اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

رفتم...

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶ ب.ظ

به یک‏ جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی :

اونی که زود میرنجه زود میره، زود هم برمیگرده. ولی اونی که دیر میرنجه دیر میره، اما دیگه برنمیگرده ی

.

.


رفتم گفتم از خیرش می گذرم

شنیدم که زیر لب گفت از شرش خلاص شدم

ومن رفتم


۹۲/۱۱/۱۹
اهورا ...

نظرات  (۹)

همیشه یادمون باشه 
از اومدن یکی تو زندگیمون ذوق مرگ نشیم تا وقتی که تنهامون گذاشت و رفت دق مرگ نشیم

پست زیبایی بود.
پاسخ:
خیلی به جا بود

سلام

دل بستن و دل بریدن همیشه بوده و هست . باید با فکر دل بست تا با سر زمین نخوری

پاسخ:
اگر عاقل باشیم که دیگر دل نمی بندیم...
باسربه زمین خوردن تاوان عشق است
ممون ازحضور شما دوست عزیز
خودم این سکوت را انتخاب کردم امانمی دانم چرا دلم می خواهد یکی آن را ترجمه کند، بفهمد...
پاسخ:
 سکوت معنی دلتنگی می دهد...
ودلتنگی ترجمه ندارد
گاهـــــی بــــایـــد  نبــــــــاشــــی تــــا بفهــــمــی نبـــــودنتـــــــــ واســـه کـــ؟؟ــی مهــمه؟

اون وقـــــتـــه کــــــــه می فهــــــمی همــیـــشــه  بایــــــــدبـــــــــا  کـــ؟؟ــی باشــــــی!!!


پاسخ:
سلام
رفتم که اطرافیان یادم کنند
دریغ ازاین که فراموش شدم
به یادت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد 
 به شوق آرزو باشد نه تکرار غم دیروز


ایام به کام [گل]
پاسخ:
ممنون ازاین آرزوی بسیار زیبا....
هیچ وقت
یکی را با همه ی ﻭﺟﻮﺩﺕ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪﺑﺎﺵ
ﯾﮏ ﺗﮑﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻫﯿﭻﮐﺲ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺟﺰ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﺪﺍﺭﯼ...!
پاسخ:
...
افسوس...
سلام
مهمانید و میزبانیم با....

*************
نرگس شیراز
http://zareh.blog.ir/post/336

پاسخ:
سلام
حتما سرمیزنم

این روزها همه به تیبا سر میزنند. . . شما چطور؟

مطلب جدیدت حالمو بد کرد .. .پاکش کن آقاجون . .یعنی که چه؟

پاسخ:
آخه خود تیبا خیلی بی معرفت شده....

 تو در من به خواب رفته ای
پاسخ:
خوابهای زیبایی داشته باشی سید جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">