اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

زندگی...

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۳۰ ب.ظ

زندگی یعنی دیدن لبخند عزیزانی که دوستشان داریم

زندگی یعنی شادی های بی دلیل وخنده های از ته دل

زندگی یعنی خاطره های یواشکی ،

که ثانیه ها لبخند را برلبانمان جاری میسازد

زندگی یعنی صدای قهقه ی کودکان...

یعنی دیدن طلوع هر صبح خورشید...

زندگی یعنی آرامش یعنی سادگی

زندگی،

یعنی چای تازه دم مادر...


۹۳/۰۱/۱۶
اهورا ...

نظرات  (۱۷)

بهمن فرزانه

 

 

بهمن فرزانه را بسیاری به خاطر ترجمه رمان 'صد سال تنهایی' نوشته معروف گابریل گارسیا مارکز می‌شناسند..

 

 

علیرضا فرهمند

 

 

روزنامه‌نگار و مترجم سرشناس هم در دی ماه سال ۹۲ در اثر بیماری سرطان ریه در سن ۷۳ سالگی در تهران درگذشت.

 

هوشنگ کاوه

 

 

در سال ۱۳۰۵ در بابل متولد شده بود از تهیه‌کنندگان، مدیران دوبله، مالک سینمای "عصر جدید" در تهران و از افرادی بود که در پایه‌ریزی صنعت سینمای ایران نقش مهمی داشت. احمد کسیلا

 

 

احمد کسیلا

 از شاعران و نویسندگان ایران بود که در آبان ماه سال ۹۲ از دنیا رفت. او در رشته ادبیات و خبرنگاری در دانشگاه تهران تحصیل کرده بود.

 

منصور کوشان

 

 

منصور کوشان، شاعر و نویسنده ایرانی هم در بهمن سال ۹۲ در سن ۶۵ سالگی بر اثر ابتلا به سرطان معده در نروژ درگذشت.

 

رضا مرزبان

 

 

رضا مرزبان از روزنامه‌نگاران قدیمی ایران و عضو "کانون نویسندگان ایران در تبعید" هم در دی ماه سال ۹۲ در شهر پاریس درگذشت.

 

کاظم معتمدنژاد

 

 

کاظم معتمدنژاد که به "پدر علم ارتباطات ایران" شهرت داشت، در آذر سال ۹۲ در آستانه سن ۸۰ سالگی در تهران درگذشت.

 

علیشاه مولوی

 

 

در سن ۶۱ سالگی کمتر از دو هفته پیش در تهران درگذشت. این شاعر که به خاطر شعرهای اجتماعی‌اش شهرت داشت

 

پرتو مهتدی

 

 

مترجم، نویسنده و چهره باسابقه مطبوعات سینمایی در ایران هم در بهمن ماه سال ۹۲ در سن ۶۲ سالگی براثر ابتلا به سرطان روده از دنیا رفت

 

ژیلا مهرجویی

 

 

طراح صحنه و لباس و خواهر داریوش مهرجویی هم در آذر سال ۹۲ در تهران درگذشت. او فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما در سال ۱۳۵۱ بود

 

پروین میکده

 

 

بازیگر سینما و تلویزیون هم در چند روز پایانی سال ۹۲ بر اثر ابتلا به سرطان کبد درگذشت. پروین میکده در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی بسیاری حضور داشت. 

پاسخ:
خدارحمتشون کنه....
بسیار عالی
ممنون
پاسخ:
:)

اهورا:

 

به من گفتند بخند،گریه بس است آه وفغان

گرفته قهرحـــــــیات،ازتـــــونشاط روح وروان

 

گفتم نالان توئی ای،شاپرک سوختـــه پرم

به چه خنــــــــدم چه نخندید مرا ساز زمان

 

