اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

ناراحتی یعنی؟؟؟؟

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ب.ظ

 سلام دوستان من

به نظر شماناراحتی یعنی چی ؟

چی شما رو ناراحت میکنه ؟

منتظر پاسخ هاتون هستم.....

********************

ناراحتی یعنی:رفیقت از ایران بره

ناراحتی یعنی:همه ی عشقتوبه پاش بریزی وآخرش بگه خودت خواستی من که مجبورت نکرده بودم

ناراحتی یعنی:اینترنتت قطع بشه

ناراحتی یعنی:آسمون دلت ابری باشه

ناراحتی یعنی:جای خالیشو همیشه حس کنی

ناراحتی یعنی:یه روزخسته کننده کاری

ناراحتی یعنی:طرف بیشعور باشه....

ناراحتی یعنی:از دست دادن عزیزانت،پدر،مادر،عشقت

ناراحتی یعنی:دلتنگ کسی باشی که دلتنگت نیست

ناراحتی یعنی:دیدن اشک بهترین دوستت

ناراحتی یعنی:به رویایی که داشتی هیچوقت نرسی

ناراحتی یعنی:از خودت راضی نباشی

ناراحتی یعنی:صبح از خواب پاشی کل صورتت پر جوش باشه

ناراحتی یعنی:بفهمی والدینت میخوان از هم جدابشن

ناراحتی یعنی:دوستات زیرآب زن باشن

ناراحتی یعنی:اضافه وزن...

ناراحتی یعنی:یه سری حرف ها باشه که به کسی نتونی بگی

ناراحتی یعنی:بعد از چند ساعت گوشیتو چک کنی ببینی هیچ کسی بهت اس نداده

ناراحتی یعنی:دوستش داشته باشی اما نتونی بهش بگی

ناراحتی یعنی:خیانت بهترین دوست!

ناراحتی یعنی:موهات رو رنگ کنی رنگش افتضاح بشه

ناراحتی یعنی:توی موهات موی سفید پیدابشه

ناراحتی یعنی:فقط تو بمونی وخاطرات خوبش

ناراحتی یعنی:بی خوابی

ناراحتی یعنی:وقتی خوابی مهمون بیاد

ناراحتی یعنی:وقتی مردارو توی خیابون باکفش زنونه ببینی مثل چیزی که من دیدم!!!!!





۹۳/۰۲/۲۷
اهورا ...

نظرات  (۳۶)

درود،پست جالب ومتفاوتیه

ناراحتی یعنی:همه ی عشقتوبه پاش بریزی وآخرش بگه خودت خواستی من که مجبورت نکرده بودم


پاسخ:
ممنون
بله...واقعا ناراحت کنندست
۲۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۰۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
همه ی موارد

:)

پاسخ:
OOOO
شما چقدر ناراحتید....!!!!
۲۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۲۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
:))

نه بابا ناراحت نیستم ولی این موارد ناراحتم میکنه

پاسخ:
:)

ناراحتی یعنی:اینترنتت قطع بشه

ناراحتی یعنی:دیدن اشک بهترین دوستت

مثل همیشه زیبا و ارزشمند و قابل تامل

سلام داداش اهورای بزرگوار صبح سبز بهاری رجبی شما نیک سرشار صفا و صداقت التماس دعا

روز بابرکتی داشته باشید

در پناه خالق زیباییها

پاسخ:
سلام خواهر عزیز
ممنون
روزتون خوش

دلم را سپردم به بنگاه دنیا، و هی آگهی دادم اینجا و آنجا

و هر روز برای دلم مشتری آمدورفت، و هی این و آن سرسری آمد و رفت

ولی هیچکس واقعا، اتاق دلم را تماشانکرد

دلم قفل بود، کسی قفل قلب مرا وانکرد 

یکی گفت: چرا این اتاق، پر از دود و آه است؟ 

یکی گفت: چه دیوارهایش سیاه است

یکی گفت: چرا نور اینجا کم است؟ 

و آن دیگری گفت:و انگار هر آجرش از غم و غصه و ماتم است

و رفتند و بعدش دلم ماند بی مشتری

و من تازه آن وقت گفتم: خدایا تو قلب مرا میخری؟

و فردای آن روز خدا آمد و توی قلبم نشست

و در را به روی همه پشت خود بست

و من روی آن در نوشتم: ببخشید، دیگر برای شما جا نداریم

 از این پس به جز او کسی را نداریم...

