اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

راه تاریک

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۵۵ ب.ظ

عاشقان یکدل

در تاریکی شب نیز راه کوی یار را گم نمی کنند

کاش لیلی و مجنون زنده می شدند

تا من راه عشق را به آنان دهم...

(گوته)


۹۲/۱۲/۰۵
اهورا ...

نظرات  (۸)

به روز های سخت ک رسید…
بسیار تفاوت داشت،آنکس که در روز های خوب با من…
بسیار تفاهم داشت…

پاسخ:
عجب....
ممنون ازحظورگرمتون

سلام
عجب صحبتی کرزده این آقای گوته 
پاسخ:
سلام
عجب....
بسیار زیبا بود

در طلوع یک دوستی هرگز غروبی نیست
پس زندگی کن برای کسی که دوستش داری


ایام به کام [گل]
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۱۱ کبوتر حرم ...
کجاست عشق حقیقی؟
آدم ها خراب کردند عشق واقعی را
 
پاسخ:
جالبه هممون ازعشق میگیم
ولی یه جورایی خودمون دنبال عشق واقعی میگردیم
سلام
ممنون ...
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم...
آرزو دارم که بر مرداب چشمانت، نجوشد اشک ناکامی
و بر گلبرگ سیمایت، غبار غصه ننشیند
برایت آرزو دارم طلایی ، روزهایی خوش…



ایام به کام [گل]


نیست در طینت جدایی عاشق و معشوق را     شمع بتوان ریخت از خاکستر پروانه ها
پاسخ:
سلام
ممنون ازآرزوی بسیارزیباتون
یاعلی

وقتی می گویم دوستت دارم
به دستانم نگاه نکن!
اینکه می گویند
قلب هر انسانی به اندازی مشت خودش است
حقیقت ندارد!

لااقل وقتی پای عشق در میان باشد
محبت توی یک مشت جا نمی شود

 امیر ساقریچی

پاسخ:
سلام دوست عزیز
بسیارزیبابود
۱۰ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۰۲ فرشته محمدی
عشق راهی ست پر فراز و نشیب
هرکسی مرد این سفر نشود...
ف.م.آسمان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">