محبّ اهل دلـــــــم فلسفــــــهءزندگی این

گریـم هرشب تاسحر(مسعودا)گوسوزعیان

پاسخ:
به به...
بسیار بسیار عالی

یاد من باشد از فردا صبح

جور دیگر باشم

بد نگویم به هوا، آب ، زمین

مهربان باشم، با مردم شهر

و فراموش کنم، هر چه گذشت

خانه ی دل، بتکانم ازغم

و به دستمالی، از جنس گذشت

بزدایم دیگر، تار کدورت، از دل

مشت را باز کنم، تا که دستی گردد

و به لبخندی خوش

دست در دست زمان بگذارم

یاد من باشد فردا دم صبح

به نسیم از سر صدق، سلامی بدهم

و به انگشت نخی خواهم بست

تا فراموش، نگردد فردا

زندگی شیرین است، زندگی باید کرد

گرچه دیر است ولی

کاسه ای آب به پشت سر لبخند بریزم، شاید

به سلامت ز سفر برگردد

بذر امید بکارم در دل

لحظه را در یابم

من به بازار محبت بروم فردا صبح

مهربانیِ خودم، عرضه کنم

یک بغل عشق از آنجا بخرم

یاد من باشد فردا حتما

به سلامی، دل همسایه ی خود شاد کنم

بگذرم از سر تقصیر رفیق ، بنشینم دم در

چشم بر کوچه بدوزم با شوق

تا که شاید برسد همسفری ، ببرد این دل ما را با خود

و بدانم دیگر قهر هم چیز بدیست

یاد من باشد فردا حتما

باور این را بکنم، که دگر فرصت نیست

و بدانم که اگر دیر کنم مهلتی نیست مرا

و بدانم که شبی خواهم رفت

و شبی هست، که نیست، پس از آن فردایی

 یاد من باشد

باز اگر فردا، غفلت کردم

آخرین لحظه ای از فردا شب ،

من به خود باز بگویم

این را

مهربان باشم با مردم شهر

و فراموش کنم هر چه گذشت

سلام اهورای عزیز صبح سبز بهاری نیک سزشار از نغمه های عشق خالق جان

روزت سراسر لبخند

پاسخ:
سلام دوست همراه
ممنون از حضور گرمتون.....

آموختم تنها نیازی که مرا کامل میکند نیاز به خداست، آموختم وقتی ناامید میشوم، خداوند با تمام عظمتش، ناراحت میشود و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمت او بار دیگر امیدوار شوم!!!

سلام اهورا جان صبح سبزت سرشار از عاشقانه های تو و خدا روز نیک پربرکت و سبزی در انتظار شماست قدم بزن در حوالی صدای خدا

پاسخ:
سلام دوست خوبم
قطعا همینطوره
در پناه حق

 

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

 

چقدر مث بچگی هام  لالایی هاتو دوست دارم

 

سادگی ها تو دوست دارم ، خستگی ها تو دوست دارم

 

چادر نماز زیر لب خدا خدا تو دوست دارم

 

کاشکی رو تاقچه ی دلت آینه و شمعدون میشدم

 

تو دشت ابری چشات یه قطره بارون میشدم

 

کاشکی میشد یه دشت گل برات لالایی بخونم

 

یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم

 

بخواب که میخوام تو چشات ستاره هامو بشمارم

 

پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم

 

دنیا اگه خوب ... اگه بد ، با تو برام دیدنیه

 

باغ گلای اطلسی ، با تو برام چیدنیه

 

مـــــــــــــــادر ...

 

مـــــــــــــــادر ...

 

لالایی ...

 

لالایی ...

 

پاسخ:
سلام عمو رضا
اول فکر کردم واسه من نوشتین ذوق مرگ شدم..:)
سلام
اگه دلت قانع باشه وبا چیزهای کوچیک شاد بشه با خوردن ی پفک نمکی مینو میتونی برگردی به خاطراته قشنگه کودکی ...
پاسخ:
دقیقا...
۱۷ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۰۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
تصویری که گذاشتی چقدر انرژی به آدم میده
یادی خاطراتِ خوبی افتادم...
:)
پاسخ:
:)
ممنون دوست عزیزم
آخ گفتی داداش!..
مخصوصا اون تیـــکه آخرش..
پاسخ:
کاش قدرشون رو بدونیم
آدمی در عالم خاکی نمی آید به دست
عالمی دیگر بباید ساخت و از نو آدمی
پاسخ:
بله....
زنــــدگــــی رازبـــزرگیــــســت کـــه درماجـاریستــــــ...

زنــــدگــی فـــاصلـــه ی آمـــــدن ورفتــن مـــاستــــــ...

زنـــــدگــی وزن نگــاهیــست که درخاطره ها میماند...

زنــــدگـــی درکـــــــ همــیـــن اکنـــــون اســــــتــــــــ...

فـــهـــمــــ فــــهـــــمــــیــــدنـــــ هــــــــاســـــــتـــــــ...

زنـــــدگـــی شـــوق رسیـــدن به همـــان فرداییست...

کــــه نــــــخـــــــوآهـــــــــــد آمــــــــــدتونه دردیروزی...

ونـــــه درفــــردایـــــی ظــرف امروز پراز بودن تــوست...

....
....

زنـــدگی خـــالی نیست سیب هست...ایمان هست...

آری ... تـــــاشقــــــایـــــق هســــــت زندگی باید کرد...


ســـــ ــــهـــــ ـــــرابــــ ــــــ سپـــــــهـــ ـــــ ــری

پاسخ:
بسیار عالی بود
اگه همزمان عاشق دو نفر شدی . . .
دومی رو انتخاب کن . . .
چون اگه واقعا عاشق اولی بودی . . .
هرگز عاشق دومی نمی شدی .
جانی دپ
پاسخ:
جالب بود چشم...
بازهم زیبابود. افرین
پاسخ:
ممنون دوست عزیز...
از صدای گذر آب چنان می فهمم تندتر
ازآب روان عمر گران می گذرد
زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست
بیخیالی سپر هر درد است بازهم می خندیم
آنقدر می خندیم که غم از رو برود
پاسخ:
بسیار عالی....
زندگی یعنی محبت
مرسی دوست عزیز.لینک شدی
پاسخ:
بسیار عالی
ممنون
۱۹ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۴۷ مَردی به رنگ زمستان
گاهی زندگی یعنی :
دوست داشتن تو ، بی هیچ امیدی
:)
پاسخ:
:)
شرمنده میکنین..

زندگی یعنی چای تازه دم مادر....

 

خیلی قشنگ بود....

 

بغضو میشکنه....

پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">