اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

..اهورانوشت..

دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۲۶ ب.ظ

۹۳/۱۰/۱۵
اهورا ...

نظرات  (۱۴)

بی رنگ رخت زمانه زندان من است...
دلتنگم ودیدار تو درمان من است..
پاسخ:
بسیار زیبا بود
ممنون
آن دم که باتو باشم،یک سال هست روزی
وآن دم که بی تو باشم،یک لحظه هست سالی

حافظ
۱۵ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۹ یک خبرنگار ...
" تمام بدبختی هایِ آدم مالِ این دو کلمه است :
داشتن و خواستن " ... !!

کِش رفته از آرشیو همین وب ! ... :)
زیبا بود و درست ...
پاسخ:
:)
ممنون از حضورت دوست عزیز:)
۱۵ دی ۹۳ ، ۲۲:۵۰ ی آنتی زایون
زیبا بود ممنون
پاسخ:
ممنون از حضور شما دوست بزرگوار
۱۶ دی ۹۳ ، ۰۰:۲۶ الهه احساس
خداوندا..

به دل نگیر اگر گاهی
زبانم از شکرت باز می ایستد !!...
تقصیری ندارد...
قاصر است
کم می آورد در برابر بزرگی ات...
لکنت می گیرند واژه هایم در برابرت
در دلم اما همیشه

ذکر خیرت جاریست !!...
پاسخ:
چقدر زیبا
ممنون
۱۶ دی ۹۳ ، ۰۶:۰۶ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

چشم های زیباتون چیزی جز زیبایی نمی بیند.
پاسخ:
سلام
زیبابین (:)بودم که دوستان خوبی مثل شمارو دیدم
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۲:۵۳ کمی بودن ...
کاتب سرنوشت
برای هرکسی چیزی نوشت
نوبت ماکه رسید
قلم افتاددگرهیچ ننوشت
خط تیره گذاشت
وگفت:توباش اسیرسرنوشت
پاسخ:
ممنون ازحضورتون
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۵:۰۴ فرزاد آر ام
سلام. زیبا بود. ممنونم از حضورتون
پاسخ:
سلام فرزاد عزیز
خواهش میکنم بزرگوارید
رفتی تا خوشبخت شوی

حالا من

حال کودکی را دارم که

نخ بادبادکش پاره شده

مانده برای اوج گرفتنش ذوق کند

یا برای از دست دادنش

گریه...


سلام داداش
پاسخ:
سلام مهران جون
خوبی داداش
هرجا هستی موفق باشی دوست عزیزم
متن زیبایی بود
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۶:۲۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
ممنون از حضور شما

خودم جواب خودمو دادم
:)


خدا قوت
پاسخ:
جالب بود
ممنون از این که وقت گذاشتید
این بد نیست که آدم زبان تشکر داشته باشه
بده؟!
الان که دوباره جواب هایی که به دوستان دادم رو خومدم
به عمق فاجعه پی بردم
ازهمه تشکر کردم
آدم انقدرمبادی آداب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۲:۰۰ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
شعر اشکال وزنی داره که!
بیا با من همراه شو سنگین تر از وزن بیته....
پاسخ:
آره خودمم احساس کردم
شما 19 بده!:)
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۴:۴۲ حدیث سامی
سلام...
خوبان گنه ندارند گر یاد ما نکردند...
چون شعر بد، به خاطر نتوان سپرد مارا...
محمد قهرمان...
پاسخ:
سلام
:(
۱۸ دی ۹۳ ، ۰۸:۲۷ محدثه انصاری
سلام . میگم وقتی یه بیت نوشتید اگه دو مصراع ارتباط قوی تری با هم داشتن خیلی بهتر میشد.
پاسخ:
سلام
من برم توافق محو بشم بهتره
برم همون شعرنوی خودمو بگم
من ازاین بیت میتا بلد نیستم آقا
اگه بیشتر بگیدپستموحذف میکنما.......::::::(((((((
این یکی را حال نمودم :)) بسیار زیبا
پاسخ:
ممنون مسیح گل
توخیلی بامعرفتی داداش:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">