اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

افسوس

جمعه, ۶ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۲۰ ق.ظ
خداوندا از بچگی به من آموختند همه را دوست بدارم

 حال که بزرگ شده ام

 و کسی را دوست می دارم

می گویند: فراموشش کن

(دکترعلی شریعتی)




۹۲/۱۰/۰۶
اهورا ...

نظرات  (۷)

بزرگترها با عق به قضیه نگاه می کند و جوانها باعشق . تفاوت دراین است
درود. 
پاسخ:
ولی بزرگتر هاهم زمانی جوان بودند...

کسی که عشق رهایش می کند"بودن"ی است که نمی داند چگونه باید      باشد؟
وچه دردی است بلاتکلیفی میان "وجود" و "عدم" ؟!!
(دکتر شریعتی)
پاسخ:
. عشق چنان شیفتگی در نهان خود دارد که سخت ترین دلها نیز ، گاهی هوس شنا در آن را می کنند .
سلام...
ممنونم از دعوت زیبای شما...
آدرس این مطلب هم در پاسخ دعوتتون گذاشتم تا بقیه هم سری بزنند...
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون...
دعای مادر...

...ویزید بسطامی را پرسیدند که این پایگاه به دعای مادر یافتی این معروفی (شهرت) به چه یافتی؟ گفت: آن را هم به دعای مادر، که شبی مادر از من آب خواست. بنگریستم در خانه آب نبود، کوزه برداشتم.
 
به جوی رفتم آب بیاوردم.چون بر سر مادر آمدم، خوابش برده بود. با خود گفتم که اگر بیدارش کنم من بزهکار باشم. بایستادم تا مگر بیدار شود. تا بامداد بیدار شد. سربلند کرد و گفت: چرا ایستاده ای؟ قصه بگفتم.
 
برخاست و نماز کرد و دست بر دعا برداشت و گفت: الهی چنان که این پسر مرا بزرگ و عزیز داشت، اندر میان خلق او را بزرگ و عزیز گردان
 

با سلام وممنون از دعوتتون

 **********************

نمی دانم که هستی ،کجایی وچه می کنی ؟؟؟!!!!!!

اما بی عشق زندگی نکن که دلت پیر میشود

دنیا بدون عشق چه دنیای مضحکی است

شطرنج مسخره است وقتی که شاه نیست ......

پاسخ:
سلام...
ایمان بی عشق، اسارت در دیگران است و عشق بی ایمان، اسارت در خود
مرگ هم به تساوی تقسیم نمی شود

عجبا ! هیچ کس هنوز

به سهم کم اش از مرگ

 اعتراض نکرده است

خیلی ها سهم بیشتری از مرگ نصیب شان می شود

کودک بودم که درسینما

مردی ازاسب افتاد و

آنقدر روی زمین کشیده شد که :

گریه چشم هایم را بست

بعد ها دانستم

 افتادن از اسب گریه ندارد  

خیلی ها از اصل می افتند و می میرند

محمدعلی بهمنی

ایام به کام[گل]
۰۶ دی ۹۲ ، ۲۰:۱۳ فرشته محمدی
راست گفتند که حرف حساب جواب ندارد

"ترجیح می دهم فقط اینجا سکوت را"
پاسخ:
...
 ممنون از سکوت که ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">