اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

پست عجیب

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۲۵ ب.ظ


سلام دوستان

چند روز پیش در وبگردی به چنین مطلبی برخوردم که باخواندن این مطلب بسیار متاثرشدم

ودلم سوخت به غربت سرورمان پیغامبر دین ورحمت حضرت محمد(ص)....

خواستم این مطلب را به عنوان پست جدیدباشما دوستان شریک باشم...

درپناه حق


۹۳/۰۱/۱۲
اهورا ...

نظرات  (۱۰)

واقعا؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
بله دوست عزیز
۱۲ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۴۱ فدیناه بذبح عظیم
ببخشید اما چنین مطلبی تا الان دیده نشده توی فضای رسانه
منبعش کجاست جهت اطمینان؟
پاسخ:
درست نیست انقدر بااطمینان سخن بگید دوست عزیز
http://islam-online.rozblog.com

چارلی چاپلین

  لبخند بزن!
بدون انتظار پاسخی از دنیا ،
بدان روزی دنیا انقدر شرمنده می شود
که به جای پاسخ لبخند ،
با تمام سازهایت می رقصد ...

پاسخ:
شاید اینطور باشه...

۱۲ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۴۵ مَردی به رنگ زمستان
سلام دوست عزیز
خسته نباشید ، ایام به کامتون
حقیقتا بنده هم اعتقادی به چنین مطالبی ندارم ! در نگاه اول باور کردم اما بعد از اینکه داستان خواب و خبر دادن به دیگران اومد فهمیدم که این هم یک داستانه برای شایعه سازان ...!

ولی به این هم اعتقاد دارم که هر کس به پیامبر و ائمه اطهار توهین کنه ، روزی ، چه در دنیا و چه در آخرت سازش رو خواهد دید ...

:)
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون از حضورتون
قصد انتقال پیام بود ونه چیز دیگری...
یاعلی
سلام ممنون ازدعوتتون بزرگوار...
پست تاثیرگذاری بود...
البته سزای این افراد باید ازاینم بدتر باشه...!!
ممنون وخسته نباشید...
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
باتشکراز حضورتون

در جواب تمام یاوه گویان باید گفت:

من از عهد آدم تو را دوست دارم

از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شبها من و آسمان تا دم صبح

سرودیم نم نم: تو را دوست دارم

نه خطی، نه خالی! نه خواب و خیالی!

من ای حس مبهم تو را دوست دارم

سلامی صمیمی تر از غم ندیدم

به اندازه ی غم تو را دوست دارم

بیا تا صدا از دل سنگ خیزد

بگوییم با هم: تو را دوست دارم

جهان یک دهان شد هم آواز با ما:

تو را دوست دارم، تو را دوست دارم

 

 

قیصر امین پور

سلام اهورای عزیز روز بارانی بهاری زیباتان پر از لبخند شادمانه طبیعت

پاسخ:
سلفام دوست عزیز
درسایه ی ایزدمنان خرسندوشادمان باشید
انشاالله
الله اکبر!!
این واقعیت داره؟؟؟
پاسخ:
والله تااونجایی که من خوندم اره
ولی بعضیا قبول ندارن
الله واعلم
ســلام دوسـت گرامـی بـاتشـکر از دعوتــت.
پســت شگــفتیـه خسـته نباشی درپناه خدا
ایــام به کـام
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پیامبر فرمودند:
بامنزلت ترین مردم نزد خداونددرروز قیامت کسی است
که در راه خیر خواهی برای خلق او بیش از دیگران قدم بردارد...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون از لطفتون
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۵۷ سهیلا مهین روستا
اگر قرار بود در این دنیا به این صورت قصاص شویم و چه می دانم خوابهایی این چنینی ببینیم که سنگ روی سنگ بند نمی شد.
این دقیقا مثل همان دست خرافاتی است که می گفتند شخصی در خواب دید معصومی را دید و بهش گفت فلان...  حالا اگه می خوای بلایی سرت نیاد هزار بار از رو این بنویس و پخش کن. قدیما تو کتابای زیارتگاهها یا روی کاغذ می نوشتن و لای در خونه ها میذاشتن، حالا به سبک مدرن دارن ملت رو بازی میدن با این اراجیف. آقا باور نکیند خواهشا. اینا عین کفره بخدا.
پاسخ:
ما هم باور نکردیم
فقط اشاعه دادیم
سلام!
بنده در اخبار شنیدم که مسلمان شده!
پاسخ:
سلام
من چیزی در این رابطه نشنیدم
ولی امیدوارم همینطور باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">