اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

قهرم

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲ ب.ظ

درزندگی

یک روزهایی میشود

که دوست داری بزنی به بیابان

بیابان که پیدانمی کنی میزنی به خیابان

بادنیا که هیچ

باخودت هم قهر میکنی

منتظری...




۹۳/۰۲/۲۱
اهورا ...

نظرات  (۲۸)

خیلی پر معنی و زیبا بود
به به
پاسخ:
ممنون داداش

انشاالله اگر عمری باشه میرم اعتکاف.

همین جا میگم که توی ثوابش(اگه چیزی داشته باشه)همه ی شما ها شریکید.

باید بگم من تمام ثواب کارای خوبم رو(در تمام عمر) به شما دوست عزیز شیعم هدیه میکنم.این هدیه روز پدر به شماست.



پاسخ:
بابا دم شما گرم برادر
اجرت با اقاامام حسین
التماس دعا دارم شدیداً
بهترین هدیه عمرم بود
دست حق به همراهت
قهر
با همه ی دنیایت......
پاسخ:
قهرم....
ولی آن دنیا راهنوز می پرستمش...

 

 

میلاد مسعود مولود کعبه امام عاشقان سلطان زمین و آسمان

بر شما عزتمندان و عاشقان سبز

قدردان

 دستهای چروکیده چهره خسته قد خمیده

نگاه همیشه گرم و مهربان

 باران های رحمت و سبز زندگیمان باشیم

 

علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را

که به ماسوا فکندی همه سایه‌ی هما را

پاسخ:
بسیارعالی
عیدتون مبارک دوست عزیزم
سلام اهورا

خوبی؟
این همزاد که منو بیچاره کرده
گاهی وقتها زورش زیاده و منم نمیتونم کاری کنم
حتی اگه قوانین را هم بردارن
باز سالها طول میکشه تا فرهنگها عوض بشه

پاسخ:
سلام عمو
ای بد نیستیم میگذرونیم
دقیقا همینطوره

نمیدونم این بابا من چجوری فرم یارانه ها را پر کرده که دیروز

از صلیب سرخ اومدن برا کمکمون

صبح امروز از فائو اومدن واسمون آب و غذا اوردن

نیم ساعت پیش آنجلینا جولی زنگ زده میگه میخواد

منو به فرزند خوندگی قبول کنه

 

.

جدیدا پشه های خونمون قابلیت عبور از پتو رو هم بدست اوردن

در حد کریس آنجل!

یکیشون اومد در گوشم گفت..:

ماااااااااااااااااااایند فرییییییییییک...

.

.

آقا پسرایی که ریشتون نصف و نیمه در اومده

نمیخواد ته ریش بزارین !!!

دستتون درد نکنه

.

.

.

فقط زن ایرانی می تونه با هیکل قلمبه، مو های شونه نزده،

با بوی قورمه سبزی، از آشپزخونه کفگیر بدست، بدو بدو برای دیدن صحنه معرفی ملکه زیبایی ۲۰۱۳ بیاد و با اعتماد بنفس کامل بگه :

این کجاش خوشگله؟!

.

.

.

دختره واسه اولین بار میخواست خرید اینترنتی کنه؛ الان سه روز عابر بانکش تو سی دی رام کیس گیر کرده...

.

.

.

من آخرش با یخچال ازدواج می کنم!

وقتی خوشحالی میری در یخچالو وا میکنی!

وقتی ناراحتی میری در یخچالو وا میکنی!

وقتی کسلی میری در یخچالو وا میکنی!

داری با تلفن حرف میزنی میری در یخچالو وا میکنی!

... وقتی نمیدونی چته! میری در یخچال و وا میکنی!

و...

آخه موجود اینقدر سنگ صبور !!

اینقدر محرم؟ اینقدر با حوصله!!

.

.

.

چرا وقتی یه بچه آروق میزنه همه میگن ای جان! جان!

ما آروق میزنیم میگن زهره مار!!??

.

.

.

ﭘﯿﺎﻡ ﺳﺮﯾﺎﻝ ﭘﺎﯾﺘﺨﺖ 3 ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍﻥ :

ﺑﻪ ﺯﻭﺩﯼ ﺩﺧﺘﺮﺍﻥ ﭼﯿﻨﯽ ﺑﺎ ﻣﻬﺮﯾﻪ ﻭ ﺗﻮﻗﻊ ﮐﻢ ﻭﺍﺭﺩ

ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻣﯿﺸﻦ !

