اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

چشمان

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۲۴ ب.ظ

پروردگـــــ ـارا...

تورابه تمام عالـــ ــم سوگند

آنگاه که عاشقی درتاریکی شبــــــــ

به یــــ ــادعاشقی اشکـــــــــ میریزد...

کمی نگاهش کن

اینم یکی از زیبا ترین عکس هایی که توی عمرم دیدم
۹۳/۰۱/۱۳
اهورا ...

نظرات  (۱۷)

۱۳ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۱۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
سلام
نوشته های وبتون جالب بودن...

***

مادرانه منو هر لحظه دعا میکنی 

مادرانه داری دردامو دوا می کنی 

مادرانه گره کورمو وا می کنی

کودکانه به تو محتاجم و دستای تو 



 التماس دعا

پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون از لطفتون
یازهرا
محتاجیم به دعا
ان شاءالله سیزده بدر بهتون خوش بگذره.

دست نوشته هایم را به باد می سپارم

دست نوشته هایی از جنس عشق

دست نوشته هایی که اول آنها با نام خدا شروع می شود

و با نام دلدار م به پایان می رسد

دلم می خواهد این دست نوشته ها را باد

به دست یارم برساند تا او بداند

چه قدر او را دوست دارم

پاسخ:
ممنون دوست عزیز
همینطور ب شما...
خدا بهترین ها رو روزی شما کنه....
:)
پاسخ:
خدا بهترین هارو روزی هممون بکنه:)
کمی نگاه...
پاسخ:
بله ...
برای درخت ها ...
عشق..
همیشه نافرجام است...
به آسمان هم که برسند..
بازهم به هم نمیرسند..
مگراینکه تبر...
کاری بکند...
بله منم باشما موافقم..
زیباست..
پاسخ:
ممنون از حضور سبزتون...
 درسال جدید از نگاه های گرم خدا بی نصیب نباشید
پاسخ:
ممنون از حضورتون

سلام اهورا ممنونم افتخارآشنائی دادید با افتخارلینکتون کردم ...ازعشق الهی نوشتی آن که

عاشق است فراموشش نمیکند چراکه خودخدا هم عاشق است وهم معــشوق امیـــــدوارم

عاشقانه زندگی کنید درسایهءایزد منّان........لطفا اگرمقدورباشد پروفایلتون را بنویسید.

پاسخ:
سلام استاد گرامی
باافتخار تمام لینک شدید
یاحق

 

بگذار تا شیطنت عشق چشمان ترا به عریانی خویش بگشاید. هر چند‎ ‎ آنجاجز رنج  و پریشانی نباشد‎ ‎, اما کوری را به خاطر آرامش تحمل مکن

خالق جان خود اول عاشق هستی بود  ودیعه زیبایش را زینت بخش جانهای مشتاقان کرد

سلام اهورا جان لحظه هایت سرشار از نغمه های عشق خالق جان

پاسخ:
ممنون از حضور سبزتون
بسیار زیباست . درود
پاسخ:
ممنون دوست عزیز
سلـام داداش خوبی؟
تبریک میگم!
هم مطلب عالی بود واقعا هم تصویر!!!
پاسخ:
سلام داداش
قربون مرامت
ارادتمندیم شدید
سلام
زیبا بود
ممنون ...
پاسخ:
سلام دوست عزیز
...

یک شبی مجنون نمازش را شکست
بی وضو در کوچه لیلا نشست
عشق آن شب مست مستش کرده بود
فارغ از جام الستش کرده بود
سجده ای زد بر لب درگاه او
پُر ز لیلا شد دل پر آه او
گفت یا رب از چه خوارم کرده ای
بر صلیب عشق دارم کرده ای
جام لیلا را به دستم داده ای
وندر این بازی شکستم داده ای
نیشتر عشقش به جانم می زنی
دردم از لیلاست آنم می زنی
خسته ام زین عشق،دل خونم نکن
من که مجنونم تو مجنونم نکن
مرد این بازیچه دیگر نیستم
این تو و لیلای تو... من نیستم
گفت ای دیوانه لیلایت منم
در رگ پنهان و پیدایت منم
سالها با جور لیلا ساختی
من کنارت بودم و نشناختی
عشق لیلا در دلت انداختم
صد قمار عشق یکجا باختم
کردمت آواره صحرا نشد
گفتم عا قل می شوی اما نشد
سوختم در حسرت یک یا ربت
غیر لیلا بر نیامد از لبت
روز و شب او را صدا کردی ولی
دیدم امشب با منی گفتم بلی
مطمئن بودم به من سر می زنی
در حریم خانه ام در می زنی
حال این لیلا که خوارت کرده بود
درس عشقش بی قرارت کرده بود
مرد راهش باش تا شاهت کنم
صد چو لیلا کشته در راهت کنم

سلام اهورا جان صبح زیبای بارانی بهاریتان سبز و سرشار از لبخندهای زندگی بخش طبیعت زیبا التماس دعا

پاسخ:
سلام دوست عزیز
محتاجیم به دعا
۱۴ فروردين ۹۳ ، ۰۷:۵۴ مَردی به رنگ زمستان
چه حرفی بهتر از آمین ...

:)
پاسخ:
:)
درود
دوسته همراه شما را لینک کردم ...
پاسخ:
ممنون ازلطفتون
شماهم لینک شدید
یاعلی
سلام دوست عزیز وقت بخیر
باپست :داستان پند آموز
منتظرحضور سبزتان هستم...
         ایام خوش باد

پاسخ:
سلام دوست عزیز
چشم حتما خدمت میرسم
چند سوال از اسلام اموی
http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9487
پاسخ:
بله...

اونوقت کی خدا رو سرگرم کنه؟؟؟؟؟

 

خدا از زجر آدما لذت میبره.........

 

پاسخ:
؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">