اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

زمان انسان هارا تغییر میدهند....

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۹ ب.ظ

۹۴/۰۴/۲۴
اهورا ...

نظرات  (۲۳)

۲۴ تیر ۹۴ ، ۲۰:۲۵ یک خبرنگار ...
سلام ،
موافقم ...
اینکه زمان انسان ها رو تغییر میده ...

اما چندی پیش عکس نوشته ای دیده بودم :
" زمان که بگذره ...
دیدت نسبت به خیلیا عوض میشه " ...
شاید هم ما دیدمون عوض بشه ...
پاسخ:
سلام
دیدآدما عوض میشه
خودشون هم عوض میشن...

۲۴ تیر ۹۴ ، ۲۲:۱۲ مداد کوچک
صلح یعنی عطر غذا در شامگاهان
صلح یعنی این که ماشینی دم در خانه‌ات توقف کند
و تو وحشت نکنی
صلح یعنی آن که در خانه‌ات را می‌کوبد
کسی نباشد جز یک دوست ..

{ یانیتس ریتسوس }

زمان ناجنس است و زمانه بدجنس

چه اهوراگرافی ِ خوش رنگی

ما خوب باشیم

خوب بودن وقت ِ زیادی نمی خواهَد ....
پاسخ:
چه مطلب زیبایی...
ممنون چشمانتون زیبا میبینه دوست خوب من
انسان ها عجیب تغییر میکنند
چرایش را نمیدانم؟
دستخوش تحولات زمان میشوند
دعاکنید دوست خوب
ممنون
۲۴ تیر ۹۴ ، ۲۳:۲۳ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
یادش بخیر....

مطلب خوبی بودツ
پاسخ:
ممنون:)
:/
پاسخ:
:)
۲۵ تیر ۹۴ ، ۰۶:۲۱ فرزند آدم
آدما آدمن پر از خظاهای ریز و درشت...
من فک میکنم ی وقتایی هرقدر هم عوض بشن...اون روزایی ک عوضی شدن رو نمیتونن عوض کنن...
کاش میشد وقتی عوض شد همه چیز اون قبلن ترا رو پاک میکرد ..حتی ذهنیت اطرافیان رو...راست میگن ک پیشگیری همیشه بهتر از درمانه..
خدایا رمضونت داره تموم میشه درای خیر و برکتت داره بسته میشه...ولی...به قول خواهرم بزرگترین خواسته ی ماها واسته از کوچیک هم کوچیکتره...میخوام آدم شم...کمکم کن...دعام کنید..
پاسخ:
التماس دعا
این روز ها عجیب دنبال گذشته خاکستری رنگم که در پس هوای ابری ذهنم خودنمایی میکنند
عجیب دوست داشتم به گذشته برگردم
و....
دعاکنید دوست خوب
ممنون
یا همون استاتوس وبلاگم "گذشت زمان و دگرگونیِ احوال، پرده از رازهای نهان برمیدارد...

پاسخ:
چه همخوانی عجیبی...
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۰ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

از این که هستی خوشحالم رفیق ...

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام
چاکر این مرامتم
کشته مرده صفاتم
خسته رفاقتتم
وابستتم مررد
می قلبی....:)
۲۶ تیر ۹۴ ، ۲۳:۲۳ یک خبرنگار ...
" خدایا ؛
به تو پناه می ‏بریم از چشم ‏هایی که دوباره گُمت کنند ...
و از دست‏ هایی که رهایت سازند ...
تو را به هر آنچه خوب است ...
برای روز مبادایمان بمان که بی ‏تو پوچ خواهیم بود " ...

سلام ،
عید فطر بر شما مبارک ...
پاسخ:
آمین
سلام
تشکروهمچنین
یاد دلم بخیر....// عالی بود اهورای عزیز...
پاسخ:
ممنون از حضورتون دوست بزرگوار
سلام دوست عزیز دقیقا حس شما رو درک میکنم وقتی وبلاگ آدم از رونق می فته دست و دلت به هیچی نمیره حالا فکر کن حال ما چه طوره که از صفر باید شروع کنیم به خاطر بلاگفا ولی باشین و یمونین حتی شده برای یک نفر حتی اگه اون یک نفر خودتون باشین
عیدتون هم مبارک
بی معرفت نشدم گرفتار بودم به بزرگواریتون ببخشین
پاسخ:
شماسروری
سلام
واقعا حس بدیه
ب نظر من دیگ بهبلاگفا اعتماد نکنید بهتره ها....
موفق باشید
سلام داداش. عید تو هم مبارک
پاسخ:
به به
ممنون:)

عید سعید فطر بر شما مبارک باد

و چقدر سخت است , که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام

منتظر نظر شما برای حتما بخونید هستم
پاسخ:
سلام
آمین
سلام
زمان انسان‌هارو تغییر نمیده فقط باعث میشه خود واقعیشون رو بشناسیم و به درونشون پی ببریم؛ خوب یا بد...

عیدتون مبارک
طاعاتتون قبول
پاسخ:
سلام
ولی به نظر من آدما موقع مشکلات مسائل خود واقعیشونو نشون میدن
چه بسا خیلی ها در طول زمان از خود واقعیشون فاصله میگیرن
تشکر از حضور
یاعلی
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۹:۲۵ کلب العبّــاس (ع)
زیبا بود...
پاسخ:
تشکر
۲۸ تیر ۹۴ ، ۲۲:۴۰ مجید مصطفی زاده
بسی لذت بردیم :)
پاسخ:
بسی تشکر
۲۸ تیر ۹۴ ، ۲۲:۵۱ تا اینجا خواندم...
سلام
... ..................آژیر .........

"تا اینجا خواندم"

را به صدا درآورد.

http://baketab.blog.ir/post/63
پاسخ:
سلام
میام:)
مسخ گاه عشق
من کامنت گذاشتم
ولی نرسیده
پس
مجددا
با تاخیر زیاد عیدتون مبارک :)
پاسخ:
ممنونم دوست بزرگوارومهربانم
دلتون آکنده از شادی باشه
انشاالله
۳۰ تیر ۹۴ ، ۰۲:۱۹ کیکاووس ضیغمی
درود بر شما اهورای عزیز..
سپاسگزارم از لطف شما منهم با کمال افتخار شما را در لیست پیوندها قرار دادم
امیدوارم همیشه قلمتان زیبا وپر توان باشد .....پیروز وپایدار باشید
پاسخ:
خواهش میکنم بزرگوار
تشکر از لطف حضورتان
ماناباشید
سلام دوست عزیز....

ممنون از وبلاگ خوبت ..

خوشحال میشم به منم سر بزنی....

اگه با تبادل لینک هم موافقی لینک کن و خبر بده منم لینکت کنم
سلام
دعوتید به دیدن نمونه کارهای عکاسی آزاد " آدالان پیک "
خوشحال میشم نظرتون رو بدونم

اگه با تبادل لینک هم موافقی لینک کن و خبر بده منم لینکت کنم
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۱ یک مردِ جدّی
زیبا بود
۲۵ آذر ۹۴ ، ۰۸:۱۴ عبداله سعادت
سلام
پاسخ:
سلام بزرگوار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">