ﺣﺎﻻ ﻫﯽ ﺳﺨﺖ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ

ﺍﺯ ﻣﺎ ﮔﻔﺘﻦ ﺑﻮﺩ

پاسخ:
اون زن ایرانی رو خیلی موافقم.....
خدا قوت

التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
محتاجیم به دعا
یاعلی
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۲۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
...

من که حیران تو حیران توام می دانم
نه فقط من که در این دایره سرگردانم


همه ی عالم و آدم به تو می اندیشد 
شک ندارم که خدا هم به تو می اندیشد


کعبه از راز جهان راز خدا آگاه است
راز ایجاز خدا نقطه ی بسم الله است


کعبه افتاده به پایت سر راهت سرمست
«پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست»


کعبه وقتی که در آغوش خودش یوسف دید
خود زلیخا شد و خود پیرهن صبر درید


کعبه بر سینه ی خود نام تو ای مرد نوشت
قلم خواجه ی شیراز کم آورد، نوشت:

«ناگهان پرده برانداخته ای یعنی چه
مست از خانه برون تاخته ای یعنی چه»


راز خلقت همه پنهان شده در عین علی ست
کهکشان ها نخی از وصله ی نعلین علی ست


روز و شب از تو قضا از تو قدر می گوید
«ها علیٌ بشرٌ کیفَ بَشر» می گوید

 

 ...


میلادش بر همه مبارک

و بر مردان مرد صفت هم مبارک تر...

پاسخ:
بسیارعالی
عیدتون مبارک
چه زیبا روزهایی خدا دارد
انگار تازگی می دهند این یکنواختی زندان زندگی را
چه زیباست نام علی را شنیدن و مست غرور فاطمه شدن
چه زیباست شیعه بودن و علی علی گفتن
و زیباتر
یادآور مهربانی های پدر
روز پدر رو تبریک عرض می کنم
پاسخ:
ممنون داداش گلم

اوهوم همینطوره.

بسیار زیبا بود

پاسخ:
اهوم
ممنون:)
راز خلقت همه پنهان شده در عین علی ست
کهکشان ها نخی از وصله ی نعلین علی ست

تبریک ایام
پاسخ:
ممنون
روز مرد را بهتون تبریک عرض میکنم
پاسخ:
به به
روز شمام مبارک داداش گلم
سلام


قاصدک ٬ حرف دلم را تو فقط میدانی

 نامه عاشقی ام را تو فقط میخوانی

قاصدک همه رفتند هیچ کس با من نیست 

تو بگو باز چرا با من می مانی  . . .

[گل]
پاسخ:
 [گل]
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۳۹ ارمغان آزادی
واقعا...
پاسخ:
بله....

هرکی تورو ازم گرفت الهی بیچاره بشه

روزه قیامت که رسید مجرم و آواره بشه

به آب آتیش میزنم فکرت نمیره از سرم

می خوام فراموشت کنم

اما بازم عاشق ترم

طفلی دل عاشق من نشد تورو نگه داره

فقط یادم میاد نوشت چشماتو خیلی دوست داره

پاسخ:

ای جانم.....

به به

میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت، اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب،

مبارک باد . . .

پاسخ:
بسیار عالی
عید شما هم مبارک دوست عزیز

 

روز مرد مبارک

 

 

به سلامتی اون پدری که هنگام تراشیدن موی کودک مبتلا به سرطانش گریه ی فرزندش رو دید و….ماشین رو داد به دست فرزندش در حالی که چشمانش پر از گریه بود گفت : حالا تو موهای منو بتراش !

 

به سلامتی پدری که نمی توانم را

در چشمانش زیاد دیدیم

ولی از زبانش هرگز نشنیدم …!!!

*****************

به سلامتی پدری که طعم پدر داشتن رو نچشید ،اما واسه خیلی ها پدری کرد

******************

به سلامتی پدری که لباس خاکی و کثیف میپوشه میره کارگری برای سیر کردن شکم بچه اش ، اما بچه اش خجالت میکشه به دوستاش بگه این پدرمه !

*******************

سلامتی اون پدری که شادی شو با زن و بچش تقسیم میکنه اما غصه شو با سیگار و دود سیگارش . . .

********************

به سلامتی پدری که کفِ تموم شهرو جارو میزنه که زن و بچش کف خونه کسی رو جارو نزنن..

*******************

پدر و پسر داشتن صحبت میکردن!!

پدر دستشو میندازه دوره گردنه پسرش میگه پسرم من شیرم یا تو؟

پسر میگه : من..!!

… … …

پدر میگه : پسرم من شیرم یا تو؟؟!!

