اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

من دچار روزمره گی بودم....!

يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶ ب.ظ

۹۳/۱۲/۲۴
اهورا ...

نظرات  (۲۱)

۲۵ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۵ خادم الزهرا
سلام خیلی ممنون
لینک شدید با افتخار
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
بزرگوارید
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۵۵ یک خبرنگار ...
سلام ،
عالیییی و پُر از احساسِ ناب ...

فقط این ساعت ها را جلو بکشید ...
پاسخ:
سلام
چشم
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۳ مهدی شریفی
شده ام کلیشه
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۴ مهدی شریفی
سلام
مطبلم از کفم رفت
درخواستی از شما دارم
بیایید و خواسته ام را اجابت کنید
لطفاً اشکتان رو همراه خود بیاورید
پاسخ:
سلام
حتما
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۴۱ کمی بودن ...
دوستی باتومیسرکه نشدنقشه کشیدم
بارفیقان شمادوست شدن فلسفه دارد
کاظم بهمنی
پاسخ:
فوق العادست این بیت
زمانی هدر وب بود
سلام
اپم با اخرین پست 1393
منتظرم سر بزنی و با نظرات زیبات خوشحالم کنی
www.brokenangel.blog.ir
پاسخ:
سلام
چشم
سلام...
البته این روزا چندان اینو نمیبینیم...هوس...
اما عشق..
عشق.... عشق حتما میسازه...



پاسخ:
سلام
عجب!
سلام
قشنگ بود:)
پاسخ:
سلام
تشکر
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۴۴ مهدی شریفی
سلام
نماز در سر هجده ساله هم شکسته می شود؟
منتظر حضور شما هستم(عمر نوشته های فاطمی م داره سر می رسه، دعا کنید دعای مادر نگیره)
پاسخ:
سلام
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۱۵ میثم حسینی خو
عشق چهار حرف دارد : ح س ی ن
اگر در قلبتان عشق باشد٬ می توانید هر روز معجزه کنید...
پاسخ:
بسیار عالی
سالی گذشت وزمین گشت در مدارتو

اما نداشت خاتمه ای انتظار تو

امسال هم همه ی هفته ها گذشت

یک جمعه اش نبود زمان قرار تو

با این شکوفه ها دل من خوش نمیشود

آیدپس از کدام زمستان،بهار تو

قلب مرا ز خانه تکانی معاف کن

بگذار بماند به رویش غبار تو

این روزها همه به سفر فکر میکنند

من قصد کرده ام که بمانم کنار تو

امسال که من به درد ظهورت نخورده ام

سال جدید کاش بیایم به کار تو

پاسخ:
پیشاپیش عیدتون مبارک دریا خانم
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۲۶ تا اینجا خواندم...
دوباره...؟

http://baketab.blog.ir/post/55
پاسخ:
باشه:)
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۴۲ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

عاشق شدی؟
یا
عارف؟
پاسخ:
سلام رفیق
عارف شدم
گوشه نشین
منزوی
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۴۷ میثم حسینی خو
روزگار عجیبیه!
شبِ اما به روزم.
پاسخ:
چشم خدمت میرسم
عالی بود...
پاسخ:
تشکر...
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
یاد این افتادم..

کار دیگری نداریم
من و خورشید برای دوستداشتنت بیدار میشویم هر صبح!
"احمد شاملو"
پاسخ:
چ زیبا
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۵۲ مهدی شریفی
سلام.
وقتی به روزهای پایانی نزدیک می شویم
خودت بیا و ببین...
مؤمن با سلاح بیا
(سلاح مؤمن اشک اوست)
(سلاح مؤمن دعای اوست)
پاسخ:
سلام
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۱۸ یک خبرنگار ...
رهایی از روزمرگی خیلی راه داره :
شعر ، هنر ، عکاسی ، خبر ، دوست داشتن ، عشق و ...

به قولی :
" آسمان ؛ فرصت پرواز بلند است ولی قصه این است چه اندازه کبوتر باشیم " ...
پاسخ:
عجب!
حق با شماست
گاهی انقدر درگیرزندگی هستیم
که یادمان میرود زندگی کنیم
سلام رفیق به به چه پست زیبایی
تشریف بیارید آپم منتظر نظر زیبات هستم برادرم
پاسخ:
سلام
چشم
من هنوز هم دچار روزمرگی ام..........
پاسخ:
هممون دچاریم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">