اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

کمی توجه!(خدا باماست)

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵ ب.ظ

یک شبی مجنون نمازش را شکست بی وضو در کوچه ی لیلا نشست

عشق آنشب مست مستش کرده بود فارق از جام الستش کرده بود

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای بر صلیب عشق دارم کرده ای؟

خسته ام زین عشق دل خونم مکن من که مجنونم تو مجنونم مکن.

مرد این بازیچه دیگر نیستم این تو لیلای تو من نیستم.

گفت ای دیوانه لیلایت منم در رگت پنهان و پیدایت منم

سالها با جور لیلا ساختی من کنارت بودمو نشناختی.............


۹۳/۰۴/۰۴
اهورا ...

نظرات  (۴۸)

سلام. چقدر تاثیر گذار...
پاسخ:
سلام ممنون
راستی مبارکه
پاسخ:
ممنون به حالت قبلی برگشتیم
اون فک کنم با موبایل بهتر بود. ولی این قشنگ تره دل باز تره...
پاسخ:
اون موقتی بود
یه کم چشمو اذیت میکرد
بخاطر همین عوضش کردم
۰۵ تیر ۹۳ ، ۰۱:۳۵ تک نویسی...
از درد گفتن و از درد شنیدن .....
با مردم بی درد ندانی که چه دردی است....
پاسخ:
درد خودش کلی حرفه....
دلم را سپردم به بنگاه دنیا، و هی آگهی دادم اینجا و آنجا
و هر روز برای دلم مشتری آمدورفت، و هی این و آن سرسری آمد و رفت
ولی هیچکس واقعا، اتاق دلم را تماشانکرد
دلم قفل بود، کسی قفل قلب مرا وانکرد
یکی گفت: چرا این اتاق، پر از دود و آه است؟
یکی گفت: چه دیوارهایش سیاه است
یکی گفت: چرا نور اینجا کم است؟
و آن دیگری گفت:و انگار هر آجرش از غم و غصه و ماتم است
و رفتند و بعدش دلم ماند بی مشتری
و من تازه آن وقت گفتم: خدایا تو قلب مرا میخری؟
و فردای آن روز خدا آمد و توی قلبم نشست
و در را به روی همه پشت خود بست
و من روی آن در نوشتم: ببخشید، دیگر برای شما جا نداریم
از این پس به جز او کسی را نداریم...
انشاالله حضور سبز خدا را در زندگیمان حس کنیم که خالق زیباییهای ارزشمندیست
سلام داداش اهورای بزرگوار صبح شما سبز و نیک
زندگیتان سرشار از آرامش سبز خداوندی
روزتان بابرکت و عزیز
التماس دعا
پاسخ:
سلام...
روزخوش

ویژگی هایی که باعث دیر ازدواج کردن دختران می شود



تا به حال فکر کرده اید چرا بعضی افراد این همه طرفدار دارند و محبوب همه هستند اما بعضی دیگر ... انگار کسی دوست ندارد حتی نزدیکشان بشود؟ خب، دسته اول مهره مار ندارند بلکه خصوصیاتی دارند که باعث محبوبیتشان می شود، یا بهتر بگوییم فاقد خصوصیاتی هستند که آدم ها را از آنها براند. چه خصوصیاتی باعث می شود دیگران از شماها فاصله بگیرند؟ اگر نمی خواهید مجرد بمانید این خصوصیات هفتگانه را در اسرع وقت در خودتان از بین ببرید. چون هیچکس دوست ندارد با چنین آدم هایی ازدواج کند.

1. دخترهایی که برای خودشان "مرد" شده اند!


2. دخترهای خرافاتی


3. دخترهای خانم معلم

او مثل یک وجدان آگاه "اکسترنال" است که به من وصلش کرده باشند: مدام مسائل و باید و نبایدهای بهداشتی، روانشناختی، علمی، اجتماعی، سلامت، تغذیه و خلاصه هر چیز دیگری که راجع به آن مطالعه ای داشته را به من گوشزد می کند.


