اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

ارزش عشق چقدره؟؟

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۲ ب.ظ

 من از عشق گفتم
تو مدل ماشینم را پرسیدی
من از محبت گفتم
تو محل زندگیم را پرسیدی
من از دوست داشتن گفتم
تو وضعیت حسابِ بانکیم را جویا شدی
من از ارزش ها گفتم،ارزش هایی که قیمت ندارند،امّا تو
تو قیمت ارزش ها را با اهن و کاغذ برابر کردی . . .



۹۳/۰۲/۰۷
اهورا ...

نظرات  (۱۴)

۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۳۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
آی گفتی....

واقعا اینطور شده....
مدرک و موقعیت اجتماعی مهمتر از شخص و شخصیتش شده 
پول و ماشین و خونه شده اصلیترین رکن....
):(
پاسخ:
عشق معنای دیگه ای به خودش گرفته....
متاسفانه

سلام خسته نباشید

"وقتی از یک حکم هندسی نزدیک نیم میلیون حکم استخراج می شود از قرآن چه...؟"

بروزم با واقعه ای عجیب از ملاقات علامه حسن زاده آملی با یک ریاضیدان، من که خودم خیلی از مطالعه این واقعه به فکر فرو رفتم. تشریف بیارید.

پاسخ:
سلام دوست عزیز
چشم حتما خدمت میرسم....
یاعلی
۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۲۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
این صوته صبح نبود...
چقدر جالبه...
:)
پاسخ:
ممنون:)
۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۴۳ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی رواحناله لک الفدا
سلام و ادب محضر خواهر بزرگوارم
خیلی زیبابود وقول شاعران عهد دور و نزدیک !
سخن از دل ما می گویی....
ممنون که خاک قدومتان را طوطیای چشم ما فرمودیددر حسینیه ی ققنوس کربلا
اگر مایل هستید امر کنید تا در میان نوکر زادگان حضرت ارباب عشق ؛ثبت نامتان نماییم...
التماس دعای عهد وفرج مولایمان ان شاالله فراموش نشود..

پاسخ:
سلام دوست عزیز
بسم الله....خواهر کیه داداش!!!!!من!!!!!
بنده پسر هستم
خواهش میکنم
شرمنده میفرمایید

علت افزایش طلاق ها یکیش هم تغییر ذائقه دختر و پسرهاست و گرایششون به ظواهر مادی و کم رنگ شدن ارزشهای انسانی و دینی.

سپاس از حضورتون در «اوج پرواز»

پاسخ:
دقیقا همینجوریه.....
خواهش میکنم
ارادتمندیم
زنـבگے زیباسـتـــ

بــﮧ زیبایے چشمهاے پـُـفـ ڪرבه از

هِق هِق هــآے شَبــآنـﮧ

بــﮧ زیبایے بغــض نَفَس گیـر روزانــﮧ...

بــﮧ زیبایے قلبــِ تڪـﮧ تڪـﮧ شُده اَز

شڪستنهاے بیشمـآر

بــﮧ زیبایے نفسے ڪــﮧ از تَنگے بالـا نمیایــَב ...

بــﮧ زیبایے تمام شُـבטּ تـבریجے مـטּ ...

آرے....

زنـבگے زیباستــ ـــ...
با کسی زندگی کن که مجبور نشی
یک عمر برای راضی نگه داشتنش
فیلم بازی کنی.
پاسخ:
اون دیگه زندگی نیست
صحنه ی تئاتره....
عشق را هرکس به نوعی شرح کرد.
هیئتی تازه زعاشق طرح کرد.
عشق از معنای اصلی گشت دور
گشت بابش از یک جهت سوت وکور
پاسخ:
به به.....

 تست زن ذلیلی و مرد سالاری (طنز)(1)


1. با خانومت داری از یه مغازه لباس فروشی دیدن می کنی و ایشون از یه لباس 250.000 تومنی خوشش میاد:

الف- زود با هم میرین تو مغازه و تمام حقوق یه ماهتو دو دستی تقدیم صاحب مغازه می کنی و تا آخر اون ماه غذاهای طبیعی از قبیل باد و نور و هوا و ... می خورین!