با دل سپردن به خدا ریشه بسیاری از ناراحتی ها خشک و  باقیمانده اش نیز آرامش دهنده است  و دل پذیر هرچند در دراز مدت

سلام داداش اهورای بزرگوار صبح سبز شما بابرکت سرشار شادی و نشاط و امید

پاسخ:
سلام دوست عزیز
صبح عالی متعالی
ترم اول (ترم جو گیریدگی):(1)

الو سلام مامانی. منم هوشنگ.
وای مامانی نمی دونی چقدر اینجا خوبه. دانشگاه فضای خیلی نازیه. وای خدا خوابگاه رو بگو.
وقتی فکر می کنم امشب روی تختی می خوابم که قبل از من یه عالمه از نخبه ها و دانشمندای این مملکت توش خوابیدن
و جرقه اکتشافات علمی از همین مکان به سرشون زده؛ تنم مور مور میشه...
راستی اینجا تو خوابگاه یه بوی مخصوصی میاد که شبیه بوی خونه اصغر شیره ای همسایه بغلیمونه.
دانشجوهای سال های بالاتر میگن این بوی علم و دانشس!
لامصب اینقدر بوی علم و دانش توی فضا شدیده که آدم مدهوش میشه!!!
پریشب یکی از بچه ها به خاطر Over Dose از دانش رفت بخش مسمویت بیمارستان!


• ترم دوم (ترم عاشق شدگی):

آه ای مریم. ای عشق من. همه زندگی من.
می خواهم درختی شوم و بر بالای سرت سایه بیفکنم تا بر شاخسار من نغمه سرایی کنی.
می خواهمت با تمام وجود عزیزم.
همه پول و سرمایه من متعلق به توست.
بدون تو این دنیا رو نمی خوام. کی میشه این درس من تموم شه تا بیام باهات ازدواج کنم ...
امروز یک ساعت پشت پنجره کلاستون بودم و داشتم رخ زیبایت را که همچون پروانه ای در کلاس می درخشیدی تماشا می کردم...


• ترم سوم (ترم افسردگی):

الو مامان سلام.
مریم منو ول کرد و گذاشت رفت!
مامان جون افسرده شدم آخه اولین عشقم بود حالا هم دارم میمیرم از غصه.
ای خدا بیا منو بکش و راحتم کن.
مامان من این زندگی رو نمی خوام ...
دیگه خسته شدم از دنیای وانفسا

پاسخ:
خخخخخ
۲۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۰۴ فرشته ی آسمان
ناراحتی یعنی:    

باز باران 
بی ترانه
بی نوای عارفانه
در سکوتی ظالمانه
اشک هایی طبق عادت
قطره هایی بی طراوت
دیدن مرگ صداقت
روی دوش آدمیت
می خورد بر بام خانه

ناراحتی یعنی بی خوابی.

 

 

 

پاسخ:
اره....

گرگ هم بامحبت رام میشود

تنها موجودی که با محبت هارمیشود انسان  است
پاسخ:
هه...دقیقا
سلام
طنزجالبی بود آخرشم دغدغه اجتماعی رو بازگو کرد واقعا تکه تک بود !!!
+ + + +
موفق باشید 
پاسخ:
:)
:)
سلام دوست عزیزم
ممنون از لطفتون
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۴۰ ارمغان ازادی
همش ناراحت کنندس ولی نه به اندازه قطعی اینترنت...اصن انگار دنیا بی مفهوم میشه....:/
پاسخ:
اره خیلی بده....


• ترم چهارم (ترم زرنگ شدگی):(2)

الو سلام مهشید جون خوبی عزیزم؟
منم پژمان! کجایی نفس؟ نیستی؟
دلم تنگ شده واست. گنجشک کوچولوی من. بیا ببینمت قربونت برم ...
مهشید جون من پشت خطی دارم. مامانمه. بعداً بهت زنگ میزنم ...

