اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

TEHRAN

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۲۶ ب.ظ

۹۵/۰۲/۲۷
اهورا ...

نظرات  (۵)

چه حریص است نفس‌هایِ مرا
شیشۀ روشن تو.

میر افضلی


پاسخ:
:]
۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۵۲ عبداله سعادت
با سلام:
در تـقـدیـر هـر انـسـانـی مـعـجـزه ای خـاص از طـرف خُـدا تـعیین
شـده است ، که قـطعـاً در زنـدگی ، در زمـان مـنـاسب نـمـایـان خـواهـد شـد .
یـک شـخص خـاص ، یک اتفـّاق خـاص ، یـا یک مـوهِبت خـاص …
منـتـظـر اعـجـاز خُـدا در زنـدگـیـت بـاش ، بـدون ذره ای تـردیـد
ثانیه‌ها از پی هم می‌گذرند تا لحظه ورود ماهی از ماه خدا را نوید دهند
پیشاپیش فرارسیدن ماه رمضان، ماه عبادت و رحمت الهی، مبارک باد .
پاسخ:
سلام برشما
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۲۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
دیوار کوتاه تر پیدا نکردید؟؟؟

چیکار تهارن خوب ما دارید؟
پاسخ:
تهران شما؟!
کجاسند زدین!!!
:)
سلام
مثل همیشه عالی

بی تو من با بدن لخت خیابان چه کنم

با غم انگیزترین حالت تهران چه کنم

علیرضا آذر
۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۱:۲۲ محدثه انصاری
من که تهران زندگی نمیکنم
اما وقتی از دور بهش نگاه میکنم همین حسو بهش دارم
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">