اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

بلندپروازی

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۳۸ ب.ظ

  وقتی بارون میاد همه ی پرنده ها دنباله سر پناهن!!!

اما عقاب بالاتر از ابر ها پرواز میکنه

۹۳/۰۲/۱۰
اهورا ...

نظرات  (۱۹)

سلام، وبلاگ خوبی دارید.واقعا وبلاگ تکی داری! دوست دارم به عنوان یه کارشناس نظرتو در مورد وبلاگم بدونم.خیلی از ساییتون خوشم اومد.رتبه الکسامونم بد نیست یه نگاه بندازید اگر خواستید تبادل لینک کنیم خبر بدید.مرسی(کسب راحت درآمد اینترنتی)

پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون از این همه لطف
حتما خدمت میرسم
یاعلی
همیشه دلمان وقتی برای خدا تنگ می‌شود که بنده‌هایش دلمان را می‌شکنند...

برگرفته شده از neviseh.blog.ir
پاسخ:
کاربنده ها همینه....
هر کس به طریقی دل ما میشکند
بیگانه جدا دوست جدا میشکند
آیا بلند پروازی خوب است؟ اصلا این واژه معادل درستش چیست؟
نگاه حداکثری.
پاسخ:
بلند پروازی از نظر من در میان پرندگان عالیه بخصوص عقاب که بی نظیره
شما مشکلی دارید؟
بهتره ی کم مطالب رو بادقت تر بخونیدبعد از مردم ایراد بگیرید
مطالعه ی حداکثری دوست عزیز....
۱۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۴۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

من ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن

را بـــه مـــن بیاموزد نه انـــدیشـــه ها را ...

"شهید مطهری"


پاسخ:
بسیار عالی.....
این الرجبیون...
بحق نفس پاک دوستانم مرا دریاب...
هنوز هم بیقرارم...
مهمونم باش برای چند دقیقه...
http://bigharar.blog.ir
مرحوم دولابی ره:
ماه رجب ،
ماه امیرالمومنین (ع) است."



http://zareh.blog.ir/post/332

هیچ صیادی در جوی حقیری که به گودالی می ریزد مروارید صید نخواهد کرد

و

بهنای اسمان را مانعی برای اوج گرفتن عقاب نیست

زندگی ما انسانها نیز در گرو تلاش اراده همت و افکار زیبای ماست بس با توکل و اعتماد برخدا و اراده و همت خود اینده زیبایی داشته باشیم

سلام داداش اهورای بزرگوار صبح سبز بهاری نیک روز بربرکت و شادی داشته باشید

مورد داشتیم یارو تو کانون گرم خانواده ذوب شده !!

.

.

.

کتلت چیست؟

 

غذایی که هدفش این بوده که کباب کوبیده بشه ولی مشکلات زندگی مانع پیشرفت بیشترش شده!

.

.

.

اونایی ک میگن شب نباید چیزی خورد غلط کردن...

اگه نمیشه پس چرا یخچال چراغ داره ؟؟؟؟؟؟

حرف حساب جواب نداره

.

.

.

به سلامتی همه پدر هایی که رمز تموم کارت های بانکیشون شماره شناسنامشونه ..

.

.

.

تو میوه فروشی دیدم نوشته شلیل مجلسی

مگه شلیل اسپرت هم داریم؟؟؟

.

.

.

دیشب خواب دیدم لوازم آرایشی تحریم شده :|

همه جا پر از زامبی بود :)))))

خیلی کابوس بدی بود :||

.

.

.

دیدی درد نداشت ؟؟؟؟

جمله نوستالژیک پدر و مادرها بعد از آمپول زدن به بچشون درحالیکه بچه داره خون گریه میکنه !

ینی اون همه اشک شوق بوده عــایا؟؟؟؟

.

.

.

دختره میره پیتزا فروشی یه پیتزا سفارش میده

صندوقدار میپرسه پیتزاتون چند قسمت بشه؟ 6 یا 12 قسمت؟

دختره میگه وااای نه من نمیتونم 12 تا بخورم همون 6 قسمتش کنید.

.

.

.

دیشب با بابام دعوام شد

بابام داد میزد خدایا من چیکار کردم؟

اینو دادی به من...

میخواستم براش توضیح بدم روم نشد... :))

سلام
برو قوی شو اگر راحت جان طلبی که در نظام طبیعت ضعیف همیشه پایمال است
قدرت زیادش این جراتو بهش داده...
پاسخ:
سلام
شاید!!!
خیلی قشنگه
پاسخ:
ممنون

شب آرزوهاست و با هر زبان ، با هر عقیده

در هر کجا و هر زمانی که با امید از خدا خواهشی دارید

ما را بی نصیب از دعاهایتان نگذارید . . .

التماس دعادوست عزیز



پاسخ:
محتاجیم به دعا
یاحق
۱۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۰۲ زائر آسمان ...
پرواز..
قصه ی زیبایی است
.
التماس دعا
ی
ا
ع ل ی
پاسخ:
یاعلی
نمیـدانم در زندگـیتان " بهتــــرین " چگـونه معنـی میشـود
مـن همـان بهتـــــرین رادراین شب زیبابرایتان " آرزو " میکنـم. . .
و. . .

اگر خوشبختی یک برگ است ... من درختی برایتان آرزو دارم ! 


اگر امید یک قطره است ... من دریا برایتان آرزو میکنم ! 