الو به به سلام چطوری ندا جون؟
آره بابا داشتم با مامانم صحبت می کردم!
پیرزن دلش تنگ شده واسم! جوجوی من حالت خوبه؟
به خدا منم دلم یه ذره شده واست.
باشه عزیزم فردا ساعت 11 پارک پشت دانشکده دارو...


• ترم پنجم (ترم مشروطه گی):

الو سلام استاد!
قربون بچه ات! دارم مشروط میشم، 2 نمره بهم بده.
به خدا دیشب بابابم سکته کرد، مرد.
مامانم هم از غصه افتاد پاش شکست الان تو آی سی یو بستریه.
منم ضربه روحی خوردم شدید، دچار فراموشی شدم اصلاً شما رو هم یادم نمیاد ...
اگه این مورد مشروط پشروطه ما اوکی بشه قول میدم جبران کنم ...


• ترم ششم (ترم ولخرجیدگی) :

الو مامان من خونه می خوام!
راستی اون 50 تومنی که 3 روز پیش فرستادی تموم شد.
دوباره بفرست. خرج پروژه ام شد!!!


• ترم هفتم (ترم پاتوقیده گی):

خودتون دیگه سیر تا پیازشو حدس بزنین دیگه ...


• ترم هشتم (ترم فارغ التحصیلگی):

الو سلام خانم.
واسه این آگهی که توی روزنامه دادید تماس گرفتم.
فرموده بودید آبدارچی با مدرک لیسانس و روابط عمومی بالا ...
ای وای بر من؛ کی میره اینهمه راهــــو ...

پاسخ:
 آبدارچی با مدرک لیسانس و روابط عمومی بالا ...!!!!!!
بسیار تامل برانگیز
حقیقتا مواردی روکه اشاره کردین هر کدومش یه جورایی آدموناراحت می کنه حتی اگه تجربه شون هم نکرده باشه. امـــآ........
امان از رفیق نارفیق
امان از بی معرفتی
پاسخ:
ممنون از لطف وتوجهتون
واقعا...امان
ناراحتی یعنــــــــــــی؟؟؟؟؟؟

یه سری حرفا باشه که به کسی نتونی بگی

دوستش داشته باشی ونتونی بهش بگی
 
جای خالیشو همیشه حس کنی

وخودت بمونی وخاطرات خوب اون روزها 
پاسخ:
به به داداش بهنام....
چه عجب!!!!
ناراحتی........
یعنی کسی رو دوست داشته باشی تاحدمرگ عاشقش باشی ولی اون ندونه وبی تفاوت از کنارد بگذر 
 
پاسخ:
آخیه....
واقعا سخته
ناراحتی اطرافیانم ناراحتم میکنه ...!!!
دوست دارم همه لبخند رو لبشون باشه و برای تحقق این کار تلاش میکنم...
پاسخ:
چه خوبه....
خدا اجازه؟

سلام
به روزم
با احترام دعوتید

ناراحتی یعنی یه دنیا حرف پشت سرت باشه
و یه دنیا حرف ناگفته هم توی بغضی که توی گلوته... و امان از بغض و سکوت

حق حق مدد
پاسخ:
سلام
حق باشماست واقعا بده....
دست حق یارتان
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۴۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
بزودی ،منتشر شد
:)
پاسخ:

:)

 

خدایا

!

صبر ایوب را به رخم نکش،

عشقم را درآغوش دیگری... دیدم دم نزدم...
پاسخ:
الهی....

گریه کار کمی است

برای توصیف نداشتنت . . .

دارم به رفتار پر شکوهی

شبیه یه

مرگ

فکر می کنم. . . !

سلام اهورا

خوبی؟
این عکس خیلی طرفدار پیدا کرده
چون تقریبا متناسب با سوال هم هست به دل میشینه
پاسخ:
سلام عمو
ممنون
آخیه....
بعدمیگن مردا اعتمادبه سقفن باور نمی کنیم

ناراحتی یعنی: اینکه ببینی رهبرت تنها باشه!

