اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

آی تو....:)

يكشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ب.ظ

 

۹۴/۰۱/۰۲
اهورا ...

نظرات  (۲۴)

سال نو مبـــــــــــــــــــــــــــــارک
امیدوارم در سال 94 به همه ی آرزوهاتون برسین!
پاسخ:
سلام
ممنون از اینکه هنوزهم ب ما سر میزنید
ممنون از این آرزوی زیبا:)
۰۳ فروردين ۹۴ ، ۰۲:۲۲ میثم حسینی خو
ممنون میشم اگه به سوالی که تو وبلاگم کردم جواب بدید.
جلوی من نرو با تو نیستم
پیش من نیا با تو نیستم
کلاً با تو حال نمی کنم :)

البته فارغ از نوشته ی کنار
پاسخ:
:)
سلام
متأسفانه خبر شهادت نوشتم
و بیچاره دلم
سیرِ هشت و هشت دقیقه م با عمرِ مادر داره تموم می شه
دو سه تا مطلب از هشت و هشت دقیقه مونده و بعدش سیر جدیدم آغاز می شه ان شاء الله
التماس دعا
دعا کنید دستم به آسمان برسد
سلام
« شیعه کیست؟ »
حضرت فاطمه‏ علیها السلام :
إنْ کُنتَ تَعمَلُ بِما أمَرناکَ و تَنتَهی عَمّا زَجَرناکَ عَنهُ فَأنتَ مِن شیعَتِنا و إلّا فَلا؛
اگر به آنچه تو را به آن فرمان می‌‏دهیم عمل کنی و از آنچه برحذر می‏داریم دوری کنی ، از شیعیان مایی و الّا هرگز.
بحار الأنوار ، ج ۶۸ ، ص ۱۵۵ .
چه جالب..... :-)
۰۳ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۰۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
شهادت مادر اربابمون تسلیت
التماس دعا
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۱۳ یک خبرنگار ...
االسلام علیک یا سیده النساء العالمین من الاولین و الاخرین ...

+ سلام
و تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) ...

+ ان شاءالله که کنارتون می مونه ...
پاسخ:
کی!!!!!
سلام
سلام
هه!چه قشنگ بود:)
پاسخ:
سلام
زیبا بود ...
سلام
علی غمی نداشت آن زمان که کوهی داشت
نماز میت بانو عجب شکوهی داشت
شهادت مادرم تسلیت
و بالاخره بعد از چند روز لطف به قلم، سیر هشت و هشت دقیقه نوشتنم امروز به پایان رسید
خدا کند که مادر از بدترین دوستدارش این چند خط را قبول کند
لحظه ی پایانی را نوشتحرف های دلم تمومی نداره
و حرف های دلم رو نمی تونم بگم
ولی اتفاقتی این ایام برام افتاد که ...
به هر حال سیر جدید از ساعت 01:30 بامداد فردا پنج فروردین شروع می شه
ادعای بزرگیِ برای من ولی تا اسفند 94 فقط از حضرت زهرا خواهم نوشت
ان شاء الله بتوانم
دعایم کنید که دستم به آسمان برسد
پاسخ:
سلام
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۲۵ میثم حسینی خو
ممنون که سر زدی.
------------------------
ایام فاطمیه تسلیت.

۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۳۳ یک خبرنگار ...
ای بابا ... !!
همون که نه ازش پیروی می کنید نه براش رهبری !! ... :)
پاسخ:
مثلا این توظاهره
وگرنه تو مشتمه:)
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۳۶ کــربــ بلایی محـب
سلامــ

خداقوتــ

میان کوچهــ ها با ضرب سیلی همهــ دار و ندارم را گرفتند

دگر پروانه بال و پر ندارد نه بال پر که خاکستر ندارد ، شهادت حضرت زهرا (س) تسلیت

بروزمــ با " مادرانهــ ترین عید "

تمنای دعا

یازهراکربـــ بلا ان شاءالله
پاسخ:
سلام
محتاجیم به دعا
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۴۳ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

خواهشمند دقیقا "تو" را توضیح دهید

گاهی دچار "تو هم" می شوم ....

پ.ن : شاید خودم پستش کردم :)
پاسخ:
سلام
ببین تو موجودیست که خودش میداند...
بیش از این وارد جزئیات نشیم بهتره چون ممکنه ابهام زا باشه....
سلام
دیگه مثل سابق دعوتتون نمی کنم
هر موقع دوست داشتید سر بزنید
هر شب رأس ساعت 01:35 به روز می شم البته به شرط لطف حضرت زهرا
و ان شاء الله فقط با محوریت حضرت زهرا می نویسم
التماس دعا
پاسخ:
سلام
چشم
محتاجیم به دعا
سلام اهورای عزیز .. سال نوتون مبارک بح بح.. امیدوارم بهترین لحظات در انتظارت باشن..... مث همیشه عالی... // ی دیالوگی تو فیلم دلشکسته هست میگه شانه ب شانه.. ن سایه ب سایه........ //
پاسخ:
سلام فائزه خانم
ممنون انشاالله سال خوبی داشته باشی دوست عزیز
یاعلی
موافقم... این روزا همراه داشتن مهمه...
پاسخ:
هرهمراهی نه
مهم همراه خوبه
سایه به سایه نه
شانه به شانه بامن راه بیا

سلام عالی بود
پاسخ:
چقدرزیبا
ممنون دوست عزیزم
۰۶ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۲۵ محدثه انصاری
سال نو مبارک . ان شاء الله سال خوبی براتون باشه
پاسخ:
سلام
ممنون
همچنین برشما
دلم یــــک جای «دنــج» میـخـواهد
مثــل سینه-ی
قبـرستــان


برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
منتظر حضورت هستم
پاسخ:
عجب
شاید من هم گاهی....
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۰۹ لبیک یاحسین ...
سلام وبسایت زیبایی دارید

دعوتید به پست
http://ya-sarallah.blog.ir/post/29/%D8%B3%DA%A9%D9%88%D8%AA-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%86%D9%85-%D8%AD%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D9%88%D8%A8%DA%AF%D9%88
منتظر حضور زیبا تون هستم
یاحق
پاسخ:
سلام
تشکر
حتما
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۰۵ تا اینجا خواندم...
سلام....اولین کتاب سال 94....

_ ق _

دعوتید به روایتی متفاوت از زندگی مرحوم دکتر قیصر امین پور


http://baketab.blog.ir/post/56
پاسخ:
سلام
اگر فرصتی بود
حتما
بسیار عالی ...
پاسخ:
ممنون بزرگوار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">