اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

شعرنوشته:راه عشق

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۳۷ ب.ظ

به یکدیگر عشق بورزید ولی عشق را به بند نکشید.

.

.

.

مرابردی تااوج خیال

مرابردی تافرض محال

مراهمسفر خودنمودی

مراتااوجها همره نمودی

بیاتاطی کنیم مسیر عشقو

بیا تقسیم کنیم این سرنوشتو

مراباخود ببر هر جا که بردی

منم با تو میام هرجاکه بردیم

.

.

 

سختــ ترین فعلیــ که برایتــــ به سادگیــــــ صرفـــــ کردم ، عمـــــــرم بود

نگرانــ نبودنتـ نباشـ … نفرینتـــ نمیکنمــ

همینـــ که دیگر جایتــــ در دعاهایتـــم خالیستــــ ، برایتـــ کافیستــــ

 

 


۹۲/۱۱/۱۶
اهورا ...

نظرات  (۹)

پست جالب و متفاوتی بود. 

مشکلاتی به سبکی هوا / عشقی به عمق اقیانوس
دوستی به محکمی الماس / موفقیتی به درخشانی طلا
اینها آرزوهای من برای شماست



ایام به کام[گل]
پاسخ:
ممنون ازحضورگرمت که به وبلاگم گرمی می بخشه داداش
دلتنگم برای او نه
برای منه قبل از او

ایام به کام
پاسخ:
گاهی لحظات خیلی زود میگذره
واسه گذشته ی خودم خیلی متاسفام خیلی....
ممنون ازنظرعالیت...
خیلی عاشقانه....
پاسخ:
ممنون آقاذره
البته این کارابه مانمییادکه...:)
سلام. زیبا بود. آفرین
پاسخ:
سلام،ممنون ازحضورتون
گفــــتن

شنـــــیدن

خندیـــــــــدن

رفتـــــن امـــانمــاندن....

تمـــام افـــعال عالمـــــ صرفـــــــ میشـــــوندبـ ــ ـ ــی"او"

فقـــــــــــــــطــــــ  .............

هـــیچیـــــــــک نشــــــــــــآنـــــ استـــــانـــداردنــــــــدارنــــد.....!!...
پاسخ:
بسیار بسیارزیبابود
درود
پاسخ:
شرف بردرودت
درودبرشرفت
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۱۳ فرشته محمدی
موضوع این است که دست ما فقط برای دعا به همان که "نیست"، بالا می رود
همین

سلام
پاسخ:
عجب...
سلام
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۴۷ دورتر از من
سلـام دوست من
مطلب عالی بود!!!
خسته نباشید
پاسخ:
سلام
ممنون
درمونده نباشی
اگر نهایت دوست داشتن در قطره باران است

من دریا را تقدیمت می کنم

ایام به کام
پاسخ:
سلام دوست عزیزم
ممنون ازسخاوت بی اندازه ی شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">