اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۷ ب.ظ

هیچ چیز در طبیعت برای خود زندگی نمیکند

رودخانه ها آب خود را مصرف نمیکنند

درختان میوه خود را نمی خورند

خورشید گرمای خود را استفاده نمیکند

ماه ، در ماه عسل شرکت نمیکند

گل ، عطرش را برای خود گسترش نمیدهد

پس:

زندگی برای دیگران ، قانون طبیعت است . . . 

۹۳/۰۵/۱۴
اهورا ...

نظرات  (۴۰)

و با قانون انسانیت بسی متفاوت
پاسخ:
دقیقا....
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۵۱ رها-آنچه خواهد گذشت
توجه توجه
باسلام
ما یه جشن تولد کوچولو داریم
که شما هم دعوت شدید
منتظر حضورتون هستیم
مکان:وبلاگ رها خانم
زمان: زود بیاین دیگ
پاسخ:
ok
زیبا بود مثل همیشه
خدا قوت
به روزم...
پاسخ:
ممنون
خیلی قشنگ بود
بهش فکر نکرده بودم
پاسخ:
چه خوب که خوشتون اومد
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۳۶ ارمغان آزادی
از گل آفتاب گردانی پرسیدند چرا شبها سرت را پایین می اندازی ؟
گفت:شبها ستاره ها چشمک میزنند!
من نمیخواهم به خورشید خیانت کنم....!
موفق و سرزنده باشید
پاسخ:
ای بابا ...خیانت کلمه غریبی حداقل برای انسان های امروزی نیست....هممون خوب میدونیم دیگه...تنها گذاشتن شخصی هنگامی که باید بود ...کاراشتباهی نیست!؟
ممنون
زندگی . . .
یعنی عبور . . .
گذر . . .
گذاشتن و رفتن . . .
زندگی . . .
یعنی نماندن . . .
محو شدن . . .
فنای . . .
زندگی . . .
یعنی خوب بودن . . .
درست رفتار کردن . . .
صحیح بدست آوردن . . .
تا آنچه که بجای می ماند . . .
یاد و خاطری خوش بجای گذاشتن . . !؟
پاسخ:
بله دقیقا

۱۴ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۵ منور الفکر
همین که عالم منظومه ای به هم پیوسته است
منظم
مکمل هم
و
پیچیده
تا راه هموار کند برای آدم
عجیب است
چون نگاه که میکنی
میبینی در این هستی و زنجیره فقط آدم است
که دستهایش از هم دور است و بخل در یاری و نقش آفرینی دارد
ما پای عالم را لنگ میکنیم گاهی...
پاسخ:
بله دوست عزیز
همینطوره
دنــیـای مــجــازی جــایـیـه کـه وقـتـی . . .




کـسی کـه دوسـتـش داری ازت مــیـپـرســه : خــوبـی؟؟ :)




مـیـگی : خــوبـم مــرسـی!! :(




اما اون نه مـیـتـونه بـغـض گلوتو بـبـیـنـه ، نـه میـتـونه چشای خـیـس تـو بـبـیـنه !




نـه دســتـای لــرزونـت رو . . . !




حـتی نـمـیـتـونـه دلـتـنـگـیـتـو حـــس کـنـه . . . !




بـعـد هــم بـا خــیـال راحــت مـیــره کـه بـا یـکی دیـگـه چــت کـنـه . . .
پاسخ:
هه...:(
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۴۲ **رویای خیس**
سلام ***
شبتون بخیر



عشق و دوست داشتن از پی هم می آیند/////

اما هرگز در یک خانه منزل نمی کنند./////
پاسخ:
سلام
روز بخیر.....
ممنون از حضورتون
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۴۳ **رویای خیس**
در تمام رنجهایی که میبریم/////

صبر ، اوج احترام به قوانین الهی است./////
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۴۳ **رویای خیس**
بخشنده باش اما زیاده روی نکن/////

در زندگی حسابگر باش اما سخت گیر مباش. /////

حضرت علی(ع) /////
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۳۳ اثــــــــــــمر
‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀

من خدایی دارم که در این نزدیکی است نه در آن بالاها !

مهربان، خوب، قشنگ ...چهره اش نورانیست

گاه گاهی سخنی می گوید با دل کوچک من

ساده تر از سخن ساده من او مرا می فهمد او مرا می خواند

او مرا می خواهد او همه درد مرا می داند ...یاد او ذکر من است،

در غم و شادی چون به غم می نگرم آن زمان رقص کنان می خندم

که خدا یار من است که خدا در همه جا یاد من است او خدایست

که همواره مرا می خواهد او مرا می خواند او همه درد مرا می داند ...

‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀
پاسخ:
ممنون از حضورسبزتون
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۳۵ اثـــــــــــمر
‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀

دو چیز حیرانم میکند :

یکی رنگ آبی دریا که میبینم و میدانم که نیست

و دیگری صفای باطن زیبای دوست

که نمیبینم و میدانم که هست ...

‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۳۶ اثـــــــــــمر
‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀
طلا باش

تا اگه روزگار آب ات کرد

روز به روز طرح های زیباتری از تو ساخته شود

سنگ نباش

تا اگر زمانه خرد ات کرد

تیپا خوردهء هر بی سر و پایی بشوی .

‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۳۶ اثـــــــــــمر
‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀

قطار می رود
تو می روی
تمام ایستگاه می رود

و من چقدر ساده ام
که سالهای سال
در انتظار تو
کنار این قطارِ رفته ایستاده ام
و همچنان
به نرده های ایستگاهِ رفته
تکیه داده ام!

‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀‿︵❀

سلام

جمله کامل و زیبایی بود تشکر



در کودکی خواستم زندگی کنم راه را بستند

به ستایش روی آوردم گفتند خرافات است

به راستی سخن گفتم گفتند دروغ است

سکوت کردم گفتند عاشق است

عاشق شدم گفتند گناه است

و عاقبت خندیدم گفتند دیوانه است

[گل]
پاسخ:
سلام فرهاد عزیز
ممنون از توجهت
سلام
باعث افتخاره با شما تبادل لینک کنیم
شما با اسم
اهورا لینک شدید
ما رو با اسم
"بیا گناه کنیم جایی که خدا نباشد "
لینک کنید.
ممنون
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۵ انسان غریب
جالب بود

+
پاسخ:
:)

خداوندا ...

گره های ناگوار، با تو باز می شوند؛
شدت سختی ها، با تو می شکند؛
آنان که دنبال رهایی می گردند،
به تو التماس می کنند.

از قدرتت، سختی های زندگی،
حساب می برند؛
به لطفت،
علت ها و اسباب،
فراهم می شوند؛
با توانایی ات،
سرنوشت، جاری می شود؛
و با اراده ات،
وسایل آماده می شوند.

وقتی که می خواهی،
بی آن که چیزی بگویی،
اسباب، فرمان می برند؛
و وقتی نمی خواهی،
بی آن که چیزی بگویی،
اسباب، از کار می ایستند.

وقت دشواری ها،
آن که صدایش می کنند،
تویی
و وقت گرفتاری ها، آن که دنبال پناهش می گردند،
تویی.

برای من اتفاقی افتاده
که زیر سنگینی اش شکسته ام؛
گرفتاری ای آمده که تحملش را ندارم.
آن چه تو فرستاده ای، کس دیگری برنمی گرداند.
آن چه تو آورده ای، کس دیگری نمی برد.
دری را که تو بسته ای، کس دیگری باز نمی کند
و دری را که باز کرده ای، کسی نمی بندد.

پس خودت درِ رهایی را به رویم باز کن.
به توانایی ات،
این هیبت غم را در من بشکن
و کاری کن به همین سختی،
به همین رنجی که دارم
از آن به تو شکایت می کنم، زیبا نگاه کنم.

نیایشی از صحیفه سجادیه
پاسخ:
به به....
:)
جالب بود
ممنون ...
پاسخ:
:)
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۴ دختـرآریایـــی
ﻏﻢ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﭼﺸﻢ ﺭﺍ ﺧﯿﺲ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻨﺪ ،

ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻥ ﻣﯿﺮﺳﻨﺪ ...

پاسخ:
متاسفانه بله...
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۴ دختـرآریایـــی
نه... خودش نمیاد دادا اهورا...

خودش نمــــیاد....
پاسخ:
چی بگم والله.....
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۸ دختـرآریایـــی

بنر ﺯﺩﻥ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﺪﻭﻥ ﺑﻪ ﭼﻪ ﺑﺰﺭﮔﯽ :

ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ ﮔﻮﻫﺮﺕ ﺭﺍ ﺍﺭﺯﺍﻥ ﻧﻔﺮﻭﺵ

ﯾﻨﯽ ﮔﻮﻫﺮﺵ ﺭﻭ ﮔﺮﻭﻥ ﺑﻔﺮﻭﺷﻪ ﺣﻠﻪ؟

ظاهرا ﻣﺴﺎﻟﻪ ﻓﻘﻂ سر ﻗﯿﻤﺘﻪ!


پاسخ:
هه....بیخیال ایران وخیابوناش
تو هدفی ، من دنبال توام

تو معبودی ، من عبد توام

توعشقی ، من عاشق توام

تو نوری ، من شب پره توام

تو بال باش ، من پرنده ام

تو ارباب باش ، من برده ام

تو همراه باش ، من رونده ام

تو ناز باشی ، من نیازم

تو آواز باشی ، من یه سازم

خدایا فقط باش ، که بی تومی بازم
پاسخ:
  آمین
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۵ دختـرآریایـــی
این روزا اگه اسمت میرزاقلی پشم الدین گل کلمی هم که باشه
بخای ای دی بسازی قبل با این اسم
ثبت شده
پاسخ:
هه....اره واقعا
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۹ دختـرآریایـــی

