اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

شهرما...

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۵۶ ب.ظ

ماهیان شهر ما از کوسه هم وحشے ترند

بره هاے این حوالے گرگ را هم مے درند

خنجرے بر قلب بیمارم زدند

بی گناه بودم ولے دارم زدنـــــ ـ ـ ـ ـ ـ ــد



۹۲/۱۱/۲۹
اهورا ...

نظرات  (۶)

۳۰ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۳۰ دورتر از من
ماها عادتمونه همــــــیشه از ظاهر آدما به باطنشون پی ببریم
شاید بی ربط بود .. ولی دلم پر بود!...
پاسخ:
بعضیا ظاهراشون انقدر ساده ومعصومن که آدم بدجور گول ظاهرشون رومی خوره....
نه اصلا هم بی ربط نبود دوست خوبم
 ولی دارم زدند

پاسخ:
عجب....
ممنون ازحضور گرمتون سید
یاعلی
دلم خوش نیست . . .
غمگینم . . .
کسی شاید نمیفهمد . . .
کسی شاید نمیداند . . .
کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی . . .
تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی :
عجب احساس زیبایی . . . !
تو هم شاید نمیدانی . . . !
پاسخ:

گر مرا بینی به غم دل شاد دار

کان غم عشق است و از فرخندگی است
سلام
برادر بد جور دلتون گرفته انگار....
خیره ان شا الله

میگن خدا وقتی میخواد بزرگی آدمها رو اندازه بگیره
متر رو به جای قدشون دور قلبشون می گیره

تقدیم به شما که قلبتون بزرگتر از قدتونه

ایام به کام[گل]
پاسخ:
سلام
ممنون دوست خوبم
برایتان دنیای زیبایی را به وسعت قلبتان آرزو میکنم

 

قال الرّضا علیه السلام :

لا تَطلُبُوا الهُدی فی غَیرِالقُرآنِ فَتَضِلّوا.

هدایت را جز از قرآن مجویید که گمراه خواهید شد .

                                                                         امالی صدوق /438

 

دنیــــای عجیبــــی شـــــده....

بــــرای دروغ هــــایــمان ...خـــــدارا قســـــمـ میـــخـــوریـــمـ...
وبـــــه حــــــــرفــــــــ راســـــــتــــــ کــــه میــــرســــــیــــــــــمـــ...

مــــــی شــــود جـ ـ ـ ـان تو.
..

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام...خسته نباشین..ایـــن یه حقیقتـــــــه!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ:
سلام
ممنون از نگاه شما دوست همراه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">