اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

غم

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰ ب.ظ




۹۳/۰۱/۱۷
اهورا ...

نظرات  (۱۶)

اهورا .......الان آدمها ازکارافتاده اندبااین تجملات زندگی
پاسخ:
قطعا همینطوره...
سلام...

تا اینجا خواندم....

http://baketab.blog.ir/

پاسخ:
سلام...
میام
درود.استاد شهریارهم بیتی بااین مضمون دارد
پاسخ:
ممنون دوست عزیزم

کســـی جـــز غـــمــ نمیگــــرد ســراغ کلبــــه ی مـــارا...

بــــه زحمتـــــــ جغـــد پیـــــدا مـــی کنـــد ویرانه ی مارا...

 از آن شـــــادمــــ کــــه غــمــ پیوستـــه میـآید سراغ ما...

ولـــــی تــرسمـــ کــــه غمــ هـــم گم کند ویرانه ی مارا...

پاسخ:
عجب...
درخواب نازبودم شبی دیدم کسی درمیزند/دررا گشودم روی او/دیدم غم است درمیزند

                             غم باهمه بیگانگی /هرشب به ما سرمیزند
پاسخ:
بازم معرفت غم....
شاید اون به یادمون باشه
گـل ازخــار نداشتــــــ...


دل اگـــر بـــی غــــــــمــ بـــود....


اگــــراز بهـــر پـــرستـــو قفــــســی تنگــــــ نبـود...


زنـــدگــی..عشـــق..اســارت..قــهـر..آشتـــی همــه بـی معــنــی بود...

پاسخ:
:(
سلام
خداقوت ...
پاسخ:
سلام
:)
درود
از قدیم میگن غم نخوری غم تو رو میخوره...
دلتون بی غم آقا...
پاسخ:
ممنون ازلطفتون

یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور

کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن

وین سر شوریده بازآید به سامان غم مخور

گر بهار عمر باشد باز بر تخت چمن

چتر گل در سر کشی ای مرغ خوشخوان غم مخور

دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت

دایما یک سان نباشد حال دوران غم مخور

هان مشو نومید چون واقف نه‌ای از سر غیب

باشد اندر پرده بازی‌های پنهان غم مخور

ای دل ار سیل فنا بنیاد هستی برکند

چون تو را نوح است کشتیبان ز طوفان غم مخور

در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم

سرزنش‌ها گر کند خار مغیلان غم مخور

گر چه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید

هیچ راهی نیست کان را نیست پایان غم مخور

حال ما در فرقت جانان و ابرام رقیب

جمله می‌داند خدای حال گردان غم مخور

حافظا در کنج فقر و خلوت شب‌های تار

تا بود وردت دعا و درس قرآن غم مخور

سلام اهورای عزیز نیمه شب بهاری نیک

گلی از شاخه اگر می چینیم
برگ برگش نکنیم

و به بادش ندهیم

لااقل لای کتاب دلمان بگذاریم

و شبی چند از آن

هی بخوانیم و ببوسیم و معطر بشویم

شاید از باغچه کوچک اندیشه مان گل روید
سلام اهورای عزیز غم نیز چنین خاصیتی دارد سازنده و عزیز و مانا دل های بزرگ و احساس های بلند، عشق های زیبا و پرشکوه می آفرینند
نیمه شب زیبا و سبز از یاد غم عشق حق

ماهیان از تلاطم دریا به خدا شکایت بردندو چون به خواست ایشان و به امر الهی دریا آرام شد خود را اسیرتور صیادان یافتند ! تلاطم های زندگی حکمتی است از جانب خدا

برای تمام رنج هایی که می بری صبر کن

صبر اوج احترام به حکمت خداوند است

سلام اهورا جان صبر در برابر حکمت خدا هر چند سخت اما خالق زیباترین لحظه های زندگی و امتدادپایا ن تمام دلهره هاست 

نیمه شب نیک و ارام

 
پاسخ:
سلام دوست عزیزم
ممنون از حضورتون

1- به نظر خیلی ها آدم ها دو دسته هستن:

 

یا از من پولدارترن که بهشون می گم مال مردم خور

یا بی پول ترن که بهشون می گم گشنه گدا

یا بهتر از من کار می کنن که بهشون می گم خرحمال

یا کمتر کار می کنن که بهشون می گم حیف نون

یا از من سرسخت ترن که بهشون می گم کله خر

یا بی خیال ترن که بهشون می گم ببو

یا از من هوشیارترن که بهشون می گم پرافاده

یا ساده ترن که بهشون می گم هالو

یا از من شجاع ترن که بهشون می گم بی کله

یا از من محتاط ترن که بهشون می گم بی عرضه

یا از من دست و دل بازترن که بهشون می گم ولخرج

یا اهل حساب و کتابن که بهشون می گم خسیس

یا از من بزرگترین که بهشون می گم گنده بگ

یا کوچیکترن که بهشون می گم فسقلی

یا از من مردم دارترن که بهشون می گم بوقلمون صفت

یا رو راست ترن که بهشون می گم احمق

خلاصه کلا معیار همه چیز من هستم!

 

2- بدترین شکستمو وقتی خوردم که با عشق و امید گره هندزفریمو باز کردم ولی دیدم گوشی شارژ نداره...

کمرم شکست اصلا!

 

3- به مامانم می گم خارجیا به سوپ می گن استارتر، نه شام میگه بابات خارجیه یا عمه گور به گور شدت؟

حالا اصلا لزومی هم نداشت به عمه ام اشاره کنه ها

صرفا خواست بهش بگه گور به گور شده!

 

4- شاید باورتون نشه ولی من از همون اولم تو درسای حفظی مشکل داشتم اما عوضش تو درسای محاسباتی کلا تعطیل بودم!

پاسخ:
سلام عمو
مورد3رو موافقم
۱۹ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۱۴ ارمغان آزادی
گویند خدا همیشه با ماست
ای غم نکند خدا تو باشی...
پاسخ:
بله.....
۱۹ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۴۵ مَردی به رنگ زمستان
سلام
ممنون که لطف دارید و همیشه سر می زنید ...

پادشاهی درویشی را گفت :
جمله ای گو که در لحظات غم شادم کند و در شادی غمگینم کند

درویش گفت : این نیز بگــــــــــــــــــذرد
:)
پاسخ:
سلام دوست عزیزم
خواهش میکنم...
بسیار عالی
۱۹ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۳۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
انتخاب عالیی بود..

خدارحمتش کنه !!

پاسخ:
آمین
غم که می آید در و دیوار شاعر می شود
پاسخ:
به به....
کم لطف شدید حاجی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">