اگر دوست برایت سرمایه است ... من خدا را برایتان آرزودارم !

پاسخ:
بسیار عالی بود
ممنون از آرزو های زیباتون
وبت واقعا عالیه
حرف نداره
انقدر وب چرتو حال بهم زن دیده بودم که ناامیدانه میخواستم وب خودمم ببندم
اما شما امیدوارم کردی
خواستی به منم سربزن
پاسخ:
ممنون از لطف بی نهایتتون
چشم حتما سر میزنم
یاعلی
۱۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۵۴ علی اکبر مجنون الحسین جان
اعوذبالله من النفسی
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدالله رب العالمین من کل النعمه و استغفر الله الذی من کل ذنب و اتوب الیه و قالو انالله واناالیه راجعون
السلام علیک یا آل الله ارواحناله لک الفدا.....یا اهل البیت النبوه ....
هدیه ی حسینیه ی ققنوس کرببلا
سلام و ادب محضر یکایک بزرگواران ؛خواهران گرامی و برادران عزیزم
ماه مبارک رجب المرجب فرا رسید!
ماهی که اولین  روزش باقریست!
سومینش نقویست!
دهمینش تقویست!
سیزدهمینش علویست!
نیمه اش زینبیست!
و بیست و هفتمینش محمدیست!
ان شاالله به فضل بلند پروردگار متعال و خارج از هر عُجب و تظاهر و منییتی و هرگناهی!!!
اولین حاجت خود را فرج امور مولایمان؛حضرت صاحب الامر ؛اباصالح المهدی جان؛
ارواحناله لک الفدا قرار دهیم و برای آنکه قلب مولایمان از ما در درگاه پروردگار احدیت
رضای مرضی گردد؛برای امور اسلام عزیز و یکایک مومنین و مومنات و منتظران حضرتشان در این ایام الهی
دعای مستمر داشته باشیم؛تا موجبات رضای پروردگار عالم ؛جل و اعلی فراهم گردد؛
و دفع بلایای ارضی و سماوی از وجود نازنین مولایمان در هرجای عالم که تشریف دارند
 گرددو محبین و شیعیان حضرتشان را در اقصاء  نقاط عالم محفوظ بمانند...
ان شاالله تعالی.....
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
امید است که قدرمان دهند به قدر مولایمان! ...آمین یارب العالمین
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعای عهد و فرج مولایمان اباصالح المهدی جان را فراموش نکنیم...
العبد ,مجنون الحسین جان

پاسخ:
سلام دوست عزیزم
ممنون از توصیه های زیباتون
در پناه ایزد منان باشید
یاحق
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۵:۵۰ فدیناه بذبح عظیم
..سلام . درود
20سال 

تبعید شد به سامرا

فقط به جرم نقی و 

هادی بودن!

شهادت امام هادی(علیه السلام )تسلیت
دعا بفرمائید...
پاسخ:
سلام
چشم حتما
التماس دعا
یادش آمد که بر آن اوج سپهر            هست پیروزی و زیبایی و مهر 

فر و آزادی و فتح و ظفر است             نفس خرم باد سحر است 

دیده بگشود به هر سو نگریست         دید گردش اثری زین ها نیست 

آن چه بود از همه سو خواری بود         وحشت و نفرت و بیزاری بود 

بال بر هم زد و برجست از جا             گفت کای یار ببخشای مرا 

سال ها باش به این عیش و بناز         تو و مردار تو و عمر دراز 

من نیم درخور این مهمانی                 گند و مردار تو را ارزانی 

گر در اوج فلکم باید مرد                     عمر در گند به سر نتوان برد 

*یه تیکه از شعر عقاب از استاد خانلری انتخاب کردم: صحبت عقاب با زاغ

میشه بهش به چشم آسمونی شدن نگاه کرد :) 
پاسخ:
بسیار عالی وقابل تامل بود
ممنون

 

بله درسته....چون این دیدگاه ِ که تفاوت رو خلق میکنه

 

عقابم عقاب بودنش یه خاطر

 

همینه تنهایی شکار میکنه چون خودخواه ِ...لاشخورا با هم شکار میکنن توی جامعه بشری

 

 

هم همینطوره...فقط واسه حیوانات صدق نمیکنه...به نظرم ما آدما وجودمون کلا طبع حیوانیه

 

که بعدها یه ذره هم جوهر عقل بهش اضافه شده که تو کارزار عقل و بدویت این بدویته که پیروزه

 

و بخاطر همین بعضیا طبع عقاب و بعضی هم لاشخور...

پاسخ:
درسته انسان گاهی رفتارهای بدون عقل انجام میده ولی اشرف مخلوقاته من با حرف شما موافق نیستم...

شما عرض من رو درست متوجه نشدید....در اینکه انسان اشرف مخلوقاته شکی نیست

 

هر کودکی هم میتونه با درک و استدلال بچگانش  اینو تشخیص بده

 

حرف من ذات آدماس که از حیوانات برچشمه میگیره...بعضی مث عقاب وبعضی....

 

این عقیده ی شخصی منه میتونید قبول کنید میتونید نکنید نظر مخالف شما برای من

 

قابل پذیرش و احترامه...من فقط دید خودم و برداشتم  نسبت به رابطه بشر و طبیعت رو...

پاسخ:
سلام دوست عزیز
بله نظر شما هم کاملا قابل احترامه
هر آدمی یه شخصیتی داره ونظرات شما هم خیلی قابل احترام مثل شخصیتتون
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">