اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

خلوت دنج...

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۴۹ ب.ظ

هرچقدرهم تنهاهستى:

لباسِ خوب بپوش برایِ خودت غذاى خوب بپز

خودت را به صرفِ قهوه ای در یک خلوتِ دنج میهمان کن

براى خودت گاهی هدیه ای بخر ...

وقتی به روح احترام مى گذارى ...

احساسِ سربلندی مى کند ...

آنوقت دیگر از تنهایى

به دیگران پناه نمى برد …!!

۹۳/۰۵/۱۹
اهورا ...

نظرات  (۲۹)

۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۵۴ رها-آنچه خواهد گذشت
پر از اشکم ولی میخندم به سختی...
به قول فروغ که میگفت :
شهامت میخواهد سرد باشی و گرم بخندی!!
-----------------------------------------------------------------------------------
سلام
اخ جون اولین کامنت منم.....
پاسخ:
بله....ولی چ میشه کرد....
سلام
:)
روح اصله ، بقیه فرع
پاسخ:
بخاطر همینه میگن سر منشا همه بیماری ها از روح و روان ادم شروع میشه
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۰۸ دختـرآریایـــی
زیبا نوشتین دادا اهورای نازنین...

و البته عین همیشه....

بعـــله روح مقدستره...
پاسخ:
ممنونم چکامه عزیز
شما خیلی لطف داری....
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۱۲ دختـرآریایـــی
چندین بار خوندم.... خیلی جالبه...


احساسِ سربلندی مى کند ...

آنوقت دیگر از تنهایى

به دیگران پناه نمى برد …!!

.... فوق العادس....
پاسخ:
ممنونم
:)
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۲۸ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام
دیروز وقتی تنهایی داشتم با لذت چای می خوردم
بغض گلویم را فرو دادم
تنها که باشی خاطرات به سراغت می آیند
ای کاش خاطرات خوب به یادت نمی آمدند
ای کاش...
"نفست از قهوه گرمتر است رفیق"

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
قربون مرامت برم....
ممنون
سلام
جالبه من بعضی وقتها برای خودم هدیه میخرم :)
ممنون اهورا پست زیبایی بود
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم چ‌میشه مگه خیلیم خوبه
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۴۹ دختـرآریایـــی

به سـلامتی خودمون
که دردامونو روی این دیوار مجازی می نویسیم...

به ســلامتی کسانی که

خونده نخونده دردامونو لایکـــــــــــ­ می زنن....

وبه سلامتی کسایی که

از دردمون خوششون میاد و

copy-past می کنن . . .
پاسخ:
هه...درد دیگه کپی پیست نداره
زندگیت را ، خودت می نوازی
به زودی خواهی فهمید
مهم نیست چند نفر مهمان موسیقی زندگیت می شوند
مهمان ها ، می آیند و می روند. . .
و فقط خودت تا آخر شنونده خودت خواهی ماند
یادت باشد مهم این است طوری بنوازی
که تا آخر از این موسیقی لذت ببری
و بلند شوی و برای خودت دست بزنی
پاسخ:
بسیار زیبا
خیلی زیبا بود
دقیقا باید همینجور باشیم
حتی به خودمون هم احترام بگذاریم
پاسخ:
ممنون پویای عزیز....همینطوره
با شدتی وحشیانه و جنون آمیزآن چنان که قلبم را سخت به درد آورد
آرزو کردم ای کاش هم اکنون همچون مسیح
بی درنگ آسمان از روی زمین برم دارد
یا لااقل همچون قارون
زمین دهان بگشاید و مرا در خود فرو بلعد
اما … نه
من نه خوبی عیسی را داشتم و نه بدی قارون را
من یک “متوسط” بی چاره بودم و ناچار
محکوم که پس از آن نیز ” باشم و زندگی کنم “
نه ، باشم و زنده بمانم
و در این “وادی حیرت” پر هول و بیهودگی سرشار، گم باشم
و همچون دانه ای که شور و شوق های روییدن دردرونش خاموش می میرد
در برزخ شوم این “پیدای زشت “
و آن “ناپیدای زیبا” خرد گردم
که این سرگذشت دردناک و سرنوشت بی حاصل ماست
در برزخ دوسنگ این آسیای بی رحمی که …
“زندگی ” نام دارد.

مخاطب خاص اگه خاص باشه...

لازم نیست تو دورش رو از این و اون خلوت کنی...

خودش واسه با تو بودن همه رو کنار میزنه...

لازم نیست واسش دنیا رو بخری تا بمونه...

خودش قدر یه شاخه گلتو میدونه...

لازم نیست هر کسی رو توجیه کنی و


سرش رقابت کنی که این عشق منه...

خودش تو رو به تمام دنیا نشون میده...

لازم نیست نگران باشی مبادا روزی بره...

خودش ثابت میکنه که اومده بمونه...

مخاطب خاص، خاصه...

مخاطب نبوده که خاص شده...

خاص بوده که مخاطب شده...