پسر میگه : بازم من شیرم…

پدر عصبی مشه دستشو از رو شونه پسرش بر میداره میگه : من شیرم یا تو!!؟؟

پسر میگه : بابا تو شیری…!!

پدر میگه : چرا بار اول و دوم گفتی من حالا میگی تو ؟؟

پسر گفت : آخه دفعه های قبلی دستت رو شونم بود فکر کردم یه کوه پشتمه اما حالا…

****************

پدرم ،تنها کسی است که باعث میشه بدون شک بفهمم فرشته هاهم میتوانند مرد باشند !

****************

خورشید هر روز دیرتر از پدرم بیدار می شود اما زودتر از او به خانه بر می گرددبه سلامتی هرچی پدره . . .

به یاد تمام پدرها و مادرهای عزیزمان که چشمشون به دیدن دوباره ما هاست.به یاد تمام انها چه انهایی که هنوز بین ما هستند و ما قدرشان را نمی دانیم و چه اونهایی که ما از دستشان داده ایم و جایشان بین ما خالی ست . (صلوات و فاتحه)

پاسخ:
سلامتیه همه ی پدرای دنیا
که خیلی چیزارو دیدن و دم نزدن......

کعبه از نام عــــــلــــی باز پلی زد به بهشت

چه مراعات نظیریست "علی"، کعبه، بهشت

.

.

.

عیدتان مبارک:)

پاسخ:
بسیار بسیار عالی....
عید شماهم مبارک داداش گلم
با عرض سلام و خدا قوت.ضمن تبریک میلاد با سعادت مولا علی علیه السلام،با پست جدید و فوری با موضوع تعطیلی برنامه سمت خدا به روز هستیم...
منتظر حضور،انتقاد و پیشنهادات شما افسر جنگ نرم هستیم...
یا علی علیه السلام
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون
چشم حتما خدمت میرسم
دست علی یارتان
گاهی وقتش نمیرسد. . .


گاهی از صبر خسته می شوی. . .


گاه منتظری که بیاید. . .


گاهی دلت برای ... قدیمها تنگ میشود. . .



گاهی رابطه ها شکل عوض میکنند. . .


یا در گذشته!! یا در آینده!!



چه فرقی میکند؟!!! بیچاره حالمان که مدام خراب دیروز و فردا میشود. . .

سلام دوست عزیز
آهنگ وپستــ زیباییستــــــ ممنون. . .درپناه خدا

پاسخ:
سلام
کسی درمورد آهنگ چیزی نگفته بود ممنون از توجهتون
یاعلی
گاهی بعضی خبر ها تنها نیستند.مقدمه یا موخره دارند نمونه اش خبر....

http://baketab.blog.ir/post/6
پاسخ:
....

امروز نشستم غم فردا خوردم

در دست زمانه خم شدم ، تا خوردم

مانند تو در عشق دو رو باید بود

من چوب همین صداقتم را خوردم

پاسخ:
عجب.....
سلام


نهایی را دوست دارم زیرا دروغی در آن نیست...

تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست...

تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست...

تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست...

تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم..

تنهایی را دوست دارم زیرا دلهای شکسته همیشه تنهایند..

[گل]
پاسخ:
سلام
منم.....

"حالا که آمده‌ای
چترت را ببند
در ایوان این خانه
جز مهربانی نمی‌بارد"

محمد رضا عبدالملکیان


پاسخ:
!!!!!
عجب جالبه ...
پاسخ:
ممنون...

کلیپسوف چیست؟

کلیپسوف به زمانی گفته میشود که کلیپس بلند خانمی در مدار زمین بین

خورشید و ماه قرار میگیرد و فسمتی از ماه برای مدتی تاریک میشود

 

 

 

اتوبوسی حامل خانم ها تصادف کرد و تمام سرنشینان آن کشته شدند.

هر کدام از شوهران آن خانم ها به مدت یک هفته عزاداری کردند،

به جز یک نفر که پس از گذشت بیش از 2 هفته، هنوز دائما گریه می کرد.

وقتی از او علت را جویا شدند گفت:

"همسر من از اتوبوس جا مانده بود .....

 

 

 

پاسخ:
:):)
قهر نه عشق بورزین
اپم
پاسخ:
چشم...

سلام
همان طور که میدانید قالبهای طراحی شده برای سیستم blog.ir بسیار کم است، مخصوصا اگر خواهان یک قالب مذهبی باشید.. به همین منظور قالب امام رضا را طراحی کرده ایم:
http://ghasedoon.blog.ir/post/110

پاسخ:
سلام...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">