چه نقاش ماهریست سرعت اینترنت


وقتی دانه دانه موهایت را سفید میکند

پاسخ:
عجب...
گاه گاهی سفر کن



به حوالی دلت،



شاید خاطره ای



منتظر لمس نگاهت باشد
پاسخ:
بیخیال خاطره...چیز خوبی نیست....
رودباشیم وجاری
زلال وبی انتها
که اگرنبودیم بگویند
چقدرجایش خالی است میان لحظه هایمان
پاسخ:
عجب...
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۵ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام
دارم رو یه بحثی کار می کنم به اسم "عرفان عملی"
نمونه اش همین چیزی که فرمودید
ممنون " عارف"
پاسخ:
سلام دوست عزیزم
خسته نباشی
وموفق باشی هر جا هستی
شما خیلی به بنده لطف داری
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۱ دورتر از من
سلام داداش خوبی؟
اوهوم همینطوره.قشنگیه زندگی به همینه که بتونی واسه اطرافیانت مفید باشی!
پاسخ:
سلام عشقی....قربونت
چـــــه راحت زیرچــــــــــــــــــــــــترم آمدی ...

و چه شــــــــــــــــــــــاد بودم از با تــــــــــــــــــو بودن !!!

اما وقــــــــــــــــــــــــتی گـــــــــــــــــــــــــــفتی ،

" خــــــــــــــــداحـــــــــــــــــــــــــــــــــافظ "

برایــــــــــــــــــم چه ســــــــــــــــــــخت بـــــــــــــــود ...

بـــــــــــــــــــاور اینکه بودنت بـــــــــــــــخاطر بـــــــــــاران بود ... !!!
پاسخ:
هعی....
آدمی فقط در یک صورت حق دارد؛
به دیگری از بالا نگاه کند؛
و آن هنگامی است که بخواهد؛
دست دیگری که بر زمین افتاده بگیرد تا او را بلند کند...
پاسخ:
بسیار زیبا
ممنون فلسفی عزیز
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۴ دختـرآریایـــی
دیروز گوشیمو دزدین ازم

رفتم کلانتری

به پسره میگم سربازی:::::

میگه نه بی بی خشتم؟؟

ملت اعصاب ندارنا
پاسخ:
عجب...:)
سلام..تصویرشو میشد لمس کرد..و متنش که جای تامل داشت....کاش هیچوقت هیچ کدوممون برای دیگرون زندگی نکینم...
ایکاش فارغ از تموم دغدغه های شخصی مون کمی هم فارغ از جناح سیاسی و دینی و...به جنایتی کهه آزادانه و بی پروا داره تو غزه و برخی کشور ها اتفاق میفته توجه کنیم..که داعیه داران حقوق بشر مثال آیه قرآن هستند که ....کالانعام بل هم اضل....از حیوان هم پست تر ند....
پاسخ:
سلام
من تصویرشو به شخصه خیلی دوست داشتم....
ممنون از حضورتون
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۱ عاشق پرواز
با سلام.مطلب فوقالعاده زیبایی بود.قانون اسلام هم درباره ی انسانها همین است.اگر همه برای دیگران زندکی کنند(نه به این مفهوم که شخصیت خود را برای دیگران درست کنند) و برای رشد انسانهای دیگر تلاش کنند خیلی از زندگی لذت میبرند.من این را امتحان کرده ام شما هم امتحان کنید آنجاست که معنی زندگی واقعی را میفهمید.فرهنگ زندگی یعنی این.
اسلام دین جامع برای جامعه.
پاسخ:
بله...جالبه
ممنون از حضورت
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۱ منتظران ظهور
چه مسخره است!

سوال امتحان را می گویم

جای خالی را پر کنید:

جای تو تا ظهور

فقط "........" است

خالی است

طبق قرار دعوتید در چهاردهمین هفته ختم صلوات
پاسخ:
چشم حتما خدمت میرسم
۱۷ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۴۶ رها-آنچه خواهد گذشت
مطمئن باش ، برو ...



ضربه ات کاری بود ، دل من سخت شکست ...



و چه زشت به من و سادگیم خندیدی



به من و عشقی پاک ، که پر از یاد تو بود ...



و به این قلب یتیم



که خیالم می گفت تا ابد مال تو بود ...



تو برو تا راحت تر



تکه های دل خود را آرام سر هم بند زنم
میگن پا ستون بدنه انسانه ، ولی هیچکس نمیدونه یه دوست خوب هم میتونه ستون زندگی باشه
پاسخ:
دقیقا....ممنون از حضورتون
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۰۰ آرمان بدیعی
سلام بر اهورای عزیز.
بسیار زیبا و عبرت آمیز بود. ممنونم.
پاسخ:
سلام آرمان عزیز...
ممنون از توجهت
مردم میگویند
” آدمهای خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنید ”
اما باید اینگونه باشد،
” خوبی را در آدمها پیدا کنید و بدی آنها را نادیده بگیرید ”
هیچکس کامل نیست..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">