4. دخترهای پول پرست


5. دخترهای انحصارطلب


6. دخترهای خودباخته


7. دخترهای غرغرو


منبع: مجله موفقیت

پاسخ:
عموووووو
مگه من خودم ترشیدم....اصلامگه من دخترم....
:(
۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۱:۴۶ دورتر از من
سلـام داداش خوبی؟
آدم بعضی وقتا اون دیقه 90 خیلی چیزارو می فهمه .. و وقتی می فهمه حقیقت چیزی دیگه بوده و اشتبا فک می کرده چقدر ناراحت میشه
پاسخ:
سلام داداشم
قربونت....
اره خیلی بده
هرچی دیر تر بفهمی عذابش بیشتره....
۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۴:۳۹ فدیناه بذبح عظیم
سلام و رحمت
در شب جمعه و شب ارباب التماس دعا داریم...
پاسخ:
سلام....
محتاجیم ب دعا....
همیشه اون کسایی که مارو دوست دارنو در کنارمون دارن زندگی میکنن دیده نمیشن این به خاطر اینکه فکر میکنیم همیشه هستن...
درود
پاسخ:
خداکنه قدرشونو بدونیم
ووقتی ازشون دور میشیم ویااخلاقشون نسبت به ادم عوض میشه اونوقته که میفهمیم چ قدردور بودیم ازشون.....
در بی کسی ها گم شده بودم
خدا را دیدم که میوه ی امید تعارف می کرد !
پاسخ:
قربون کرمش برم....
زندگی ، برگ بودن در مسیر باد نیست ، امتحان ریشه هاست
ریشه هم هرگز اسیر باد نیست
زندگانی پیچکی ست ، انتهایش میرسد پیش خدا . . .


*********************************************************
این مطلبتون عالییییییییییییییییییه....................... .
پاسخ:
ممنون دوست عزیز
ازاین به بعد اینجوری باشه بهتره؟
آره اما ریسپانسیو بود با موبایل بهم نمی ریخت یادش بخیر...:دی ولی آره ظاهری این بهتره انشالله دیگه پستای غمناک نمی ذارید تا میاید وبلاگ رنگش روشنه دلتون باز می شه:دی
پاسخ:
انشاالله...
شرمنده اگه باعث ناراحتیتون میشه
۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۸:۵۵ گــــــــــــــــم گشته
خدایا این که میگی از رگ گردن به من نزدیک تری
در حد شعور من نیست
بغلم کن لطفا
پاسخ:
  آخ گفتی...
درحدشعور منم نیست
می توانی اندازه خدایت را با نگاه کردن به اندازه لیست نگرانی هایت بفهمی. هرچه لیستت بلندتر باشد، خدایت کوچک تر است.