ب- تا خانوم میاد اون لباسو نشونت بده خودتو به کوچه علی چپ میزنی انگار نه انگار که با تو بوده ! یه جوری مثل برق و باد از اونجا دورش میکنی و تا اون لباس از مد نیفتاده به اون منطقه بر نمیگردی!


2. با خانومت داری میری رستوران، موقعی که به رستوران می رسید:

الف- جلو جلو و دو دستی درو براش باز میکنی که احتمالاً اونایی که از اونجا رد میشن فکر میکنن جنابعالی پادو تشریف دارید!

ب- بهش دستور میدی هر چه زودتر درو باز کنه! 


3. خونتون مهمون دارید:

الف- زود پا میشی و واسه خنده مهمونا هم که شده مثل دست و پا چلفتی ها واسشون چایی میریزی و میاری.

ب- با قیافه کاملاً جدی و مردانه (جنم دار) اشاره میکنی به خانومت تا هر چه زودتر واسه شما و مهمونا چایی بیاره.


4. یه روز تعطیل باحال:

الف- با همسرت میری بیرون و اون روز مثل علاف ها تو خیابون ول میگردید و شب گرسنه و تشنه میاین خونه و یه چیز حاضری میخورین تا صبح کله سحر برید سر کار!

ب- بدون توجه به همسرت شب قبل از روز تعطیل با دوستات قرار میزاری تا فردا برید گردش و کلی حال کنید و بعد از ظهرشم برید استخر و اگه زنت هم زیاد حرف زد فوری می فرستیش خونه مامانش اینا!


5. خانومت رفته عروسی و تو با دوستات تو خونت جمع شدید که یه دفعه خانومت مثل جن بسم الله ظاهر میشه:

الف- یهویی خودتو گم میکنی و به دوستات میگی اصلا ًنخندن و زود میری پیش خانومت و التماس میکنی آبروتو جلو دوستات نبره!

ب- اصلاً انگار نه انگار خانومت اومده. با دوستاتون میگید و میخندید و خانومت حتی جرأت نمیکنه بیاد سلام کنه! 


6. داری تو تراس سیگار میکشی که یهو خانومت سر میرسه:

الف- خودتو گم میکنی و نمیدونی چیکار کنی. شایدم سیگارو قورت بدی! اونوقت باید پول 100 باکس سیگار رو بدی واسه دوا درمون!

ب- برمیگردی و با قیافه حق به جانب به خانومت دستور میدی یه لیوان چایی واست بیاره (یه چایی دپش بعد از سیگار خیلی حال میده!)

پاسخ:
خداروشکر ما هنوز مبتلا نشدیم...
:)
درود
بیخود نیست میگن خدا نکنه گیر نفهم بیافتی اینجاست ...
انتخاب آهنگ چقدر به جا بود ممنون...
پاسخ:
ممنون
از لطف بی نهایتتون
معذرت میخوام
اما عشق این روزا رو تخته آخرش!
پاسخ:
:(
سلام...
چقد خوشحال میشم بچه های بیانو پیدا میکنم... :)
خیلی خوبب بود...
دوست دارم لینکتون کنم .... دوست نداشتید بگید...
....................................................................................
متاسفانه خیلی هام ظاهرو می بینن ولی کاری ندارن ک واقعا طرف مقابل چی میخواد...
ایمان به *خدا * از هرچیزی مهمتره * خدا * باشه همه چیز هست...
پاسخ:
سلام
:)
ممنون از لطفتون
................
ازین دنیای شی زده و آدماش بیشترازین مگه میشه توقع داشت..؟
پاسخ:
خیر

عشق همیناس

برا همین میگم معنی نداره

پاسخ:
دقیقا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">