اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

چ خبرته!!!

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۰۸ ب.ظ



بعضی هامون عادت کردیم برای اینکه نشون بدیم قله ایم

کنار خودمون دره بکنیم...

۹۳/۰۶/۳۱
اهورا ...

نظرات  (۲۲)

۰۱ مهر ۹۳ ، ۰۶:۱۲ اثــــــــــمر
سلــــــــام

اولین صبح پـــــــــــاییزی شماهم بخیر :)

پاییز بهترین وقشنگترین فصله :)
پاسخ:
سلام....والبته بسی غمناک:)
۰۱ مهر ۹۳ ، ۰۶:۱۹ اثـــــــــــمر
نگذار هرکسی از راه رسید با



ساز دلت تمرین نوازندگی کند...
۰۱ مهر ۹۳ ، ۰۶:۲۰ اثــــــــــمر
عاشقی چیزی برای هدیه نیست

طرح دریا و غروب و گریه نیست

عاشقی یک کلبه ی ویرانه نیست

صحبت از شمع وگل و پروانه نیست

عاشقی تنهای تنها یک تب است

بی تومردن در سکوت یک شب است
۰۱ مهر ۹۳ ، ۰۶:۲۱ اثــــــــــمر
بــه آنـهـایــی کـه دوستشـان دارید

بــی بـهـانـه بـگـویـید دوسـتـت دارم

بــگـویـید در ایـن دنـیـای شـلوغ

ســنـجـاقـشـان کـرده ایـد بــه دلـتـان

بــگویـید گـاهـی فـرصت بـا هـم بـودنـمـان

کـوتـاه تـر از عـمـر شـکـوفه هـاســت

شـما بگویید، حــَتی اگـــر نـشـنـوند..
پاسخ:
ممنون از نظرات زیباتون:)
خوشــــــــــبختی داشتن کســـــی است


که بیشـــتر از خـــودش

تــ ــ ــ ــ ــو را بــخواهد


و

بیشـــتر از تــ ـ ـ ـ ـــو

هیـــــ♥ــــــچ نخواهد

و

تــــــ♥ــــو ...

برایش تـــ ــ ــ ــمام زندگی باشی .....
سلام مرسی که اومدی وبم
این هفته مثل بووووووق پاشدیم اومدیم دانشگاه و هیش کلاسی برگزار نشد.خخخ
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
آره هفته اول کلاسا جدی نیست:)
ماکه نه قله ایم نه دره ای کنارمونه
مادریاییم خخخ
پاسخ:
دلتون دریایی باشه انشاالله:)
یاعلی
۰۲ مهر ۹۳ ، ۰۶:۲۲ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

برای اینکه بفهمند قله ای نیاز به دره نیست

نوازش ابر ها کافی است

پاسخ:
سلام
احسنتم برادر
بسی عالی شگفت آور شدی:)
ما برنده ایم اگر ...

لحظه های شیرین امروز را قربانی اتفاقات تلخ دیروز نکنیم ...

پس نـه در حســرت دیـروز و نـه در رویـای فـردا ...


فقــــط بــرای امــــروز ...

فقــــط بــرای امــــروز ...

۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۱:۲۶ دورتر از من
سل‍ام داداش حالت خوبه چ خبر..؟
خسته نباشی .. پاییزت مبارکــــ
پاسخ:
سلام دادا
قربون مرامت گل پسر
فدایی داری:)
۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۱:۲۷ دورتر از من
بعضیامون بد کمبود داریم!..
پاسخ:
بـــ ـــ ـــ ـــ ـــد
واقعا....
عکس ومتن زیبایی بود
خسته نباشید
پاسخ:
مرسی دوست عزیز
۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۵:۴۳ احمد داعی
*بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



ســــلام بزرگــــــــــوار




قالَ الإمام الجواد - علیه السلام - : ثَلاثٌ یَبْلُغْنَ بِالْعَبْدِ رِضْوانَ اللّهِ: کَثْرَةُ الاْسْتِغْفارِ، وَ خَفْضِ الْجْانِبِ، وَ کَثْرَةِ الصَّدَقَةَ.
«کشف الغمّة، ج 2، ص 349»
امام جواد - علیه السلام - فرمود: سه چیز، سبب رسیدن به رضوان خدای متعال می باشد: نسبت به گناهان و خطاها، زیاد استغفار و اظهار ندامت کردن. اهل تواضع کردن و فروتن بودن. صدقه و کارهای خیر بسیار انجام دادن.


-------*--------*------*--------*--------*---------*---------*------

با مطــــــلـــــب شهادت صاحب جود و بخشش به روزم

-------*--------*------*--------*--------*---------*---------*------








التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام
ما ب شما ارادت داریم
ولی شمام فقط میای دعوت میکنی میری
دوس داشتی استاد یه نگاهی ب پستمونم بنداز
یاعلی
مردم میگویند :
آدمهای خوب را پیداکنید وبد هارا نادیده بگیرید
باید گفت خوبی را در آدم ها ببینید...
هیچکس کامل نیست
۰۲ مهر ۹۳ ، ۲۰:۵۹ ساحره ی غم
بیراهه رفته بودم آن شب

دستم را گرفته بود و می کشید،

زین بعد همه عمر را

بیراهه خواهم رفت ... / حسین پناهی




پاسخ:
ممنون از حضورتون:)
۰۲ مهر ۹۳ ، ۲۱:۰۰ ساحره ی غم
بیراهه رفته بودم آن شب

دستم را گرفته بود و می کشید،

زین بعد همه عمر را

بیراهه خواهم رفت ... / حسین پناهی




۰۳ مهر ۹۳ ، ۱۱:۰۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
واقعن...
والا چی بگم!!!
در روزگاری که “دروغ”





یـک “واقـعـیت عمــ ــ ـومـی” است ...




به زبان آوردن “حقیقت”





یک “اقدام انقلابی” محسوب می شود !

۰۴ مهر ۹۳ ، ۰۱:۰۳ آرمان بدیعی
«غزل شهید»
مادر چه گریه میکنى امشب براى من‏
زنهار اشک غم مفشان در عزاى من‏
من طایر بهشتی ام و راستى نبود
ویرانه‏ اى چو عالم هستى سراى من‏
رفتم از این خراب و پریدم به اوج عشق‏
جایى که بود درخور بال هماى من‏
بنگر چگونه پر به حریم خدا زدند
همسنگران همنفس خوشنواى من‏
من زنده‏ ام، شهید ره عشق مرده نیست‏
پیچید بگوش اهل حقیقت نداى من‏
زان شد نصیب فیض شهادت مرا که بود
عشق حسین (ع) همسفر کربلاى من‏
من یک بسیجی ام که در آئین لشکری
فرمانده ، عشق باشد و آمر خداى من‏
مادر مرا ببخش ولیکن روا نبود
انکار امر رهبر من ، رهنماى من‏
جایى که پاى دین و وطن بود در میان‏
مادر نبود بستر راحت سزاى من‏
وقتى نشسته در بر سجاده ‏اى مباش‏
غافل به پیشگاه خدا از دعاى من‏
هرجا بدیده عاشق جانبازى آیدت‏
فرزند خود خطاب کن او را به جاى من‏
باز باران... بی ترانه... بی هوای عاشقانه

بی نوای عارفانه... درسکوت ظالمانه... خسته از مکر زمانه...

غافل از حتی رفاقت... حاله ای ازعشق ونفرت...اشکهایی طبق عادت

قطرهایی بی طراوت...روی دوش آدمیت...میخورد بربام خانه
دقیقا.
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">