پاسخ:
به به....مخاطب خاص فقط اونیه ک اون بالاس
جای خالی ات را نه قهوه پرمیکند،نه قلیون و نه حتی کتاب
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ولی اون دوستت بووووود؟؟؟....قدبلنده ..چشم ابرومشکییه؟؟؟

اون شاید یه کارایی بتونه بکنه
پاسخ:
:)دست شمادرد نکنه...
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۲۶ رها-آنچه خواهد گذشت
یارو سیم کارت دو قلو میگیره, بایکیش به خودش اس میده:
سلام عزیزم, دلم برات تنگ شده!!!
با اون یکیش جواب میده: ببخشید شما؟


یا خود خدااااااا.....
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۵۱ مــــــــــــــروارید
قـبـول نیــسـت . . .
ایـن بـار تـو چـشـم بـگـذار،
مــن فـرامـوشـت مـی کنـم . . .
فـقـط تـا صـد بـشـمـار . . .
آهــسـته آهــسـته . . .
راسـتـی . . .!
مـن بـازی را خـوب نـمـی دانـم . . .
خودم را باید پنهان کنم یا گذشته را؟
تـو را فـرامـوش کـنـم یـا خـاطـره را . . .؟!
.
.
.
خسته شدم!
ایـن بـازی کـی تـمـام مـی شـود . . .؟!
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۵۲ مــــــــــــــروارید
ایـن روزهـا،

بـا تـو،

بـه وسـعـت تـمـام نـداشـتـه هـایـم،

حـرف دارم…

امـا مـجـالـی نـیـسـت تـا بـنـشـیـنـی بـه پـای ایـن هـمـه حـرف،

دلـم تـنـگ اسـت،

فـقـط بـرای حـرف زدن بـا تـو…

دیـگـر نـمـیـدانـم چـه کـنـم، یـا چـه بـگـویـم…

خـسـتـه ام،

کـمـی هـم بـیـشـتـر… فـراتـر از تـصـورت… ...
برگرد...
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۵۳ مــــــــــــــروارید
ایـن روزهـا،

بـا تـو،

بـه وسـعـت تـمـام نـداشـتـه هـایـم،

حـرف دارم…

امـا مـجـالـی نـیـسـت تـا بـنـشـیـنـی بـه پـای ایـن هـمـه حـرف،

دلـم تـنـگ اسـت،

فـقـط بـرای حـرف زدن بـا تـو…

دیـگـر نـمـیـدانـم چـه کـنـم، یـا چـه بـگـویـم…

خـسـتـه ام،

کـمـی هـم بـیـشـتـر… فـراتـر از تـصـورت… ...
برگرد...
سلام اهورا

مرسی از حضورت و کامنت های پر معنایت
این پستت هم لایک داره اشخاصی که به خودشون احترام و توجه ویژه ای دارن
از هوش هیجانی بالایی برخوردارن که شامل همه کس نمیشه / البته به نقل از یک مشاور /
موفق باشی
پاسخ:
سلام دوست خوبم
خواهش میکنم قابلی نداره....
چه جالب نمی دونستم....ممنون

۲۱ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۱۸ عاشق پرواز
سلام.کسی که برای دیگران زندگی می کند شخصیت ندارد.کسی که شخصیت ندارد آرامش ندارد و هرلحظه باید بایک شخصیت باشد.
پاسخ:
بعله....
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۲۷ **رویای خیس**
سلام ***


عقاب در آغاز پر کشیدن ،پر میریزد./////


ولی در اوج حتی از بال زدن هم بی نیاز است./////
پاسخ:
ممنون از حضورسبزت دوست عزیزم
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۲۸ **رویای خیس**
خدایا دستانم را محکم تر بگیر/////

به دستان تو اطمینان دارم /////

از سستی دستان خود نگرانم./////
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۲۸ **رویای خیس**
خدایا اگر همه چیز در سرنوشت ما نوشته شده است/////

پس آرزو کردن ما چه فایده دارد ؟ /////

جواب پروردگار:شاید من نوشته باشم هرچه آرزو کرد.!/////
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۲۸ **رویای خیس**
برای دلم گـــاهی مادری مهربان میشوم /////

دست نوازش بر سرش میکشم ./////

میگویم : “غصه نخور ،میگذرد” ./////
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۲۹ **رویای خیس**
امتداد فاصله /////


از اعتبار عاطفه نمی کاهد./////
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۶ ارمغان آزادی
من مانده ام و16جلد لغت نامه!

که هیچکدام از واژه هایشان

مترادف "دلتنگی" نمیشود!

کاش دهخدا میدانست دلتنگی درد دارد

معنا ندارد...!!!!!!
پاسخ:
حدود بعضی کلمات در جمله نمیگنجد....
قول بده که خواهی آمد
اما هرگز نیا!
اگر بیایی
همه چیز خراب می‌شود
دیگر نمی‌توانم
اینگونه با اشتیاق
به دریا و جاده خیره شوم
من خو کرده‌ام
به این انتظار
به این پرسه زدن‌ها
در اسکله و ایستگاه
اگر بیایی
من چشم به راه چه کسی بمانم؟
پاسخ:
خوبی داش مهران گل
کم پیدایی!؟
لایکک زیااااد... بسیار زیبانوشتید.. من آپم//خوشحال میشم سربزنید..
پاسخ:
ممنون
چشم
عالی گفتی اهورای مهربون

خیلی عزیزی واقعا
پاسخ:
ممنون درسای عزیز
:)
همیشه آرزوهایی که داری یه جا بنویس .
می دونی چرا ؟
چون خدا اونها رو یادش نمی ره ، این مائیم که یادمون میره چیزهایی که الآن داریم آرزوی دیروزمون بوده که خدا بهمون داده
چشم (:
پاسخ:
بی بلا:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">