عجیبی است ....کبوار با کبوتر  "بــــــــــــاز " تنهاست....
پاسخ:
تنهاست...



سلام اهورای عزیز وگرامی
 

میدونی چیه واقعیت اینه:


خاک میخوره بروی طاقچه هامون قرآن

اسممونم گذاشتیم عبد شاه مردان

براخودمون متاسفم واقعاکه ...
پاسخ:
آی گقتی داداش...
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۴۵ مهدی، قلب تپنده شیعه
سلام
قرآن سخن خداوند با انسان و دوای درد بشریت است و اگرانسانی بخواهد بداند که سخن خدا با او چیست ،به قرآن مراجعه می کند و آن را می خواند.
در عین حال قرائت قرآن ، اهمیت دادن به آیات الهی ، انس با قرآن و آشنائی با آن ،محفوظ ماندن قرآن از خطر تحریف ، یافتن درسهای زندگی در قرآن و بکارگیری آن است.
تلاوت واقعی قرآن آن است که انسان ، معبود رادر آن مشاهده نماید. مرحله نازله مشاهده معبود آن است که در صفحه ضمیر و قلب عابد، چیزی جز علاقه به معبود نباشد. و انسان می تواند به خوبی تشخیص دهد که آیا در قلبش چیزی جز خدا هست یا نه؟
امام سجاد(ع) فرمود "لَو مات مَن بَین المَشرق و المَغرب لَما استَوحشت بَعد أَن یَکون القرآن مَعی" "اگر همه مردمی که بین مشرق و مغرب عالم وجود دارند از بین بروند و کسی روی زمین نباشد و من تنها باشم، چنانچه قرآن با من باشد هرگز احساس وحشت نمی کنم."
یااگر همه کافر شوند ، احساس ترس نمی کند ، زیرا مرگ حقیقی همان مرگ روح است و انسان کافر حقیقتاً مرده است. از نظر قرآن کسانی زنده اند که دین خدا را قبول کنند "لِیُنذر مَن کان حَیّاً و یَحق القَول علی الکافرین!
در پناه خدا،،یا مهدی مدد
پاسخ:
در پناه حق دوست عزیز...
وبسیارنداینگونه افراد !
درود
پاسخ:
خیلی...
سلام

خدایا خوش به حال آنکه قلبش مال توست

حال و روزش هر نفس، احوال توست

خوش به حال آنکه چشمانش تویی

 آرزوهایش همه آمال توست

به نکته ارزشمندی اشاره فرمودید داداش بیماری کنونی جامعه است عمل کنندگان حقیقی و راستین کلام حق اندکند انشاالله توفیق و نوری نصیبمان شود و بر دلمان بتابد تا جز عمل کنندکان راستین کلام حق باشیم تا زیباییهای ارزشمندی در جامعه زندگی روح جان جسممان سبز شود

سلام داداش اهورای بزرگوار و عزیز شبتان نیک سرشار ارامش و صداقت و سبزی

التماس دعا

پاسخ:
انشالله...
ممنون خواهرم
ای اشرف مخلوقاتـــــــــ بدان که:
 ارزش تو به اندازه آن چیزی است که به آن دل می بندی پس مواظب باش که به کمتر از بی نهایت عشق ، دلبسته نشوی.
ونهایت عشق خداستــــــ
پاسخ:
واقعا...

اَلسَّلامُ عَلَیکَ اَیُّهَا العَبدُ الصَّالِحُ اَلمُطیعُ للهِ وَ لِرَسولِه وَ لِاَمیرِالمُؤمِنینَ
وَ الحَسَنِ وَ الحُسَینِ صلّی اللهُ عَلَیهِم وَسَلَّم ...
راز مطیع خدا بودن، عبد بودن است،
و راه رشد درمسیر عبودیت، رسیدن به صلاح

و همه این مراتب با عمل دراین مسیر
به دست می آید،

و عمل بدون اطاعت حاصل نمیشود.
کسی که مطیع خدا و رسول شد، صالح میشود
و کسی که صالح شد، شیرینی عبد بودن را احساس میکند

انشاالله همه بتوانیم شیرینی و لذت عبد بودن را احساس کنیم

سلام داداش اهورای عزیز و بزرگوار شبتان زیبا و ارام  سرشار از حس خوب بندگی

التماس دعا

پاسخ:
سلام
خواهر گلم ممنون از این دعای خوب...
من هم ازاین آدمهاهستم ؟!
درود
پاسخ:
شاید هممون یه جورایی اینجوریم....
یاعلی

 

هفت راهکار مفید برای افزایش خواستگار

 

 

 به دنبال فرد ایده آل نباشید

بیشتر افراد وقت زیادی را صرف می کنند تا بتوانند "فرد ایده آل" خود را پیدا کنند اما باید با چشمانی باز پیش رویتان را نگاه کنید. البته منظور این نیست که به اولین خواستگارتان پاسخ مثبت بدهید. ولی کمال گرایی هم ممنوع !