پاسخ:
شاید
دید زیباییست
خداست دیگر دنبال بهانه برای بخشش میگردد ولی انسان است دیگر آغوش شیطان را گرمتر میبیند
پاسخ:
چرااینگونه شد؟؟...
زندکًى رویانیست زندکًى زیباییست مى توان بر درختى تهى از بار زدن بیوندى مى توان از دل این مزرعه مزرعهء خشک و تهى بذرى کاشت مى توان از میان فاصله ها را بر داشت دل من با دل تو هر دو بیزار از این فاصله هاست.
سلام لطفا خودتون را برام معرفی کنید در وبلاگم.اسم واقعی سن و محل سکونت
پاسخ:
سلام
چشم حتما سری به ثبت احوال میزنم:)
۰۵ تیر ۹۳ ، ۲۳:۰۸ رها- انچه خواهد گذشت
سلام متنتمون لایک داره برادر لایـــــــــــــــک
پاسخ:
ممنون دوست عزیزم
ممنون از حضورگرمتون
با سلام
طبق قرار دعوتید به هشتمین هفته ختم صلوات
ذکر لبتان فراموش نشود
التماس دعا
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون از یادآوریتون
اجرتون بامهدی فاطمه
والله چی بگم...آدم از ناراحتی دیگران حالش گرفته می شه دیگه... ولی خوب بلاگو دوس داریم که میایم حتی اگه با موبایل استایلش بهم بریزه... حتی اگه صاحبش ناراحت باشه...
حالا یه جور رفتم رو منبر انگار خودم تو سایت قند و نبات می ریزم!!!
پاسخ:
بلاگو دوست داریم....
خیلی خوبه....آخیه:)
۰۶ تیر ۹۳ ، ۰۱:۱۳ آرمان بدیعی
بسی لاااااااااایک بابت شعر و بسی لایک بابت عکس زیباتون.
پاسخ:
ممنون دوسسست عزیز از این همه لطفتون
http://image-store.slidesharecdn.com/86f9d71c-f48e-11e3-99d3-12313d1c3a13-large.jpeg
پاسخ:
خدایاشکرت.....
سلام
چقدر عالی !
حسن سلیقه تون رو عشقه.........
پاسخ:
سلام
ممنون دوست عزیزم
خداروشک که پسندیدید
قالب جدید قشنگ بودها
خب چرا عوضش کردی؟
پاسخ:
آخه بخاطر رنگش یه کم احساس کردنم چشم رو اذیت میکنه....بخاطر همین برگشتم به حالت قبل
حالا تغییرش میدم باز
خدا گر پرده بردارد ز روی کار آدمــــــها
چه شادیها خورد بر هم چه چه بازیها شود رسوا
یکی خندد ز آبادی ، یکی گرید ز بربادی
یکی از جان کــند شادی، یکی از دل کـــند غوغا
چه کاذب ها شود صادق، چه صادق ها شود کاذب
چه عابد ها شود فاسق، چه فاسق ها شود ......
چه زشتی ها شود رنگین چه تلخی ها شود شیرین
چه بالا ها رود پائین، چه سفلی ها شود علیا
عجب صبری خدا دارد که پرده بر نمی دارد
وگرنه بر زمین افتد ز جـیـب محتسب مـــینا
پاسخ:
خیلی قشنگ بود....
خیلی
گوشه چشمی ازنگاه خدابرای خوشبختی کافیست . . .
من تورابه تمام نگاهش می سپارم..
پاسخ:
ممنون از اینهمه لطف وتوجه
۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۷ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام " رفیق"

خوشحالم
به خاطر "مجنون" بودنت
به خاطر "لیلی" شدنت
به خاطر "بودنت"
به خاطر "شدنت"

به سختی خودم را به روز کردم...بیا...
پاسخ:
سلام داداش
قربون مرامت
بالاخره شادش کردیم،همونطور که خواسته بودن
چشم حتما خدمت میرسم
سلام

زیبا بود


در کودکی خواستم زندگی کنم راه را بستند

به ستایش روی آوردم گفتند خرافات است

به راستی سخن گفتم گفتند دروغ است

سکوت کردم گفتند عاشق است

عاشق شدم گفتند گناه است

و عاقبت خندیدم گفتند دیوانه است

[گل]
پاسخ:
سلام.....
قربون همون کودکیامون چقدر خوب بود،الان تو حسرتشیم
۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۳:۰۴ ف.م. آسمان
من کنارت بودم و نشناختی...............