کم کم همه اون علائم آخر الزمان که در روایات وارد شده داره هویدا میشه!!!!! کی بارش میشد؟؟!! این عکس مال ایرانه؟

پاسخ:
اطلاعات دقیقی ندارم
نمیدونم متاسفانه
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۵۴ سهیلا مهین روستا
وااااااای..........
این یه نوع اختلال روانیه... اختلال مبدل پوشی... (پوشیدن لباس زنانه در جهت رسیدن به لذت جنسی)
ناراحتی یعنی بخوای به کسی بفهمونی که این کارایی که می کنی ناشی از یه اختلاله اما طرف فکر کنه که نه من خیلی روشنفکرم، اصلا چه اشکالی داره یه مرد لباس زنانه به تن کنه، لباسای یقه باز بپوشه، آرایش کنه، زیر ابرو برداره  و ... .
در صورتی که واقعا از این رفتارهاشون راضی نیستن و با خودشون به خاطر این کارها همیشه درگیرن. اینا تصویری که در ذهنشون از بدنشون دارن اصلا راضی نیستن(body image مختل). مردهایی که احساس مردانگی از لحاظ ظاهری نمی کنن و میرن به سمت اینکه خودشونو شبیه به زنها کنن. حتی با ورزش و خوردن قرص و ... میخوان مثل خانم ها سینه هم داشته باشن.
(اینایی که نوشتم قصه نیست همه اش علمی است. می تونید در مورد این اختلال مطالعه کنید تا بدونید با چه ادمهایی زندگی می کنیم که ظاهرا خودشون فکر میکنن خیلی سالمن.)
پاسخ:
سلام
دوست عزیز
من هم چیزی نگفتم که
ممنون از اطلاعات

همششششششششششششش

همش واسه من ناراحتی میاره ولی خب میزانش شاید فرق داشته باشه.

پست احالی بود

پاسخ:
ممنون...
ناراحتی یعنی زمان در گذر است وانسان حتی یک لحظه نمیخواهد بیاندیشد که دنیا تمام میشود ودست از لجاجت برنمی دارد و در نهایت گمراهی از دنیا میرود
ناراحتی یعنی انسان که اشرف مخلوقات است اینقد پست وکثیف وحقیرشده که فرقی با برخی از حیوانات نمی کند ویا شاید از آنها هم پایین تر باشد
ناراحتی یعنی تاخیر در ظهور مولایمان که حلال تمامی این مشکلات وناراحتی هاست و...
ناراحتی یعنی غربت وغریبی خداوند یکتا در زمین...
ناراحتی یعنی...
پاسخ:
بله خوب
اینا هم خیلی ناراحت کنندست

اووووووووووووووووووف سهیلا خانم شما ظاهرا دل پُری داریناااا!!!

 

ما چیکار به دیگران داریم....بله درسته که نافرمه....ولی یه نظرم همین دنبال کردن کار و علایق بقیه یه جور خودآزاریه و فقط اعصاب خودتو درگیر میکنی.

 

هرکسی مسئول رفتارای خودشه....نمیشه به جای دیگران تصمیم گرف که چی دوس داشته باشند حتی اگه علایقشون خلاف ارزش های جامعه باشه...

کاش منم میتونستم بگم ناراحتی یعنی قط اینترنت ....

 

این اوج خوشبختیه که ناراحتیت فقط همین باشه...

پاسخ:
چی بگم والله؟
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۲۷ سهیلا مهین روستا
دختر آریایی عزیز، من دلم می سوزه واسه همچین آدم هایی.
من نخواستم برای کسی تصمیم بگیرم. فقط خواستم اطلاع رسانی کنم که این یه نوع اختلاله و اگه همچین رفتارهایی رو از طریق ماهواره و سایت های مختلف عادی جلوه میدن و حتی میخوان رواجش بدهند ماها حواسمون جمع باشه تا همچین چیزایی رو قبول نکنیم.
من خودمو آزار نمیدم و اعصابم رو هم به خاطر این چیزا داغون نمی کنم. بلکه رشته ی تحصیلی من به این مسائل می پردازه و قصدم فقط کمکه. شما زیادی حساسیت نشون دادی به نظر من.

سهیلا جان من در صورتی میتونم حساسیت نشون بدم

نسبت به این مسئله که هم مرد باشم و هم اینکه

درموقعیت مرد بودنم از پوشیدن لباس زنانه استقبال کرده باشم

که الان اینطور نیس به نظرم شما حساس شدید که شاید به قول خودتون

رشته ی تحصیلیتون باعثش شده.