 

 باوقار باشید

بیشتر مردان به دنبال زنی خاص می گردند که تا پایان عمر کنارش بماند و با او پیر شود پس با دوری کردن از برخی رفتارهای سبک، شخصیتی متین و باوقار داشته باشید.

 

 زیبایی همه چیز نیست

برخی از دخترخانم ها به اشتباه فکر کنند "زیبایی و وضعیت ظاهری" آنان همه آن چیزی است که پسران در انتخاب همسر آینده خود ملاک و معیار قرار می دهند. از اینرو با پناه بردن به لوازم آرایشی یا حتی عمل های جراحی سعی دارند برای زیباتر شدن تغییری در ظاهر خود ایجاد کنند. اما معیارهای زیبایی نسبی است  

 

 وسواس را کنار بگذارید

وسواس های بی مورد را کنار بگذارید، اگر خواستگارهایی دارید که حاضر نیستید حرف های شان را بشنوید باید کمی در نگاه تان تجدیدنظر کنید.

 

 بگویید که توقعی ندارید

 بسیاری از جوانان به دلیل مسائل مالی از تشکیل زندگی مشترک فراری هستند بنابراین با کم کردن این توقعات و بیان این مسئله در موقعیت های مناسب می توانید زمینه ازدواج را ایجاد کنید.

 

باید در درجه اول یک زن باشید

برخی از دختران، زن بودن خود را فراموش کرده اند. این که تحصیل کنند و سر کار بروند، چیز خوبی است اما متاسفانه برخی از دختران امروز از آن طرف بام افتاده اند

آنها می خواهند به همه نشان دهند خودشان از پس کارهایشان برمی آیند و نیازی به ازدواج نمی بینند فراموش نکنید مردها تمایل دارند با خانمی ازدواج کنند که در درجه اول یک زن است.

 

 با خود مهربان باشید

دختری ناامید، عصبی و پرخاشگر که طلبکار از دنیا و دیگران است، چگونه انتظار دارد که فرد مناسبی برای ازدواج پیدا کند! دختری که هنوز با همجنس خود نمی تواند درست ارتباط برقرار کند، چگونه انتظار دارد که دیگران به او خواستگار معرفی کنند! 

پاسخ:
دستت درد نکنه عمو رضا
واسه من راه های افزایش خواستگار فرستادی
از کی تاحالا واسه پسرا خواستگار پیدا میشه!!!!!!
وای بر ما!که فقط شعار میدهیم!
پاسخ:
واقعا....
وای برما
سلام متأسفانه در ماه های اخیر دیده شده صدا و سیما رویکردی متفاوت تر از جهاد فرهنگی از خود نشان داده و تا اینکه اخیرا تصاویری از رقص محلی و رقص زنان در رسانه ملی  به سادگی منتشرمی شود....
http://siasi-bdpnufasa.blogfa.com/post/23

لطفا کمی حساس باشیم

پاسخ:
وای توروخدا ول کنید دیگه
شما چشاتوبگیر...
اندکی آن سوتر...
دوستی دارم همرنگ بهار
هرکجا هست... به هر حال ، به هرکار ، به هر فکر
خدایا تو خودت غرق سعادت دارش
پاسخ:
ممنون از این همه لطف بی نهایت
وقتی با وضـو پشت کیبورد بنشینی  و بسم الله بگویی دستانت دیگر در اختیـار خودت نیست ..
می شود وسیله ای برای نوشتنِ حرف حقی که باید گفته شود
دیگر از گناه فاصله میگیری ،
بوی نامحرم را نمی شنوی !.
این وضو قدرتی به قلمت می دهد که قلب را سوراخ کند و به عمقش برود و به دل برسد جایی که فقط با حرف حق است که می لرزد ...
چهار ستون دل که لرزید ، حرف حق کارش را کرده ..

حالا دیگر نوبتِ دل است که وضو بگیرد ..
بسم الله بگوید و پشت کیبورد بنشیند و دوباره مُوس را تکان دهد
پاسخ:
بسیار عالی...
بسم الله
بهار هم میگذرد...
اما بی "تو"
چه زود دلم برای زمستان تنگ شد!

ان شالله اون یه کتاب رو هم می خونیم
پاسخ:
میخونیم....

من این کتاب رو خوندم....چیزای جالبی توش هست...ولی خب من خیلی چیزاش برام مبهم بود متاسفانه کسی نبود خیلی جاهاشو برام روشن کنه....

پاسخ:
عجب....
درود
سلام

عجب جمله ای بود....