سلام
زیبا بود

.::الهی العفو::.
به روزم . دعوتید

حق حق مدد
پاسخ:
سلام
ممنون چشم حتما خدمت میرسم
۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۴:۴۴ ارمغان آزادی
گاهی ارزش واقعی یک لحظه را...
تا زمانی که به یک خاطره تبدیل نشود.. نمی فهمیم
پاسخ:
بسیار زیبا......واقعا پیش امده واسم
۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۵:۳۳ علی فلسفی
خداوندا
از بچگی به من آموختند همه را دوست بدارم
حال که بزرگ شده ام
و
کسی را دوست می دارم
می گویند:
فراموشش کن
دکتر علی شریعتی
پاسخ:
لعنت به این ادما که هر روز رفتار شون عوض میشه
چقدر تلخ بود کودکیم !
که سیگار را قاتل پدرم می دانستم
و چقدر سخت است امروز که قاتل پدرم را روزی هزار بار می بوسم . . .
http://brokenangel.blog.ir/
پاسخ:
...:(
۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۷:۲۳ محرم سرباز کوچولو
وای از دل مجنون که نانوا هم جوش شیرین میزند!
به مَحرمانه های ما هم سر بزنین مطمئنا نظرات شما در پیشرفت ما کمک به سزایی خواهند داشت.
موفق باشین.
پاسخ:
چ جمله زیبایی......
چشم حتما خدمت میرسم
۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۸:۵۲ دختـرآریایــی
قشنگه .....ولی....

ولی هیچی...

چیزی که خاستم بگم شاید فقط واسه خودم صدق کنه...
پاسخ:
شاید
ولی نظرات همه برای من محترمه حتی اگه منوتکذیب کنه
۰۶ تیر ۹۳ ، ۲۱:۳۹ ساحره ی غم
گـــاهـــی وقــتـــهــــــــا .." یــــکـــــــــــ شــــبــــــــــــــ "

" چـــنــــد روز " طــــول مـیــکـــشـــد

..از ســـــر دلـــتـــنــــگــــــی .......
پاسخ:
دلتنگی وانتظار خیلی بده....
۰۶ تیر ۹۳ ، ۲۱:۴۱ ساحره ی غم
چیزی که سرنوشت انسان را می سازد؛

"استعدادهایش" نیست ،

"انتخابهایش" است ...
۰۶ تیر ۹۳ ، ۲۱:۴۲ ساحره ی غم
وقتی تو نیستی …

شادی کلام نامفهومی ست !

و ” دوستت می‌دارم ” رازی‌ ست

که در میان حنجره‌ ام دق می‌کند

و من چگونه بی‌ تو نگیرد دلم ؟

اینجا که ساعت وآیینه و هوا … به تو معتادند.
۰۶ تیر ۹۳ ، ۲۱:۵۱ ساحره ی غم
چه بی تَــ ــفآوِت زِنــ ــ ـدگــی میـــ ــــ ــــکنند!

آدَمـــ ــــ ـــ ـــهآ...

بی آنکه بدآنـــند دَر گــ ــــ ــــوشه ای اَز دُنـــ ــــ ـــیا

تــــ ــــ ــمام دُنـــ ـــــ ــــیای کَــ ــــــ ـــسی شُـده اَند....

۰۶ تیر ۹۳ ، ۲۱:۵۲ ساحره ی غم
آدم ها برای هم سنگ تمام می گذارند

امــا نه وقتی که در میانشان هستی ، نـه !!!

آنجا که در میان خاک خوابیدی ، “سنگِ تمام” را می گذارند و می روند …
پاسخ:
خصلت ادما همینه...
بی مرامن
۰۶ تیر ۹۳ ، ۲۱:۵۳ ساحره ی غم
آنـــــــــــقدر نـــــــــــیستی ،

که گــــــــــــاهی حــــــــــــس میکنم ،

عشق را نـــــسیه به من داده ای ... !!!

" بـــــــــــــــ ـــــــــ ـــــــــــ ـــــــــــــی تـــــــــــــــــــابم " ... !

نـــــــــــــــقد مـــــــــــــی خواهمت ... !!!
پاسخ:
عجب....
عشق های این دوره.....
سلام
کلیپ رمضان...

http://zareh.blog.ir/post/462

توصیه می کنم حتما ببینید...
پاسخ:
سلام....