ولی اینکه شما میگید ماهواره نشون میده و داره رواج پیدا میکنه به نظرم حرف

درستی نیس چون ماهواره خیلی چیزا که خلاف ارزش های مردم ما هست رو نشون

میده مثلا "پلی بوی"که توی جوامع غربی یه چیز خیلی عادیه خب یعنی مردم ما باید برن هم جنس گرا شن چون بعضیا دارن ترویجش میدن؟؟؟

دیدتون رو باز تر کنید..به نظرم این به علایق افراد بستگی داره. نظر شما هم به نوع خودش برای من قابل احترام هس ممکنه خیلیا هم قبولش کنن. پیروز باشید.

۰۱ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۷ سهیلا مهین روستا
شما اندازه ی دید من رو چقدر تخمین زدید که میگید بازترش کنم؟؟
چه ربطی داشت. من گفتم ملت میرن فلان میشن با دیدن ماهواره و ... .؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گفتم اینا عادی نیست یه نوع اختلاله. بعضیا با ژست روشنفکرانه از اینا دفاع میکنن در صورتی که هیچ سوادی در این زمینه ندارن. و خود افرادی که این اختلال رو دارن هم از خودشون راضی نیستن.
شما مطالعاتت رو بیشتر کن.
ببین همنجس گرای که آزاد شد چطوری آزاد شد. این افراد اومدن کلی وحشی بازی درآوردن و حکومت در برابر اونا کم آورد و قانون آزادی همجنس بازی رو تصویب کرد. در صورتی که از نظر بزرگترین روانشناسا که مال همین کشورها هستن این یه نوع انحرافه و مغایر با فطرت انسان.
موفق باشید.
آخری خیلی ناراحت کننده و نگران کننده بود ...
پاسخ:
دقیقا
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۸ دخترآریایی

 پاسخی به یک خانم باسواد:به قول شما من ژست روشنفکرانه نگرفتم.... سوادمم در حدی که میدونم لازممه کافی هست

من فقط میگم شما دارین خیلی پیچیدش میکنین یه جورایی فراتر از کسی که فقط به صرف

رشته تحصیلیش داره دنبالش میکنه.... فک میکنم ریشش  بایدیه چیز دیگه باشه من عذرمیخوام که چون بی سوادم با خانوم

متشخصی مث شما بحث کردم...... مطمئن باشید حتی محیط و شهری که من توش زندگی کردم  مرداش در حد افراطی به حفظ مردانگی حالا چه پوششی چه... اهمیت میدن. حرف من دفاع از اونا نیست بلکه فقط و فقط دخالت نکردن در شیوه زندگی دیگران و صد البته علایقشونه....پیروزو بیت عه زیز  کهَ م.                      

۰۸ خرداد ۹۳ ، ۰۵:۱۴ دخترآریایی

 این روز ها زیادی ساکت شده ام

حرف هایم نمیدانم چرا

به جای گلو از چشمانم میچکد

پاسخ:
آدمها گریه میکنند نه این که ضعیف باشند نه
گریه میکنند چون مدت زیادی قوی بوده اند....
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۵۶ رها- انچه خواهد گذشت
ناراحتی یعنی:همه ی موارد این پست به خصوص مورد آخر چیه بابا آدم یه جوری میشه...
ناراحتی یعنی:این همه آغوش به روت بازه اما تو همونو میخوای که بهت پشت کرده.......
پاسخ:
به خدا راس میگم
واقعا فاجعست......

۰۱ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۱۱ ملکه امواج
ناراحتی یعنی.....
عاشقش باشی و درکت نکنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
اره خب
شاید
۰۲ آذر ۹۶ ، ۲۰:۴۹ std testing near me
شما خیلی باحال هستند! فرض نمی کنم چیزی از قبل بخوانم.
خیلی عالی است برای کشف کسی با برخی از افکار اصلی
در این خصوص. واقعا.. با تشکر از شروع این تا.

این وب سایت چیزی است که در اینترنت مورد نیاز است، کسی با برخی اصالت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">