اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

نقاب

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۳۶ ب.ظ

چه زیبا نقش بازی می کنیم

و چه آسان در پشت نقابهایمان پنهان می شویم ؛

حتی خدا

از آفرینش چنین بازیگرانی در حیرت است


۹۳/۰۱/۱۵
اهورا ...

نظرات  (۱۰)

 

عیدتون مبارک و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)دخت نبی بر شما و تمام شیعیان تسلیت باد

اگر لایق دیدید به وبلاگ بنده سر بزنید

من را با نظرات زیباییتان خوش حال کنید

تبادل لینک هم مایل باشید در خدمتم

ممکن است مقداری زهر در کوزه ای ریخت و آن کوزه را شست و اثرات زهر را از بین برد، ولی چیزی را که در ذهنتان جای دارد، خوب یا بد، بر شما فرمانروایی خواهد کرد و هرگز از آن رهایی نتوانید یافت.سقراط

اهورا جان این افکار پلید و زشت است که فرمانرواست و سیطره دارد انسان زینت بخش به  روح خالق هستی است او که سرچشمه زیباییهاست و آرامش میتوان زندگی را اینگونه دید

من به هـــــــم صحبتیِ آینه عادت دارم مثلِ جـــــاری شدنِ چشمه اصالت دارم ازتب آلـــوده ترین قلّه یِ عشق آمده ام من که با چشمه یِ خورشید رقابت دارم مثلِ آتشکـــــده ای پشتِ غبـــــارِ تاریخ بـــا تبِ آتــــشِ زرتشت قـــــــرابت دارم گرچـــــــــــــه آلوده یِ دنیایِ فریبم، امّا سینه ای پاک به پهنـــــایِ صداقت دارم وقتی ازچهچهه یِ چلچله هــا سرشارم به غزل گریه ی احساس چه حاجت دارم آن قدراز«تپشِ پنجــــــره ها» سرشارم که نگاهی به بلنــــــــــدایِ نجابت دارم دست هایِ من اگر عاطفه رامی فهمند با کســـــی سبزترازعشق رفاقت دارم

سلام اهورا جان آدینه غم انگیز زیبا نیک

 

پاسخ:
سلام دوست عزیز
یا مهدی
آفرین
پاسخ:
:)
مثل همیشه اندیشمندانه بود. درود
پاسخ:
بزرگوارید شما...
۱۵ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۵۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
آفرین دقیقا همینظوره....

+++++++
پاسخ:
:)
مثل همیشه زیبا ؛کوتاه وپر محتوا
پاسخ:
باتشکر ازحضورتون که موجب دلگرمیه...
سلـام داداش خوبی؟
هههه ... آره ما بازیگزای خوبی هستیم!!!
کاش اینقد که نقشمونو خوب بازی می کنیم همونقدم سعی کنیم خودمون باشیم!!!
یاد اهنگ نقاب قمیشی افتادم : 
هرکسی هستی یه دفه،قد بکش از پشت نقاب
از رو نوشته حرف نزن؛رها شو از حیله خواب
نقش یه دریچه رو رو میله قفس بکش
برای یک بار که شده جای خودت نفس بکش..
پاسخ:
سلام
قربون داداش
اره واقعا ما ادما خوب بازیگرایی هستیم...
ممنون از نظرت
یاحق
قـــــطـره هـــای کــــوچـک آب

اقـــــیـانــــوس بــــزرگ را مـــی ســازنـــد

دانـــــه هـــای کــــوچــک شـــن

ســــاحــل زیــــبـا را . . .

لـــــحـظه هـــای کـــــوتاه

شـــــایـــد بـــی ارزش بــــه نــــظـر بــــرســـنـد ، اما …
سلام
منتطق افرینش آدمیت همین ایت و بس. نقش و نقش و نقش
پاسخ:
100%
۱۹ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۴۸ مَردی به رنگ زمستان
دنیای ما پر از دستانی است که از نگه داشتن نقاب ها خسته نمی شوند
:)
پاسخ:
دقیقا همینطوره...
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">