خـالـق عشـــق
* * * * * * * * * *
در مجالی که برایم باقیست
باز همراه شما مدرسه ای میسازیم
که در آن همواره اول صبح
به زبانی ساده مهر تدریس کنند
و بگویند خدا
خالق زیبایی و سرایندۀ عشق
آفرینندۀ ماست
مهربانیست که ما را
به نکویی ، دانایی ، زیبایی
و به خود میخواند
جنتی دارد نزدیک ، زیبا و بزرگ
دوزخی دارد - به گمانم - کوچک و بعید
در پی سودایی ست که ببخشد ما را و بفهماندمان
ترس ما ؛ بیرون از دایرۀ رحمت اوست
* * * * * *
در مجالی که برایم باقیست
باز همراه شما مدرسه ای میسازیم
که خرد را با عشق
علم را با احساس
و ریاضی را با شعر
دین را با عرفان
همه را با تشویق ، تدریس کنند
لای انگشت کسی ، قلمی نگذارند
و نخوانند کسی را حیوان
و نگویند کسی را کودن
و معلم هر روز
روح را حاضر و غایب بکند
و جز از ایمانش
هیچ کس چیزی را
حفظ نباید بکند
مغزها پر نشود چون انبار
قلب خالی نشود از احساس
درسهایی بدهند ؛ که به جای مغز
دل ها را تسخیر کند
از کتاب تاریخ
جنگ را بردارند
در کلاس انشاء
هر کسی حرف دلش را بزند
غیر ممکن را از خاطره ها محو کنند
تا کسی بعد از این
باز همواره نگوید : هـــــرگـــــز
و به آسانی همرنگ جماعت نشود
زنگ نقاشی تکرار شود
رنگ را در پاییز تعلیم دهند
قطره را در باران
موج را در ساحل
زندگی را در رفتن و برگشتن از قلۀ کوه
و عبادت را در خدمت خلق
کار را در کندو
و طبیعت را در جنگل و دشت
مشق شب این باشد
که شبی چندین بار
همه تکرار کنیم : عدل ، آزادی ، قانون ، شادی
امتحانی بشود که بسنجد ما را
تا بفهمند چقدر ؛ عاشق و آگه و آدم شده ایم
* * * * * *
در مجالی که برایم باقیست
باز همراه شما مدرسه ای میسازیم
که در آن آخر وقت
به زبانی ساده
شعر تدریس کنند
وبگویند که تا فردا صبح
خالق عشق نگهدار شما
پاسخ:
به به عمویی شاعر شدید
عمو نکنه عاشق شدی کلک
God is like the wind,we can not see him but we can feel him.
پاسخ:
بله.....

They say that God is everywhere
and yet we always think of Him as somewhat of a recluse


۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۴:۰۱ عاشق پرواز
سلام.شعر بسیار زیبایی بود.لذت بردم.واقعا چقدر بی توجهی می کنیم.
خدا کنه در این ماه رمضان بتونیم خودمون رو اصلاح کنیم.
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون از حضورت
خداکنه....
۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۴ حدیث سامی
سلام...
عجب عکسی...
با اجازه کپیش میکنم....
پاسخ:
سلام
موردی نداره....
سلام اهورا

اخه اینا که خوب نیستن
تقریبا همه شون برای سلامتی ضرر داره
خصوصا چیپس و پفک
پاسخ:
سلام عمو
ای بابا اینا همش حرفه....اخرش که میخوریم
ای ول
پاسخ:
ایول ب ولت

ممنون زیبابود
پاسخ:
خواهش میکنم
هی دل غافل!
امان از روزی که جای عشق آسمونی وزمینی عوض شه!
اصل رو بذاری وفرع رو بچسبی!اصلا همه چی میریزه بهم!
هردو کنار هم زیباست
پاسخ:
بله
ممنون از حوصله که بابت کامنت ها خرج داداید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">