لذت بردم....آفرین
پاسخ:
سلام
چه عجب برادر مزین فرمودید
چه خوب که خوشتون اومد

جمله ی قشنگیه و متسفانه هممون نسبت بهش بی تفاوت میگذریم..

 

ببخشید دخترخانم آریایی شما چرا این که گفتی کتابو خوندی چرا حالت ناآشنا و غریبی توی جملتون هست؟؟؟یا شاید من اینطور فکرمیکنم!!

 

سایتتون عالیه.

پاسخ:
بله...
ممنون.......
کاش آدرس وبلاگتون که بلاگ فا هستش هم میذاشتید:)خوشحال میشدیم
پاسخ:
میام...
:)

می گن شکستنی رفع بلاست ، ای دل کمی تحمل کن ، شاید “حکمتی” باشد . . .

 

پاسخ:
شاید....

گفتم که خطا کردی و تدبیر...  نه این بود

 

گفتا ... چه توان کرد که تقدیر ... چنین بود

 

گفتم که خدا داد ... مرادت ... به وصالش

 

گفتا ... که مرادم به وصالش ... نه همین بود

 

گفتم که قرین بدت... افکند ...  بدین روز

 

گفتا ... که مرا ... بخت بد خویش ... قرین بود

 

گفتم ... ز من ای ماه ... چرا ... مهر بریدی ؟

 

گفتا ... که فلک ... با من بد مهر ... به کین بود

 

گفتم  که بسی ... جام طرب ... خوردی از این پیش

 

گفتا ...که شفا ...در قدح   بازپسین ...  بود

 

گفتم که تو ای عمر ... چرا زود برفتی ؟

 

گفتا که فلانی ... چه کنم ... عمر ... همین بود

 

گفتم که بسی خط خطا ... بر تو ... کشیدند

 

گفتا ... همه آن بود ... که بر...  لوح جبین  بود

 

گفتم که نه  وقت سفرت بود ... چنین زود

 

گفتا ... که مگر ... مصلحت وقت ... چنین بود

 

گفتم که ز حافظ ... به چه حجت ... شده ای دور ؟!

 

گفتا ... همه وقت مرا ... ادعیه ... این بود

پاسخ:
به به
سلام
دعوتید به دردنامه....
پاسخ:
سلام
چشم خدمت میرسم

قرآن لب طاقچه خاک می خورد

و ما

لب پرتگاه تاب...

پاسخ:
تعریف قشنگیه...
گرگی ناراحت را دیدم..!!

پرسیدم چرا ناراحتی؟؟

گفت:شنیدم بعضی انسان ها با صفت من نامردی میکنند...!!!!
پاسخ:
بابا این آدما گرگم دیگه رد کردن....
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۰۲:۰۲ دخترآریایی
زندگی ، جیرهء مختصریست ؛ مثل یک فنجان چای ؛ و کنارش عشق است ، مثل یک حبهء قند. زندگی را با عشق ، نوش جان باید کرد .
«سهراب سپهری»
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۰۲:۰۳ دخترآریایی
دسته‌ی کاغذ
بر میز
در نخستین نگاه ِ آفتاب.
کتابی مبهم و
سیگاری خاکسترشده کنار ِ فنجان ِ چای از یادرفته.
بحثی ممنوع
در ذهن.


« احمد شاملو»
پاسخ:
به به
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۱ زائر آسمان ...
خدایا کمک
...

پاسخ:
واقعا....
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۲ شازده خانوم
سلام

اپم
پاسخ:
:/
!!!!!
واقعا ...

وای بر من ...
پاسخ:
وای برما....
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۳۰ مهدی جعفری زاده
منتظر حضورتان در وبلاگم هستم
پاسخ:
 آه چشم دوست عزیز
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۵ محمد مهدی علیزاده



سلام واقعاً متن های وبلاگتون جالبن ..
باز هم سر بزنید ، خوشحال میشم ... ممنون
پاسخ:
سلام
چشم حتما خدمت میرسم
یاعلی
امروز مهمونی بودیم. طرف قرآن رو می ذاشت رو تختش شبا بغل می کرد می خوابید که تو خواب جن و پری نیاد سراغش. می گفت شبا قرآن جونم و خرسمو بغل می کنم...:-|گفتم پس چرا نمی خونیش؟ جواب نداد:-| دقیقا خیلی ها می دونن مقدسه... اما... می دونه شیاطین رو دور می کنه... اما بازش نمی کنه ببینه چی توشه که این خاصیت رو داره! درده درد... به قول اون آقای دوستتون حماقت دردی است که با مرگ درمان می شود!!! البته انشالله خدا همه مون رو هدایت کنه... بلا اثتثنا...
پاسخ:
خداهممون روهدایت کنه....
راستی جسارتا به صحت عقل طرف اطمینان داشتید؟؟
خرس جونم!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">